abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 mei 2010 @ 01:10:40 #251
272171 chewbacca_maatschappij
's gewoon goeien handel
pi_81816716
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:07 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Die heb je bij elk debat wel, die mogen wat mij betreft ook iets minder enthousiast zijn. Maar het ergste publiek zit bij de VARA: lagerhuis tk 2010 met paul witteman. Dat zijn nou écht tokkies die door elkaar schreeuwen.
Ik herinner me ook een programma waarbij het publiek de tijd die de politici nog hadden gingen aftellen. Dat was echt zó irritant. Vijf.. vier.. drie
boem bats luchtdicht me vrčte is nog nooit zo fris gewist
Op zaterdag 10 juli 2010 15:33 schreef Rectum het volgende:
Jij bent vele malen irritanter dan AP
pi_81816726
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:09 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Bovenstaande geldt ook voor jou. Ik snap dat je teleurgesteld bent in Cohen, maar dat reageer je maar buiten dit topic ergens anders op af. Het komt de constructieve bijdrage in dit topic niet ten goede en komt over als een troll. Succes kerel, en slaap er een nachtje over.

Dat is Job inmiddels ook maar eens gaan doen...
Bovenstaande geldt ook voor jou. Ik snap dat je teleurgesteld bent in Wilders, maar dat reageer je maar buiten dit topic ergens anders op af. Het komt de constructieve bijdrage in dit topic niet ten goede en komt over als een troll. Succes kerel, en slaap er een nachtje over.

Dat is Geert inmiddels ook maar eens gaan doen...
  maandag 24 mei 2010 @ 01:11:59 #253
303723 Topmodelz
Cohen slechtste debater 2010
pi_81816763
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:

[..]

Elke partij heeft oplossingen, naar mijn mening werken die van de PvdA het slechtst, ik hoorde alleen vage ideeën en weinig concreets, Wilders belooft heel wat maar kan dit door meerdere oorzaken (de belangrijkste is inderdaad de samenwerking met partijen). Resteren nog CDA en VVD, gaat mijn voorkeur uit naar de VVD. beter in dit debat sowieso, ook meer strokend met mijn politieke opvattingen en CDA heeft flink wat zaken verknalt afgelopen regeerperiodes.
Ik vond Rutte met zijn stofzuiger opmerkingen vanwege een eerdere faal in dat debat over een breekpunt en de onduidelijkheid hierover nogal draaierig overkomen.
"Wat Job Cohen Amsterdam aandeed, wil hij nu heel Nederland aandoen."
pi_81816770
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:09 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Bovenstaande geldt ook voor jou. Ik snap dat je teleurgesteld bent in Cohen, maar dat reageer je maar buiten dit topic ergens anders op af. Het komt de constructieve bijdrage in dit topic niet ten goede en komt over als een troll. Succes kerel, en slaap er een nachtje over.
Geef eens een voorbeeld waar ik mijn mening poneer als een feit? En ik ben niet teleurgesteld in Cohen, waarom zou ik, ik ben eerder teleurgesteld in de fokkertjes uit de vorige delen die denken dat sneren, schreeuwen en roepen winnen is.

Dank je voor het advies, dat was ik sowieso wel van plan.
quote:
Dat is Job inmiddels ook maar eens gaan doen...
Balkenende, Wilders en Rutte niet natuurlijk
Een heer met stijl
pi_81816788
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:10 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Ja maar dat CPB rapport neemt niet eens de PVV mee in hun oordelen. En bij het CPB zit een PVDA directeur, hoe duidelijker wil je dit hebben dan?
Oh? er staat toch net zo veel in over de PVV als over de andere partijen
  maandag 24 mei 2010 @ 01:13:15 #256
303723 Topmodelz
pi_81816810
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef zoefschildpad het volgende:

[..]

Bovenstaande geldt ook voor jou. Ik snap dat je teleurgesteld bent in Wilders, maar dat reageer je maar buiten dit topic ergens anders op af. Het komt de constructieve bijdrage in dit topic niet ten goede en komt over als een troll. Succes kerel, en slaap er een nachtje over.

Ik ben juist apetrots op Geert Wilders. Hij trekt me elke keer weer meer over de streep om op hem te gaan stemmen.

Ik heb niets nodig om af te reageren, integendeel, dat heb jij wel met Job Cohen. Dus inderdaad, ga maar gauw slapen.
pi_81816811
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef zoefschildpad het volgende:

[..]

Een heer met stijl
  maandag 24 mei 2010 @ 01:14:34 #258
303723 Topmodelz
pi_81816854
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Geef eens een voorbeeld waar ik mijn mening poneer als een feit? En ik ben niet teleurgesteld in Cohen, waarom zou ik, ik ben eerder teleurgesteld in de fokkertjes uit de vorige delen die denken dat sneren, schreeuwen en roepen winnen is.

Dank je voor het advies, dat was ik sowieso wel van plan.
Lees jij nooit wat je zelf schrijft dan? Moet je eens gaan doen. Dan weet je het antwoord op je vraag.
  maandag 24 mei 2010 @ 01:15:09 #259
303723 Topmodelz
pi_81816872
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:12 schreef zoefschildpad het volgende:

[..]

Oh? er staat toch net zo veel in over de PVV als over de andere partijen
Het is maar net wat ze uitkomt inderdaad.
  maandag 24 mei 2010 @ 01:15:59 #260
's gewoon goeien handel
pi_81816903
Hoe maak ik een poll? Ik wil weten wie de winnaar is van dit nachtelijke debat
pi_81816919
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:13 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Ik ben juist apetrots op geert Wilders. Hij trekt me elke keer weer meer over de streep om op hem te gaan stemmen.

Ik heb niets nodig om af te reageren, integendeel, dat heb jij wel met Job Cohen. Dus inderdaad, ga maar gauw slapen.
Je kan geen voorbeelden noemen waar wij meningen als feiten poneren en ook geen voorbeelden waar wij ons afreageren. Zo wel dan zou ik dat graag zien, zo niet dan is dit duidelijk niet gegrond. Het enige wat jij hier doet is benadrukken hoe goed Wilders voor je is en dit proberen om te vormen tot een algemeen geldend feit. Tegenstanders daarvan zijn allemaal frusti's die naar bed moeten
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:14 schreef Topmodelz het volgende:

[..]

Lees jij nooit wat je zelf schrijft dan? Moet je eens gaan doen. Dan weet je het antwoord op je vraag.
Zeker maar ik kan de door jouw genoemde beschuldigingen er niet in terug vinden, misschien dat je een handje kan helpen

Maarja hierover kunnen we nog 12 topics vullen, dat doe ik niet, mocht je nog met iets anders komen dan dit dan ga ik er op in, verdergaan over dit negeer ik verder, alles is er van beide kanten over gezegd
Een heer met stijl
  maandag 24 mei 2010 @ 01:18:51 #262
2651 svann
night-hawk
pi_81817008
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hoe maak ik een poll? Ik wil weten wie de winnaar is van dit nachtelijke debat
De poll: Premiersdebat RTL4: Wie van de 4? #7
seek electricity                     Fok!Team Kiva micro-kredieten == Doe mee met $25! == topic
  maandag 24 mei 2010 @ 01:21:17 #263
's gewoon goeien handel
pi_81817094
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:18 schreef svann het volgende:

[..]

De poll: Premiersdebat RTL4: Wie van de 4? #7
Ik bedoel het debat tussen Topmodelz en De Heer
  maandag 24 mei 2010 @ 01:23:14 #264
303723 Topmodelz
pi_81817148
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Je kan geen voorbeelden noemen waar wij meningen als feiten poneren en ook geen voorbeelden waar wij ons afreageren. Zo wel dan zou ik dat graag zien, zo niet dan is dit duidelijk niet gegrond. Het enige wat jij hier doet is benadrukken hoe goed Wilders voor je is en dit proberen om te vormen tot een algemeen geldend feit die voor iedereen zou moeten gelden. Tegenstanders daarvan zijn allemaal frusti's die naar bed moeten

Hierover kunnen we nog 12 topics vullen, dat doe ik niet, mocht je nog met iets anders komen dan dit dan ga ik er op in, verdergaan over dit negeer ik verder, alles is er van beide kanten over gezegd
waar 'wij' ? Spreek voor je zelf, oke?

Nogmaals, het blijkt uit jouw hele bijdrage dat je erg teleurgesteld bent over hoe jouw leider Job Cohen zijn optreden heeft gegeven vanavond. Wie weet presteert deze zwakke man de volgende keer beter. Er zijn meer mensen die vonden in deze reeks dat Wilders het wel degelijk beter deed dan wat de uitslag weergaf vanavond. Daar wil jij je niet bij neerleggen, houdt mij en mensen die zich positief uitlaten over Wilders een spiegel voor en denkt hiermee je gelijk te kunnen halen. Maar het gaat helemaal niet of jij wel of geen gelijk hebt. Het gaat om feiten. We hebben kunnen zien dat Wilders het uitstekend deed en Job Cohen de zwakste was vanavond.

Neem nou je verlies eens op je, zou je sieren!

Ik zeg: jammer dat Wilders niet gewonnen heeft volgens de uitslag. Dat verlies neem ik op me, al vind ik zelf dat Wilders (samen met mij nog velen in deze reeks) de winnaar is van vanavond.
quote:
Zeker maar ik kan de door jouw genoemde beschuldigingen er niet in terug vinden, misschien dat je een handje kan helpen
Helaas, geen zin in.
pi_81817162
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:

[..]

Ik bedoel het debat tussen Topmodelz en De Heer
Wordt denk ik niet zo gewaardeerd, met die strenge regelgevingen over 'gemoederen' vanuit de moderatie

[Edit] Op de bovenstaande post wil ik niet eens al teveel ingaan behalve dat dit is hoe ik denk over Cohen: Premiersdebat RTL4: #9 als je daar uit opmaakt dat ik hem een verliezer vind dan is dat een interpretatie, net zoals de rest van wat hierboven staat een subjectieve persoonlijke interpretatie is die slechts wordt onderschreven door 1 persoon
Een heer met stijl
  maandag 24 mei 2010 @ 01:24:56 #266
13921 BdR
nu ook in ultra-lowres!
pi_81817190
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Vind je dit echt het belangrijkste nieuws dan? De schofterige opmerking, c.q. oubollige 'grap' van Wilders, daar heeft niemand het over?
Bedoel je dat stukje toen Wilders zei "Ik wil even mn excuses maken aan de Marokkanen" om ze vervolgens triomfantelijk een verbale trap na te geven? Echt onvoorstelbaar, en dat wil premier worden? Hou toch op zeg.

Dat vond ik ook een behoorlijk lage opmerking, zelfs voor Wilders.
tv not rot brain..
Life is something to do when you can't get to sleep..
The snoozebar.. cause there's nothing like starting the day with a little procrastination
  maandag 24 mei 2010 @ 01:25:33 #267
's gewoon goeien handel
pi_81817212
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:

[..]

Wordt denk ik niet zo gewaardeerd, met die strenge regelgevingen over 'gemoederen' vanuit de moderatie
''Voordat je reageert
Ik snap dat bij politiek de gemoederen vaak hoog oplopen, maar probeer het alsjeblieft beschaafd te houden''
  maandag 24 mei 2010 @ 01:26:02 #268
's gewoon goeien handel
pi_81817228
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:24 schreef BdR het volgende:

[..]

Bedoel je dat stukje toen Wilders zei "Ik wil even mn excuses maken aan de Marokkanen" om ze vervolgens triomfantelijk een verbale trap na te geven? Echt onvoorstelbaar, en dat wil premier worden? Hou toch op zeg.

Mee eens.
pi_81817255
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:24 schreef BdR het volgende:

[..]

Juistem. Mocht Wilders de baas worden, dan is dat alleen al om dit soort dingen een ramp voor het land.
  maandag 24 mei 2010 @ 01:28:42 #270
's gewoon goeien handel
pi_81817292
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Juistem. Mocht Wilders de baas worden, dan is dat alleen al om dit soort dingen een ramp voor het land.
Als je om deze verbale dingen heengaat kom je bij realistische oplossingen, en dáár gaat de PVV nog veel harder de mist in.
pi_81817315
Het niveau van de debatten gaat wel per keer omlaag zeg. Steeds maar door elkaar heen praten, niet antwoorden op vragen, over hele andere onderwerpen beginnen en steeds minder wordt er gelet op de inhoud. Ook hier op Fok gaat het al lang niet meer over welk cijfer Cohen niet direct paraat had, maar dat hij iets niets wist.

Rutte doet het goed voor zijn doelgroep, denk ik. Hij heeft een harde lijn op het gebied van de economie en integratie en hoopt op die manier stemmers weg te halen bij het CDA en de PVV. Dat lukt hem aardig en dat zal wel doorgaan de komende tijd. Uiteindelijk verwacht ik ook dat de VVD de grootste partij wordt. Wat ik wel heel erg opmerkelijk vind is dat Rutte
a) steeds maar weer over een minderheidskabinet begint en
b) geen afstand wil nemen van uitspraken van Wilders maar op dat moment over de PvdA begint (want zelfs die sluit hij niet uit).
Strategisch misschien slim. Maar het is ook populistisch: niet gebaseerd op eigen idealen, maar puur om kiezers te winnen. Als ik Balkenende was, zou ik daar iets mee doen. Verder zie ik in hem ook niet de MP die Nederland nodig heeft.

Balkenende vond ik niet goed. Hij antwoordde niet op vragen en kon zich nauwelijks profileren. Ik vond hem ook niet eerlijk; hij deed net of de burger de bezuinigingen niet in de portemonnee gaat voelen. Tijdens het Radio 1 debat viel hij op door zijn aanvallen op Rutte. Maar vandaag was hij wat rustiger. Meer zoals tijdens de debatten in 2003 en 2007.

Wilders vond ik niet bijzonder. Veel schreeuwen. Weglopen bij Cohen. Veel benoemen, weinig oplossingen. En hij was natuurlijk stil tijdens het belangrijke economiestuk. Ik heb er weinig mee. En ik denk dat Nederland ook steeds minder onder de indruk van hem is. Tijdens het 1Vandaag verkiezingsdebat eerder dit jaar werd hij nog gekozen als beste debater. Nu bungelde hij - terecht - onderaan.

En dan Job Cohen. Hij had sterke punten tijdens het integratiedebat (oa. Wilders bedreigt de rechtsstaat) en was de sterkste debater in het blok over de hypotheekrenteaftrek (alhoewel hij wel het voorbeeld herhaalde van het Radio1 debat). In het economieblok vond ik hem zwak. De taal klinkt wollig, de materie is nog te nieuw voor hem. Hij kan zich daardoor niet sterk profileren. Het moment waarop hij niet wist hoe hoog het eigen risico zou zijn vond ik opmerkelijk. Juist tijdens het Radio 1 debat kondigde hij aan dat er helemaal geen variabele eigen risico zou zijn. Daar is een hoop gedoe over geweest. Volgens mij verstond hij de vraag niet goed. Verder maakte hij nogal een zenuwachtige indruk. Maar zo gaat hij de strijd met de VVD niet winnen.
pi_81817455
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:29 schreef Toad het volgende:
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eens
Een heer met stijl
pi_81817463
Check de poll van DDL/LD : http://www.limburger.nl/apps/pbcs.dll/frontpage

De Limburgse krantenlezer is nog rechtser dan de lezers van GS....
  maandag 24 mei 2010 @ 01:33:54 #274
103962 damian5700
Pulp Fiction
pi_81817481
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Vind je dit echt het belangrijkste nieuws dan? De schofterige opmerking, c.q. oubollige 'grap' van Wilders, daar heeft niemand het over?
Ik denk het toch wel. Het is inmiddels duidelijk uit welk vaatje Geert Wilders tapt. Dit kan nauwelijks een verrassing zijn na een kopvoddentax (nota bene). Job Cohen daarentegen is neergezet als de nieuwe burgervader van heel Nederland en die moet zich nog bewijzen.
Vooral omdat hij tijdens het radio-debat ook niet heel erg goed uit de verf kwam. Hij is nog mijlenver verwijderd van een eloquente Obamastijl (Yes we Cohen).
If my answers frighten you then you should cease asking scary questions.
pi_81817580
quote:
Op maandag 24 mei 2010 01:33 schreef damian5700 het volgende:

[..]

Ik denk het toch wel. Het is inmiddels duidelijk uit welk vaatje Geert Wilders tapt. Dit kan nauwelijks een verrassing zijn na een kopvoddentax (nota bene). Job Cohen daarentegen is neergezet als de nieuwe burgervader van heel Nederland en die moet zich nog bewijzen.
Vooral omdat hij tijdens het radio-debat ook niet heel erg goed uit de verf kwam. Hij is nog mijlenver verwijderd van een eloquente Obamastijl (Yes we Cohen).
Hij is zeker niet de verlosser waarop iedereen gehoopt had, maar juist dit optreden dat bepaalde mensen als zwak bestempelen, spreekt een deel van de mensen juist aan. Zijn 'zwakte' manifesteerd zich namelijk in het niet kunnen sneren, wat voor andere mensen wellicht juist een pluspunt is na 8 jaar populisme
Een heer met stijl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')