abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81916671
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:11 schreef muay-toy het volgende:

[..]

de fucking bijbel, daar staat iets over vagina's
Bijbel? Hmm....oh ja, dat sprookjesboek.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:48:54 #102
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_81924123
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 12:23 schreef Catwoman1986 het volgende:

[..]

Voor het geval het je is opgevallen, er zijn mensen die er zo serieus over denken en daar was die opmerking volgens mij voor bedoeld...
Jij vindt jezelf wel heul tof is het niet?
Nee. Ik bèn tof.
Maar mensen, ga toch eens on topic.

Persoonlijk vind ik zoals het al eerder door iemand anders mooi is verwoord een mooie afspiegeling van de menselijke gulzigheid. Altijd meer, altijd 'beter', en meer meer en meer..
Straks gaan mensen elkaar nog in zelf gemaakt holten neuken.
Ik snap niet waarom mensen niet gewoon tevreden kunnen zijn met mond en vagina.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:56:02 #103
288142 mr_t88
Legen...wait for it...DARY!
pi_81924514
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:48 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Nee. Ik bèn tof.
Maar mensen, ga toch eens on topic.[ afbeelding ]

Persoonlijk vind ik zoals het al eerder door iemand anders mooi is verwoord een mooie afspiegeling van de menselijke gulzigheid. Altijd meer, altijd 'beter', en meer meer en meer..
Ja idd... Maar waarom waren we dan niet alleen tevreden met de vagina en gebruiken we nu ook de mond?
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
pi_81924619
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:48 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Nee. Ik bèn tof.
Maar mensen, ga toch eens on topic.[ afbeelding ]

want mond is er wel voor geschikt? wees dan consequent en hou het dan alleen bij vaginale sex
When you are courting a nice girl an hour seems like a second. When you sit on a red-hot cinder a second seems like an hour. That's relativity.
  woensdag 26 mei 2010 @ 15:59:11 #105
304588 Frostflame
hot 'n cold
pi_81924654
Inderdaad, de stap van vaginaal 'zoals het hoort' naar oraal lijkt me groter dan van daaruit naar anaal...
pi_81924850
Ga weg met de bijbel. Mensen doen aan seks omdat ze het lekker vinden. Dus wat is er mis mee als daar vertakkingen uit komen die ze ook lekker vinden. Daar over zeiken vind ik wel het meest hypocriete gedrag ooit aangezien je vast zelf ook wel eens een sperzieboon eet, wat weer een vertakking van de boon is.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:08:46 #107
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81925229
quote:
[quote]Op woensdag 26 mei 2010 15:56 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

Ja idd... Maar waarom waren we dan niet alleen tevreden met de vagina en gebruiken we nu ook de mond?
quote:
[quote]Op woensdag 26 mei 2010 15:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

want mond is er wel voor geschikt? wees dan consequent en hou het dan alleen bij vaginale sex
quote:
[quote]Op woensdag 26 mei 2010 15:59 schreef Frostflame het volgende:
Inderdaad, de stap van vaginaal 'zoals het hoort' naar oraal lijkt me groter dan van daaruit naar anaal...

De mond wordt al gebruikt door te kussen, lijkt met niet zo moeilijk te begrijpen.
De mond wordt niet opgerekt (verkracht dus) en iets in de mond stoppen is niet ongewoon. Daar kan ik wel mee leven.
De stap van vaginaal naar anaal is alleen geografisch kleiner, maar daar is alles mee gezegd.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_81925288
ThunderBitch, ga alsjeblieft koken voor je man. Zo'n vrouw als jij is een persiflage uit de vorige eeuw en moet achter het aanrecht staan.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:13:24 #109
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81925453
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:10 schreef Tamashii het volgende:
ThunderBitch, ga alsjeblieft koken voor je man. Zo'n vrouw als jij is een persiflage uit de vorige eeuw en moet achter het aanrecht staan.
Ik zal niet zeggen wat jij liever kan gaan doen. En persoonlijk worden kan ik ook hoor, maar persoonlijk word ik pas als ik geen argumenten meer heb.
Ben je weer bezig om mensen de tent uit te bashen die het niet met je eens zijn?
pi_81926038
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:13 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik zal niet zeggen wat jij liever kan gaan doen. En persoonlijk worden kan ik ook hoor, maar persoonlijk word ik pas als ik geen argumenten meer heb.
Ben je weer bezig om mensen de tent uit te bashen die het niet met je eens zijn?
Persoonlijk? Ik ken je niet, wat ik wel ken is jouw eeuwige strijd tegen mensen die anale seks of wat daarbij in de buurt komt. En die val ik aan, want dat is wat ik doe op Fok. Mensen die geen normale mening hebben mogen wat mij betreft lekker gaan wieberen. En ik ben absoluut niet de enige die dat vind hoor! Ik kan talloze users/discussies opnoemen waarbij jij mensen veroordeelden over hun gewoonten of gedrag waarna zij ook dachten bij jouw naam: 'ohnee daar heb je dat wijf weer wat altijd moet zeiken.'
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:27:38 #111
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_81926218
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:58 schreef GewoneMan het volgende:

[..]

Wat een bullshit weer.
Met een mond zoen je toch ook? En kus je op de buik en in de nek etc?
De mond is nota bene de toegangspoort tot verdere stappen, of vind jij dat dat bij anaal ook zo is?
'Eerst even mijn lul in je reet douwen, daarna gaan we misschien wel wat verder hoor schatje'
De anus heeft nooit als primaire en ook niet als secundaire functies gehad dat het gebruikt moet worden voor seks, terwijl zoenen altijd al is gebruikt voor interactie tijdens de seks.

Tevens, Tamashii laat zich keihard in haar reet palen. !
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:28:59 #112
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81926295
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:24 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Persoonlijk? Ik ken je niet, wat ik wel ken is jouw eeuwige strijd tegen mensen die anale seks of wat daarbij in de buurt komt. En die val ik aan, want dat is wat ik doe op Fok. Mensen die geen normale mening hebben mogen wat mij betreft lekker gaan wieberen. En ik ben absoluut niet de enige die dat vind hoor! Ik kan talloze users/discussies opnoemen waarbij jij mensen veroordeelden over hun gewoonten of gedrag.
Ik veroordeel niemand, ik heb mijn mening ergens over. Je denkt toch echt niet dat die mensen zich er iets van aantrekken? Weet je wat het is, je mag geen andere mening hebben dan mensen die vinden dat zij het alleenrecht hebben op een mening.
Toch wel fideel van je dat je toegeeft dat je mensen aanvalt, maar de motivatie vind ik een beetje zwak.
En dat er meer mensen zijn die niet blij zijn met mijn mening, doh, dat snap ik wel. FOK! staat bol van mensen met verschillende cq. tegengestelde meningen. Ik vind anale sex onnatuurlijk, maar ik zeg niet dat mensen dat niet mogen. Ik geef ook aan waarom ik dat vind. Lijkt me normaal op een forum.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:29:52 #113
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_81926345
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:59 schreef Frostflame het volgende:
En dat baseer je waarop? Geografische afstanden ofzo?
Je post slaat, sorry hoor, echt compleet de plank mis.

Het is trouwens altijd wel grappig om te zien hoe IRL iedereen zegt dat het zo vies is, maar dat je op fora ineens iedereen hoort praten over 'in mijn kontje genomen worden' of 'die zou ik wel eens in haar kontje willen neuken'.
En dat zijn vaak dezelfde mensen die ons (de mensen die niet van anaal houden) als conservatief en 20ste eeuws beschouwen.
pi_81926493
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:28 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik veroordeel niemand, ik heb mijn mening ergens over. Je denkt toch echt niet dat die mensen zich er iets van aantrekken? Weet je wat het is, je mag geen andere mening hebben dan mensen die vinden dat zij het alleenrecht hebben op een mening.
Toch wel fideel van je dat je toegeeft dat je mensen aanvalt, maar de motivatie vind ik een beetje zwak.
En dat er meer mensen zijn die niet blij zijn met mijn mening, doh, dat snap ik wel. FOK! staat bol van mensen met verschillende cq. tegengestelde meningen. Ik vind anale sex onnatuurlijk, maar ik zeg niet dat mensen dat niet mogen. Ik geef ook aan waarom ik dat vind. Lijkt me normaal op een forum.
Je zegt inderdaad niet dat mensen het niet mogen. Maar verder veroordeel je ze wel, je hebt laatst nog een aantal reacties met die kotssmiley erin gepost, en niet alleen dat. Gewoon zo'n arrogante houding van 'ik sta boven jullie want ik heb geen anale seks'. Bah. En ja, in een wereld als deze trekken mensen zich van alles aan, jij reageert nu toch ook op mijn post? Prima dat je het vies vind, of het niet tof vind. Maar je kan daarin ook te ver gaan, en dat doe jij.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:33:40 #115
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_81926568
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef Tamashii het volgende:

[..]
je hebt laatst nog een aantal reacties met die kotssmiley erin gepost
Gewoon zo'n arrogante houding van 'ik sta boven jullie want ik heb geen anale seks'.
Dat is wat jij uit een simpele opmaakt. Thunderbitch kan er toch weinig aan doen dat jij het zo opvat lijkt me.
pi_81926585
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:29 schreef Zero17 het volgende:

[..]
Het is trouwens altijd wel grappig om te zien hoe IRL iedereen zegt dat het zo vies is, maar dat je op fora ineens iedereen hoort praten over 'in mijn kontje genomen worden' of 'die zou ik wel eens in haar kontje willen neuken'.
En dat zijn vaak dezelfde mensen die ons (de mensen die niet van anaal houden) als conservatief en 20ste eeuws beschouwen.
God, met jou valt ook niet te discussiëren he? 'Het is trouwens altijd wel grappig om te zien..' Ben je nou echt zo dom? Denk je niet bij jezelf, goh dat is eigenlijk best logisch, mensen zijn op internet anoniem en kunnen van alles kwijt wat hun dwarszat. Als we met een foto bij ons profiel moesten posten dan was er geen Fok hoor!
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:34:49 #117
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_81926627
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:34 schreef Tamashii het volgende:

[..]

God, met jou valt ook niet te discussiëren he? 'Het is trouwens altijd wel grappig om te zien..' Ben je nou echt zo dom? Denk je niet bij jezelf, goh dat is eigenlijk best logisch, mensen zijn op internet anoniem en kunnen van alles kwijt wat hun dwarszat. Als we met een foto bij ons profiel moesten posten dan was er geen Fok hoor!
Sorry, maar van je post kan ik echt geen chocola maken.
pi_81926648
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:33 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dat is wat jij uit een simpele opmaakt. Thunderbitch kan er toch weinig aan doen dat jij het zo opvat lijkt me.
Je moet niet mee gaan praten als je er geen verstand van hebt, dit is namelijk niet de eerste, tweede, derde of hoeveelste keer dan ook dat Thunderbitch dezelfde lullige en soms zelfs kwetsende opmerkingen maakt in een topic over anale seks. In dit topic valt het nog best mee, maar er zijn topics in KPD en seks geweest waarin ze zich wel raad wist met zulk soort opmerkingen met bijbehorende emoticons.
pi_81926674
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:34 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Sorry, maar van je post kan ik echt geen chocola maken.
Zou ik ook niet doen als ik jou was, dadelijk denkt iemand dat je een anaalridder bent!
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:37:22 #120
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_81926755
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:35 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Zou ik ook niet doen als ik jou was, dadelijk denkt iemand dat je een anaalridder bent!
Waar slaat dit nou weer op?
Moet jij niet eens je 5 Havo examen leren?
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:37:45 #121
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81926778
quote:
[
De mond wordt al gebruikt door te kussen, lijkt met niet zo moeilijk te begrijpen.
De mond wordt niet opgerekt (verkracht dus) en iets in de mond stoppen is niet ongewoon. Daar kan ik wel mee leven.
De stap van vaginaal naar anaal is alleen geografisch kleiner, maar daar is alles mee gezegd.
allemaal grappig maar zoenen is ook pas later door de mens als iets seksueels gemaakt.
Zoenen komt voort uit het eten malen voor baby's en dat over te geven aan de baby via de mond ( soortgelijks dus als wat veel dieren nog steeds doen), iets totaal a-seksueels dus, niet om een lul in te stoppen en aan te zuigen, dat hefet iemand gewoon ooit eens geprobeerd en die vond dat lekker.

De mens heeft verschillende erogene zones, de nek , liesstreek, schaamstreek, zelfs tenen en vingerwers en ook de anus.
Alleen is het bij de een gevoeliger dan bij de ander.
zo wordt de een helemaal gek als er in de nek gekust en gestreeld wordt en de ander waneer de anus gepenetreerd wordt.

Het is gewoon een natuurlijk iets, verschillende diersoorten doen er ook aan.

Begrijp ook niet waarom mensen zich storen aan wat anderen doen in bed, boeit jou dat toch dat anders zich graag anaal laten nemen of iemand anders anaal nemen, heb jij daar last van?
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_81926787
hey, ben ik te laat voor de next catfight about anal sex (wordt nooit saai), of heb ik nog tijd voor de popcorn

Go girls (& boys)
Quinn Dexter
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:39:23 #123
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_81926853
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:37 schreef snakelady het volgende:

[..]

Begrijp ook niet waarom mensen zich storen aan wat anderen doen in bed, boeit jou dat toch dat anders zich graag anaal laten nemen of iemand anders anaal nemen, heb jij daar last van?
Om even te beginnen, als je met dit soort zinnen aan komt zetten kun je alles wel gaan wegwuiven. Dan wordt Fok! tot 1 % gereduceerd als je alleen maar mocht discussiëren over waar men potentieel last van zou kunnen hebben. Je snapt toch ook wel dat dit een meningvormende discussie is en geen probleemoplossende discussie? Of was dat nog niet helemaal duidelijk?
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:41:30 #124
288142 mr_t88
pi_81926953
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef Zero17 het volgende:

[..]

[...]

En gelijk heeft ze
Those who push themselves, and are willing to face pain, exhaustion, humiliation, rejection, or worse, are the ones who become champions. The rest are left on the sidelines.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:44:07 #125
288142 mr_t88
pi_81927088
quote:

[..]

Kind snap dat dan!!! God stoort zich eraan! Je weet wel, die ene dude hierboven. Hij heeft de kont gemaakt om te poepen. Voor niks anders!
pi_81927092
quote:

[..]

Inderdaad.....vaginale sex is lekker, anale sex ook
Quinn Dexter
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:45:52 #127
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81927177
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:32 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Je zegt inderdaad niet dat mensen het niet mogen. Maar verder veroordeel je ze wel, je hebt laatst nog een aantal reacties met die kotssmiley erin gepost, en niet alleen dat. Gewoon zo'n arrogante houding van 'ik sta boven jullie want ik heb geen anale seks'. Bah. En ja, in een wereld als deze trekken mensen zich van alles aan, jij reageert nu toch ook op mijn post? Prima dat je het vies vind, of het niet tof vind. Maar je kan daarin ook te ver gaan, en dat doe jij.
Als ik iets vies vind, is het toch niet zo raar dat ik een kotssmiley plaats?
Als men overtuigd is hoeft men zich toch niets aan te trekken van mijn mening? Het is een discussie, en ja, dan lees je soms dingen die je niet zo leuk vindt. FOK staat er bol van. Ik zeg nergens dat ik je daarvoor veroordeel. Ik zeg dat ik het niets vind, en waarom, en ook waarom ik vind dat het onnatuurlijk gedrag is.
Maar, dat wil niet zeggen dat je je niet zo mag gedragen, toch? Als jij dat normaal vindt, is er toch niets aan het handje?!
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:46:49 #128
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81927232
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:34 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Nou, dat was de insteek niet van deze discussie.
pi_81927257
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:46 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Nah, ik denk dat het eerder kwam doordat een ander Fok!'ster jou eens uitmaakte voor een klein kind dat nog maar in 5 havo zat.
Tevens, *checkt fobo, waarom zou ik ook maar iets van jou bij proberen te houden. !
Je doet anders goed je best als je dat allemaal nog weet, je weet zelfs meer dan ik. En je blijft ook zo lekker happen. Nou zero17, misschien moet je maar eens aan het echte leven beginnen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:48:05 #130
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81927305
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:39 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Om even te beginnen, als je met dit soort zinnen aan komt zetten kun je alles wel gaan wegwuiven. Dan wordt Fok! tot 1 % gereduceerd als je alleen maar mocht discussiëren over waar men potentieel last van zou kunnen hebben. Je snapt toch ook wel dat dit een meningvormende discussie is en geen probleemoplossende discussie? Of was dat nog niet helemaal duidelijk?
Goh, voel je je weer aangesproken, je maakt er wel een gewoonte van he?

Ik had het dus tegen TB, zoals Tamashi eerder al schreef, die maakt er een levensdoel op fok! van om anaal van de seksuele kaart te laten schrijven.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:52:19 #131
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81927520
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Wat gek dat iemand zich aangesproken voelt als hij gequote wordt. Mens hoe oud ben je intussen wel niet, dat je dat nog niet weet.
Mijn excuses dan, dacht dat ik TB had gequote, jullie teksten lijken namelijk nogal op elkaar.

Ik ben overigens 29, wel leuk dat je alle discussies persoonlijk probeerd te maken op leeftijd en studiekeuze, komt alleen wel wat onzeker over van jou kant uit.

Edit: trek mijn excuses weer in, ik heb jou niet gequote maar TB.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

[..]

[..]

Zelf wat beter opletten dus.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:55:14 #132
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_81927650
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef snakelady het volgende:

[..]

Mijn excuses dan, dacht dat ik TB had gequote, jullie teksten lijken namelijk nogal op elkaar.
Dat vind ik geen compliment.
quote:
Ik ben overigens 29, wel leuk dat je alle discussies persoonlijk probeerd probeert
quote:
studiekeuze, komt alleen wel wat onzeker over van jou kant uit.
En dat maak je op uit?
En voordat je denkt dat de studie biologie zich met dit bezig houdt, bedenk wel dat het wat verdiepender is dan alle blaat die in topic voorbij komt.
pi_81927719
Zero, ze heeft het over het feit dat je mij bestempeld als maar een meisje uit 5 havo. Kortom, leeftijd en studiekeuze. Niet jouw studiekeuze, want het is een wonder dat die wel in je anonieme profiel staat.
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:57:33 #134
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_81927761
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:52 schreef snakelady het volgende:

Edit: trek mijn excuses weer in, ik heb jou niet gequote maar TB.

Zelf wat beter opletten dus.
Je faalt best hard.

pi_81927842
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:55 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dat vind ik geen compliment.
[..]

[..]

En dat maak je op uit?
En voordat je denkt dat de studie biologie zich met dit bezig houdt, bedenk wel dat het wat verdiepender is dan alle blaat die in topic voorbij komt.
Kan ik ook hoor.
pi_81927996
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 17:00 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Goed zo, je begint het al te leren.
Echter zijn typfouten heel iets anders dan d/t fouten, en stiekem weet je dat zelf ook wel.
in topic een typfout? Nee, het is een domme fout. En in principe beoordeel je daar elkaar in een normale discussie niet op. Maar meneer hier moet weer op de persoon spelen en daarna ook nog eens op de spelling, schijnbaar heb je dus geen argumenten meer voor een normale discussie, OF je kan gewoon geen normale discussie voeren, wat ik eerder van je denk gezien je postgeschiedenis.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:04:59 #137
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_81928099
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Ik had het dus tegen TB, zoals Tamashi eerder al schreef, die maakt er een levensdoel op fok! van om anaal van de seksuele kaart te laten schrijven.
Oh nee hoor, het is niet mijn levensdoel. Ik reageer alleen als het van toepassing is. Ik reageer op verschillende onderwerpen. Het zou raar zijn als ik ineens andere dingen ging schrijven heh.

Ik kan het omdraaien. Als ik er iets over schrijf, krijg ik meteen de anaalmaffia op me dak.
Laat het toch, als je er happy mee bent, dan zeg je dat gewoon. Zetten we een boom over op en klaar.
  woensdag 26 mei 2010 @ 17:08:10 #138
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_81928267
TB, schreef dit.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:08 schreef ThunderBitch het volgende:

Ik reageerde daarop met...
quote:

Zero reageede daar vervolgens op met.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:39 schreef Zero17 het volgende:

[..]

En ik weer met..
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:48 schreef snakelady het volgende:

[..]

Zero vervolgens.
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:49 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Wat gek dat iemand zich aangesproken voelt als hij gequote wordt. Mens hoe oud ben je intussen wel niet, dat je dat nog niet weet.

Gaan we deze topique trouwens even in recordtijd naar een slotje discussiëren?

Met dit als bewijs.

Zou vooral doorgaan met anderen bashen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 26 mei 2010 @ 18:18:39 #139
210679 muay-toy
Mandingo warrior, amour faya
pi_81931126
volgens mij word dit wel een reeks, goed topic
onderwerp ligt gevoelig merk ik al, al die kasthomo's die zich ineens aangesproken voelen
je moet een gegeven paard niet in de bek staren
pi_81936240
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:18 schreef muay-toy het volgende:
onderwerp ligt gevoelig merk ik al, al die kasthomo's die zich ineens aangesproken voelen
Mja, ik ben geen kasthomo en voel me ook niet echt aangesproken. Het is alleen jammer dat altijd dezelfde figuren lullig en kwetsend doen.
  woensdag 26 mei 2010 @ 20:14:24 #141
304731 MissMagh
live today, fuck my boyfriend
pi_81936417
Ik vind anale sex heel intiem...

Ik vind het voor de verandering erg lekker

ook vind ik het gelul over hoe het "moet" en de regels die aan sex verbonden horen te zijn!!!

Iedereen moet toch zeker zelf weten wat voor jou de norm is?

Dat gelul over god...

quote: "en toen kwamen de homo's?"

WTF!!!

wereldvreemd of amish alletwee niet echt 2010...
Van sommige mensen kan ik niet begrijpen dat ze van miljoenen zaadjes de snelste zijn geweest.
God schiep eerst de man en daarna de vrouw, want jij maakt toch ook eerst een schets voor je aan het echte werk begint?
  One tough cookie woensdag 26 mei 2010 @ 22:07:46 #142
169210 liesje1979
pi_81944915
Goedenavond.
Zoals jullie kunnen zien mist er flink wat slowchat en getroll in dit topic.
Het is ook niet de bedoeling dat dit terugkomt.
Dus vanaf nu graag ontopic reageren.

-edit- voor slowchat kan je hier terecht: [SEX slowchat] Because every FOK forum needs one
pi_81948289
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 20:14 schreef MissMagh het volgende:
Ik vind anale sex heel intiem...

Ik vind het voor de verandering erg lekker

ook vind ik het gelul over hoe het "moet" en de regels die aan sex verbonden horen te zijn!!!

Iedereen moet toch zeker zelf weten wat voor jou de norm is?

Dat gelul over god...

quote: "en toen kwamen de homo's?"

WTF!!!

wereldvreemd of amish alletwee niet echt 2010...
Precies

Ik stoor me ook aan argumenten als 'anale seks is niet normaal want zo is het niet bedoeld'.
Hoe is het dan bedoeld? Kan ik dat ergens opzoeken? Heeft 1 of andere God daar een handboek met regels voor achter gelaten? Nee?
Laat iedereen dan lekker zelf bepalen wat voor hem of haar normaal is
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  donderdag 27 mei 2010 @ 00:09:30 #144
150677 PKfotografie
www.fotobijbestellen.com
pi_81952491
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 18:18 schreef muay-toy het volgende:
zich zelf 200% hetro noemen
en dan met een paar mannelijke hentai billen zijn fobo sieren

luxe moet je je kunnen veroorloven.
dus als je het je kan veroorloven... waarom zou je het dan laten?

ik hou van luxe
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:19:11 #145
37769 erodome
Zweefteef
pi_81967149
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:27 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Wat een bullshit weer.
Met een mond zoen je toch ook? En kus je op de buik en in de nek etc?
De mond is nota bene de toegangspoort tot verdere stappen, of vind jij dat dat bij anaal ook zo is?
'Eerst even mijn lul in je reet douwen, daarna gaan we misschien wel wat verder hoor schatje'
De anus heeft nooit als primaire en ook niet als secundaire functies gehad dat het gebruikt moet worden voor seks, terwijl zoenen altijd al is gebruikt voor interactie tijdens de seks.

Dat zeg jij, van die secundaire functie, maar feit blijft dat de anus heel gevoelig is, dat aanraking van de buitenkant al als prettig kan worden ervaren tot in zeer grote mate aan toe.

Anale seks en zoenen gaan net zover terug als vaginale seks, van wat we weten doen mensen die 3 dingen al altijd, alhoewel bij zoenen wordt gezegd dat het misschien komt van het voorkauwen van voedsel voor de jongen.
Jij zegt dat het geen secundaire functie heeft met betrekking tot seks, maar hoe weet je dat zo zeker, het wordt nogal veel gedaan met heeeeeeeeeeeel veel plezier, het blijkt er prima voor geschikt in de praktijk, net als de mond die ook niet primair bedoeld is voor seks.
In mijn neus peuteren heeft toch echt niet hetzelfde effect als bij anaal, ook al peuter ik zo lekker mogelijk in mijn neus.

En anale seks is een vrij logisch voortvloeisel uit lichamelijke ontdekkingen, je bent bezig, komt er perongelijk bij in de buurt, voelt lekker, je probeert wat verder en het blijkt super te zijn, zo ga je om met vele seksdingen, je streelt het lichaam, je komt erachter dat het ene plekje een beter effect geeft dan het andere plekje en je neemt die lekkere plekjes mee in je toekomstige vrijpartijtjes.
Wat is er dan ineens zo verschrikkelijk raar aan anaal en niet aan bv een oor, sommige mensen vinden het heerlijk als er een tong in hun oorschelp gaat, vind ik weer ronduit afschuwelijk, oorlelletjes zijn meer dan zat wat mij betrefd.

Bekijk een oor maar eens goed, denk er maar eens echt over na, is ook niet al te fris te noemen, of denk eens na over een vinger in je mond stoppen, heerlijk net nadat je partner nog net wat heeft geocht en wisselgeld in zijn handen heeft gehad, heerlijk fris als je er echt goed over nadenkt!
Veel dingen zijn niet fris als je er goed over nadenkt, maar seks is niet niet fris in zijn algeheelheid, sperma en vaginaal vocht samen is ook al geen goede combi bv.
Het gaat er uiteindelijk om dat je plekjes en manieren ontdekt die voor jou werken, waar jij blij van wordt, die plekjes verschillen en kennen allemaal voor- en nadelen, de een zal diezelfde plekjes super vinden, een ander gruwelt ervan, zo werkt het nu eenmaal.

Niets daarin is echt goed of fout, aleen jij en je bedpartner(s) kunnen daarover beslissen.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  donderdag 27 mei 2010 @ 13:26:03 #146
37769 erodome
Zweefteef
pi_81967440
quote:

[..]

Het is niet zo dat ik me voorstel zo van hoi ik ben ero en ik doe aan anale seks, maar mocht het erover gaan irl dan boeit het me weinig om daar dan ook gewoon te zeggen dat ik het lekker vind, als ik toch al over seks praat dan maakt dat niet uit.
Daarbij vind ik mensen die niet aan anaal doen niet perse conservatief, ik vind mensen die het als raar, abnormaal, slecht beschouwen vaak conservatief, niet omdat ze het gewoon niets vinden voor zichzelf, maar omdat ze eigenlijk liever niet hebben dat anderen het wel doen, daar echt een beetje moeite mee hebben(zonder het gelijk te willen verbieden meestal dan).

Er is een verschil tussen zelf niet aan anale seks doen en negatief tegenover anale seks staan.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_82025167
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:44 schreef mr_t88 het volgende:

[..]

Kind snap dat dan!!! God stoort zich eraan! Je weet wel, die ene dude hierboven. Hij heeft de kont gemaakt om te poepen. Voor niks anders!
Waar staat dat dan?
pi_82025422
[quote]Op dinsdag 25 mei 2010 18:52 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Indirect wel. Het wordt namelijk geassocieerd met de wijze waarop homoseksuelen de liefde bedrijven. Dit is ten strengste verboden. Laten we toch gewoon naar Hem luisteren, God heeft het beste met u en mij voor mensen.
[..]

Voor zover ik weet staat er over anale sex niks over in de bijbel.
Noch goed of kwaad.
Je moet de bijbel ''begrijpend'' lezen, en niet letterlijk.
Wat jij er indirect uit haalt wil niet zeggen dat datgene Gods wil is.
Dus gaarne eerst de bijbel goed lezen, en daarna pas een oordeel vellen.
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:18:13 #149
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82025685
quote:
Op vrijdag 28 mei 2010 16:11 schreef tijger74 het volgende:
[quote]Op dinsdag 25 mei 2010 18:52 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Indirect wel. Het wordt namelijk geassocieerd met de wijze waarop homoseksuelen de liefde bedrijven. Dit is ten strengste verboden. Laten we toch gewoon naar Hem luisteren, God heeft het beste met u en mij voor mensen.
[..]

Voor zover ik weet staat er over anale sex niks over in de bijbel.
Noch goed of kwaad.
Je moet de bijbel ''begrijpend'' lezen, en niet letterlijk.
Wat jij er indirect uit haalt wil niet zeggen dat datgene Gods wil is.
Dus gaarne eerst de bijbel goed lezen, en daarna pas een oordeel vellen.
!
  vrijdag 28 mei 2010 @ 16:30:01 #150
304588 Frostflame
hot 'n cold
pi_82026319
quote:

[..]

Buiten het feit dan oraal naar anaal geografisch langer is dan vaginaal naar oraal snap je blijkbaar ook niet wat ik bedoel te zeggen.

De stap van vaginale seks met als doel voortplanting naar orale seks voor de lekker lijkt me groter dan de stap van orale seks naar anale seks, vooral omdat dit voor beide partijen erg lekker kan zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')