quote:
Jaja.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hier op het FOK!forum haat iedereen mij misschien, maar op school is dat echt niet zo hoor.
hahaquote:
En ik ben eigenlijk Frans Bauer! JE ZIT IN BANANASPLIT!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!quote:Op maandag 24 mei 2010 10:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Hier op het FOK!forum haat iedereen mij misschien, maar op school is dat echt niet zo hoor.
quote:
Dat zou alleen maar positief ontvangen worden volgens mijquote:Op maandag 24 mei 2010 10:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
heb je nou nog steeds geen aids van die teek?
Ik haat je niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:39 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U heeft de issues, ik heb de tissues.
Your shit's weak! My shit will fuck you up son! YEAH BUDDY!
quote:Op maandag 24 mei 2010 10:56 schreef Sigmund666 het volgende:
Mensen, zijn jullie het dan écht vergeten?Inderdaad. Ik heb jou net als vriendje toegevoegd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
en dat jaquote:Op maandag 24 mei 2010 10:40 schreef Sigmund666 het volgende:
Van AdvancedPauper wordt je sowieso emo. Je wil je de ellende van die gast niet eens voorstellen, iets in de trant: Dit gun je je ergste vijanden nog niet!
quote:
Tering!quote:
je ex is snel weer vergetenquote:
Soohee, die heeft grote........ oren!quote:
zoiets dacht ik ook al jaquote:Op maandag 24 mei 2010 11:02 schreef _Michiel_ het volgende:
[..]
Soohee, die heeft grote........ oren!
Open je eigen topic.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
mijn ex neukt met een ander...om me jaloers te maken of uit wraak dat ik de relatie verbroken heb denk ik
Ik lach haar gewoon uit man, smerige slet dat het is!
Mooie topic kapingquote:Op maandag 24 mei 2010 11:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
mijn ex neukt met een ander...om me jaloers te maken of uit wraak dat ik de relatie verbroken heb denk ik
en toch ben je zo gefrustreerd dat je het even in een Topic van AP moet postenquote:Op maandag 24 mei 2010 11:07 schreef Meneer_de_Bruin het volgende:
tjah gek he!?quote:Op maandag 24 mei 2010 11:51 schreef DeBassist het volgende:
[..]
en toch ben je zo gefrustreerd dat je het even in een Topic van AP moet posten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |