bronquote:
de fucking bijbel, daar staat iets over vagina'squote:
Post die passage ff.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:11 schreef muay-toy het volgende:
de fucking bijbel, daar staat iets over vagina's
Uit een kut hoor je te piesen en geen dingen in te stoppen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef muay-toy het volgende:
Want neuken doe je in de vagina en uit je kont hoor je te poepen en niet dingen in te stoppen.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Uit een kut hoor je te piesen en geen dingen in te stoppen.
Je snapt dat kut een ander woord is voor vagina he..quote:Op maandag 24 mei 2010 00:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Je plast dan ook uit de plasbuis, niet uit de vagina, zijn twee verschillende uitgangen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Jullie vrouwen mogen zo blij zijn met twee verschillende buizen. Wij mannen zijn wdb zo achtergesteld.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Je plast dan ook uit de plasbuis, niet uit de vagina, zijn twee verschillende uitgangen.
Je neukt een vrouw niet in haar plasbuis.
Edit: spuitelf, en ik heb zelfs geen mooi plaatje.
Jullie hebben er ook gewoon twee, alleen komen die inwendig samen.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jullie vrouwen mogen zo blij zijn met twee verschillende buizen. Wij mannen zijn wdb zo achtergesteld.![]()
Dat is waar.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:34 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jullie hebben er ook gewoon twee, alleen komen die inwendig samen.
dat is geen gerucht, dat zijn feiten sterker nog dit gebeurde ver voor de romeinse tijd al hoor.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef muay-toy het volgende:
Gerucht gaat dat de romeinen elkaar vroeger al in de kont beukten maar geruchten zijn nog niet bevestigd.
Ja.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Hoe wil je naspel onder kopje voorspel plaatsen?quote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef muay-toy het volgende:
andere handeling die je onder kopje voorspel kunt plaatsen(swaffelen, naspel)
Denk je nou echt dat in al die honderduizenden jaren dat mensachtigen neuken de romeinen de eerste waren die dachten; oh, hej,kijk daar nou! nog een gat! Misschien past ie daar ook wel in?quote:Gerucht gaat dat de romeinen elkaar vroeger al in de kont beukten maar geruchten zijn nog niet bevestigd.
God is een geruchtquote:Op maandag 24 mei 2010 00:10 schreef muay-toy het volgende:
Hoi!
Seks is natuurlijk gewoon de penis in de vagina, dit is de essentie en dit is zoals het bedoeld is. Verder heb je nog andere handeling die je onder kopje voorspel kunt plaatsen(swaffelen, naspel)
Dus dit is het en hier moet je het mee doen. God heeft het zo bedoeld en als het je verveeld ga je maar een kamasutra boek kopen!
jullie anale seks een overbodige luxe? Kortom stelling: anale seks is een overbodige luxe!
Nederland, waar zelfs de katholieken en de Atheisten gereformeerd zijnquote:Op maandag 24 mei 2010 09:46 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
God is een gerucht
Luxe is altijd overbodig..
he, quote dan ook ff het tweede deel van mijn wc-tegeltjes-uitspraakquote:Op maandag 24 mei 2010 09:49 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Nederland, waar zelfs de katholieken en de Atheisten gereformeerd zijn
Dat maakt het eerste gedeelte niet minder Calvinistisch.quote:Op maandag 24 mei 2010 09:53 schreef Quinn_Dexter het volgende:
[..]
he, quote dan ook ff het tweede deel van mijn wc-tegeltjes-uitspraak
Is ook maar door een stel monniken geschreven en niet door god. Ofwel, Hans C. Andersen had het ook geschreven kunnen hebben.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:11 schreef muay-toy het volgende:
[..]
de fucking bijbel, daar staat iets over vagina's
Kijk, jij hebt hem door.quote:Op maandag 24 mei 2010 10:16 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Dat maakt het eerste gedeelte niet minder Calvinistisch.
quote:Op maandag 24 mei 2010 00:12 schreef TiMPiN het volgende:
Ik mis er niks aan. Geprobeerd, maar geen behoefte om 't vaker te doen ofzo
Virgin alert.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:23 schreef g0dz0r het volgende:
[..]
Dit is niet waar. Je moet de reacties wat uitgebreider lezen.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:16 schreef muay-toy het volgende:
Ik snap niet goed waarom iedereen enkel op mijn standpunt ingaat die slaat op de religie.
Nou als mijn vriendin het uitschreeuwt van genot zie ik niet waarom ik dat onder de noemer slecht moet plaatsen.quote:Ik bedoel gewoon bij deze dat de anale seks onze wereld niets dan slechts heeft gebracht,
Gast kom op zegquote:waarna ik hier redenen voor noemde. Dit punt is natuurlijk vrij voor discussie dus hierover vast en zeker iedereen zijn mening.
Het is gewoon een feit dat door de hebzuchtigheid van de mens de anale seks is ontstaan en door hebzuchtigheid zullen wij ook allen uiteindelijk ten onder gaan.
Dit is niet waar, dieren doen het ook.quote:Kijk we hadden al vaginale seks maar nog was het niet genoeg, dit is weer zo typerend voor de mens.
Die mannen zijn er al, dat heten homo's. En wees niet bang dat ze de boel gaan overnemen, ze planten zich namelijk niet voort dus het probleem verschijnsel blijft vanzelf beperkt tot een kleine groep. Ik heb nooit gesnapt waarom religieuzen (eigenlijk homofoben in het algemeen) hier zo bang voor zijn.quote:Voor je het weet komen er mannen die bedenken de vrouw dus niet nodig te hebben en het met mannen te doen!
Ach, whatever. Maar een vrouw in de mond spuiten dan, wat vind je daarvan? Is dat ook hebzucht?quote:En even voor de duidelijkheid ik ben niet tegen pijpen en al die shit voorspel valt hier niet onder..
Dus jij beweerd dat als je anale seks hebt je meteen homo bent. Overbodige luxe vind ik dat de misdienaars door priesters benaderd worden op manieren die "god" ook niet heeft voorzien. Maar dat dit wereldwijd stil gezwegen wordt door de kerk.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:16 schreef muay-toy het volgende:
Ik snap niet goed waarom iedereen enkel op mijn standpunt ingaat die slaat op de religie. Ik bedoel gewoon bij deze dat de anale seks onze wereld niets dan slechts heeft gebracht, waarna ik hier redenen voor noemde. Dit punt is natuurlijk vrij voor discussie dus hierover vast en zeker iedereen zijn mening.
Het is gewoon een feit dat door de hebzuchtigheid van de mens de anale seks is ontstaan en door hebzuchtigheid zullen wij ook allen uiteindelijk ten onder gaan.
Kijk we hadden al vaginale seks maar nog was het niet genoeg, dit is weer zo typerend voor de mens. Voor je het weet komen er mannen die bedenken de vrouw dus niet nodig te hebben en het met mannen te doen!
En even voor de duidelijkheid ik ben niet tegen pijpen en al die shit voorspel valt hier niet onder..
Ga eens terug naar geschiedenis 2e klas jij.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:09 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Is ook maar door een stel monniken geschreven en niet door god. Ofwel, Hans C. Andersen had het ook geschreven kunnen hebben.
Ja, beetje vies is het wel, een soort cloaca. Waarschijnlijk zal evolutie ertoe leiden dat jullie over tig generaties er ook uit schijten.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:31 schreef Neuroscience het volgende:
[..]
Jullie vrouwen mogen zo blij zijn met twee verschillende buizen. Wij mannen zijn wdb zo achtergesteld.![]()
Bah.quote:Op maandag 24 mei 2010 17:38 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, beetje vies is het wel, een soort cloaca. Waarschijnlijk zal evolutie ertoe leiden dat jullie over tig generaties er ook uit schijten.
in je gezichtjequote:Op maandag 24 mei 2010 17:38 schreef starla het volgende:
[..]
Ja, beetje vies is het wel, een soort cloaca. Waarschijnlijk zal evolutie ertoe leiden dat jullie over tig generaties er ook uit schijten.
Ik schrik best wel van het aantal anaalridders hierzo.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:15 schreef wonderer het volgende:
Had "God" het maar niet zo lekker moeten maken.
Lijkt het jou alleen ranzig of vind je het ook immoreel zoals TS?quote:Op maandag 24 mei 2010 18:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik schrik best wel van het aantal anaalridders hierzo.
Beetje in een poepgat roeren....
Wat boeit het nou wat anderen doen? Jij hebt er toch geen last van??quote:Op maandag 24 mei 2010 18:20 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ik schrik best wel van het aantal anaalridders hierzo.
Beetje in een poepgat roeren....
'Jij hebt er toch geen last van?!' Wat een non-argument altijd.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:27 schreef wonderer het volgende:
[..]
Wat boeit het nou wat anderen doen? Jij hebt er toch geen last van??
Gewoon ranzig. Is weinig moraliteit aan verbonden vind ik.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:27 schreef TR08 het volgende:
[..]
Lijkt het jou alleen ranzig of vind je het ook immoreel zoals TS?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |