Klinkt als een serieuze talentenjacht die draait om enkel de stem. Dit lijkt mij wel wat, geen ellende lange voorrondes maar gewoon goede zang kwaliteit. En sowieso:quote:Martijn Krabbé presenteert talentenjacht The Voice
RTL 4 komt vanaf september met twee nieuwe talentenjachten: Holland’s Got Talent (met Robert ten Brink en Patricia Paay) en The Voice. Dat laatstgenoemde programma is een nieuw Amerikaans format dat door Martijn Krabbé wordt gepresenteerd, zo heeft hij bekendgemaakt in Life4You. Eerder is al bekend geworden dat ook Gordon, Marco Borsato en John Ewbank hun medewerking verlenen aan The Voice. Volgens Krabbé wordt The Voice een andere talentenjacht dan Idols, X Factor en Holland’s Got Talent.
“Het enige dat ik er eigenlijk over kan zeggen is dat de kandidaten veel meer te zeggen hebben over hoe ze door het programma heen gaan. Welke liedjes zing ik, welke coach kies ik? Ja, je mag zelf bepalen wat er bij je hoort. Dat is één van de leuke dingen van The Voice”, vertelt Martijn aan Carlo en Irene.
Bij The Voice komen er geen grote auditierondes waar duizenden kandidaten zich op kunnen inschrijven. “Het is vooral een zoektocht naar mensen die al langer bezig zijn. Ze zitten in bandjes, op de popacademie of het conservatorium. Vanaf september is het te zien.”
Klinkt als een leuk programma! Eindelijk iets dat weer pur sang draait om vocale kwaliteiten en niet andere facetten van popsterren, zoals presentatie, danspasjes, charisma en uiterlijk. Ik ben erg benieuwd!
Bron: http://zappen.blog.nl/rtl(...)entenjacht-the-voice
Er bestaat een dansshow voor dikke mensen.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:01 schreef Pixie. het volgende:
Zometeen krijgen we So you think you can dance alleen voor dikke mensen die goed kunnen dansen
ughquote:Op zondag 23 mei 2010 23:10 schreef Tabloid het volgende:
[..]
Er bestaat een dansshow voor dikke mensen.![]()
http://zappen.blog.nl/hot(...)s-off-naar-nederland
Een soort Soundmix show van Hennie Huisman..Waar onder ander Marco Borsato imiteerde als die Italiaanse zanger ..Gerard Joling als Don Mc Clean.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:42 schreef RaymanNL het volgende:
Klinkt als een serieuze talentenjacht die draait om enkel de stem. Dit lijkt mij wel wat, geen ellende lange voorrondes maar gewoon goede zang kwaliteit. En sowieso:Martijn
quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef NBT het volgende:
Ik zit erover na te denken om mezelf op te geven.... Durf het alleen niet goed definitief te doen!
Ik zou het misschien ook wel willen proberen. Als ik jou was zou ik me in ieder geval opgeven. Daadwerkelijk naar de audities gaan is een 2e en kan je altijd later nog zien!quote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef NBT het volgende:
Ik zit erover na te denken om mezelf op te geven.... Durf het alleen niet goed definitief te doen!
Doen doen doenquote:Op woensdag 23 juni 2010 10:59 schreef NBT het volgende:
maar misschien zien jullie me dan! Dan durf ik hier nooit meer te komen joh!quote:
quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:55 schreef NBT het volgende:
[..]
maar misschien zien jullie me dan! Dan durf ik hier nooit meer te komen joh!
Daar word ik niet afgezeken door een Jury!quote:Op woensdag 23 juni 2010 11:57 schreef iBenny het volgende:
[..]
Je weet dat je vanochtend nog een filmpje hebt gepost waar je op te zien bent he?
lekker weer danquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef iBenny het volgende:
Het is wel jammer dat het recht tegenover Popstars zal worden geprogrammeerd
Beiden op een vrijdag?quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:15 schreef iBenny het volgende:
Het is wel jammer dat het recht tegenover Popstars zal worden geprogrammeerd
Mja, of we moeten naar aanleiding van de audities een keus gaan maken wat te volgenquote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden op een vrijdag?
Dat word dus opnemen 1 van de 2
Ik ben een echte TAL-er en ga beiden kijkenquote:Op woensdag 23 juni 2010 13:27 schreef NBT het volgende:
[..]
Mja, of we moeten naar aanleiding van de audities een keus gaan maken wat te volgen
Dat is natuurlijk de die-hard optie!quote:Op woensdag 23 juni 2010 13:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben een echte TAL-er en ga beiden kijken
quote:Op woensdag 23 juni 2010 12:52 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Beiden op een vrijdag?
Dat word dus opnemen 1 van de 2
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:20 schreef Bolletje... het volgende:
Vandaag auditie gedaan, ging top! Volgende week weet ik of ik door ben
Zal ik zeker doen !! Iedereen kwam met zulke bedrukte gezichtjes uit de jury kamer, en ik met een big smile, het voelde goed! Duimen maar!quote:
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 10:58 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Zal ik zeker doen !! Iedereen kwam met zulke bedrukte gezichtjes uit de jury kamer, en ik met een big smile, het voelde goed! Duimen maar!
Nee eigenlijk niet, maar ik zal eens kijken of ik vanmiddag iets op youtube kan gooien :-)quote:Op zaterdag 17 juli 2010 11:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof!
Is er ook ergens op internet iets van je te horen?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 12:08 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet, maar ik zal eens kijken of ik vanmiddag iets op youtube kan gooien :-)
quote:Op vrijdag 16 juli 2010 20:20 schreef Bolletje... het volgende:
Vandaag auditie gedaan, ging top! Volgende week weet ik of ik door ben
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 13:57 schreef Bolletje... het volgende:
Speciaal opgenomen voor Fok vanmorgen..was net wakker, dus inzet 1e couplet is niet helemaal lekker, maar ach, het gaat om het idee![]()
Met ditlied ook auditie gedaan overigens..nou ja duimen maar zeg ik!![]()
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 14:32 schreef iBenny het volgende:
[..]
Tof
Klinkt goed
Doe je al wat in de muziek ofzo?
quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:59 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Als ik door benwel he, als ik niet door ben, zeker niet gaan kijken!!
Zo erg kan het niet zijn.. toch?quote:Op zaterdag 17 juli 2010 22:59 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Als ik door benwel he, als ik niet door ben, zeker niet gaan kijken!!
Omg verkeerdquote:Op maandag 19 juli 2010 23:52 schreef Rauzer het volgende:
Oké, en wat heeft dat met The Voice te maken?
quote:
Mijn volgende liedje draag ik aan jou opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja!!!!
Bollie heeft een superstem, en ik kan het weten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mijn volgende liedje draag ik aan jou op
Wanneer krijg jij te horen dat je door bent Bolletje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:55 schreef Bolletje... het volgende:
Nog steeds niks gehoord,mijn vriendinnetje hoorde net dat Black Velvet op de radio was..het is een teken!
Spannend hoor..En wij duimen voor jou.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:41 schreef Bolletje... het volgende:
Deze week of volgende week..ik verwacht dus dat ze volgende week pas wat laten horen..maar blijf vooral duimen!
In het najaar pas zeggen ze, dus zal wel oktober/november worden denk ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Bolletje, wanneer wordt The Voice uitgezonden op tv?
Oké dan weet ik dat ook..Bedanktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:35 schreef Bolletje... het volgende:
In het najaar pas zeggen ze, dus zal wel oktober/november worden denk ik.
Eerste opnames zijn pas eind augustus!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef NoNickOne het volgende:
Je kan nu ook weer auditie doen op locatie. Volgens mij zijn ze er nog niet helemaal uit wat ze eigenlijk met het programma willen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon nog niet hebben gevonden wat ze zoeken en heeft geeft ook extra aandacht he
Leuk, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb mezelf zojuist toch ook opgegeven!
Nee hoorhelemaal niet, het was niet zoals bij X factor ofzo, dat je met 7000 man tegelijk moet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:28 schreef NoNickOne het volgende:
Hoe was jouw auditie dag? Was het erg druk?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Bolletje, wanneer wordt The Voice uitgezonden op tv?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb mezelf zojuist toch ook opgegeven!
Hihihih kom maar op!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:47 schreef NoNickOne het volgende:
Ik denk toch echt dat ik Bolletje kan hebben..
Hollands Got Talent volg ik niet net als de Popstars die volg ik ook niet..Dus komt The Voice ook op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:38 schreef RaymanNL het volgende:
Na Hollands got Talent, dat is na 10 afleveringen afgelopen dus reken op begin/half september
Zijn dat soort dingen gewoon nodig, dat is ene onderdeel ervan, klaar.quote:zoals presentatie, danspasjes, charisma en uiterlijk.
Programma draait wel echt om de stem. Voor echte popidolen hebben we andere talentenjachten.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar wat zoeken ze dan? Voor een popster/zanger(es) enz oid
[..]
Zijn dat soort dingen gewoon nodig, dat is ene onderdeel ervan, klaar.
Kan je wel mooi politiek correct zeggen dat het om het zingen alleen gaat
Ja maar wat zoeken ze, wat willen ze met die persoon doen? Je moet zingen, dus blijkbaar iets met zingen, dus dan kom je toch weer bij muziekindustrie uit. En dat draait nu eenmaal niet alleen om stem.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Programma draait wel echt om de stem. Voor echte popidolen hebben we andere talentenjachten.
Het is niet bekend wat de winnaar wint. Ik denk dat de winnaar weer commercieel wordt uitgemolkenquote:Op maandag 26 juli 2010 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar wat zoeken ze, wat willen ze met die persoon doen? Je moet zingen, dus blijkbaar iets met zingen, dus dan kom je toch weer bij muziekindustrie uit. En dat draait nu eenmaal niet alleen om stem.
Preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 10:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is niet bekend wat de winnaar wint. Ik denk dat de winnaar weer commercieel wordt uitgemolken
Leuk, toi toi toi!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben net gebeld. Moet Vrijdag om 15:00 in Hilversum zijn.
Succes vrijdagquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben net gebeld. Moet Vrijdag om 15:00 in Hilversum zijn.
Dan ben ik net 2 dagen op vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:05 schreef iBenny het volgende:
The Voice is vanaf vrijdag 17 september te zien op RTL4
(herhaling op zondagavond)
Was al bekend toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:05 schreef iBenny het volgende:
Je hoeft ook niet álles te zien c_a.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ben ik net 2 dagen op vakantie
Dit wilde ik perse zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet álles te zien c_a.
Dat is mooi op de vrijdagavond !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:05 schreef iBenny het volgende:
Ja die zitten in de jury.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is de rol van Nick en Simon hier eik, zitten ze in de jury?
En ik ben érg benieuwd of er leuke mensen bij zitten, ik heb goede hoop
Nick & Simon, Angela Groothuizen, VanVelzen en Jeroen van der Boom zijn de coachesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is de rol van Nick en Simon hier eik, zitten ze in de jury?
En ik ben érg benieuwd of er leuke mensen bij zitten, ik heb goede hoop
zullen we met z'n allen gaan???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
Je kunt je nog aanmelden als publiek voor de audities
http://www.thevoiceofholland.com/publiekaanmelden/
22, 23, 24, 26 of 27 augustus in Hilversum
Nee ben niet door, en twee vriendinnen van me (musical profs) ook niet..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef sjak het volgende:
Zijn jullie nou door Bolletje en NOnickone? Of mogen jullie dat niet laten weten....
Namen, Namen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee ben niet door, en twee vriendinnen van me (musical profs) ook niet..
Bolletje wat jammer voor jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Bolletje... het volgende:
Nee ben niet door, en twee vriendinnen van me (musical profs) ook niet..
Waren te veel goede concurentie?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Bolletje... het volgende:
JaAuditie ging zo belachelijk goed
Nou de mensen die ik gehoord heb waren niet bepaald concurrentiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waren te veel goede concurentie?!
Interview met John de Molquote:Wat is het vernieuwende aan The Voice of Holland?
„Jarenlang hebben we op tv audities gezien van jongetjes die met puistjes, een beugel en een kikker in de keel proberen Michael Jackson na te doen. Afzeik-tv werkt niet langer. Die tijd is voorbij. Onze kandidaten krijgen allemaal een respectvolle behandeling. Niemand wordt afgezeken. Dat kan ook bijna niet anders, want iedereen kan echt zingen.”
Wat is hét grote verschil met Idols en Popstars?
„Het talent en niveau van de kandidaten. Je wordt echt uit je stoel geblazen om hun kwaliteiten. Geen juryleden, maar de coaches Nick & Simon, Roel van Velzen, Angela Groothuizen en Jeroen van der Boom proberen een team samen te stellen van de beste talenten. Het leuke daarbij is dat ze dat doen zonder dat ze tijdens de audities zien wie er achter hun rug staat te zingen. Dus ze worden niet afgeleid door grote borsten. Het gaat puur en alleen om de stem en de kwaliteit van de stemmen.”
Wat gaan de nieuwe media betekenen voor dit programma?
„Tijdens de audities konden kandidaten thuis reeds online de zuiverheid van hun stem testen, dankzij speciale software. Straks kunnen kijkers en kandidaten onderling en met elkaar communiceren via Twitter, Facebook en Hyves. Tijdens de live-uitzendingen zullen de artiesten na elk optreden twitteren met de kijkers vanuit de redroom. Op internet zijn er tijdens de live-uitzendingen beelden te zien van achter de schermen.”
Voorkomt u met deze nieuwe aanpak dat de Nederlandse kijker moe wordt van talentenjachten?
„Dat hoop ik. Ik denk dat dit weer een volgende stap is in het genre talentenjachten waarmee de Engelsen en de Amerikanen de afgelopen jaren de internationale tv-wereld domineerden. Ik denk dat Talpa met buitenlandse versies van The Voice of Holland ook internationaal kan scoren.”
Het lijkt erop dat The Voice of Holland echt serieus op zoek gaat naar nieuw talent en niet naar de zoveelste eendagsvlieg.
„Ik ben er echt van overtuigd dat dit programma een of meerdere artiesten gaat opleveren die over drie of vier jaar uitverkochte concerten geven en gouden platen krijgen. Het is mijn doel om hiermee echte topartiesten te creëren die echt iets kunnen.” Bron
ik vind het echt een onbeschrijvelijk positieve verrassingquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit zou zomaar eens kunnen uitgroeien tot een wereldwijd succes! Leuk voor John!
die gast van vrijdagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nou de mensen die ik gehoord heb waren niet bepaald concurrentie
Zal toch niet die Van Vliet zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd wie nou de algemeen bekende zanger is die afgaat omdat er geen persoon zich omdraait.
Wat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Iets voor Jeroen van der Boom z'n B-garnituur.
Ik heb Popstars nooit gezien. kan er niet over oordelen. Maar geloof je wel hoor.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:50 schreef -Vaduz- het volgende:
Charlotte. Als je niet verder dan de kwartfinale komt daar dan wordt het niet wat.
Jeroen is niet zo'n goeie coach..Volgens mij kiest niemand hem.quote:Op dinsdag 21 september 2010 13:59 schreef -Vaduz- het volgende:
En geen fatsoenlijke deelnemer kiest voor Jeroen als coach als er meerdere gedrukt hebben. Denk jij dat ook?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |