Mijn volgende liedje draag ik aan jou opquote:Op dinsdag 20 juli 2010 15:49 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja!!!!
Bollie heeft een superstem, en ik kan het weten
quote:Op dinsdag 20 juli 2010 17:27 schreef Bolletje... het volgende:
[..]
Mijn volgende liedje draag ik aan jou op
Wanneer krijg jij te horen dat je door bent Bolletje?quote:Op donderdag 22 juli 2010 10:55 schreef Bolletje... het volgende:
Nog steeds niks gehoord,mijn vriendinnetje hoorde net dat Black Velvet op de radio was..het is een teken!
Spannend hoor..En wij duimen voor jou.quote:Op donderdag 22 juli 2010 11:41 schreef Bolletje... het volgende:
Deze week of volgende week..ik verwacht dus dat ze volgende week pas wat laten horen..maar blijf vooral duimen!
In het najaar pas zeggen ze, dus zal wel oktober/november worden denk ik.quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Bolletje, wanneer wordt The Voice uitgezonden op tv?
Oké dan weet ik dat ook..Bedanktquote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:35 schreef Bolletje... het volgende:
In het najaar pas zeggen ze, dus zal wel oktober/november worden denk ik.
Eerste opnames zijn pas eind augustus!
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:18 schreef NoNickOne het volgende:
Je kan nu ook weer auditie doen op locatie. Volgens mij zijn ze er nog niet helemaal uit wat ze eigenlijk met het programma willen.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 01:31 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik denk dat ze gewoon nog niet hebben gevonden wat ze zoeken en heeft geeft ook extra aandacht he
Leuk, ben benieuwd!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb mezelf zojuist toch ook opgegeven!
Nee hoorhelemaal niet, het was niet zoals bij X factor ofzo, dat je met 7000 man tegelijk moet.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 13:28 schreef NoNickOne het volgende:
Hoe was jouw auditie dag? Was het erg druk?
quote:Op vrijdag 23 juli 2010 22:18 schreef Haaibaaike het volgende:
Bolletje, wanneer wordt The Voice uitgezonden op tv?
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 12:46 schreef NoNickOne het volgende:
Ik heb mezelf zojuist toch ook opgegeven!
Hihihih kom maar op!quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:47 schreef NoNickOne het volgende:
Ik denk toch echt dat ik Bolletje kan hebben..
Hollands Got Talent volg ik niet net als de Popstars die volg ik ook niet..Dus komt The Voice ook op de vrijdagavond.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:38 schreef RaymanNL het volgende:
Na Hollands got Talent, dat is na 10 afleveringen afgelopen dus reken op begin/half september
Zijn dat soort dingen gewoon nodig, dat is ene onderdeel ervan, klaar.quote:zoals presentatie, danspasjes, charisma en uiterlijk.
Programma draait wel echt om de stem. Voor echte popidolen hebben we andere talentenjachten.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:27 schreef Dribbel_ het volgende:
Maar wat zoeken ze dan? Voor een popster/zanger(es) enz oid
[..]
Zijn dat soort dingen gewoon nodig, dat is ene onderdeel ervan, klaar.
Kan je wel mooi politiek correct zeggen dat het om het zingen alleen gaat
Ja maar wat zoeken ze, wat willen ze met die persoon doen? Je moet zingen, dus blijkbaar iets met zingen, dus dan kom je toch weer bij muziekindustrie uit. En dat draait nu eenmaal niet alleen om stem.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:54 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Programma draait wel echt om de stem. Voor echte popidolen hebben we andere talentenjachten.
Het is niet bekend wat de winnaar wint. Ik denk dat de winnaar weer commercieel wordt uitgemolkenquote:Op maandag 26 juli 2010 01:51 schreef Dribbel_ het volgende:
[..]
Ja maar wat zoeken ze, wat willen ze met die persoon doen? Je moet zingen, dus blijkbaar iets met zingen, dus dan kom je toch weer bij muziekindustrie uit. En dat draait nu eenmaal niet alleen om stem.
Preciesquote:Op maandag 26 juli 2010 10:10 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Het is niet bekend wat de winnaar wint. Ik denk dat de winnaar weer commercieel wordt uitgemolken
Leuk, toi toi toi!quote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben net gebeld. Moet Vrijdag om 15:00 in Hilversum zijn.
Succes vrijdagquote:Op woensdag 28 juli 2010 18:48 schreef NoNickOne het volgende:
Ik ben net gebeld. Moet Vrijdag om 15:00 in Hilversum zijn.
Dan ben ik net 2 dagen op vakantiequote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:05 schreef iBenny het volgende:
The Voice is vanaf vrijdag 17 september te zien op RTL4
(herhaling op zondagavond)
Was al bekend toch?quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:05 schreef iBenny het volgende:
Je hoeft ook niet álles te zien c_a.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Dan ben ik net 2 dagen op vakantie
Dit wilde ik perse zienquote:Op zaterdag 31 juli 2010 10:06 schreef Rauzer het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet álles te zien c_a.
Dat is mooi op de vrijdagavond !quote:Op zaterdag 31 juli 2010 09:05 schreef iBenny het volgende:
Ja die zitten in de jury.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is de rol van Nick en Simon hier eik, zitten ze in de jury?
En ik ben érg benieuwd of er leuke mensen bij zitten, ik heb goede hoop
Nick & Simon, Angela Groothuizen, VanVelzen en Jeroen van der Boom zijn de coachesquote:Op zaterdag 31 juli 2010 12:01 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is de rol van Nick en Simon hier eik, zitten ze in de jury?
En ik ben érg benieuwd of er leuke mensen bij zitten, ik heb goede hoop
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |