abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 30 mei 2010 @ 12:21:18 #276
37769 erodome
Zweefteef
pi_82094713
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 11:44 schreef Zero17 het volgende:
Maar laat ik weer eens OT reageren: Het feit dat er zich veel axonen- en dendrietenuiteinden bevinden rondom de anus is niet voor het genot. Dat is om goed aan te voelen wanneer de ontlasting moet worden geloosd en tevens om de anus goed aan te spannen. De vingertoppen zijn ook ontzettend gevoelig, maar alles wat gevoelig is hoeft toch niet meteen als een erogene zone te worden gedoopt?
Noem jij de vingers geen erogene zone, geen prachtig middel voor seks, ontontbeerlijk zelfs?

Alle erogene zone's worden gekenmerkt door een gevoeligheid die als prettig ervaren wordt, daarvoor kan je naar de primaire en secundiare geslachtskenrmerken kijken, maar ook buiten die gebieden zijn er vele erogene zone's.

Alles wat gevoelig is op een prettige manier, ee opwekkende manier is een erogene zone, dat is de defintie nu eenmaal.
Erogene zone's zijn een heel erg breed begrip en zijn hier en daar wat variabel, alhoewel bepaalde dingen vaak terugkomen.
quote:
# erogeen
ero` geen («Grieks) bijvoeglijk naamwoord en bijwoord gevoelig voor geslachtelijke prikkels, bij aanraking lust veroorzakend: de erogene zones van het lichaam
Gevonden op http://www.woorden.org/woord/erogeen

#
erogeen
gevoelig voor de geslachtsdrift
Gevonden op http://www.woorden-boek.nl/woord/erogeen

#
erogeen
gevoelig voor de geslachtsdrift
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/vertaal/NL/NL/erogeen

#
Erogeen
Seksueel gevoelig; geslachtsdrift-stimulerend.
zie ook: seksuele gedragingen
Gevonden op http://www.encyco.nl/nol.php

#
erogeen
1) Geslachtelijke prikkels veroorzakend 2) Gevoelig voor erotische prikkels 3) Gevoelig voor geslachtsprikkels 4) Prikkelbaar
Gevonden op [url=http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor
]http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoor[/quote][/url]
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:23:26 #277
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82094774
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:17 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Dank je wel voor jouw ontzettend nuttige inbreng in deze discussie.
Ach, je probeert er tenminste geen evolutionaire excuses voor te verzinnen, dat kan mij dan wel bekoren.
Evolutie is irrelevant. Het heeft geen zin om anderen te bestoken met evolutie-argumenten. Sommige mensen walgen ervan, anderen vinden het heerlijk en daar kunnen argumenten niets aan veranderen.
Resistance is futile.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:25:30 #278
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82094834
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:21 schreef erodome het volgende:

[..]

Noem jij de vingers geen erogene zone, geen prachtig middel voor seks, ontontbeerlijk zelfs?
Niet bij mij in ieder geval, de aanraking van de vingertoppen wekt bij mij geen seksuele gevoelens op nee.
Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:29:26 #279
37769 erodome
Zweefteef
pi_82094952
quote:
Op zondag 30 mei 2010 01:25 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Nee tuurlijk niet, die zenuwen hebben een hele andere functie. Dat het toevallig voor sommigen prima voelt, is een bijkomstigheid, maar als je serieus denkt dat die zenuwen daar zitten voor het betreffende doeleinde waar we het nu over hebben, dan moet je nog maar eens de anatomie van de mens bestuderen.

Dingen kunnen meerdere redenen hebben, bij anale seks komen vele genotshormonen vrij(mits willig natuurlijk), mensen komen er klaar van, dat is een hele stevige en vrij duidelijk seksuele reactie die niets meer met de primaire functie van dat orgaan te maken heeft.
Die grote seksuele opwinding en zelfs orgasme's laten gewoon zien dat er een link is met die seksualiteit.

Alhoewel er mensen bestaan die op hele vage manieren klaa kunnen komen zijn degene die klaar kunnen komen door met hun vingertoppen te spelen verdomde zeldzaam als ze al bestaan.
Bij anale seks is dat hele andere koek, vele mensen die het doen komen er letterlijk erg goed op klaar, raken in grote vervoering van genot.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zondag 30 mei 2010 @ 12:33:51 #280
37769 erodome
Zweefteef
pi_82095091
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:16 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Nog steeds is het er primair niet voor bedoeld. 3000 jaar is een peulenschil als je kijkt naar de geschiedenis van de mens (en zoogdieren überhaupt), dus heft feit dat 3000 jaar geleden mensen er al mee bezig waren is an zich wel interessant, maar het is zekerst geen argument tegen de primaire bedoeling van de anus.
Niemand zegt dat het er primair voor bedoeld is, ik heb nog niemand horen zeggen ik ga ergens een stuk darm weghalen zodat ik niet meer poep en alleen dat laatste stuk nog voor seks kan gebruiken.

Of het er primair voor bedoeld is heeft niets te maken met secundaire bedoelingen en bijkomstige fijne mogelijkheden, noch heeft het te maken met normaal of wenselijk of iets in die geest.

3000 vc was wat ik schreef, dat maakt een ruime 5000 jaar en dan komen we bij toch wel erg oude geschriften, er is nog wel wat ouders bekend en misschien staat daar ook wel wat over anale seks in, dat weet ik dan weer niet, in dit geval wel.
In de ons bekende geschiedenis van de mens is anaal op de meeste plaatsten gewoon een geaccepteerd verschijnsel geweest met daarin een golfbeweging zoals we nu nogsteeds zien.

Kortom, zover we weten is anale seks altijd een mogelijk onderdeel van het seksuele spel van de mens geweest, net als we dat denken van zoenen, zover we het weten is het er al.
pi_82095159
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Kortom, zover we weten is anale seks altijd een mogelijk onderdeel van het seksuele spel van de mens geweest, net als we dat denken van zoenen, zover we het weten is het er al.
Dat is inderdaad zo én bewezen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
  zondag 30 mei 2010 @ 12:36:24 #282
37769 erodome
Zweefteef
pi_82095191
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:25 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Niet bij mij in ieder geval, de aanraking van de vingertoppen wekt bij mij geen seksuele gevoelens op nee.
Jij vindt het aanraken van je bedpartner geen sensueel gevoel, je raakt niet opgewonden als je met je vingertoppen over de rug naar de bilpartij strijkt, die zachte huid onder je vingers voelt, de warmte, de sidderingen?????????
Als je werkelijk het aanraken van je bedpartner niet als sensueel/sekueel opvat, het zo voelt dan vind ik je best een beetje zielig eigenlijk, maar denk niet dat je dat bedoeld

En dan is de prikkeling die van anaal komt nog vele, vele, vele malen hoger, veel directer dan die van de handen.
pi_82095581
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 23:55 schreef ThunderBitch het volgende:

[..]

Ik snap niet goed wat je bedoelt, want dat mijn argumenten geven aan dat ik het niet afdoe, maar juist die tegenargumenten heb ik weerlegd heb, lees maar eens terug. Ik maak me er niet vanaf met een Jantje van Leiden, en ik moet constateren dat er geen speld tussen te krijgen is.
[..]

.
Het hoeft niet kansloos te zijn, mensen gaan toch nadenken, leren er misschien iets bij, en proberen toch redelijk respectvol van mening te verschillen, voor zover dat mogelijk is. Ik heb niet snel de tegenargumenten van andersdenkenden afgedaan met onzin. Ik vind wel dat je mij dan tekort doet, maar dat terzijde, want dat mag niet de belangrijkste reden zijn, ik ben een groot meisje en kan wel wat hebben hoor.
[..]

Dat antwoord is ook al zo vaak langsgekomen, maar ik wil speciaal voor jou nog een poging wagen. Komtiedan! Ten eerste ging het er eigenlijk om of het natuurlijk was, dus of het ervoor bedoeld was. Ben het met je eens dat ‘normaal’ een subjectief gegeven is, dus ‘natuurlijk’ dekt de lading beter.
Het ging primair niet over normen en waarden.
Voor meer, zie Is anale seks 'normaal' aan het worden? #2 en Is anale seks 'normaal' aan het worden?
[..]

Ik hoop dat het gesmaakt heeft.
Tering, begin ik dapper die topics door te lezen, gaat het over bevallen en uitscheuren
Heb ze verder niet doorgelezen, dit topic gaat misschien over hetzelfde onderwerp maar ze staan verder los van elkaar.

Wat ik trouwens vroeg over natuurlijk/ normaal, is nog steeds niet beantwoord. Anders blijf ik zo'n vraag niet stellen....
Mijn vraag was: Wie of wat bepaalt nou, wat natuurlijk of normaal is?
Is er een boek met regels die dat zegt?

In een biologieboek zal de anus genoemd worden als uitgang. Maar daar zal bijvoorbeeld ook de mond enkel genoemd worden om mee te eten, drinken en ademhalen, maar zeker niet om mee te pijpen.

Wat ik mij dan toch steeds afvraag: als anaal zo vreemd is, waarom is pijpen dan wel 'natuurlijk'?
Het lijkt mij dan ook erg vreemd om te denken; 'Goh, laat ik een penis in mijn mond stoppen!'.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
  zondag 30 mei 2010 @ 13:00:53 #284
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82096041
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:33 schreef erodome het volgende:

[..]

Niemand zegt dat het er primair voor bedoeld is, ik heb nog niemand horen zeggen ik ga ergens een stuk darm weghalen zodat ik niet meer poep en alleen dat laatste stuk nog voor seks kan gebruiken.

Of het er primair voor bedoeld is heeft niets te maken met secundaire bedoelingen en bijkomstige fijne mogelijkheden, noch heeft het te maken met normaal of wenselijk of iets in die geest.

3000 vc was wat ik schreef, dat maakt een ruime 5000 jaar en dan komen we bij toch wel erg oude geschriften, er is nog wel wat ouders bekend en misschien staat daar ook wel wat over anale seks in, dat weet ik dan weer niet, in dit geval wel.
In de ons bekende geschiedenis van de mens is anaal op de meeste plaatsten gewoon een geaccepteerd verschijnsel geweest met daarin een golfbeweging zoals we nu nogsteeds zien.

Daarmee kan ik het wel mee eens zijn.
quote:
Op zondag 30 mei 2010 12:35 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Dat is inderdaad zo én bewezen.
Dit snap ik dan weer niet helemaal.
  zondag 30 mei 2010 @ 13:04:16 #285
24652 tisauch
Don't mention the war
pi_82096159
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef muay-toy het volgende:
...Nou heeft 1 of andere gek ooit bedacht van:"ow laat ik hem eens in d'r kontgat boren misschien past het?"En ja hoor! de anale seks was geboren....
Leuke verwoording Ts.

Ontopic: Als iemand hem graag krijgt in zijn/haar uitlaat dan moet die persoon in kwestie dat zelf weten.
IMHO uiteraard.
Qui habet aures audiendi audiat
pi_82096289
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:00 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Daarmee kan ik het wel mee eens zijn.
[..]

Dit snap ik dan weer niet helemaal.
Jij begrijpt niet dat ik een bevestiging geef op erodome's verhaal?
  zondag 30 mei 2010 @ 13:20:56 #287
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82096781
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:08 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Jij begrijpt niet dat ik een bevestiging geef op erodome's verhaal?
Ik snap dat je dat wìl geven, maar waar zijn je bronnen?
Zomaar een groot stuk tekst als 'bewezen' bestempelen is natuurlijk een beetje dubieus. Tevens is het gewoon een aannemelijk en geen onredelijk verhaal van erodome. Maar waar jouw 'en bewezen' op slaat is me volstrekt onduidelijk. Heb ik het zo wat beter voor je verwoord?
pi_82097016
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:20 schreef Zero17 het volgende:

[..]

Ik snap dat je dat wìl geven, maar waar zijn je bronnen?
Zomaar een groot stuk tekst als 'bewezen' bestempelen is natuurlijk een beetje dubieus. Tevens is het gewoon een aannemelijk en geen onredelijk verhaal van erodome. Maar waar jouw 'en bewezen' op slaat is me volstrekt onduidelijk. Heb ik het zo wat beter voor je verwoord?
Ik quote maar een gedeelte van zijn post, dus je leest niet goed.
  zondag 30 mei 2010 @ 13:41:17 #289
255512 Zero17
Gewoon lekker mezelf.
pi_82097542
quote:
Op zondag 30 mei 2010 13:26 schreef Tamashii het volgende:

[..]

Ik quote maar een gedeelte van zijn post, dus je leest niet goed.
Het is anders niet bewezen dat het altijd een onderdeel van menselijke seksualiteit is geweest hoor. De mens is wel wat ouder dan 3000 jaar. Of heb je nieuwe bronnen?
  zondag 30 mei 2010 @ 15:36:59 #290
277627 Seven.
We are Borg.
pi_82102426
Ik vermoed dat anale seks al heel lang bestaat. En dan bedoel ik langer dan 2000 jaar, langer dan 5000 jaar. Eigenlijk sinds homo sapiens al wel, denk ik.

Veel mannen vinden het opwindend om te zien. Daarnaast weten wij pas sinds een paar honderd jaar van bacterieën en hoe lang is de mens nu eigenlijk al vies van zijn eigen kak? Daar was men een paar honderd jaar geleden een stuk minder panisch over. En of het tegennatuurlijk was, daar dacht men pakweg 10000 jaar geleden ook niet over na.
Resistance is futile.
pi_82102870
quote:
Op zondag 30 mei 2010 15:36 schreef Seven. het volgende:
Ik vermoed dat anale seks al heel lang bestaat. En dan bedoel ik langer dan 2000 jaar, langer dan 5000 jaar. Eigenlijk sinds homo sapiens al wel, denk ik.

Veel mannen vinden het opwindend om te zien. Daarnaast weten wij pas sinds een paar honderd jaar van bacterieën en hoe lang is de mens nu eigenlijk al vies van zijn eigen kak? Daar was men een paar honderd jaar geleden een stuk minder panisch over. En of het tegennatuurlijk was, daar dacht men pakweg 10000 jaar geleden ook niet over na.
In die tijd deden mensen zulke dingen (en veel andere dingen) inderdaad zonder zich af te vragen of het al dan niet natuurlijk is. Ze deden dingen gewoon omdat het kon.

Daarbij is anale seks (en andere vormen van creatieve seks om het zo maar te noemen) geen modeverschijnsel, dat lijkt alleen zo omdat steeds meer mensen hier eerlijk voor uit durven te komen. Het komt echter al duizenden jaren voor bij meer mensen dan we denken.
Feauteaux
You make me sick, because I adore you so...
Ik besefte de ernst van mijn kater, toen de poes stampend de kamer binnen kwam.
pi_82156951
Nee
"We moeten ons bewust zijn van de superioriteit van onze beschaving, met zijn normen en waarden, welvaart voor de mensen, respect voor mensenrechten en godsdienstvrijheid. Dat respect bestaat zeker niet in de Islamitische wereld".
  maandag 31 mei 2010 @ 22:58:42 #293
177711 ThunderBitch
"You know I Can"
pi_82170205
Gezellig, ik kom er nog wel op terug, want ik hou me nu even bezig met Nederland.
Ik zie dat Zero17 de zaken perfect verwoordt. Zou het niet beter kunnen. Chapeau. Kan er in ieder geval mee eens zijn. Doet mijn vrouwenhart goed.
[b]"It's me Bitches..!!! "[/b]
[b]Every Need Has An Ego To Feed[/b]..............
pi_82181239
Echte mannen voelen zich aangetrokken tot rondingen, en er zijn weinig mannen die een rond stel billen niet op prijs stellen. Dat alleen al maakt het achterwerk tot erogene zone.

Een poepgat is niet om te neuken. Een tweetal ballen heb je niet om op het voorhoofd te leggen van je vriendin en mooie pronte borsten zijn er niet om als volwassene lekker aan te sabbelen.

Toch gebeurt het. Het geeft mannen een gevoel van macht, de gedachte om een mooie vrouw zodanig anaal te roeren dat ze dagen niet meer kan lopen, dat werkt erotiserend.
Ron Paul 2012
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')