abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:33:07 #276
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81867777
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:27 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Aardappelpuree .

Lijkt me niet. Het is immers hetzelfde product. Zo'n vraag kun je ook stellen over een gewone boterham met kaas en een kaastosti . Kaastosti lijkt ongezonder, maar is dat (volgens mij) niet. Mits je hem niet laat aanbranden natuurlijk .
gewone gekookte aardappel krijgt bij de dietiste in principe de voorkeur, ondanks dat het qua kcal hetzelfde is als een zelfgemaakte aardappelpuree (gemaakt met magere melk of kookvocht). het gaat erom dat aardappelpuree te "makkelijk" eet. het glijdt zo weg, weinig kauw-werk, etc. producten waar je meer moeite voor moet doen om ze te eten krijgen doorgaans de voorkeur.

maar het scheelt maar weinig, en als je niet elke dag aardappelpuree hapt is t allemaal wel ok.

pureetorentjes uit de oven is ook heel lekker!! zelf maken met een spuitzak.

aardappelpuree uit een pakje is vaak wel wat vetter en vooral zouter!
Kwak
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:35:29 #277
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81867867
Ik eet verder nooit aardappelpurree, behalve nu omdat me moeder dat lekkerder lijkt bij het 'gerecht'
En zal ook niet veel nemen, omdat ik het niet echt lekker vind volgens mij!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:36:05 #278
229513 Blurred86
Live Positive
pi_81867880
Je zou zelfs kunnen zeggen dat aardappelpuree 'slechter' is omdat er vaak een hoop boter in zit

Sterkte bij de kaakchirurg (hehe ik schreef in eerste instantie kaaschirurg) Maria!

En een grote dag voor DaD, geniet ervan!

Voor mij ook weer de eerste 'normale dag'. Ik merk dat het allemaal wel veel vermoeiender voor me is dan normaal (ik heb een hele dag vol vergaderingen), maar het is ook wel fijn om afleiding te hebben.
but I am broken too, and spoken for, do not tempt me
  Vis een optie? dinsdag 25 mei 2010 @ 13:42:09 #279
70532 loveli
N
pi_81868079
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:33 schreef kwakz0r het volgende:

[..]

gewone gekookte aardappel krijgt bij de dietiste in principe de voorkeur, ondanks dat het qua kcal hetzelfde is als een zelfgemaakte aardappelpuree (gemaakt met magere melk of kookvocht). het gaat erom dat aardappelpuree te "makkelijk" eet. het glijdt zo weg, weinig kauw-werk, etc. producten waar je meer moeite voor moet doen om ze te eten krijgen doorgaans de voorkeur.

maar het scheelt maar weinig, en als je niet elke dag aardappelpuree hapt is t allemaal wel ok.

pureetorentjes uit de oven is ook heel lekker!! zelf maken met een spuitzak.

aardappelpuree uit een pakje is vaak wel wat vetter en vooral zouter!
Eens dat je moeite doen voor eten. Dat is ook een argument tegen vruchtensap en ander vloeibaar voer. Een appel knaag je in tien minuten weg, maar als je 'em in de blender mikt, slurp je 'em zo op.
crap in = crap out
  Vis een optie? dinsdag 25 mei 2010 @ 13:45:01 #280
70532 loveli
N
pi_81868199
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 09:22 schreef motorbloempje het volgende:
O: 2 knackebrodjes smeerworst
Jij hebt behoorlijk mazzel dat CF dit niet ziet.
crap in = crap out
pi_81868605
quote:
Wet van Sinterklaas
Als je niet duidelijk vraagt wat je wilt, krijg je iets anders. Kortweg, de Wet van Sinterklaas. De echte Sinterklaas wel te verstaan; niet die verklede buurman die rond 5 december Nederland onveilig maakt. De Wet van Sinterklaas gaat bovenal over het realiseren van verlangens. Kleine en grote. In deze korte, interactieve je-kunt-er-direct-mee-aan-het-work-s(c)hop leer je hoe je de Wet van Sinterklaas zelf toe kunt passen. Hierdoor zal je ervaren dat hetgeen dat je wilt, eenvoudiger te realiseren is dan je wellicht nu nog denkt. Met veelal als bijkomend effect dat de communicatie met jezelf en met anderen, ook sterk verbetert.
Trainer: Rob de Best (Auteur en trainer)
Hihi, die klinkt wel als iets voor mij!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 13:56:45 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_81868631
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 13:36 schreef Blurred86 het volgende:
Je zou zelfs kunnen zeggen dat aardappelpuree 'slechter' is omdat er vaak een hoop boter in zit

Sterkte bij de kaakchirurg (hehe ik schreef in eerste instantie kaaschirurg) Maria!

En een grote dag voor DaD, geniet ervan!

Voor mij ook weer de eerste 'normale dag'. Ik merk dat het allemaal wel veel vermoeiender voor me is dan normaal (ik heb een hele dag vol vergaderingen), maar het is ook wel fijn om afleiding te hebben.
Kaaschirurg Lijkt me wel léuker, dat wel!

Oh ik had DaDtje nog helemaal niet gefeelseteerd met de grote dag Woh spannend hoor! Hopelijk is ze 'as we speak' van d'r huusje aan het genieten

Zorg goed voor jezelf, he Blurredmeisje *digi-kopje-thee*
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:00:28 #283
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81868738
Sterkte bij de chirurg Maria... brrr Zal aan je denken.

IK heb nergens zin in en ga dan ook niet wandelen, punt!
Alleen dan is de eerste de beste kans. zaterdag, de 25 km?? Nou ja, conditie gaat niet binnen een week weg wel?
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 25 mei 2010 @ 14:09:24 #284
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81869061
I have got a list:

O/L: boterham 48+ kaas, boterham rookvlees, beschuit appelstroop, gekookt ei
T's: appel, peer, tomaatjes, kom yoghurt, boterham kalkoenfilt
D: Zelfgemaakte spinaziesoep met spinazie, paprika, ui, gekookt aardappeltje en kippenbouillon van blokje en een blik dop/wortelen.

Even wat vitaminen erin na 3 a 4 dagen patat, lamachuns, bier, bier en bier en patat en chocola en pizza
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_81869555
Welkom terug Kwak, fijn dat het leuk was! En eens met Maria dat je beter weer even normaal kunt doen en je dan pas wegen want vlak na zo'n weekend geeft het toch een vertekend beeld.

DaD: beetje laat maar toch veel plezier vandaag!

Maria: sterkte bij de kaakchirurg.
Are you pondering what I'm pondering?
pi_81870515
Oeh, Mariaatje!! Hoop dat het meevalt bij de kakenbeul!!

Lijst:

O: gekookt eitje (was misselijk, vandaar zo karig)
L: 1 x geroosterd brood met zondoorstoofde cherrytomaatjes uit eigen pot in tuin, mayo en ui en 1x met 30+ kaas, ui en pizzakruiden.
T: wat fruit (moet ik zo gaan kopen, dus weet nog niet wat.)
S: sportschool of hardlopen weet nog niet
T: wodka met katjang
D: gegrilde kipfilet met gegrilde groene asperges, ui en paprika. Toe: kwark met zoetstof en limoen
pi_81870599
Sterkte Mariaatje!!

Oehhh mijn vakantiegeld is binnen Straks thuis lekker meteen op de spaarrekening doen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_81870791
Hebben jullie je belastinggeld al terug?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:01:22 #289
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81871017
ik krijg niks terug

heb wel vakantiegeld en veel ook! genoeg om mn financiele gat te vullen, en genoeg voor mn kleine shopaanval in londen, en hopelijk nog iets over om te sparen dan.

hoef er niet van op vakantie, dat gebuert op zn vroegst denk ik pas weer volgend voorjaar...
Kwak
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:17:31 #290
268038 kwakz0r
kwakveense
pi_81871699
dit jurkje heb ik gekocht om, met een shawl of bolero-ding, te dragen naar mn "in vuur en flamenco" gala, en als ik solo ga zingen (er zit normaal gesproken een goeie beha onder... nu even zonder geprobeerd)

de onderkant heeft een opengewerkt borduursel, en de halslijn is ook geborduurd. t is koraalrood

Kwak
pi_81871972
Mooi jurkje! Leuke kleur ook!
En fijn van je vakantiegeld.

Pff, ze zouden hier vanaf half 9 (een uur geleden) de sloten komen vervangen maar ik heb nog niemand gezien. Er zou wel een bewaker bij zijn dus je kunt wel weg, maar ik had eigenlijk gehoopt dat ik ze nog zou zien om een beetje te kunnen zien hoe dat in z'n werk gaat.
Ach ja, dan doe ik zo maar alle dure/belangrijke dingen in m'n koffer met een slotje erop.
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 25 mei 2010 @ 15:27:54 #292
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_81872151
Staat je echt ontzettend goed Kwak, goede keus, mooi jurkje

Klote is dat he Mini, dat ze afspraken niet na komen.

Ben rabarber aan het maken, dat ga ik vanavond lekker door mijn yoghjurt gooien
pi_81872786
Leuk jurkje kwak! Mis nu alleen nog iets van een accessoire, maar dat komt al goed lees ik

Iemand verstand van combimagnetrons? Ik wil er 1 kopen maar geen idee waar ik op moet letten!

Combimagnetron, ook voor cupcakes?
pi_81872937
Waait er bij jullie ook weer zo'n stevige poolwind door de straten? Ik dacht dat we het nou wel gehad hadden met die ellende
pi_81873152
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:40 schreef P.F het volgende:
Leuk jurkje kwak! Mis nu alleen nog iets van een accessoire, maar dat komt al goed lees ik

Iemand verstand van combimagnetrons? Ik wil er 1 kopen maar geen idee waar ik op moet letten!

Combimagnetron, ook voor cupcakes?
Je moet eerst uitmaken of je de ovenfunctie of de magnetronfunctie het belangrijkst vindt: de meeste zijn magnetrons die 'een beetje' ovenachtig kunnen doen, wil je vooral de oven gebruiken waren er geloof ik maar 1 of 2 merken die dan het beste (en heel duur ) waren...weet alleen niet meer welke merken! Etna geloof ik?

En kijk: Combimagnetron/ combi-oven
pi_81873588
quote:
Op dinsdag 25 mei 2010 15:47 schreef Laureline het volgende:

[..]

Je moet eerst uitmaken of je de ovenfunctie of de magnetronfunctie het belangrijkst vindt: de meeste zijn magnetrons die 'een beetje' ovenachtig kunnen doen, wil je vooral de oven gebruiken waren er geloof ik maar 1 of 2 merken die dan het beste (en heel duur ) waren...weet alleen niet meer welke merken! Etna geloof ik?

En kijk: Combimagnetron/ combi-oven
Ik zou het leuk vinden om af en toe cupcakes en een ovenschotel te maken, maar meer ook niet.

Thanks!
  dinsdag 25 mei 2010 @ 16:03:28 #297
302747 Noukjee
CookieMonster
pi_81873846
net stieken 8 snoepjes genomen
pi_81873861
Is er ook een topic voor als je wilt aankomen i.p.v. afvallen?
pi_81873865
Ik heb een hele goeie, in ieder geval voor ovenshotels ideaal, cupcakes heb ik nog niet geprobeerd maar wel andere baksels. Weet alleen niet uit mijn hoofd hoe die heet

Verder Maria succes, en DaD veel plezier!
pi_81873917
over dat stemmen: mijn paspoort is nog maar tot 1 juni geldig.. Dat kan zeker niet?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')