Moeders hebben tetten om kinderen te voeden, maar die doen het niet altijd, sue them!quote:Op woensdag 7 april 2010 20:54 schreef wonderer het volgende:
[..]
Melk is voor de kalfjes om te drinken, niet voor de mensen. Maar blijkbaar heb je geen echt antwoord en is deze discussie verder zinloos.
ik kan in een adem minstens 5 dingen opnoemen die ik liever drink dan.. gewoon waterquote:Op woensdag 7 april 2010 21:40 schreef ThunderBitch het volgende:
Vorig topic, laatste posting
Is anale seks 'normaal' aan het worden?
[..]
Moeders hebben tetten om kinderen te voeden, maar die doen het niet altijd, sue them!
Men drinkt melk omdat men denkt dat het ook goed is als voeding. Zal ooit vast voor kinderen gebruikt zijn, waar moeders overleden was of geen melk had. Ik zou het niet weten.
Maar dit voorbeeld is geen goed voorbeeld in mijn ogen.
Als je nou zou zeggen, de mens heeft vocht nodig, waarom drinkt de mens dan niet alleen water.
Precies, daarom is het ook geen vergelijk.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:42 schreef poqpoq het volgende:
[..]
ik kan in een adem minstens 5 dingen opnoemen die ik liever drink dan.. gewoon water
Dat is dan een foute aanname.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef snakelady het volgende:
[..]
Jouw tekst zit zo bomvol vooroordelen, zelfs ik die niet van anale seks houdt ziet het.
Het gaat er niet om of dat ze niet genoeg hebben aan alleen de vagina, het is gewoon weer iets anders.
Maar hieruit kan ik halen dat je je vriend nooit pijpt en jij nooit oraal bevredigd wordt, waarom zou je dat doen? jullie hebben toch genoeg aan vaginale seks?
Ik zie anaal meer net als verschillende standjes, soms wil je achterlangs, dan weer vrouw bovenop enz. enz.
Het heeft niks te maken met niet genoeg hebben aan iets, het heeft te maken met optimaal genieten van elkaars lichaam.
Waarom is het triest? Dat moet je niet doen joh. Bedoel je dat omdat ik anale sex niet normaal vind, het triest is.quote:Op woensdag 7 april 2010 20:58 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Jij zit echt alleen te trollen
Want als je echt zo denkt is het gewoon triest.
Wat je vindt mag je zelf weten, hoe je reageert DAT is triest.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom is het triest? Dat moet je niet doen joh. Bedoel je dat omdat ik anale sex niet normaal vind, het triest is.Ik vind het triest dat men het triest vind dat ik anale sex niet normaal vind eigenlijk. Mag ik dat zeggen?
Nu begin je echt een beetje door te slaan.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:04 schreef snakelady het volgende:
[..]
Ze vergelijkt anale seks met pedosexaliteit en bestialiteit, vind het niks vreemds dat ze dat dan aanranden noemt.
Maar in haar beleving is orale seks dan ook heel fout, daar is immers ook niks "natuurlijks" aan.
sterker nog,seks buiten de vruchtbare periode of seks met anticonseptie is al tegennatuurlijk.
Definieer triest, en in welk verband. Ik zie het niet. Enlighten me.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:11 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Wat je vindt mag je zelf weten, hoe je reageert DAT is triest.
In vorig deel aan de orde geweest, intiem kussen.....quote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef MdMa98 het volgende:
Pijpen is ook niet natuurlijk en beffen ook niet, daar hoor ik niemand over..
Al met al kuttopic
Sorry, je hebt echt 't IQ van een doodgeslagengeneukte caviaquote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Definieer triest, en in welk verband. Ik zie het niet. Enlighten me.
Je bent interessant genoeg, dat weer wel.quote:
Nounounou, met een beetje meer IQ of relativeringsvermogen kon je vast andere scheldwoorden bedenken.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:24 schreef tha_rizzo het volgende:
[..]
Sorry, je hebt echt 't IQ van een doodgeslagengeneukte cavia
Ik ga een oprechte poging doen. Wat mensen tegen de borst stuit is niet het feit dat jij anale seks vies lijkt te vinden en het niet wil doen. Volgens mij heeft iedereen daar niets dan respect voor, daar gaat het niet om. Maar zie je niet hoe judgemental je bent tegenover mensen die wél aan anale seks doen? Je gooit met termen als aanranden, met "niet genoeg hebben aan", met onnatuurlijk, alles wordt in het negatieve getrokken en dat is voor mensen die een serieuze discussie trachten te voeren wel iets waarmee je ze tegen de haren in strijkt. Kun je je daar iets bij voorstellen?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:13 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Definieer triest, en in welk verband. Ik zie het niet. Enlighten me.
Heb ook weer nieuwe pics gepost, ik wil jou eens zien.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:34 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je bent interessant genoeg, dat weer wel.
Ik probeer juist een discussie te voeren omdat ik het niet onnatuurlijk mag vinden.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:35 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ga een oprechte poging doen. Wat mensen tegen de borst stuit is niet het feit dat jij anale seks vies lijkt te vinden en het niet wil doen. Volgens mij heeft iedereen daar niets dan respect voor, daar gaat het niet om. Maar zie je niet hoe judgemental je bent tegenover mensen die wél aan anale seks doen? Je gooit met termen als aanranden, met "niet genoeg hebben aan", met onnatuurlijk, alles wordt in het negatieve getrokken en dat is voor mensen die een serieuze discussie trachten te voeren wel iets waarmee je ze tegen de haren in strijkt. Kun je je daar iets bij voorstellen?
Veeg je wel je kont goed af, en liefst wassen, anders ruik je dat toch wel.quote:
Heb ze gezien, ze zijn hot, je mannelijke kenmerken zijn weer goed te zien. Kan het bijna voelen.quote:Op woensdag 7 april 2010 22:36 schreef laforest het volgende:
[..]
Heb ook weer nieuwe pics gepost, ik wil jou eens zien.![]()
Dan weet ik of jij ook interessant genoeg bent.
Jij en de rest van mijn opmerking?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:45 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Heb ze gezien, ze zijn hot, je mannelijke kenmerken zijn weer goed te zien. Kan het bijna voelen.
Als je een lekker kontje heb, sta ik als eerst voor je klaarquote:Op woensdag 7 april 2010 22:14 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
In vorig deel aan de orde geweest, intiem kussen.....
Natuurlijk wordt er weleens gezegd, lik me reet, maar dat is meestal niet in de gunstige zin.
Kan er helaas niet op in gaan op dit moment, en dat begrijp je wel neem ik aan.quote:
quote:Op woensdag 7 april 2010 22:49 schreef MdMa98 het volgende:
[..]
Als je een lekker kontje heb, sta ik als eerst voor je klaar
Nee begrijp ik niet, waarom mag ik geen foto zien?quote:Op woensdag 7 april 2010 22:50 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Kan er helaas niet op in gaan op dit moment, en dat begrijp je wel neem ik aan.
Dat, ik heb een hekel aan bekrompen mensen. thunderbitch, you suck.quote:Op woensdag 7 april 2010 21:58 schreef MdMa98 het volgende:
Pijpen is ook niet natuurlijk en beffen ook niet, daar hoor ik niemand over..
Al met al kuttopic
Zo, topic kan dichtquote:Op woensdag 7 april 2010 22:54 schreef Wazeggie het volgende:
Natuurlijk is anale sex normaal. Op seksueel gebied is er maar weinig raar vind ik, op voorwaarde dat het met wederzijdse instemming gebeurt en binnen de grenzen van de wet.
Je zal wel je reden ervoor hebben.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:28 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat, ik heb een hekel aan bekrompen mensen. thunderbitch, you suck.
Jij had hem zeker liever gehad.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:35 schreef Waaghals het volgende:
Voor iemand die niet van anaal houdt, heeft TS best wel een stick up her ass
(schaamteloze tvp)
No thnx, ik weet waar die geweest isquote:Op woensdag 7 april 2010 23:47 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Jij had hem zeker liever gehad.
Anaal doet pijn, een man pijpen doet geen pijn, en ik hoef er niets voor op te rekken etc etc.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:41 schreef snakelady het volgende:
Je hebt het de hele tijd over dat anaal pijn doet, maar als je het goed doet doet het geen pijn, net als vaginaal en pijpen.
Nog steeds begrijp ik daarom niet dat je een moraal verschil ziet tussen pijpen en anaal, ja je kan het een lief woordje geven maar dan nog is het principe hetzelfde, de lul ergens stoppen waar je geen kindjes kan maken.
Je mond is eigenlijk om te eten en je kont is eigenlijk om te poepen.
Overigens las je in het vorige topic niet goed, ik typte niet dat niet sommige mannen niet van pijpen houden, ik typte dat veel vrouwen ook van pijpen houde, het is dus niet alleen om de man te plezieren, net als anaal dat niet is.
Ja in de kont van je vriend, want bij mij komt er niets in.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:51 schreef Waaghals het volgende:
[..]
No thnx, ik weet waar die geweest is
Anaal doet helemaal geen pijn, heb het wel eens gedaan en heb helemaal niks pijn gevoeld.quote:Op woensdag 7 april 2010 23:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Anaal doet pijn, een man pijpen doet geen pijn, en ik hoef er niets voor op te rekken etc etc.
Das 1.
2. Ik snap dat vrouwen het leuk vinden te pijpen (sommige), maar ik neem aan dat je niet bedoelt dat ze zelf een soort genotsplek hebben. Ik vind het opwindend dat een man geniet, en dat is spannend en sfeerverhogend. Ook wil ik dat lief jochie wel even knuffelen en koesteren omdat ik het zo'n schatje vindt.
Mijn mijn is om te liefkozen en dat doe ik ook.
Maar, aangezien ik geen deepthroat ben met een klit in de keel () zal ik het meer voor de man doen. acht die lieverd.
Ik hoop dat je wel het verschil weet tussen je mond en je kont.
Niet alle anaalridders weten dat, ben ik met je eens.
Waarom heb je het steeds over kinderen maken. Je mag toch ook wel neuken als je niet vruchtbaar bent, ik zie het probleem niet.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:12 schreef snakelady het volgende:
[..]
Anaal doet helemaal geen pijn, heb het wel eens gedaan en heb helemaal niks pijn gevoeld.
Heb je het zelf wel eens geprobeerd en deed het pijn bij je dat je zo anti bent?
En ja ik weet het verschil heel goed tussen mijn mond en mijn kont, maar beide is niet gemaakt om kindjes mee te produceren, neem aan dat jij dat ook weet?
quote:Op donderdag 8 april 2010 00:16 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Waarom heb je het steeds over kinderen maken. Je mag toch ook wel neuken als je niet vruchtbaar bent, ik zie het probleem niet.
En, als je bedoelt dat ik denk dat sex er alleen is voor de voortplanting, don't go there, want ik ben atheist, ooit gedoopt en katholiek. Mijn part neuken mensen de godganse dag, zal mij een worst zijn. Je hebt die apparaten gekregen om te neuken, dus waarom zou je niet neuken.
Je moet niet vergeten dan sommige dingen ter sprake komen omdat er iets door iemand anders aangehaald wordt.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:28 schreef snakelady het volgende:
[..]
Misschien omdat ik anders geen reden kan verzinnen waarom je zo tegen bent en het "onnatuurlijk" en "een aanslag" op je lichaam noemt.
Maar dat doet er verders niet toe, nogmaals, waarom ben je er van overtuigd dat het pijn doet? heb je dat zelf meegemaakt dan?
Dat typ ik toch eerder!quote:Op donderdag 8 april 2010 00:31 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Je moet niet vergeten dan sommige dingen ter sprake komen omdat er iets door iemand anders aangehaald wordt.
Je hebt het fimpje toch gezien in het vorig deel. Er zijn vast nog genoeg te vinden.
Maar weetje, ik snap echt niet dat je denkt dat het geen pijn doet. Heeft het bij jou nooit pijngedaan dan?
Bij mij kan hij er altijd in (in de vagina dan) dat doet geen pijn, maar mijn kont wel hoor.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:35 schreef snakelady het volgende:
[..]
Dat typ ik toch eerder!
Nee, ik heb het 2 keer gedaan en beide keren deed het geen pijn!!!
Ik vind het persoonlijk geen gelukzalig gevoel geven en mijn man merkt weinig verschil met vaginaal en daarom doen we verders niet aan anaal.
Je moet natuurlijk geen vent hebben die hem er ineens in ramt, net zoals je dat niet moet doen bij een droge vagina, dat doet neem ik aan ook pijn.
Als je het goed doet doet het geen pijn, dat roepen we al de hele tijd tegen je maar om de een of andere reden lees je daar iedere keer overheen.
Nou ben ik best nauw van mezelf, volgens mijn veloskundige en gyn ( en ook mijn man) dus misschien dat er daarom weinig verschil is te voelen met anaal voor mijn man.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:42 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Bij mij kan hij er altijd in (in de vagina dan) dat doet geen pijn, maar mijn kont wel hoor.
Raar dat het geen verschil is met vaginaal. Je hoort toch vaak dat het strakker aanvoelt, tenminste .... dat kan ik me ook wel voorstellen omdat de anus een spier is die zich totaal probeert te sluiten en bij de vagina heb je dat niet zo, omdat je het niet perse hoef te beheersen.
Ik geloof best dat het na verloop van tijd niet meer pijn doet, net zoiets al nieuwe schoenen die eigenlijk een half maatje te smal zijn, die je dan uitloopt.
Smal bij de gyn heeft eerder te maken met het bekken, tenminste dat is mij verteld.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:49 schreef snakelady het volgende:
[..]
Nou ben ik best nauw van mezelf, volgens mijn veloskundige en gyn ( en ook mijn man) dus misschien dat er daarom weinig verschil is te voelen met anaal voor mijn man.
Maar hoe weet je dat het in je kont pijn doet als je dat nooit hebt geprobeerd?
Je moet je gewoon heel goed ontspannen, retegeil zijn en nog wat glijmiddel gebruiken, maar vooral dus ontspannen.
Ik heb wel eens een darmonderzoek gehad en dat deed wel pijn, omdat ik niet ontspannen was en dat ding was toch een heel stuk kleiner dan het formaat van mijn man.
Nee hoor, ivm uitscheuren ( wat dus ook twee keer is gebeurd ondanks 2 hele kleine en lichte baby's) wat vervolgens dus met heel veel hechtingen weer in oude staat is gebracht, wat gelukkig goed is gelukt.quote:Op donderdag 8 april 2010 00:55 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Smal bij de gyn heeft eerder te maken met het bekken, tenminste dat is mij verteld.
Er is een verschil met een sterretje en een vaginaopening, tenminste als de anus gewoon maagdelijk is.
Ook is de peristaltiek van de darm natuurlijk ook groter. Maar misschien vond je man het niet zo bijzonder, kan toch? En het stuk van ontspannen snap ik wel, anders is het helemaal hel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |