Moeders hebben tetten om kinderen te voeden, maar die doen het niet altijd, sue them!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Melk is voor de kalfjes om te drinken, niet voor de mensen. Maar blijkbaar heb je geen echt antwoord en is deze discussie verder zinloos.
ik kan in een adem minstens 5 dingen opnoemen die ik liever drink dan.. gewoon waterquote:Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Vorig topic, laatste posting
Is anale seks 'normaal' aan het worden?
[..]
Moeders hebben tetten om kinderen te voeden, maar die doen het niet altijd, sue them!
Men drinkt melk omdat men denkt dat het ook goed is als voeding. Zal ooit vast voor kinderen gebruikt zijn, waar moeders overleden was of geen melk had. Ik zou het niet weten.
Maar dit voorbeeld is geen goed voorbeeld in mijn ogen.
Als je nou zou zeggen, de mens heeft vocht nodig, waarom drinkt de mens dan niet alleen water.
Precies, daarom is het ook geen vergelijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef poqpoq het volgende:
[..]
ik kan in een adem minstens 5 dingen opnoemen die ik liever drink dan.. gewoon water
Dat is dan een foute aanname.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jouw tekst zit zo bomvol vooroordelen, zelfs ik die niet van anale seks houdt ziet het.
Het gaat er niet om of dat ze niet genoeg hebben aan alleen de vagina, het is gewoon weer iets anders.
Maar hieruit kan ik halen dat je je vriend nooit pijpt en jij nooit oraal bevredigd wordt, waarom zou je dat doen? jullie hebben toch genoeg aan vaginale seks?
Ik zie anaal meer net als verschillende standjes, soms wil je achterlangs, dan weer vrouw bovenop enz. enz.
Het heeft niks te maken met niet genoeg hebben aan iets, het heeft te maken met optimaal genieten van elkaars lichaam.
Waarom is het triest? Dat moet je niet doen joh. Bedoel je dat omdat ik anale sex niet normaal vind, het triest is.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij zit echt alleen te trollen
Want als je echt zo denkt is het gewoon triest.
Wat je vindt mag je zelf weten, hoe je reageert DAT is triest.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom is het triest? Dat moet je niet doen joh. Bedoel je dat omdat ik anale sex niet normaal vind, het triest is.Ik vind het triest dat men het triest vind dat ik anale sex niet normaal vind eigenlijk. Mag ik dat zeggen?
Nu begin je echt een beetje door te slaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze vergelijkt anale seks met pedosexaliteit en bestialiteit, vind het niks vreemds dat ze dat dan aanranden noemt.
Maar in haar beleving is orale seks dan ook heel fout, daar is immers ook niks "natuurlijks" aan.
sterker nog,seks buiten de vruchtbare periode of seks met anticonseptie is al tegennatuurlijk.
Definieer triest, en in welk verband. Ik zie het niet. Enlighten me.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat je vindt mag je zelf weten, hoe je reageert DAT is triest.
In vorig deel aan de orde geweest, intiem kussen.....quote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef MdMa98 het volgende:
Pijpen is ook niet natuurlijk en beffen ook niet, daar hoor ik niemand over..
Al met al kuttopic
Sorry, je hebt echt 't IQ van een doodgeslagengeneukte caviaquote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Definieer triest, en in welk verband. Ik zie het niet. Enlighten me.
Je bent interessant genoeg, dat weer wel.quote:
Nounounou, met een beetje meer IQ of relativeringsvermogen kon je vast andere scheldwoorden bedenken.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Sorry, je hebt echt 't IQ van een doodgeslagengeneukte cavia
Ik ga een oprechte poging doen. Wat mensen tegen de borst stuit is niet het feit dat jij anale seks vies lijkt te vinden en het niet wil doen. Volgens mij heeft iedereen daar niets dan respect voor, daar gaat het niet om. Maar zie je niet hoe judgemental je bent tegenover mensen die wél aan anale seks doen? Je gooit met termen als aanranden, met "niet genoeg hebben aan", met onnatuurlijk, alles wordt in het negatieve getrokken en dat is voor mensen die een serieuze discussie trachten te voeren wel iets waarmee je ze tegen de haren in strijkt. Kun je je daar iets bij voorstellen?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Definieer triest, en in welk verband. Ik zie het niet. Enlighten me.
Heb ook weer nieuwe pics gepost, ik wil jou eens zien.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent interessant genoeg, dat weer wel.
Ik probeer juist een discussie te voeren omdat ik het niet onnatuurlijk mag vinden.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ga een oprechte poging doen. Wat mensen tegen de borst stuit is niet het feit dat jij anale seks vies lijkt te vinden en het niet wil doen. Volgens mij heeft iedereen daar niets dan respect voor, daar gaat het niet om. Maar zie je niet hoe judgemental je bent tegenover mensen die wél aan anale seks doen? Je gooit met termen als aanranden, met "niet genoeg hebben aan", met onnatuurlijk, alles wordt in het negatieve getrokken en dat is voor mensen die een serieuze discussie trachten te voeren wel iets waarmee je ze tegen de haren in strijkt. Kun je je daar iets bij voorstellen?
Veeg je wel je kont goed af, en liefst wassen, anders ruik je dat toch wel.quote:
Heb ze gezien, ze zijn hot, je mannelijke kenmerken zijn weer goed te zien. Kan het bijna voelen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb ook weer nieuwe pics gepost, ik wil jou eens zien.![]()
Dan weet ik of jij ook interessant genoeg bent.
Jij en de rest van mijn opmerking?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ze gezien, ze zijn hot, je mannelijke kenmerken zijn weer goed te zien. Kan het bijna voelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |