Als 'ie goed komt uit de test van de consumentenbond, dan kun je daar toch wel redelijk vanuit gaan.quote:Op maandag 15 oktober 2007 09:52 schreef NMGN23 het volgende:
Omdat ik een nieuw huisje heb met een kleine keuken ben ik op zoek naar een goede heteluchtoven om zo ruimte te besparen. Ik wil er minimaal ovenschotels in klaar kunnen maken.
- Wat is het verschil tussen een combimagnetron en een combi-oven?
- Heeft er iemand goede ervaring met een bepaalt merk of type combimagnetron of combi-oven?
Ik heb gelezen dat de beste koop van de consumentengids van mei 2006 de LG MC-7644A magnetron is, deze kost echter zo'n ¤120. Gevoelsmatig denk ik dat dit toch niet veel kan zijn...
Die zou ik te klein vinden.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:34 schreef NMGN23 het volgende:
Dit is een nieuw model van Sharp: r-879in
[ afbeelding ]
Wel iets kleiner; 26 liter.
Dit is inderdaad een erg mooi apparaat echter heb ik daar op dit moment geen plaats voor. (Op de koelkast staat mijn gasfornuisquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:33 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb bovenstaand apparaat de LG solardom, light oven. MP-9483SL
Het is even een investering maar het is een geweldig apparaat, kan koken, magnetron, grillen, bakken.
Even een voorbeeld een hele kip is in +/- 30 min klaar, goudbruin, krokant en sappig. alsof die bij de poelier vandaan komt.
Nog even ter aanvullig, hij staat bij mij gewoon op de koelkast, past makkelijk.
Ik moet gewoon een keer zo'n apparaat bekijken van die grote, waarschijnlijk past er niet eens een fatsoenlijke ovenschaal in...quote:
Oei, die ziet er wel heel goed uit. Handig ook dat die knoppen aan de bovenkant zitten en niet aan de zijkant. Dat scheelt weer ruimte voor ovenschalen die altijd net niet passen. Moet ook een nieuwe binnenkort. Wat moet deze kosten?quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:33 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Het is even een investering maar het is een geweldig apparaat, kan koken, magnetron, grillen, bakken.
Even een voorbeeld een hele kip is in +/- 30 min klaar, goudbruin, krokant en sappig. alsof die bij de poelier vandaan komt.
Nog even ter aanvullig, hij staat bij mij gewoon op de koelkast, past makkelijk.
+/- ¤400quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:39 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Oei, die ziet er wel heel goed uit. Handig ook dat die knoppen aan de bovenkant zitten en niet aan de zijkant. Dat scheelt weer ruimte voor ovenschalen die altijd net niet passen. Moet ook een nieuwe binnenkort. Wat moet deze kosten?
Als ik even snel op het net zoek, rond de 400 tot 500 euro...quote:
Die heb ik ookquote:Op maandag 15 oktober 2007 10:33 schreef Curiosity het volgende:
[ afbeelding ]
Hmm. Op die site zijn ze niet echt te spreken over de duurzaamheid.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:44 schreef The_stranger het volgende:
Als ik even snel op het net zoek, rond de 400 tot 500 euro...
http://www.kieskeurig.nl/(...)C1256DCC00720EFE.htm
-spuit 11-
2 mensen geven een cijfer voor duurzaamheid, een 2 en een 4, kom je al gauw op 3, de rest heeft een vraagteken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hmm. Op die site zijn ze niet echt te spreken over de duurzaamheid.
Twee mensen... Denk niet dat je daar echt conclusies uit kunt trekken.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:12 schreef UIO_AMS het volgende:
Hmm. Op die site zijn ze niet echt te spreken over de duurzaamheid.
Ik vind het een geweldig mooi apparaat, en qua ovenschalen bijna alles past erin, omdat die rond is binnenin.quote:Op maandag 15 oktober 2007 10:59 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Die heb ik ook.
Maar ik doe er niet zoveel mee eigenlijk... AH-stoommaaltijden, ovenpizzaatjes (in 6 minuten), soms idd kip in een ovenschaal, afbak-broodjes, gaat prima.
Bij mij staat ie op z'n eigen doos.
Je kunt wel voorverwarmen hoor.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:41 schreef DennisMoore het volgende:
Wat ik handig vind, is dat ie, als ie klaar is, om de minuut ofzo blijft piepen totdat je 'm hebt geopend.
Hoe lang doe jij 't voorverwarmen voor bijvoorbeeld ovenbroodjes op 200 graden? Vijf minuutjes?
Da's wel jammer... dat er geen handige voorverwarmfunctie op zit.
De rest heeft hem dan ook niet lang genoeg voor een beoordeling over de duurzaamheid. Het is ook maar de vraag of mensen die een apparaat langer dan een jaar hebben de moeite nemen er iets over te zeggen. Tenzij er iets mis mee is natuurlijk.quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:27 schreef Curiosity het volgende:
2 mensen geven een cijfer voor duurzaamheid, een 2 en een 4, kom je al gauw op 3, de rest heeft een vraagteken.
Ze hebben het apparaat gemiddeld een half jaar, kun je niet echt een mening vormen toch.
quote:Op maandag 15 oktober 2007 11:55 schreef Curiosity het volgende:
Je kunt wel voorverwarmen hoor.
Je zet met de draaiknop de juiste temparatuur, in het geval van broodjes 220 graden, en ipv dat je entert, druk je op start, er staat dan PR-H op het display, oftewel voorverwarmen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |