zullen we met z'n allen gaan???quote:Op donderdag 5 augustus 2010 21:41 schreef iBenny het volgende:
Je kunt je nog aanmelden als publiek voor de audities
http://www.thevoiceofholland.com/publiekaanmelden/
22, 23, 24, 26 of 27 augustus in Hilversum
Nee ben niet door, en twee vriendinnen van me (musical profs) ook niet..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:08 schreef sjak het volgende:
Zijn jullie nou door Bolletje en NOnickone? Of mogen jullie dat niet laten weten....
Namen, Namen!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nee ben niet door, en twee vriendinnen van me (musical profs) ook niet..
Bolletje wat jammer voor jouquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:33 schreef Bolletje... het volgende:
Nee ben niet door, en twee vriendinnen van me (musical profs) ook niet..
Waren te veel goede concurentie?!quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:47 schreef Bolletje... het volgende:
JaAuditie ging zo belachelijk goed
Nou de mensen die ik gehoord heb waren niet bepaald concurrentiequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:49 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Waren te veel goede concurentie?!
Interview met John de Molquote:Wat is het vernieuwende aan The Voice of Holland?
„Jarenlang hebben we op tv audities gezien van jongetjes die met puistjes, een beugel en een kikker in de keel proberen Michael Jackson na te doen. Afzeik-tv werkt niet langer. Die tijd is voorbij. Onze kandidaten krijgen allemaal een respectvolle behandeling. Niemand wordt afgezeken. Dat kan ook bijna niet anders, want iedereen kan echt zingen.”
Wat is hét grote verschil met Idols en Popstars?
„Het talent en niveau van de kandidaten. Je wordt echt uit je stoel geblazen om hun kwaliteiten. Geen juryleden, maar de coaches Nick & Simon, Roel van Velzen, Angela Groothuizen en Jeroen van der Boom proberen een team samen te stellen van de beste talenten. Het leuke daarbij is dat ze dat doen zonder dat ze tijdens de audities zien wie er achter hun rug staat te zingen. Dus ze worden niet afgeleid door grote borsten. Het gaat puur en alleen om de stem en de kwaliteit van de stemmen.”
Wat gaan de nieuwe media betekenen voor dit programma?
„Tijdens de audities konden kandidaten thuis reeds online de zuiverheid van hun stem testen, dankzij speciale software. Straks kunnen kijkers en kandidaten onderling en met elkaar communiceren via Twitter, Facebook en Hyves. Tijdens de live-uitzendingen zullen de artiesten na elk optreden twitteren met de kijkers vanuit de redroom. Op internet zijn er tijdens de live-uitzendingen beelden te zien van achter de schermen.”
Voorkomt u met deze nieuwe aanpak dat de Nederlandse kijker moe wordt van talentenjachten?
„Dat hoop ik. Ik denk dat dit weer een volgende stap is in het genre talentenjachten waarmee de Engelsen en de Amerikanen de afgelopen jaren de internationale tv-wereld domineerden. Ik denk dat Talpa met buitenlandse versies van The Voice of Holland ook internationaal kan scoren.”
Het lijkt erop dat The Voice of Holland echt serieus op zoek gaat naar nieuw talent en niet naar de zoveelste eendagsvlieg.
„Ik ben er echt van overtuigd dat dit programma een of meerdere artiesten gaat opleveren die over drie of vier jaar uitverkochte concerten geven en gouden platen krijgen. Het is mijn doel om hiermee echte topartiesten te creëren die echt iets kunnen.” Bron
ik vind het echt een onbeschrijvelijk positieve verrassingquote:Op dinsdag 21 september 2010 00:11 schreef InTrePidIvity het volgende:
Dit zou zomaar eens kunnen uitgroeien tot een wereldwijd succes! Leuk voor John!
die gast van vrijdagquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 16:05 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Nou de mensen die ik gehoord heb waren niet bepaald concurrentie
Zal toch niet die Van Vliet zijn.quote:Op woensdag 15 september 2010 12:11 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik ben benieuwd wie nou de algemeen bekende zanger is die afgaat omdat er geen persoon zich omdraait.
Wat?quote:Op dinsdag 21 september 2010 12:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Iets voor Jeroen van der Boom z'n B-garnituur.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |