Ik herinner me ook een programma waarbij het publiek de tijd die de politici nog hadden gingen aftellen. Dat was echt zó irritant. Vijf.. vier.. driequote:Op maandag 24 mei 2010 01:07 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Die heb je bij elk debat wel, die mogen wat mij betreft ook iets minder enthousiast zijn. Maar het ergste publiek zit bij de VARA: lagerhuis tk 2010 met paul witteman. Dat zijn nou écht tokkies die door elkaar schreeuwen.
Bovenstaande geldt ook voor jou. Ik snap dat je teleurgesteld bent in Wilders, maar dat reageer je maar buiten dit topic ergens anders op af. Het komt de constructieve bijdrage in dit topic niet ten goede en komt over als een troll.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:09 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Bovenstaande geldt ook voor jou. Ik snap dat je teleurgesteld bent in Cohen, maar dat reageer je maar buiten dit topic ergens anders op af. Het komt de constructieve bijdrage in dit topic niet ten goede en komt over als een troll.Succes kerel, en slaap er een nachtje over.
Dat is Job inmiddels ook maar eens gaan doen...![]()
![]()
Ik vond Rutte met zijn stofzuiger opmerkingen vanwege een eerdere faal in dat debat over een breekpunt en de onduidelijkheid hierover nogal draaierig overkomen.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:06 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Elke partij heeft oplossingen, naar mijn mening werken die van de PvdA het slechtst, ik hoorde alleen vage ideeën en weinig concreets, Wilders belooft heel wat maar kan dit door meerdere oorzaken (de belangrijkste is inderdaad de samenwerking met partijen). Resteren nog CDA en VVD, gaat mijn voorkeur uit naar de VVD. beter in dit debat sowieso, ook meer strokend met mijn politieke opvattingen en CDA heeft flink wat zaken verknalt afgelopen regeerperiodes.
Geef eens een voorbeeld waar ik mijn mening poneer als een feit? En ik ben niet teleurgesteld in Cohen, waarom zou ik, ik ben eerder teleurgesteld in de fokkertjes uit de vorige delen die denken dat sneren, schreeuwen en roepen winnen is.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:09 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Bovenstaande geldt ook voor jou. Ik snap dat je teleurgesteld bent in Cohen, maar dat reageer je maar buiten dit topic ergens anders op af. Het komt de constructieve bijdrage in dit topic niet ten goede en komt over als een troll.Succes kerel, en slaap er een nachtje over.
Balkenende, Wilders en Rutte niet natuurlijkquote:Dat is Job inmiddels ook maar eens gaan doen...![]()
![]()
Oh? er staat toch net zo veel in over de PVV als over de andere partijenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:10 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ja maar dat CPB rapport neemt niet eens de PVV mee in hun oordelen. En bij het CPB zit een PVDA directeur, hoe duidelijker wil je dit hebben dan?
Ik ben juist apetrots op Geert Wilders. Hij trekt me elke keer weer meer over de streep om op hem te gaan stemmen.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Bovenstaande geldt ook voor jou. Ik snap dat je teleurgesteld bent in Wilders, maar dat reageer je maar buiten dit topic ergens anders op af. Het komt de constructieve bijdrage in dit topic niet ten goede en komt over als een troll.Succes kerel, en slaap er een nachtje over.
Dat is Geert inmiddels ook maar eens gaan doen...![]()
![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:11 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Bovenstaande geldt ook voor jou. Ik snap dat je teleurgesteld bent in Wilders, maar dat reageer je maar buiten dit topic ergens anders op af. Het komt de constructieve bijdrage in dit topic niet ten goede en komt over als een troll.Succes kerel, en slaap er een nachtje over.
Dat is Geert inmiddels ook maar eens gaan doen...![]()
![]()
Lees jij nooit wat je zelf schrijft dan? Moet je eens gaan doen. Dan weet je het antwoord op je vraag.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:12 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Geef eens een voorbeeld waar ik mijn mening poneer als een feit? En ik ben niet teleurgesteld in Cohen, waarom zou ik, ik ben eerder teleurgesteld in de fokkertjes uit de vorige delen die denken dat sneren, schreeuwen en roepen winnen is.
Dank je voor het advies, dat was ik sowieso wel van plan.
Het is maar net wat ze uitkomt inderdaad.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:12 schreef zoefschildpad het volgende:
[..]
Oh? er staat toch net zo veel in over de PVV als over de andere partijen
Je kan geen voorbeelden noemen waar wij meningen als feiten poneren en ook geen voorbeelden waar wij ons afreageren. Zo wel dan zou ik dat graag zien, zo niet dan is dit duidelijk niet gegrond. Het enige wat jij hier doet is benadrukken hoe goed Wilders voor je is en dit proberen om te vormen tot een algemeen geldend feit. Tegenstanders daarvan zijn allemaal frusti's die naar bed moetenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:13 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Ik ben juist apetrots op geert Wilders. Hij trekt me elke keer weer meer over de streep om op hem te gaan stemmen.
Ik heb niets nodig om af te reageren, integendeel, dat heb jij wel met Job Cohen.Dus inderdaad, ga maar gauw slapen.
Zeker maar ik kan de door jouw genoemde beschuldigingen er niet in terug vinden, misschien dat je een handje kan helpenquote:Op maandag 24 mei 2010 01:14 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Lees jij nooit wat je zelf schrijft dan? Moet je eens gaan doen. Dan weet je het antwoord op je vraag.
De poll: Premiersdebat RTL4: Wie van de 4? #7quote:Op maandag 24 mei 2010 01:15 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Hoe maak ik een poll? Ik wil weten wie de winnaar is van dit nachtelijke debat
Ik bedoel het debat tussen Topmodelz en De Heerquote:Op maandag 24 mei 2010 01:18 schreef svann het volgende:
[..]
De poll: Premiersdebat RTL4: Wie van de 4? #7
waar 'wij' ? Spreek voor je zelf, oke?quote:Op maandag 24 mei 2010 01:16 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Je kan geen voorbeelden noemen waar wij meningen als feiten poneren en ook geen voorbeelden waar wij ons afreageren. Zo wel dan zou ik dat graag zien, zo niet dan is dit duidelijk niet gegrond. Het enige wat jij hier doet is benadrukken hoe goed Wilders voor je is en dit proberen om te vormen tot een algemeen geldend feit die voor iedereen zou moeten gelden. Tegenstanders daarvan zijn allemaal frusti's die naar bed moeten![]()
Hierover kunnen we nog 12 topics vullen, dat doe ik niet, mocht je nog met iets anders komen dan dit dan ga ik er op in, verdergaan over dit negeer ik verder, alles is er van beide kanten over gezegd
Helaas, geen zin in.quote:Zeker maar ik kan de door jouw genoemde beschuldigingen er niet in terug vinden, misschien dat je een handje kan helpen![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 01:21 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
[..]
Ik bedoel het debat tussen Topmodelz en De Heer
Bedoel je dat stukje toen Wilders zei "Ik wil even mn excuses maken aan de Marokkanen" om ze vervolgens triomfantelijk een verbale trap na te geven? Echt onvoorstelbaar, en dat wil premier worden?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vind je dit echt het belangrijkste nieuws dan? De schofterige opmerking, c.q. oubollige 'grap' van Wilders, daar heeft niemand het over?
''Voordat je reageertquote:Op maandag 24 mei 2010 01:23 schreef Heer_van_Bartolhoven het volgende:
[..]
Wordt denk ik niet zo gewaardeerd, met die strenge regelgevingen over 'gemoederen' vanuit de moderatie
Mee eens.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:24 schreef BdR het volgende:
[..]
Bedoel je dat stukje toen Wilders zei "Ik wil even mn excuses maken aan de Marokkanen" om ze vervolgens triomfantelijk een verbale trap na te geven? Echt onvoorstelbaar, en dat wil premier worden?Hou toch op zeg.
Dat vond ik ook een behoorlijk lage opmerking, zelfs voor Wilders.
Juistem. Mocht Wilders de baas worden, dan is dat alleen al om dit soort dingen een ramp voor het land.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:24 schreef BdR het volgende:
[..]
Bedoel je dat stukje toen Wilders zei "Ik wil even mn excuses maken aan de Marokkanen" om ze vervolgens triomfantelijk een verbale trap na te geven? Echt onvoorstelbaar, en dat wil premier worden?Hou toch op zeg.
Dat vond ik ook een behoorlijk lage opmerking, zelfs voor Wilders.
Als je om deze verbale dingen heengaat kom je bij realistische oplossingen, en dáár gaat de PVV nog veel harder de mist in.quote:Op maandag 24 mei 2010 01:27 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Juistem. Mocht Wilders de baas worden, dan is dat alleen al om dit soort dingen een ramp voor het land.
Eigenlijk ben ik het hier wel mee eensquote:Op maandag 24 mei 2010 01:29 schreef Toad het volgende:
Ik denk het toch wel. Het is inmiddels duidelijk uit welk vaatje Geert Wilders tapt. Dit kan nauwelijks een verrassing zijn na een kopvoddentax (nota bene). Job Cohen daarentegen is neergezet als de nieuwe burgervader van heel Nederland en die moet zich nog bewijzen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Vind je dit echt het belangrijkste nieuws dan? De schofterige opmerking, c.q. oubollige 'grap' van Wilders, daar heeft niemand het over?
Hij is zeker niet de verlosser waarop iedereen gehoopt had, maar juist dit optreden dat bepaalde mensen als zwak bestempelen, spreekt een deel van de mensen juist aan. Zijn 'zwakte' manifesteerd zich namelijk in het niet kunnen sneren, wat voor andere mensen wellicht juist een pluspunt is na 8 jaar populismequote:Op maandag 24 mei 2010 01:33 schreef damian5700 het volgende:
[..]
Ik denk het toch wel. Het is inmiddels duidelijk uit welk vaatje Geert Wilders tapt. Dit kan nauwelijks een verrassing zijn na een kopvoddentax (nota bene). Job Cohen daarentegen is neergezet als de nieuwe burgervader van heel Nederland en die moet zich nog bewijzen.
Vooral omdat hij tijdens het radio-debat ook niet heel erg goed uit de verf kwam. Hij is nog mijlenver verwijderd van een eloquente Obamastijl (Yes we Cohen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |