abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81872534
Ik ben opzoek naar een combimagnetron, een magnetron met een oven functie. Ik zou hier ook graag af en toe een cake, appeltaartje of cupcakes in bakken. Of eventueel een ovenschotel.

Kan ik dan gewoon de eerste de beste combimagnetron nemen?

Ik wil het wel graag zo goedkoop mogelijk (student he ) maar heeft het eigenlijk wel zin voor taartjes om een combimagnetron te nemen?

Bijv. deze
pi_81872603
O hij kan maar tot 190 graden... Pizza's moeten meestal op 220? Hm...
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:56:31 #3
163216 bioloogje
Meneer Bioloogje voor jou!
pi_81873565
Je moet er wel een nemen die wat warmer kan en dan kan het prima. Mijn huisgenote lukt het ook altijd met de combi magnetron.
pi_81873720
Ik wou er eigenlijk niet meer dan 100 euro aan uit geven, kan ik dan beter een gewone magnetron nemen of is zo een als die van je huisgenoot ook wel voor <100 euro te krijgen?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:01:31 #5
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_81873758
*poets
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:10:38 #6
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_81874125
Ik denk dat je wat te veel verwacht voor die prijs.

Als het je vooral om taarten, ovenschotels en pizza's gaat, kun je misschien beter een elektrisch oventje kopen. En dan even die magnetronfunctie vergeten.
The love you take is equal to the love you make.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:18:34 #7
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81874481
Heb zelf een Medion, zilverkleurige combi.
Vind het ideaal (85E).
Mijn brood en gewone cake bak ik het liefst hierin i.p.v. de normale oven.
Deze kan tot 230 graden.
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81874766
Ik heb een combimagnetron van de Makro, die ook grill en hete lucht kan. Hij was niet superduur (in elk geval minder dan 100 euro), en ik heb hem een paar jaar vrij intensief gebruikt en hij doet het nog. Ik heb er al heel wat pizza's en taart/cake in gebakken. Hij kan ook maar tot 180 graden, maar dan moet je dingen gewoon iets langer erin doen als het eigenlijk warmer moest en dan krijg je uiteindelijk wel ongeveer hetzelfde resultaat. Als je zoiets zoekt, dat moet nog wel voor een redelijke prijs te vinden zijn.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81875311
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:10 schreef Lienekien het volgende:
Ik denk dat je wat te veel verwacht voor die prijs.

Als het je vooral om taarten, ovenschotels en pizza's gaat, kun je misschien beter een elektrisch oventje kopen. En dan even die magnetronfunctie vergeten.
Een pizza afbakken of cakejes bakken is toch juist heel erg simpel voor een oven?
pi_81875323
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 16:23 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik heb een combimagnetron van de Makro, die ook grill en hete lucht kan. Hij was niet superduur (in elk geval minder dan 100 euro), en ik heb hem een paar jaar vrij intensief gebruikt en hij doet het nog. Ik heb er al heel wat pizza's en taart/cake in gebakken. Hij kan ook maar tot 180 graden, maar dan moet je dingen gewoon iets langer erin doen als het eigenlijk warmer moest en dan krijg je uiteindelijk wel ongeveer hetzelfde resultaat. Als je zoiets zoekt, dat moet nog wel voor een redelijke prijs te vinden zijn.
Ja zo iets zoek ik !
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')