abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81859423
oh, en DaD ook met 't huisje!

Goedemorgen!

Ik vroeg op, redelijk op tijd bij 't compjoeterlab, is 't nog dicht had die dude die het opengooit zich verslapen.. gelukkig was hij er toch wel vrij snel daarna

Lijstje voor vandaag:

O: 2 knackebrodjes smeerworst
L1: twee boterhammen hagelslag
L2: twee boterhammen hagelslag
D: wraps met gehakt en groente

Tussendoors moet ik nog even zoeken, hadden niet veel meer in huis, en ik ben dus nu mijn couscoussalade vergeten het enige wat we wel hadden nog

dus nou ja... zo maar 's aan de slag!
Ja doei.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 09:38:57 #252
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_81859911
goeiemorgen...

Succes vandaag, Chico! En ga er van genieten, DaD! Ga je er vanavond gelijk slapen? Maak je wel wat foto's?

Ik moet de hele dag naar de uni om naar scriptieverdedigingen te luisteren, en morgen moet ik zelf aan de bak. Ik kan me eigenlijk niet meer zo goed opladen om me er nog op te concentreren. Maar goed, het zal wel moeten!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_81859988
oeieoei! Spannend Nyn! Maar 't gaat je zeker goed af, dat weet ik zeker!!
Ja doei.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:06:24 #254
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81860666
Goeiemorgen .

Wilde om 7 uur opstaan, maar het werd half 10 . Naja, geen ramp. Hoef pas om 11:05 op school te zijn vandaag en ben dan ook om half 1 alweer thuis (ik geef dinsdagochtend les, maar omdat de leerlingen van ver moeten komen op de eerste lesdag van de week, vallen de eerste ochtendlessen uit).
Niet meer actief op Fok!
pi_81861238
Goedemorgen. Net in een uurtje iets afgemaakt waar ik het hele weekend tegenaan heb lopen hikken altijd hetzelfde met mij...

Slanktechnisch was een goed weekend, op wat biertjes en een pizza tonno na.
Springfield's looking pretty dusty today
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:27:51 #256
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81861260
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:27 schreef -marz- het volgende:
Goedemorgen. Net in een uurtje iets afgemaakt waar ik het hele weekend tegenaan heb lopen hikken altijd hetzelfde met mij...

Slanktechnisch was een goed weekend, op wat biertjes en een pizza tonno na.
Herkenbaar .

Ik ga vanmiddag ook dingen afmaken waar ik al dagen tegenaan loop te hikken . En dan denk ik dat het uuuuuuuuuren kost en dan ben ik in een paar uurtjes klaar .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:28:57 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81861296
Mijn lijstje van gisteren is raar: als avondeten slechts een broodje kroket en twee stukjes stokbrood met kruidenboter, want ik zat al vol van de stukjes worst en de kaasstengels e.d. . Maar ja, ik verveelde me en dan ga ik eten .

Ik ga trouwens eens op zoek naar die calendulanzalf straks, want m'n knieën en arm doen toch fucking zeer.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:34:03 #258
171890 Chicolate
Chemicals
pi_81861464
Bedankt voor de succeswensen! Het ging niet goed, maar had ook een stuk slechter gekund, ben benieuwd dus .

Veel plezier/succes met je huisje DaD!

Succes met leren PF. Lijkt me erg lastig idd.

Zo en nu snel een verslag afmaken, en dan bezichtiging van een kamer en boodschappen doen en koken en sporten en kamer opruimen en en en ...
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:41:49 #259
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81861720
ik heb vreselijk klote gegeten dit weekend... de mensen met wie ik was zijn vreselijk van het zwaar en veel eten en veel snoepen, en het lukte me niet om mijn eigen plan te trekken... voelde me er helemaal niet lekker onder, echt een vol gevoel steeds, en dan toch nog dooreten bah...

durf niet zo goed op de weegschaal...
Kwak
  dinsdag 25 mei 2010 @ 10:48:32 #260
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81861954
Ohaaaai!

Afwachten he Chico! Altijd lastig. Vaak valt het in de praktijk wel mee toch?
Succes met leren, PFje! Wanneer hoor je of je hem mag maken?
Weebee Kwak! Ik zou eigenlijk gewoon eerst een week of wat normaal eten en dan pas weer wegen Zulke weekenden zijn toch eerder uitzondering dan regel en als je je al naar erover voelt heb je sowieso een motivatie om het nu weer netjes te doen

Ik ga trouwens vanaf half juni 4 dagen per week werken Da's voor mijn doen best wel veel Eerst was sprake van 3 dagen, maar nu is er meer uitval en wilden ze me ook wel voor 4. Ivm Leeds (als ik word toegelaten that is ) is extra geld nooit weg, dus ik ga het maar doen denk ik.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_81863715
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 10:41 schreef kwakz0r het volgende:
ik heb vreselijk klote gegeten dit weekend... de mensen met wie ik was zijn vreselijk van het zwaar en veel eten en veel snoepen, en het lukte me niet om mijn eigen plan te trekken... voelde me er helemaal niet lekker onder, echt een vol gevoel steeds, en dan toch nog dooreten bah...

durf niet zo goed op de weegschaal...
En je therapiedagje vervalt deze week vanwege pinksteren of..?
Jammer dat je je er nu slecht over voelt..

Wat ga je voor werk doen dan Maria?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:44:49 #262
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81863979
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 11:37 schreef -marz- het volgende:

[..]

En je therapiedagje vervalt deze week vanwege pinksteren of..?
Jammer dat je je er nu slecht over voelt..

Wat ga je voor werk doen dan Maria?
Ik heb al twee jaar gewerkt op een secretariaat van de uni, en nu daar een 'low' is, ben ik verplaatst. Momenteel ben ik bezig met een andere ondersteunende klus, en vanaf half juni ga ik (ivm verlof van vaste medewerkers) als het goed is twee andere secretariaten ondersteunen.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 11:47:51 #263
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81864102
@marz: jup. ik was maandag nog in londen, en de therapiedag vervalt inderdaad... we hebben in mei maar heel weinig bijeenkomsten gehad.
Kwak
pi_81865663
ik moet zo presenteren over vakkundigheid...

ik kan alleen totaal geen leuk filmpje vinden of een leuke quiz bedenken.

Het is zo simpel en abstract tegelijk..
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:44:47 #265
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_81866107
Hoi.

Calendulanzalf - check
Zonnemelk factor 30 - check

Wat ik alleen niet snap: ze hadden bij de Etos een actie: 1+1 gratis, dus ik heb twee flessen zonnemelk meegenomen. Alleen is de ene 9,99 en de andere 10,99 en in die van 10,99 zit wel twee keer zoveel als in die van 10,99. Beetje wazig. Maar goed, ik heb genoeg zonnemelk voor deze zomer .
Ga zo eerst die zalf eens opsmeren.

Volgens een docent op mijn school helpt karnemelk ook om het brandende gevoel te laten wegtrekken Zijn vader had rood haar en dus een zeer bleke huid en die verbrandde elke vakantie op Schiermonnikoog. En dan deed z'n moeder er karnemelk overheen, laten intrekken en dan afspoelen. En dat hielp volgens hem .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 12:47:11 #266
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81866185
@viking: klopt! karnemelk helpt. zit meer melkzuur in dan in gewone melk volgens mij, en melkzuur werkt in op je huid...
Kwak
pi_81866980
Hmm, zo naar een nieuwe opdracht toe. Twijfel:

• pumps met kousenvoetjes
  • pumps met mogelijke zweetvoeten
    Wat dat betreft houd ik niet zo van de zomer.. ik ben nogal een zwetert
  • Springfield's looking pretty dusty today
    pi_81867000
    Viking: je kunt ook yoghurt proberen, dat stroomt niet zo van je benen af!
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:20:01 #269
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81867346
    Marz: met kousenvoetjes bedoel je die hele kleine die alleen je teen en hiel bedekken toch? Zit niet optimaal, maar persoonlijk verkies ik dat bóven van die glibberpootjes En je ziet ze dan toch niet / nauwelijks!

Planningslijstje.

O: twee sneetjes met schwarzwalder ham
    T: bakje rijstpap
    L: twee sneetjes met ?
    -- kaakchirurg part two --
    T: banaan? kijken hoe het dit keer gaat
    D: denk zachte witte bolletjes met eierprutje / filet americain
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:20:53 #270
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81867377
    Ik heb nu die zalf op en ik vind het al helpen! Of denk ik dat maar? .
    Niet meer actief op Fok!
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:23:36 #271
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81867456
    goeiemiddag!

Ben alweer thuis van werk, moet eigenlijk van half 9 tot half 6, maar het is zo rustig dat er mensen eerder weg moesten. Wel lekker ^^
    Ik heb nu m'n tussenjaar, en in de winter heel veel gewerkt en veel geld verdient,
    dus vind het wel fijn om nu nog paar weekjes rustig aan te doen en te genieten van m'n vrije jaar,
    zodat ik september weer fris en fruitig aan een studie kan beginnen

En en en, dit weekend niet aangekomen normaal ben ik op maandag wel iets aangekomen dan die vrijdag daarvoor, aangezien ik mezelf in het weekend meer toesta (wat ik ook niet meer zoveel toe), dus geeft wel een lekker gevoel

Heb tot nu nog wel weinig gegeten,
    zo maar even wat lekkers en gezonds maken!

o: 2 beschuitjes met appelstroop
    t: thee met 2 zoetjes
    m: 2 beschuitjes met aardbeien en een schaaltje aardbeien
    t: nog geen idee
    a: veel groente roerbakken met shoarmavlees en wat aardappelpurree

is aardappelpurree eigenlijk beter dan gewone gekookte aardappels?
    pi_81867458
    Als je denkt dat het helpt is het ook goed toch Vikje

Ik heb idd de kousenvoetjes maar gedaan Maria

Was ik maar een man, dan kon ik altijd gewoon een stijlvol slimfit hemd dragen met mooi gepoetste schoenen en een subtiel luchtje op (sexah!).
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:27:22 #273
    78654 Viking84
    Going, going, gone
    pi_81867581
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 13:23 schreef Noukjee het volgende:
    Aardappelpuree .

Lijkt me niet. Het is immers hetzelfde product. Zo'n vraag kun je ook stellen over een gewone boterham met kaas en een kaastosti . Kaastosti lijkt ongezonder, maar is dat (volgens mij) niet. Mits je hem niet laat aanbranden natuurlijk .
    Niet meer actief op Fok!
    pi_81867696
    quote:
    t: thee met 2 zoetjes
    Teh horrorz
      Vis een optie? dinsdag 25 mei 2010 @ 13:32:13 #275
    70532 loveli
    N
    pi_81867746
    quote:
    Maggi aardappelpuree naturel:
    Ingredienten: 98% aardappelen, zout, emulgator, citroenzuur, anti-oxidant (natriummetabisulfiet), aroma, extracten van kurkuma, nootmuskaat en peper.

Beter als in slanker of als in gezonder? Vuistregel: minder bewerkingen is gezonder.
    crap in = crap out
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:33:07 #276
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81867777
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aardappelpuree .

Lijkt me niet. Het is immers hetzelfde product. Zo'n vraag kun je ook stellen over een gewone boterham met kaas en een kaastosti . Kaastosti lijkt ongezonder, maar is dat (volgens mij) niet. Mits je hem niet laat aanbranden natuurlijk .
    gewone gekookte aardappel krijgt bij de dietiste in principe de voorkeur, ondanks dat het qua kcal hetzelfde is als een zelfgemaakte aardappelpuree (gemaakt met magere melk of kookvocht). het gaat erom dat aardappelpuree te "makkelijk" eet. het glijdt zo weg, weinig kauw-werk, etc. producten waar je meer moeite voor moet doen om ze te eten krijgen doorgaans de voorkeur.

maar het scheelt maar weinig, en als je niet elke dag aardappelpuree hapt is t allemaal wel ok.

pureetorentjes uit de oven is ook heel lekker!! zelf maken met een spuitzak.

aardappelpuree uit een pakje is vaak wel wat vetter en vooral zouter!
    Kwak
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:35:29 #277
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81867867
    Ik eet verder nooit aardappelpurree, behalve nu omdat me moeder dat lekkerder lijkt bij het 'gerecht'
    En zal ook niet veel nemen, omdat ik het niet echt lekker vind volgens mij!
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:36:05 #278
    229513 Blurred86
    Live Positive
    pi_81867880
    Je zou zelfs kunnen zeggen dat aardappelpuree 'slechter' is omdat er vaak een hoop boter in zit

Sterkte bij de kaakchirurg (hehe ik schreef in eerste instantie kaaschirurg) Maria!

En een grote dag voor DaD, geniet ervan!

Voor mij ook weer de eerste 'normale dag'. Ik merk dat het allemaal wel veel vermoeiender voor me is dan normaal (ik heb een hele dag vol vergaderingen), maar het is ook wel fijn om afleiding te hebben.
    but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
      Vis een optie? dinsdag 25 mei 2010 @ 13:42:09 #279
    70532 loveli
    N
    pi_81868079
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gewone gekookte aardappel krijgt bij de dietiste in principe de voorkeur, ondanks dat het qua kcal hetzelfde is als een zelfgemaakte aardappelpuree (gemaakt met magere melk of kookvocht). het gaat erom dat aardappelpuree te "makkelijk" eet. het glijdt zo weg, weinig kauw-werk, etc. producten waar je meer moeite voor moet doen om ze te eten krijgen doorgaans de voorkeur.

maar het scheelt maar weinig, en als je niet elke dag aardappelpuree hapt is t allemaal wel ok.

pureetorentjes uit de oven is ook heel lekker!! zelf maken met een spuitzak.

aardappelpuree uit een pakje is vaak wel wat vetter en vooral zouter!
    Eens dat je moeite doen voor eten. Dat is ook een argument tegen vruchtensap en ander vloeibaar voer. Een appel knaag je in tien minuten weg, maar als je 'em in de blender mikt, slurp je 'em zo op.
    crap in = crap out
      Vis een optie? dinsdag 25 mei 2010 @ 13:45:01 #280
    70532 loveli
    N
    pi_81868199
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
    O: 2 knackebrodjes smeerworst
    Jij hebt behoorlijk mazzel dat CF dit niet ziet.
    crap in = crap out
    pi_81868605
    quote:
    Wet van Sinterklaas
    Als je niet duidelijk vraagt wat je wilt, krijg je iets anders. Kortweg, de Wet van Sinterklaas. De echte Sinterklaas wel te verstaan; niet die verklede buurman die rond 5 december Nederland onveilig maakt. De Wet van Sinterklaas gaat bovenal over het realiseren van verlangens. Kleine en grote. In deze korte, interactieve je-kunt-er-direct-mee-aan-het-work-s(c)hop leer je hoe je de Wet van Sinterklaas zelf toe kunt passen. Hierdoor zal je ervaren dat hetgeen dat je wilt, eenvoudiger te realiseren is dan je wellicht nu nog denkt. Met veelal als bijkomend effect dat de communicatie met jezelf en met anderen, ook sterk verbetert.
    Trainer: Rob de Best (Auteur en trainer)
    Hihi, die klinkt wel als iets voor mij!
      dinsdag 25 mei 2010 @ 13:56:45 #282
    231895 MariaEtcetera
    President Vanellope
    pi_81868631
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Blurred86 het volgende:
    Je zou zelfs kunnen zeggen dat aardappelpuree 'slechter' is omdat er vaak een hoop boter in zit

Sterkte bij de kaakchirurg (hehe ik schreef in eerste instantie kaaschirurg) Maria!

En een grote dag voor DaD, geniet ervan!

Voor mij ook weer de eerste 'normale dag'. Ik merk dat het allemaal wel veel vermoeiender voor me is dan normaal (ik heb een hele dag vol vergaderingen), maar het is ook wel fijn om afleiding te hebben.
    Kaaschirurg Lijkt me wel léuker, dat wel!

Oh ik had DaDtje nog helemaal niet gefeelseteerd met de grote dag Woh spannend hoor! Hopelijk is ze 'as we speak' van d'r huusje aan het genieten

Zorg goed voor jezelf, he Blurredmeisje *digi-kopje-thee*
      dinsdag 25 mei 2010 @ 14:00:28 #283
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81868738
    Sterkte bij de chirurg Maria... brrr Zal aan je denken.

IK heb nergens zin in en ga dan ook niet wandelen, punt!
    Alleen dan is de eerste de beste kans. zaterdag, de 25 km?? Nou ja, conditie gaat niet binnen een week weg wel?
    Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
    Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
      dinsdag 25 mei 2010 @ 14:09:24 #284
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81869061
    I have got a list:

O/L: boterham 48+ kaas, boterham rookvlees, beschuit appelstroop, gekookt ei
    T's: appel, peer, tomaatjes, kom yoghurt, boterham kalkoenfilt
    D: Zelfgemaakte spinaziesoep met spinazie, paprika, ui, gekookt aardappeltje en kippenbouillon van blokje en een blik dop/wortelen.

Even wat vitaminen erin na 3 a 4 dagen patat, lamachuns, bier, bier en bier en patat en chocola en pizza
    Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
    pi_81869555
    Welkom terug Kwak, fijn dat het leuk was! En eens met Maria dat je beter weer even normaal kunt doen en je dan pas wegen want vlak na zo'n weekend geeft het toch een vertekend beeld.

DaD: beetje laat maar toch veel plezier vandaag!

Maria: sterkte bij de kaakchirurg.
    Are you pondering what I'm pondering?
    pi_81870515
    Oeh, Mariaatje!! Hoop dat het meevalt bij de kakenbeul!!

Lijst:

O: gekookt eitje (was misselijk, vandaar zo karig)
    L: 1 x geroosterd brood met zondoorstoofde cherrytomaatjes uit eigen pot in tuin, mayo en ui en 1x met 30+ kaas, ui en pizzakruiden.
    T: wat fruit (moet ik zo gaan kopen, dus weet nog niet wat.)
    S: sportschool of hardlopen weet nog niet
    T: wodka met katjang
    D: gegrilde kipfilet met gegrilde groene asperges, ui en paprika. Toe: kwark met zoetstof en limoen
    pi_81870599
    Sterkte Mariaatje!!

Oehhh mijn vakantiegeld is binnen Straks thuis lekker meteen op de spaarrekening doen
    "Why does being a librarian make her even hotter?"
    "They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
    pi_81870791
    Hebben jullie je belastinggeld al terug?
      dinsdag 25 mei 2010 @ 15:01:22 #289
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81871017
    ik krijg niks terug

heb wel vakantiegeld en veel ook! genoeg om mn financiele gat te vullen, en genoeg voor mn kleine shopaanval in londen, en hopelijk nog iets over om te sparen dan.

hoef er niet van op vakantie, dat gebuert op zn vroegst denk ik pas weer volgend voorjaar...
    Kwak
      dinsdag 25 mei 2010 @ 15:17:31 #290
    268038 kwakz0r
    kwakveense
    pi_81871699
    dit jurkje heb ik gekocht om, met een shawl of bolero-ding, te dragen naar mn "in vuur en flamenco" gala, en als ik solo ga zingen (er zit normaal gesproken een goeie beha onder... nu even zonder geprobeerd)

de onderkant heeft een opengewerkt borduursel, en de halslijn is ook geborduurd. t is koraalrood

Kwak
    pi_81871972
    Mooi jurkje! Leuke kleur ook!
    En fijn van je vakantiegeld.

Pff, ze zouden hier vanaf half 9 (een uur geleden) de sloten komen vervangen maar ik heb nog niemand gezien. Er zou wel een bewaker bij zijn dus je kunt wel weg, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ik ze nog zou zien om een beetje te kunnen zien hoe dat in z'n werk gaat.
    Ach ja, dan doe ik zo maar alle dure/belangrijke dingen in m'n koffer met een slotje erop.
    Are you pondering what I'm pondering?
      dinsdag 25 mei 2010 @ 15:27:54 #292
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_81872151
    Staat je echt ontzettend goed Kwak, goede keus, mooi jurkje

Klote is dat he Mini, dat ze afspraken niet na komen.

Ben rabarber aan het maken, dat ga ik vanavond lekker door mijn yoghjurt gooien
    pi_81872786
    Leuk jurkje kwak! Mis nu alleen nog iets van een accessoire, maar dat komt al goed lees ik

Iemand verstand van combimagnetrons? Ik wil er 1 kopen maar geen idee waar ik op moet letten!

Combimagnetron, ook voor cupcakes?
    pi_81872937
    Waait er bij jullie ook weer zo'n stevige poolwind door de straten? Ik dacht dat we het nou wel gehad hadden met die ellende
    pi_81873152
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef P.F het volgende:
    Leuk jurkje kwak! Mis nu alleen nog iets van een accessoire, maar dat komt al goed lees ik

Iemand verstand van combimagnetrons? Ik wil er 1 kopen maar geen idee waar ik op moet letten!

Combimagnetron, ook voor cupcakes?
    Je moet eerst uitmaken of je de ovenfunctie of de magnetronfunctie het belangrijkst vindt: de meeste zijn magnetrons die 'een beetje' ovenachtig kunnen doen, wil je vooral de oven gebruiken waren er geloof ik maar 1 of 2 merken die dan het beste (en heel duur ) waren...weet alleen niet meer welke merken! Etna geloof ik?

En kijk: Combimagnetron/ combi-oven
    pi_81873588
    quote:
    Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je moet eerst uitmaken of je de ovenfunctie of de magnetronfunctie het belangrijkst vindt: de meeste zijn magnetrons die 'een beetje' ovenachtig kunnen doen, wil je vooral de oven gebruiken waren er geloof ik maar 1 of 2 merken die dan het beste (en heel duur ) waren...weet alleen niet meer welke merken! Etna geloof ik?

En kijk: Combimagnetron/ combi-oven
    Ik zou het leuk vinden om af en toe cupcakes en een ovenschotel te maken, maar meer ook niet.

Thanks!
      dinsdag 25 mei 2010 @ 16:03:28 #297
    302747 Noukjee
    CookieMonster
    pi_81873846
    net stieken 8 snoepjes genomen
    pi_81873861
    Is er ook een topic voor als je wilt aankomen i.p.v. afvallen?
    pi_81873865
    Ik heb een hele goeie, in ieder geval voor ovenshotels ideaal, cupcakes heb ik nog niet geprobeerd maar wel andere baksels. Weet alleen niet uit mijn hoofd hoe die heet

Verder Maria succes, en DaD veel plezier!
    pi_81873917
    over dat stemmen: mijn paspoort is nog maar tot 1 juni geldig.. Dat kan zeker niet?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')