Over doorslaan gesproken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:04 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
http://www.ubersite.com/m/39845
als je interesse hebt, wat lees voer voor je
Dus volgens jou is de anus een sexorgaan?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:03 schreef snakelady het volgende:
[..]
Pardon, iedere tegenredenatie die je krijgt doe je af als dom en nietszeggend, terwijl wat ik net typ gewoon door vele biologen ondersteund wordt.
Feit: de anus is een erogene zone
Feit: seks is lekker ( als je het goed doet)
Feit: vele mannen en vrouwen vinden anale stimulatie lekker.
Feit: zelfs op niet vruchtbare periodes en onvruchtbare mannen en vrouwen genieten van seks.
Dus verteld eens, wat lul ik recht wat krom is?
ehm ja, maar dat is om de jong schoon te houden, dus wat heeft dat met' lekker' te maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:06 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
De kont heeft zenuwuiteinden bij de anus om lekker af te kunnen gaan.
Nooit gezien hoe moeder poes haar jongen de anus likt?
Ik denk dat hij het juist anders bedoelt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:09 schreef PKfotografie het volgende:
[..]
tja als mensen dromen over gehoor vliesjes door prikken ....
.... ook om het jong aan te sporen om te ontlasten.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:11 schreef snakelady het volgende:
[..]
ehm ja, maar dat is om de jong schoon te houden, dus wat heeft dat met' lekker' te maken?
Niet alleen volgens mij hoor...quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:11 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dus volgens jou is de anus een sexorgaan?
Sex is lekker ja
Sommige mannen, veel minder vrouwen doen aan anale sex, tsja het slaat door he, er zijn nog ergere smerigheden.
Sex is altijd lekker, no problem there.
Had je tijdens en naderhand veel pijn aan je poepert?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:14 schreef remlof het volgende:
Been there, done that.
Ik vond er niks aan.
Verhaaltjes schrijven kan iedereen, nouja, iedereen.......quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:15 schreef snakelady het volgende:
[..]
Niet alleen volgens mij hoor...
http://mens-en-gezondheid(...)-seks-bedrijven.html
Nee, zij had er geen last van, want olijfolie.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:15 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Had je tijdens en naderhand veel pijn aan je poepert?
Mens, kijk eens op google, de anus is gewoon een erogene zone, dat is een feit.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Verhaaltjes schrijven kan iedereen, nouja, iedereen.......
Vraag aan een pedo of je aan een kind mag zitten.
Ik heb ook poezen gehad en als kind thuis hadden we honden (meerdere).quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:19 schreef snakelady het volgende:
[..]
Mens, kijk eens op google, de anus is gewoon een erogene zone, dat is een feit.
Waarom doe je daar zo moeilijk over? Met hoeveel linkjes van erkende onderzoekers en artsen moet ik komen?
en over de anus wassen van kittens, daar weet ik alles van, heb zelf meerdere kitten opgevoed maar begrijp nog steeds niet wat dat met seksueel genot te maken heeft.
Neem aan dat je het verschil tussen gewoon genot en seksueel genot begrijpt?
Als jij daardoor lekkerder slaapt dan vind ik het best, maar het blijft gewoon een bewezen feit, hoe erg je dat ook vind.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:23 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik heb ook poezen gehad en als kind thuis hadden we honden (meerdere).
De anus is een poepgat. Klaar. Dat mensen dat gebruiken voor sex omdat er zenuwuiteinden zitten die een prettig gevoel geven (bedoeld om lekker te kunnen poepen) wil nog niet zeggen dat het bedoeld is om sex te hebben. Haalt niet weg, de endeldarm is een uitgang voor poep.
Geen idee en het interesseert me niet wie wat schrijft. Ik kan voor mezelf denken.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
Vind dit overigens enorm grappig, dacht zoek eens op google naar berichtgevingen dat de anus geen erogene zone is, kon er maar eentje vinden en jij mag gokken wie dat geschreven heeft.![]()
http://www.google.nl/#hl=nl&q=anus+geen+erogene+zone&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=28748fc6b755127e
Moeten die kinderen van jou niet vroeg op morgen?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:23 schreef snakelady het volgende:
Vind dit overigens enorm grappig, dacht zoek eens op google naar berichtgevingen dat de anus geen erogene zone is, kon er maar eentje vinden en jij mag gokken wie dat geschreven heeft.![]()
http://www.google.nl/#hl=nl&q=anus+geen+erogene+zone&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=&fp=28748fc6b755127e
Ik slaap toch wel hoor, maak je daar maar niet ongerust over, en lekker ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:24 schreef snakelady het volgende:
[..]
Als jij daardoor lekkerder slaapt dan vind ik het best, maar het blijft gewoon een bewezen feit, hoe erg je dat ook vind.
Ja klopt, hoezo?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:25 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Moeten die kinderen van jou niet vroeg op morgen?
Je hebt gelijk, iedereen is gek behalve jij.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:25 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Geen idee en het interesseert me niet wie wat schrijft. Ik kan voor mezelf denken.
De endeldarm is om poep te lozen.
Zou je dan niet eens je man de liefde geven die hij verdient rond dit tijdstip en morgen braaf voor je koters eieren bakken? Dat is immers je taak.quote:
een modeverschijnsel van ongeveer zolang de mens bestaat, wat pas door de kerk als iets vies en goors is beschreven en daardoor in een verdomhoekje is gestopt waar het nu weer uitkomt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:27 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik slaap toch wel hoor, maak je daar maar niet ongerust over, en lekker ook.
Ik heb mijn mening, jij de jouwe, ik blijf erbij dat de endeldarm een poepgat is.
Kijk dat homo's de anus gebruiken snap ik wel, ze hebben geen vagina.
Het is een modeverschijnsel geworden.
O'ben jij er zo eenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens je man de liefde geven die hij verdient rond dit tijdstip en morgen braaf voor je koters eieren bakken? Dat is immers je taak.
Nou wordt ie mooi, volgens jou rampetamt iedereen er rustig op los in de anus. uhuh.... dream on.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, iedereen is gek behalve jij.
De wereld is zeker ook nog plat?
Nee, net als dat niet iedereen aann orale seks doet, er zijn zelfs legio mensen die niet aan seks doen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:36 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Nou wordt ie mooi, volgens jou rampetamt iedereen er rustig op los in de anus. uhuh.... dream on.
Lees het stukje zelf maar eens door (staat op de site waar je een link van postte.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:30 schreef snakelady het volgende:
[..]
een modeverschijnsel van ongeveer zolang de mens bestaat, wat pas door de kerk als iets vies en goors is beschreven en daardoor in een verdomhoekje is gestopt waar het nu weer uitkomt.
quote:Voor- en nadelen
Behalve de extra stimuli en variatie die anale seks in de gebruikelijke seksuele handelingen kan brengen, wordt het niet zwanger kunnen raken vaak als de grootse voordelen gezien. Het penetreren van de anus en het klaarkomen daarin kan niet tot zwangerschap leiden. Desondanks moet men ook goed opletten dat het sperma via vinger- of peniscontact niet als nog bij de vagina terecht komt. Anale penetratie houdt het maagdenvlies intact, wat voor moslims belangrijk kan zijn.
Heb ik gedaan, maar wat heeft dat er mee te maken?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:39 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Lees het stukje zelf maar eens door (staat op de site waar je een link van postte.
[..]
Hier wordt gesproken over een ander percentage en er staat ook weleens.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:37 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, net als dat niet iedereen aann orale seks doet, er zijn zelfs legio mensen die niet aan seks doen.
Maar bijna 50% vind ik toch wel een heel hoog aantal om af te doen als iets van een extreme minderheid.
quote:In west Europa heeft 20% tot 30% van de hetreosexuele koppels weleens anale sex
Trekken dan ook. Geen sex dan ook. Wat een logica weer.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:44 schreef snakelady het volgende:
Begrijp overigens donders goed waar je naar toe wil maar ik ga naar bed dus zal alvast antwoord geven.
Dus is anale seks een natuurlijke anticonceptie.
Dat onderzoek is uit 2004, de link die ik gaf uit 2009.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:44 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hier wordt gesproken over een ander percentage en er staat ook weleens.
[..]
Ik heb een stukje tekst gepost en daar kun je nota van nemen of beter gezegd, afzetten tegen wat jij zo feitelijk beweert.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:40 schreef snakelady het volgende:
[..]
Heb ik gedaan, maar wat heeft dat er mee te maken?
Ah, weer een drogredenatie voor jou, terwijl je zelf viet verder komt dan 'vies' en 'bah'.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Trekken dan ook. Geen sex dan ook. Wat een logica weer.
WTF, dus?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:46 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat onderzoek is uit 2004, de link die ik gaf uit 2009.
Dit is de grootste non-discussie die ooit gevoerd is op dit forumquote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
WTF, dus?
Heb ik dan toch gelijk dat het een modeverschijnsel is?
Het wordt nog erger, let maar eens op.
Ik heb voldoende aangegeven waarom ik dat vind en jij, we hebben al een draadje vol getypt, als je je dat nog herinnert. Ik blijf mezelf natuurlijk niet herhalen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:47 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ah, weer een drogredenatie voor jou, terwijl je zelf viet verder komt dan 'vies' en 'bah'.![]()
Doe je het ook anaal?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:50 schreef tarantism het volgende:
[..]
Dit is de grootste non-discussie die ooit gevoerd is op dit forum
Nee, het is een heel normaal verschijnsel.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:48 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
WTF, dus?
Heb ik dan toch gelijk dat het een modeverschijnsel is?
Het wordt nog erger, let maar eens op.
Ga toch heen. Het klopt dat de kerk uitwassen heeft willen inperken (men is wel erg ver gegaan om ook te willen bepalen wanneer een vrouw weer eens een kind diende te baren bv.), maar mocht dat zo zijn, dan het door de kerk komt, hebben ze toch iets goed gedaan misschien.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:52 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nee, het is een heel normaal verschijnsel.
Kijk, de kerk heeft het lange tijd voor het zeggen gehad, dankzei de kerk is anale seks in het verdomhoekje gestot.
Mensen durven zich steeds makkelijker van de kerk af te zetten.
Had je 50 jaar geleden iets gevraagd over zelfbevredeging had ook de meerderheid dat als 'vies'en 'bah; bestempeld, dat doe je immers niet, slapen doe je met de handen boven de dekens.
Terwijl het nu ook weer als iets heel normaals en natuurlijks wordt gezien door de meeste.
Dus ja het zal zeker "erger" ( ik gebruik liever het woord beter) worden aangezien er steeds minder mensen zijn die in de kerk geloven.
Waarom iets goeds? Wat is er zo slecht aan anale stimulans dat het de mens verpest?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ga toch heen. Het klopt dat de kerk uitwassen heeft willen inperken (men is wel erg ver gegaan om ook te willen bepalen wanneer een vrouw weer eens een kind diende te baren bv.), maar mocht dat zo zijn, dan het door de kerk komt, hebben ze toch iets goed gedaan misschien.
Ik zeg niet dat ik er last van heb. Ik weet niet hoeveel het er zijn en het kan me niet schelen ook.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:56 schreef snakelady het volgende:
[..]
Waarom iets goeds? Wat is er zo slecht aan anale stimulans dat het de mens verpest?
Heb jij last van de miljoenen mensen die aan anale seks doen?
Dus iets is alleen normaal als het aan jouw standaarder voldoet?quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:54 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
En oja, anale sex is niet normaal, het wordt gebruikelijk, maar niet alles wat gebruikelijk wordt is zoals het bedoeld is of zou moeten zijn. But hey, can't have it all.
Nee, maar dat is ook lastig zonder telefoon, de anus is er altijd al geweest.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:58 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik er last van heb. Ik weet niet hoeveel het er zijn en het kan me niet schelen ook.
Vroeger was er ook geen telefoonsex.
Maar ik ga ook maar pitten, ik zie dat het ondertussen al erg laat is geworden.
Slaap lekker.![]()
Dit is geloof ik het 4e topic waar je mij in achtervolgt.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:03 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Je komt ouder over als je betweterig doet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik moest lachen.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 02:30 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Zou je dan niet eens je man de liefde geven die hij verdient rond dit tijdstip en morgen braaf voor je koters eieren bakken? Dat is immers je taak.
!
[ Bericht 16% gewijzigd door Zero17 op 29-05-2010 11:24:56 ]Op dinsdag 21 augustus 2012 12:28 schreef Oswald_Montecristo het volgende:
Rust in vrede, hamster van sinepedraap. Je zal niet vergeten worden.
Want iedereen die niet aan jouw kant staat is te incapabel om een discussie mee te voeren.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:25 schreef Tamashii het volgende:
snakelady,er is geen discussie met haar mogelijk dus laat het lekker. ik denk dat het belangrijk is als je voor jezelf weet wat je wel en niet doet en of dat nou 'goed' of 'fout' moet zijn, lekker belangrijk als je tenminste gelukkig bent.
quote:
Volgens mij gaat het bij anale sex meer om of het ervoor gebruikt kan worden dan of het ervoor bedoeld is.quote:Op zaterdag 29 mei 2010 11:44 schreef Zero17 het volgende:
Maar laat ik weer eens OT reageren: Het feit dat er zich veel axonen- en dendrietenuiteinden bevinden rondom de anus is niet voor het genot. Dat is om goed aan te voelen wanneer de ontlasting moet worden geloosd en tevens om de anus goed aan te spannen. De vingertoppen zijn ook ontzettend gevoelig, maar alles wat gevoelig is hoeft toch niet meteen als een erogene zone te worden gedoopt?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |