abonnement Unibet Coolblue
pi_81809848
De football speler, de outcast, de nerd en de diva; Je kent ze wel.
Alleen nu nèt even iets anders:


Van de bedenker van Nip/Tuck komt Glee.
Een nieuwe serie op FOX die je het beste kan omschrijven als High School Musical meets Mean Girls.

Vorige topics
[US] Glee! HSM meets Mean Girls door de maker van Nip/Tuck
[US] Glee: Waar we wachten tot april
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 mei 2010 @ 22:38:58 #2
88233 Steve
Still the best.
pi_81810071
Glee.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_81810082
laatste posts:
quote:
Op zondag 23 mei 2010 21:40 schreef Headlong het volgende:
Voor hen die het leuk vinden; Wikipedia heeft de tracklist staan voor een speciale Glee: The Music met alleen songs uit de season finale...
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef sbientje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zondag 23 mei 2010 @ 23:21:38 #4
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_81812266
"Glee" is ook zo'n lollig woord
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  maandag 24 mei 2010 @ 00:20:17 #5
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81814892
tvp.

Morgen weer een nieuwe episode.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  ESF Reporter maandag 24 mei 2010 @ 00:20:51 #6
87554 Cee
Welluk?
pi_81814915
tvp

Hoe bedoel je, morgen weer een nieuwe? Ik dacht dat ik 'm altijd woensdagochtend pas kon binnenhalen?
  maandag 24 mei 2010 @ 00:30:55 #7
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81815380
quote:
Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
tvp

Hoe bedoel je, morgen weer een nieuwe? Ik dacht dat ik 'm altijd woensdagochtend pas kon binnenhalen?
Naja, morgen aired hij in Amerika.
Dus hopelijk inderdaad woensdag even de 20e ep binnenharken.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_81819906
Glee is nu al vernieuwd voor een nieuw seizoen
http://hollywoodinsider.ew.com/2010/05/23/glee-season-3-pickup/
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_81820115
quote:
Op maandag 24 mei 2010 03:54 schreef criminal_mind het volgende:
Glee is nu al vernieuwd voor een nieuw seizoen
http://hollywoodinsider.ew.com/2010/05/23/glee-season-3-pickup/
.

Ik vond het begin van Glee geweldig, maar ik voorspel een vroege dood voor Glee .
  maandag 24 mei 2010 @ 10:25:39 #10
88233 Steve
Still the best.
pi_81821941
quote:
Op maandag 24 mei 2010 03:54 schreef criminal_mind het volgende:
Glee is nu al vernieuwd voor een nieuw seizoen
http://hollywoodinsider.ew.com/2010/05/23/glee-season-3-pickup/
Ik las het net. Beetje voorbarig, eerst het tweede seizoen maar afwachten.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 24 mei 2010 @ 11:35:22 #11
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_81823874
quote:
Op maandag 24 mei 2010 05:57 schreef Tegan het volgende:

[..]

.

Ik vond het begin van Glee geweldig, maar ik voorspel een vroege dood voor Glee .
Ehm... Glee heeft nu al een derde seizoen besteld gekregen en jij leidt daaraan af dat de serie een vroege dood zal sterven? Scherp redeneringsvermogen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_81827725
quote:
Op zondag 23 mei 2010 23:21 schreef Zhenar het volgende:
"Glee" is ook zo'n lollig woord
Ik kan het ook niet normaal zeggen. Ik moet het zingend zeggen zoals in de serie doen bij het introtje .
"and that's what you missed on glee.. GLEE!"
pi_81837483
glee was net bij Oprah
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_81837780
crap! ik heb glee on oprah gemist
kun je dat downloaden?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 24 mei 2010 @ 18:18:33 #15
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_81837816
quote:
Op maandag 24 mei 2010 11:35 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Ehm... Glee heeft nu al een derde seizoen besteld gekregen en jij leidt daaraan af dat de serie een vroege dood zal sterven? Scherp redeneringsvermogen
'Dood' als in 'Heroes dood'.

Fantastisch eerste seizoen maar daarna dramatisch. De tekenen zijn er al .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_81838939
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
crap! ik heb glee on oprah gemist
kun je dat downloaden?
volgens mij komt het vanavond nog een keer
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_81839067
ah tnx!
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_81848921
quote:
Op maandag 24 mei 2010 18:18 schreef Fir3fly het volgende:

'Dood' als in 'Heroes dood'.
Fantastisch eerste seizoen maar daarna dramatisch. De tekenen zijn er al .
Ja Heroes ging inderdaad echt ineens *poef*. Moet laatste seizoen nog steeds kijken, maar het boeit me echt totaal niet meer. Denk ook wel dat drie seizoenen ook wel een beetje de max is. Bedoel hoe lang wil je die kids op Highschool houden.


Ze zijn trouwens ook flink aan het cashen met die theatertour. Dat kunnen ze wel in Amerika, ow wacht dit is een hit op tv? Gooi het landelijk een zooi arena's in met een tour en $$$$. De kinders komen wel. Stel ze zouden naar de HMH komen, zou je dan gaan?
pi_81853001
yay! poging 2 voor oprah
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  dinsdag 25 mei 2010 @ 01:17:16 #20
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81856498
Nooo! Ik wist helemaal niet dat ze kwamen bij Oprah. Ik zag alleen de laatste paar minuten toen ik voorbij zapte.

Staat ook (nog) niet op RTLgemist, kudt.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  dinsdag 25 mei 2010 @ 08:42:54 #21
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_81858636
Zal Jesse trouwens inmiddels terug gaan naar VA?
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_81882979
voorproefje voor morgen
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 26 mei 2010 @ 08:38:41 #23
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_81906995
Jee, wat een teleurstellende aflevering zeg...

slaapverwekkende verhaallijnen (blabla Kurt is gay, is verliefd op Finn, zijn pa komt voor hem op, dat ellenlange gezeur om die baby van Quinn en Puck , Rachel en d'r ouwe moer... maar helemaal niets meer over Mr. Schu), liedjes die 'out of nowhere' lijken te komen en erg inspiratieloos overkomen, Idina Menzel die geautotuned wordt en - sorry fans - véééél geschikter is voor het podium dan het scherm, een Gaga-liedje (Pokerface) dat op melodramatische wijze verneukt wordt... en where the fuck is Sue ? En Emma? En waar zijn de scherpe, bitchy oneliners en de domme maar briljante opmerkingen van Brittany?

Ik loop het al weken te ontkennen, maar Glee is hard achteruit aan het hollen. Sinds de Madonna-aflevering wordt het niveau per aflevering meer om te huilen. Mijn Glee, wat doe je ? Nu al aan je eigen succes ten onder?

[ Bericht 0% gewijzigd door Malahide op 26-05-2010 11:55:27 ]
You cheated on me with choreography.
pi_81912394
shaft zei wat!
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_81916525
Wat steve zegt: Glee
pi_81916670
ik vond Bad Romance wel leuk.. de rest van de liedjes niet echt deze keer. Verhalen gingen wel, vond ik eigenlijk. Die baby ben ik idd ook wel beu ondertussen, maar die komt er bijna uit dus ach...

Die outfit van Finn op t eind !
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_81916871
Ik ga vanavond kijken Ik kanm niet wachten, ik vind het nog steeds leuk!
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:14:37 #28
88233 Steve
Still the best.
pi_81919626
Van alle liedjes op de wereld gaan Shelby en Rachel Pokerface zingen. Niet echt een keuze die Rachel zou maken...

Ik vond het leuke aflevering. Puck met Beth.
Vond Finn trouwens wel een béétje gelijk hebben. Moet 'ie zo ineens zijn privacy opgeven om bij Kurt op 1 kamer te gaan leven... nogal euh... flamboyant én een crush op Finn... ik zou er ook niet echt blij mee zijn.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:45:26 #29
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_81921053
Ik mistte een hoop mensen vandaag... Sue, Emma, Jesse (of heb ik gemist dat hij weer terug ging naar VA?)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_81921063
net ff op imdb gekeken, kom ik erachter dat Heather morris (brittany) achtergrond heeft gedanst voor beyonce.
Volgens mij is dit dr toch?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 26 mei 2010 @ 14:50:29 #31
88233 Steve
Still the best.
pi_81921283
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:45 schreef sbientje het volgende:
net ff op imdb gekeken, kom ik erachter dat Heather morris (brittany) achtergrond heeft gedanst voor beyonce.
Volgens mij is dit dr toch?

Hier ook, op de AMA's.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_81922482
heel fijne aflevering
Mooi stukje van kurt zijn vader over fag en zo
en volgens mij ook leuk om te maken met die outfits en zo

owja en een aantal van die jongens hebben echt goeie benen viel me op in die leggings
die wimpers van quinn moeten echt vreselijk gezeten hebben haha

ik ben echt fan van Heather morris
ook als ze gewoon alleen danst zoals in dat gaganummer springt ze er toch uit!
en de droogheid waarmee ze die lines brengt is echt zooo goed

pokerface was wel jammer
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_81922597
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:45 schreef sbientje het volgende:
net ff op imdb gekeken, kom ik erachter dat Heather morris (brittany) achtergrond heeft gedanst voor beyonce.
Volgens mij is dit dr toch?
zo is ze ook bij glee gekomen
ze kwam om die dans te leren aan de rest en is toen gebleven
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_81923668
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

zo is ze ook bij glee gekomen
ze kwam om die dans te leren aan de rest en is toen gebleven
ja, dat las ik ook net. Wist ik niet eens
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:04:14 #35
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81924953
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 08:38 schreef Malahide het volgende:
Jee, wat een teleurstellende aflevering zeg...
.. Misschien is het handig om voortaan dit soort dingen in een spoiler te zetten, de aflevering is pas nét te downloaden en meteen is er een post die heel de episode beschrijft met alle spoilers.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_81925045
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef eightone. het volgende:

[..]

.. Misschien is het handig om voortaan dit soort dingen in een spoiler te zetten, de aflevering is pas nét te downloaden en meteen is er een post die heel de episode beschrijft met alle spoilers.
Als de aflevering is geweest dan mag je die gewoon bespreken, dan moet je hier maar niet komen als je niet gespoiled wil worden .
pi_81925771
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

Als de aflevering is geweest dan mag je die gewoon bespreken, dan moet je hier maar niet komen als je niet gespoiled wil worden .
idd, anders kan je het hele topic wel in spoilers posten
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:21:15 #38
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_81925887
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 16:05 schreef Tegan het volgende:

[..]

Als de aflevering is geweest dan mag je die gewoon bespreken, dan moet je hier maar niet komen als je niet gespoiled wil worden .
Wat is de moeite nou om de belangrijkste spoilers in een spoiler te zetten?

Dit blijft een topic voor Glee, dat zijn dus óók de mensen die de show nu pas ontdekken of mensen die bij episode 7 of iets dergelijks zijn.

In de eerdere topics ging dat namelijk wel zo, en dat was handig aangezien ik toen ook gewoon kon meeposten terwijl ik 10 episodes achterliep, ik denk dat er namelijk wel meerdere mensen zijn die ep20 nog niet hebben gezien.
Maarja, da's mijn mening. Ik denk niet dat veel mensen lopen te springen om een post vol met spoilers te zien over een episode die nét uit is.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_81926310
Ik kom hier om wekelijks de aflevering te bespreken, en als het is uitgezonden dan mag ik daar gewoon over praten. Anders moet ik steeds gaan denken wat ik wel en niet kan zeggen. De regel is in alle topics dat alles wat niet uitgezonden is een spoiler is en dat de rest gewoon getypt mag worden. Nogmaals, als je niet gespoiled wil worden dan moet je niet hier posten, ook als je achterloopt dus .
  woensdag 26 mei 2010 @ 16:34:59 #40
88233 Steve
Still the best.
pi_81926632
Nu is er gewoon een duidelijke grens: aflevering uitgezonden, dan mag je er over praten. Anders weet je niet waar de grens ligt.
En dan krijg je een topic vol spoilertags, dat is heel onhandig als je hier je menign wilt komen geven over de nieuwe afleveringen...
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_81928330
Matige aflevering miste sue wel erg deze aflevering, Hoop dat de aankomende afleveringen weer terug gaan naar de eerste 13 die echt top waren
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_81930186
Mee eens met tegan en steve
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:13:13 #43
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81933377
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
heel fijne aflevering
Mooi stukje van kurt zijn vader over fag en zo
Jah

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar ....... ergens had Finn wel gelijk. Want dat was ook allemaal de reden dat Kurt zo doet. He has a crush on Finn! Dus ik zat met een dubbel gevoel bij die scene. Beetje Finn een schuldgevoel aanpraten terwijl het begin van die ruzie wel degelijk waar was.
quote:
pokerface was wel jammer
Ik vond de start van dat nummer ("Zou graag nog 1 liedje samen zingen") echt enorm flauw en voorspelbaar. Zo komen de laatste tijd alle liedjes in Glee voorbij, heel gekunsteld ipv in het verhaal verwerkt en geschreven.

Maar het nummer ZELF............. oeh idina darling
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:13:49 #44
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81933402
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef Steve het volgende:

Vond Finn trouwens wel een béétje gelijk hebben. Moet 'ie zo ineens zijn privacy opgeven om bij Kurt op 1 kamer te gaan leven... nogal euh... flamboyant én een crush op Finn... ik zou er ook niet echt blij mee zijn.
Wghehe, de nichten nemen 't voor Finn op
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 26 mei 2010 @ 19:15:11 #45
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_81933463
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 13:02 schreef sbientje het volgende:
ik vond Bad Romance wel leuk.. de rest van de liedjes niet echt deze keer. Verhalen gingen wel, vond ik eigenlijk. Die baby ben ik idd ook wel beu ondertussen, maar die komt er bijna uit dus ach...

Die outfit van Finn op t eind !
Ik vond de versie van Pokerface juist vele male mooier dan de letterlijke Bad Romance.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_81934124
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vond de versie van Pokerface juist vele male mooier dan de letterlijke Bad Romance.
ik vond die versie juist helemaal niet leuk... vind het ook een stom nummer, dat zal ook wel niet helpen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_81935290
quote:
Op woensdag 26 mei 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Jah

Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar ....... ergens had Finn wel gelijk. Want dat was ook allemaal de reden dat Kurt zo doet. He has a crush on Finn! Dus ik zat met een dubbel gevoel bij die scene. Beetje Finn een schuldgevoel aanpraten terwijl het begin van die ruzie wel degelijk waar was.
[..]


dan is het jammer dat homo of fag in dit geval een scheldwoord is
dat zou het niet moeten zijn en daar ging de speech ook meer over toch?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_81956476
Ik vond het een erg mooie aflevering. Vind de hele discussie over liedjes die uit het niets komen zonder enige reden dan ook onzin.:P

Mijns inzien moeten de liedjes gezien worden als een soort karakter in de serie, net zo belangrijk als de acteurs. Ik kijk dan ook juist voor de liedjes, series met een high school verhaallijn zijn er genoeg.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_81959085
Ik vond Pokerface ook een beetje jammer. Raar nummer ook om met je moeder te zingen...
If it was easy, it wouldn't mean nothing, no
pi_81960956
De verhaallijnen nemen de laatste paar afleveringen een wat grotere plek in dan de liedjes, maar dat vidn ik eigenljk nieteens misplaatst. Vorige week met Artie, en deze week met Kurt/Finn, het zijn juist die stukjes die het wat meer persoonlijk maken. Een beetje extra drama is helemaal niet erg.

Wat ik mooi vind aan het geheel met Kurt is dat het nu eens niet het standaardverhaal is van jongen is homo, maar zijn omgevign en ouders accepteren het niet. Zijn vader doet juist enorm zijn best en komt op zijn manier op voor zijn zoon. Zelfs als dat ten koste gaat van de relatie met Finn als football-dad-son.

De liedjes waren deze week goed genoeg. Ik heb me rotgelachen om Kiss, Bad Romance was ook gaaf, en Pokerface deed me denken aan de versie die Lady Gaga bij Paul de Leeuw deed.
Finn in douchegordijn was een klein wtf-momentje, maar wel cool. Ik verwacht een van de komende afleveringen nog wel een full-scale confrontatie tussen Glee en Jocks. Geen idee hoe dat gaat aflopen.

Overigens, vorige week, de flashback van Schuester en NPH naar hun highschool Gleeclub, ik vond Schuester er echt geweldig uit zien . Echt een typisch middelbare schoolnerdje, met bijpassende kleding. Alleen z'n baard-schaduw was te volwassen, maar das een kleinigheidje.
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
pi_81967337
die Rachel ook! "My dads are moving my therapist to our spare room later this afternoon"
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:38:22 #52
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_82040320
Leuke aflevering! Ik ben geloof ik één van de weinigen (naast Angel) die Pokerface wél leuk gedaan vond Al vond ik het idd wel een rare keuze, in relatie tot de situatie. Maar misschien was dat wel de bedoeling (het was sowieso een rare situatie natuurlijk).

Ik hoop ook wel op een Glee vs. Jocks confrontatie. Maar zitten die twee sidekick-gasten (Asian en Shaft) niet ook nog steeds bij de Jocks? En ik dacht Kurt ook nog steeds, of is hij daar meteen weer uitgestapt?
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
  vrijdag 28 mei 2010 @ 21:40:00 #53
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82040418
Ik ga het bijna opgeven. Geen Sue ?! Pianoversie van Pokerface ? Zoetsappig babynaam gezeik !!!

Als ze het niet hadden gezegd aan het begin van deze laatste afleveringen zou ik alweer vergeten zijn dat Regionals er aan zitten te komen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82066516
Opnieuw de slechtste Glee aflevering tot nu toe. Dit gaat nog harder dan Heroes.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_82075642
Zo Japie van de X-factor lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
pi_82075705
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo Japie van de X-factor lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
Dacht ik ook .
pi_82075775
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo Japie van de X-factor lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
pi_82075971
Ook gewoon die meerstemmige achtergrond erbij.....tsk.
pi_82095132
Bad romance vond ik een beetje rip off van het echte liedje en pokerface was goed gezongen (Idina ) maar was een beetje een vreemde keuze om te zingen tussen moeder en dochter ??

Madonna & NPH & sectionals episode waren de beste
  zondag 30 mei 2010 @ 15:32:04 #60
206322 Seam
Pillz-E
pi_82102187
Madonna was juist kut, NPH steelde de show, maar die aflevering stelde niks voor.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zondag 30 mei 2010 @ 20:12:18 #61
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82113930
quote:
Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo Japie van de X-factor lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
Ik moest er ook meteen aan denken
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_82118159
"Brad! He's always just around" Is wel opvallend idd
Willem-Jan van Puffelen
  zondag 30 mei 2010 @ 21:38:51 #63
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_82119195
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Rauzer het volgende:
"Brad! He's always just around" Is wel opvallend idd
Ik vind het wel mooi hoe de serie zichzelf niet al te serieus neemt, door bijvoorbeeld zo'n lullige uitleg voor de plotselinge aanwezigheid van Brad te geven
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_82132655
Ik heb de afgelopen dagen dus serieus zitten denken dat die Brad, de Brad Falchuk was en dat hij gewoon iedere aflevering een soort cameo deed...

Ik zat dus fout:P
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_82132664
-er ging iets mis-
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  maandag 31 mei 2010 @ 15:13:00 #66
206322 Seam
Pillz-E
pi_82144756
Wie is Brad ook alweer? Die nichterige vriend van Rachel?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:14:12 #67
88233 Steve
Still the best.
pi_82144821
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef Seam het volgende:
Wie is Brad ook alweer? Die nichterige vriend van Rachel?
De pianist.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 31 mei 2010 @ 15:15:15 #68
206322 Seam
Pillz-E
pi_82144868
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:14 schreef Steve het volgende:

[..]

De pianist.
Oh Daar had ik dus echt niet op gelet. Is deze week trouwens de finale?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:16:40 #69
88233 Steve
Still the best.
pi_82144934
Nee, deze week komt Funk, volgende weer de finale Journey.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 31 mei 2010 @ 15:20:14 #70
206322 Seam
Pillz-E
pi_82145073
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef Steve het volgende:
Nee, deze week komt Funk, volgende weer de finale Journey.
Dan maar hopen dus dat deze week de schade beperkt blijft. Ik denk namelijk wel dat de finale de snelle neerwaartse spiraal kan doorbreken, eindelijk wat vooruitgang in de Glee club. Ook hoop ik (maar verwacht ik niet) dat de serie bij seizoen twee weer terug gaat naar de punten waar ze eerst zo goed in waren. Op nog meer onzin zoals de laatste weken zit ik niet meer te wachten.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:22:03 #71
88233 Steve
Still the best.
pi_82145164
Ik zie de 'onzin' persoonlijk niet helemaal... Blijf het een heerlijke show vinden met geweldige afleveringen, liedjes, enz. Net als in het eerste deel van het seizoen met zijn mindere en betere afleveringen.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  maandag 31 mei 2010 @ 15:26:39 #72
206322 Seam
Pillz-E
pi_82145389
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Steve het volgende:
Ik zie de 'onzin' persoonlijk niet helemaal... Blijf het een heerlijke show vinden met geweldige afleveringen, liedjes, enz. Net als in het eerste deel van het seizoen met zijn mindere en betere afleveringen.
Het gaat gewoon nergens meer over, in het eerste deel werd duidelijk ergens naar toe gewerkt. Nu is er ieder aflevering geen thema wat de aflevering domineert maar een artiest, wat het voorspelbaar, cliche en irritant maakt. Bovendien volgen we de ontwikkeling van Will als persoon veel te weinig en krijgen we nu met debiele non-problemen van de kinderen te maken. Ook gaat de drama nu wel erg ver, met name dankzij Kurt. En zo zijn er nog veel meer minderen zaken aan het nieuwe deel.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:30:37 #73
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82145582
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Steve het volgende:
Ik zie de 'onzin' persoonlijk niet helemaal... Blijf het een heerlijke show vinden met geweldige afleveringen, liedjes, enz. Net als in het eerste deel van het seizoen met zijn mindere en betere afleveringen.
Laat me je helpen.

- Kurt is gay. Dat weten we nu wel. Elke aflevering over hem bleef maar in herhaling vallen. Hij wil Finn, maar die wil hem niet. Begint zeer irritant te worden. Hij moet nu gewoon een vriend krijgen ofzo.
- Zelfde geldt voor Artie. Die kan niet lopen. Ook al bekend.
- Mercedes is dik en zwart. Dat stereotype hoeft ook niet verder uitgewerkt te worden.
- De rest van de afleveringen gaan alleen maar exclusief over Rachel. Sommigen vinden dat een voordeel, maar ik vind het club op zich leuker dan alleen haar.
- Afleveringen die van de hak op de tak springen. Zo gaat het in de Lady Gaga aflevering ineens over de naam voor die baby en krijgen we zo'n zoetsappige tranentrekker. Het is gewoon irrelevant.
- En zoals gezegd, te weinig focus op de groep als geheel.

Als ze gewoon weer een aflevering doen zoals Sectionals wordt de haai misschien gespaard .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 31 mei 2010 @ 15:39:58 #74
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82146010
quote:
Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Rauzer het volgende:
"Brad! He's always just around" Is wel opvallend idd
Dat vond ik juist erg zelfspotterig grappig
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 31 mei 2010 @ 15:43:28 #75
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82146190
Mijn grootste commentaar is dat het doel van een aflevering is veranderd bij het latere deel tov het eerdere deel van het seizoen.

Eerst ging het om een verhaal wat versterkt werd door goedgekozen liedjes. Die vulden het verhaal aan.
Nu zijn de rollen omgedraaid en gata het meer om de nummers, waar dan heel losjes een verhaal omheengerweven wordt om de nummers aan elkaar te praten.

Dus ipv de nummers uit te zoeken voor het verhaal, wordt nu het verhaal uitgezocht voor de nummers of de artiest waar ze nu ode aan willen brengen. Gaat echt ten koste van een goed verhaal.........
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 31 mei 2010 @ 17:05:59 #76
206322 Seam
Pillz-E
pi_82150676
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Mijn grootste commentaar is dat het doel van een aflevering is veranderd bij het latere deel tov het eerdere deel van het seizoen.

Eerst ging het om een verhaal wat versterkt werd door goedgekozen liedjes. Die vulden het verhaal aan.
Nu zijn de rollen omgedraaid en gata het meer om de nummers, waar dan heel losjes een verhaal omheengerweven wordt om de nummers aan elkaar te praten.

Dus ipv de nummers uit te zoeken voor het verhaal, wordt nu het verhaal uitgezocht voor de nummers of de artiest waar ze nu ode aan willen brengen. Gaat echt ten koste van een goed verhaal.........
Precies, nu is het gewoon een HSM geworden.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_82155664
quote:
Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Dat vond ik juist erg zelfspotterig grappig
Ja, dat vond ik ook dus !
Willem-Jan van Puffelen
pi_82221337
Wees een een erg leuke aflevering. En Sue was echt super deze aflevering
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
  woensdag 2 juni 2010 @ 06:48:49 #79
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82221430
Volledig met Fir3fly en Ang3l (hebben jullie geen 'e' op jullie toetsenborden ?) eens.
Plus het feit dat enkele belangrijke personages in de laatste afleveringen compleet verdwenen zijn (Sue, Emma) of zover naar de achtergrond zijn geschoven dat ze geen enkele toegevoegde waarde hebben (Mr. Schu).

Maar... zometeen even de nieuwe aflevering kijken, want Sue is back . Wie weet gaat het weer de goede kant op.

Edit: yep, much better. Sue: "Dear journal, something strange happened yesterday. I felt something below the neck."

[ Bericht 15% gewijzigd door Malahide op 02-06-2010 07:45:28 ]
You cheated on me with choreography.
pi_82224918
GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik zit me kapot te lachen hier.. hele leuke aflevering!
pi_82225049
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 06:48 schreef Malahide het volgende:


Edit: yep, much better. Sue: "Dear journal, something strange happened yesterday. I felt something below the neck."

JAA
Jane Lynch acteert echt goed!
pi_82241000
haha fantastische aflevering, die Sue! Alleen nu krijgen we weer Terri - Finn, daar zit ik ECHT niet op te wachten haha
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 2 juni 2010 @ 17:43:00 #83
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82244663
Dat was al een stuk beter . Leuke, toepasselijke nummers, Sue vs Will, meer grote verhaallijn (op weg naar Regionals) en meer focus op de groep als geheel.

Ik heb nu weer zin in de volgende afleveringen .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82258608
leuke aflevering weer

-will was al een l*l maar nu nog meer,
-sue is cool
- dat alle gleekjongens voor rachel opkwamen. Vind Rachel normaal wel irritant maar dit had ze nou ook weer niet verdiend
-yeeh dat we weer een paar oude gezichten terug zagen
-kurt kan laag zingen zeg , en ik wil z'n 14 min celine op z'n frans zien.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_82259424
geweldige aflevering al vond ik de nummers wat minder dit keer
Ja doei.
  woensdag 2 juni 2010 @ 22:42:04 #86
141024 Moron
.... Oh Crap
pi_82260090
Geweldig aflevering weer! Het begon een beetje in een slop te raken bij de vorige eps, maar ze kruipen er ineens weer uit!
Hopelijk houden ze dit vol.
I picture your face.. In the back of my eyes
pi_82443287
zat net een stukje van achter de schermen te kijken en kwam erachter dat er in de hairograph-aflevering een paar sytycd meiden zitten tijdens de bootylicious dans. Volgens mij sowieso katee en Kherington.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 18% gewijzigd door dollce op 07-06-2010 18:35:51 ]
I tried to tease it, but i just pissed it off
  maandag 7 juni 2010 @ 15:00:57 #88
206322 Seam
Pillz-E
pi_82443615
waar slaan die afkortingen op ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_82443938
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
geweldige aflevering al vond ik de nummers wat minder dit keer
pi_82446576
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:00 schreef Seam het volgende:
waar slaan die afkortingen op ?
bedoel je die van mij?
sytycd is so yo think you can dance (maar de so you think you can dance kijkers wisten waarschijnlijk wel dat ik dat bedoelde ) en dsb is don't stop believing
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_82447341
die eerste snapte ik wel maar dat don't stop believing nu ook al gewoon zn eigen afkorting krijgt
gaan we voortaan alles afkorten?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 7 juni 2010 @ 16:18:43 #92
206322 Seam
Pillz-E
pi_82447852
Hoezo nieuwe Don't stop believing?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_82454644
nieuwe versie zeg maar, weet niet waarom die er is
I tried to tease it, but i just pissed it off
  dinsdag 8 juni 2010 @ 01:27:32 #94
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_82478976
quote:
Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef dollce het volgende:

-kurt kan laag zingen zeg , en ik wil z'n 14 min celine op z'n frans zien.
Vraag me af of dat echt Kurt was die zong, als dat echt is dan ben ik zeer verbaasd. Normaal heeft hij namelijk een hogere stem.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_82481771
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef dollce het volgende:
nieuwe versie zeg maar, weet niet waarom die er is
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_82484770
Mja, leuk dat jullie spoilen.
pi_82484848
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:33 schreef Tegan het volgende:
Mja, leuk dat jullie spoilen.
pi_82485777
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 10:33 schreef Tegan het volgende:
Mja, leuk dat jullie spoilen.
Staat toch duidelijk in een spoiler balk hier...
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_82485808
quote:
Op maandag 7 juni 2010 16:18 schreef Seam het volgende:
Hoezo nieuwe Don't stop believing?
quote:
Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef dollce het volgende:
nieuwe versie zeg maar, weet niet waarom die er is
Deze twee dus.
pi_82486219
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Headlong het volgende:

[..]

Staat toch duidelijk in een spoiler balk hier...
ja daarom zei ik ook
pi_82486338
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Tegan het volgende:

[..]


[..]

Deze twee dus.
Nou dit is toch niet echt een spoiler??
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_82537886
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Tegan het volgende:

[..]


[..]

Deze twee dus.
sorry ik dacht er wat te laat aan, zal er volgende x beter op letten
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_82537912
ok, net de finale gezien,
niet de beste aflevering, maar had wel een paar traantjes
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_82538535
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_82542170
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 10:43 schreef dollce het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vond het geen leuke season finale.
Even reclame maken voor een andere serie, ik denk dat ik Pretty Little Liars een kans ga geven, pilot was best oke
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:17:14 #106
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82549305
Ik vond het wel een goede finale, geen spektakel (hoewel ik Bohemian Rhapsody wel erg leuk vond ). Maar een bevredigend einde, een cliffhanger zou wel erg irritant geweest zijn .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82549515
Ikga hem morgen even kijken Vanavond verkiezingsuitslag, dus Glee moet even wachten
  woensdag 9 juni 2010 @ 14:23:15 #108
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_82549645
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 @ 12:00 schreef friekin_ het volgende:

[..]

Vond het geen leuke season finale.
Even reclame maken voor een andere serie, ik denk dat ik Pretty Little Liars een kans ga geven, pilot was best oke
Die ga ik nu even kijken .
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_82549684
Wat is Pretty Little Liars voor soort serie?
pi_82549886
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Pretty Little Liars voor soort serie?
Gossip Girl meets Desperate Housewives.
pi_82549962
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Pretty Little Liars voor soort serie?
De omschrijving van Tegan
pi_82551494
ik vond het wel een mooie finale, maar het had ook best een afsluiting kunnen zijn. Overigens vond ik Vocal Adrenaline eigenlijk Jesse met dansers en hadden jullie ook gezien dat Sue op haar stemformulier Anal Intensity ipv Oral had geschreven?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_82552239
Ik moest huilen . Mooie aflevering . Heb zin in volgend seizoen!
pi_82552259
wel fijn dat het niet zo cliché was

mooie aflevering, en wat een geweldig optreden, ze HADDEN mogen winnen *snotter*
Ja doei.
pi_82552302
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef dollce het volgende:

[..]

bedoel je die van mij?
sytycd is so yo think you can dance (maar de so you think you can dance kijkers wisten waarschijnlijk wel dat ik dat bedoelde ) en dsb is don't stop believing
Ik zag Lauren volgens mij bij Vocal Adrenaline.
pi_82553207
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ik zag Lauren volgens mij bij Vocal Adrenaline.
ja klopt, ik zag d'r ook ja

en om even in de zoetsappige sfeer van de laatste aflevering te blijven:

I tried to tease it, but i just pissed it off
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:34:13 #117
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_82553782
Oeps, ik dacht dat Funk de season finale was. Ik was al helemaal teleurgesteld dat het zo'n raar einde was. Vanavond even kijken, gelukkig wel een meevaller. 1 extra episode!
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_82553918
ik moest ook huilen
vocal adreneline was jesse met dansers idd (wel tof gedanst allemaal!) maar dat is ook wel logisch want wie kennen we daar nou van? Het punt was zeg maar toch jesse

Stom wel dat ze die baby gingen afgeven en dat ie dan naar hupsedingetje hoe heet ze ook al weer ging

En ik had don't stop believing al weken aan zien komen omdat het voor hen zo'n mega hit is en de aflevering journey heette haha

Nu wachten
sipheid
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_82556377
die kop van puck bij de bevalling trouwens!!!!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_82561006
Ik vond m mooi! Het optreden was gaaf, lekker uitbundig . Een beetje een wtf-moment toen ze niet wonnen, ik had ze als winnaar verwacht (wellicht wat te voorspelbaar gedacht).
Op naar seizoen nummer 2!
"...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
"Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
"It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:35:29 #121
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82564975
Aww
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:36:21 #122
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82565025
Dat ze toch zomaar Jaap's nummer als eindnummer in de sectionals gebruikten zeg
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 9 juni 2010 @ 19:36:41 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82565041
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef EllaN het volgende:

[..]

Ik zag Lauren volgens mij bij Vocal Adrenaline.
Bij de prijsuitreiking zag je d'r duidelijk
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:58:23 #124
88233 Steve
Still the best.
pi_82570298
Glee
"Atb is lief, groetjes Peri."
  woensdag 9 juni 2010 @ 21:01:44 #125
88233 Steve
Still the best.
pi_82570606
Wel terecht dat ze niet wonnen.
Jesse.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_82570994
te flauw maar ik dacht ik deel het toch
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_82571101
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
te flauw maar ik dacht ik deel het toch
Ik spot een Mia .
pi_82571159
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 21:06 schreef Tegan het volgende:

[..]

Ik spot een Mia .
ja ook al zo'n knappert he

ik moet echt zo'n flufbal
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 10 juni 2010 @ 01:06:53 #129
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_82592970
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef sbientje het volgende:
die kop van puck bij de bevalling trouwens!!!!
Ja, dat was echt hilarisch geniaal !
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_82594301
Ik moet nog kijken. Vorige ep ook pas gisteren gezien. Begin af te kicken zonder dat ik dat wil. Het moet echt goed worden volgend seizoen hoor .
pi_82602006
Ik vond het een zeer waardige afsluiting van het seizoen. Maar hoe kan het ook anders wanneer er een Queen song in zit...!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
pi_82602323
Jessie, wat een teringjong is dat zeg
Ja doei.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:21:34 #133
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82603071
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 08:44 schreef Headlong het volgende:
Ik vond het een zeer waardige afsluiting van het seizoen. Maar hoe kan het ook anders wanneer er een Queen song in zit...!
O dat vond ik dan weer net het minstem, die one-man-show
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  donderdag 10 juni 2010 @ 18:34:16 #134
331 Merel
Be here now.
pi_82629237
Ik vond het zo leuk dat die twee jongens die normaal niks zeggen allebei een zinnetje kregen
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_82631226
Dat Pretty Little Liars is idd leuk
Ja doei.
pi_82631668
Zo gezien. Ik hoop dat we Shelby en de baby blijven zien, maar dat zal wel niet . Quinn gaat zeker terug naar haar moeder, en dan woont iedereen weer thuis.
pi_82631693
Ik vond Sectionals een veel waardigere (eerste) seizoens finale. Maar alsnog benieuwd hoe het volgend jaar dan gaat met opnieuw sectionals en regionals.
  donderdag 10 juni 2010 @ 19:55:22 #138
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_82633351
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Bij de prijsuitreiking zag je d'r duidelijk
En ik dacht toch echt Courtney Galiano te zien, maar het was wel heuuul vroeg toen ik keek .
You cheated on me with choreography.
pi_82635383
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Malahide het volgende:

[..]

En ik dacht toch echt Courtney Galiano te zien, maar het was wel heuuul vroeg toen ik keek .
die zat ook in die zwangere-vrouwen-dans, dus zal best kunnen hoor
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_82635691
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 15:05 schreef EllaN het volgende:
Ik moest huilen .
Ik ook, maar dat heeft niet alleen met Glee te maken. (/offtopic)

Ik vond het een toffe aflevering, ben benieuwd naar volgend seizoen.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
pi_82648690
quote:
"The Will/Emma Kiss Wasn't Scripted": Can you stand it? So says Falchuk, and since he wrote and directed last night's episode, he probably knows. So how did that awesome lip-lock go down? "I didn't tell Jayma it was coming," Brad explains. "We shot all of Matt's coverage first, and a master, and then when we got to her coverage, I pulled him aside and told him to kiss her. Her reaction is totally real." And made for some incredible TV, no?


Bron: http://uk.eonline.com/ube(...)_will_emma_kiss.html
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:09:19 #142
206322 Seam
Pillz-E
pi_82649239
Jessie is echt een homo zeg, jezus wat had hij Bohemian Rhapsody verneukt zeg
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:09:52 #143
206322 Seam
Pillz-E
pi_82649245
Ohja mooi hoe Emma terug de serie is ingebracht Heel zorgvuldig uitgewerkt
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_82649274
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:09 schreef Seam het volgende:
Jessie is echt een homo zeg, jezus wat had hij Bohemian Rhapsody verneukt zeg
Een homo? In Glee?

  vrijdag 11 juni 2010 @ 02:16:50 #145
206322 Seam
Pillz-E
pi_82649301
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 02:13 schreef Maartel het volgende:

[..]

Een homo? In Glee?


Ik bedoel die teringirritante stem van hem, haalt echt het bloed onder mijn nagels vandaan.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_82650286
Bohemian Rhapsody !
Willem-Jan van Puffelen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 08:09:58 #147
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_82650697
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Merel het volgende:
Ik vond het zo leuk dat die twee jongens die normaal niks zeggen allebei een zinnetje kregen
O ja, excuusneger#2 en excuusaziaat#2
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:26:42 #148
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_82659676
quote:
Uh, volgens mij is dat niet waar, aangezien er een hele behind-the-scenes aan 'The kiss' toegewijd is.

So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_82660251
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef eightone. het volgende:
[..]
Uh, volgens mij is dat niet waar, aangezien er een hele behind-the-scenes aan 'The kiss' toegewijd is.

dit is de eerste kus er zit er ook nog een in de finale!
Ja doei.
pi_82660273
Mja, mijn tekst gaat over de finale-kiss.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 12:41:50 #151
206322 Seam
Pillz-E
pi_82660317
Ik vond hem zo slecht gebracht he Ben er een beetje droevig van Hoewel dit natuurlijk wel betekent dat Emma in ieder geval weer wat in beeld komt
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:27:52 #152
130755 Kinga
versier hier
pi_82682362
Ben ik de enige die Tina vet underrated vind? Wáárom laten ze haar niet meer zingen of wat meer solo's....?!
  vrijdag 11 juni 2010 @ 20:34:03 #153
88233 Steve
Still the best.
pi_82682665
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Tina vet underrated vind? Wáárom laten ze haar niet meer zingen of wat meer solo's....?!
Ben ik het mee eens. Ik vond het bijvoorbeeld raar dat ze bij dat gedoe met Artie niet een liedje kreeg. Of met dat vampiergedoe.
True Colors was erg goed.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_82686767

het valt me nu pas op dat Kurt echt heeeelemaal achteraan staat, nauwelijks zichtbaar
Ja doei.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 22:58:32 #155
206322 Seam
Pillz-E
pi_82690071
True Colors was goed inderdaad, maar toen zag ze er ook niet uit als een debiel
Over Kurt kan ik alleen maar blij zijn dat hij minder tijd krijgt, wat een irritante mongool is dat geworden zeg.
(zal trouwens wel niet, aangezien Kurt speciaal voor die acteur geschreven is)
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:02:56 #156
88233 Steve
Still the best.
pi_82690260
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Seam het volgende:
True Colors was goed inderdaad, maar toen zag ze er ook niet uit als een debiel
Over Kurt kan ik alleen maar blij zijn dat hij minder tijd krijgt, wat een irritante mongool is dat geworden zeg.
(zal trouwens wel niet, aangezien Kurt speciaal voor die acteur geschreven is)
SPOILER: Over Kurt:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_82690500
Handig, zo'n spoiler . Buiten dat het al lang bekend was natuurlijk
Willem-Jan van Puffelen
  vrijdag 11 juni 2010 @ 23:29:18 #158
88233 Steve
Still the best.
pi_82691416
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Rauzer het volgende:
Handig, zo'n spoiler . Buiten dat het al lang bekend was natuurlijk
Dan blijft het nog een spoiler.
"Atb is lief, groetjes Peri."
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:08:30 #159
206322 Seam
Pillz-E
pi_82693239
En ik wil het ook nog niet weten
Wanneer komt het nu terug? In oktober?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:12:33 #160
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_82693426
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Seam het volgende:
En ik wil het ook nog niet weten
Wanneer komt het nu terug? In oktober?
September, toch?
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_82693542
quote:
Op zaterdag 12 juni 2010 00:12 schreef eightone. het volgende:

[..]

September, toch?
Volgens wiki althans.
Op vrijdag 19 december 2014 13:42 schreef SilentChaos het volgende:
CG O+ Louter kwaliteitsposts _O_
Op dinsdag 8 september 2015 14:08 schreef ieniminimuis het volgende:
Jij bent de allerleukste van dit topic, hiep hé hoera hoezee *O*
  zaterdag 12 juni 2010 @ 00:25:02 #162
206322 Seam
Pillz-E
pi_82693947
Top, ben benieuwd hoe ze zich gaan herstellen komend seizoen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 03:21:22 #163
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_82697153
Ik wil meer voice-overs! Dat vind ik altijd erg leuke stukjes Zoals dat Puck bedenkt dat hij die banden moet slashen En natuurlijk alle diary (en andere voice over) stukjes van Sue
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_82698004
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef eightone. het volgende:

[..]

Uh, volgens mij is dat niet waar, aangezien er een hele behind-the-scenes aan 'The kiss' toegewijd is.


Verkeerde Kiss, deze Behind The Scenes is van december 2009.
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:21:24 #165
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82721252
Tot september .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82730296
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef Steve het volgende:

[..]
SPOILER: Over Kurt:
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_82730407
Kurt heeft een lelijke mond. Net als Rachel trouwens...

just sayin'
I approve this message
pi_82730554
quote:
Op zondag 13 juni 2010 01:49 schreef Skeletor het volgende:
Kurt heeft een lelijke mond. Net als Rachel trouwens...

just sayin'
Qua Kurt ben ik het er zeker mee eens.. op één of andere manier irriteert het me dat je 90% van de tijd alleen maar lippen en geen tanden ziet
pi_82733631
quote:

blijft mooi om naar te kijken heerlijk optreden
Ja doei.
  zondag 13 juni 2010 @ 12:41:54 #171
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82737177
Wat is Journey ineens weer populair zeg .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
  zondag 13 juni 2010 @ 13:45:43 #172
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_82739434
Moet wel even afkicken qua series opeens.
Glee begint pas weer in September, heb een week geleden de finale gezien van LOST en How I Met Your Mother is ook alweer net een seizoen voorbij.

So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_82739602
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:45 schreef eightone. het volgende:
Moet wel even afkicken qua series opeens.
Glee begint pas weer in September, heb een week geleden de finale gezien van LOST en How I Met Your Mother is ook alweer net een seizoen voorbij.

Gebeurt ieder jaar he .
pi_82740249
ik ga dan altijd oude dingen kijken die ik nog wel eens wou kijken maar dat het er gewoon niet van kwam of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_82943513
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_82944242
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef dollce het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:08:28 #177
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_82958097
De TT mag wel aangepast worden naar "sectionals"
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_82958127
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef Zhenar het volgende:
De TT mag wel aangepast worden naar "sectionals"
Nee hoor, want die is ookal geweest. En nu opnieuw naar Regionals .
  donderdag 17 juni 2010 @ 23:26:21 #179
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82958988
Ze moeten eerst opnieuw naar sectionals komend seizoen .

Sectionals > Regionals > State > Nationals.

Volgens de Amerikanen @ inet althans .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82959025
Oh, sorry. Ik las het verkeerd om . Je hebt helemaal gelijk.
pi_82959744
Sectionals kan ik qua oppervlak voor clubs zien als stedelijk dus in Nederland
Stad - regio - provincie - land
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 00:41:32 #182
9568 Witchfynder
/dev/bassguitar
pi_82962202
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 23:26 schreef Tegan het volgende:
Oh, sorry. Ik las het verkeerd om .
Ja, ik zou er ook ondersteboven van zijn .
Mijn band: Conorach || MySpace || Twitter || Lastfm
"The band makes it rock. The crew makes it roll" - Dave Mustaine
There are two kinds of people in the world: those who like Heavy Metal and those who hate music.
pi_82964666
quote:
Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef dollce het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_82972271
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 07:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
vind ik idd ook woohoo goed nieuws dit
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_82973104
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 07:48 schreef rhubarbje het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ja dat vond ik dus ook al
I tried to tease it, but i just pissed it off
  vrijdag 18 juni 2010 @ 14:05:19 #186
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_82978043
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:45 schreef eightone. het volgende:
Moet wel even afkicken qua series opeens.
Glee begint pas weer in September, heb een week geleden de finale gezien van LOST en How I Met Your Mother is ook alweer net een seizoen voorbij.

Nieuwe series zomer 2010 (US)
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:07:06 #187
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_82982477
quote:
Je bent een heldin.
Na de trailer gezien te hebben van Person Uknown lijkt 't me toch wel heel spannend. Zeker de pilot binnenkort eens kijken.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
  vrijdag 18 juni 2010 @ 15:42:57 #188
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_82984593
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef eightone. het volgende:

[..]

Je bent een heldin.
Na de trailer gezien te hebben van Person Uknown lijkt 't me toch wel heel spannend. Zeker de pilot binnenkort eens kijken.
Och ik ken gewoon heel goed alle afkickverschijnselen en ik hááát het
Just once I want my life to be like an eighties movie..
pi_83000847
als het goed is komt er zo meteen (bbc geeft 22.30 aan) op bbc 1 een interview met kurt, mercedes en will ze zijn bij Jonathan Ross.
I tried to tease it, but i just pissed it off
  vrijdag 18 juni 2010 @ 22:29:42 #190
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_83003712
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef dollce het volgende:
als het goed is komt er zo meteen (bbc geeft 22.30 aan) op bbc 1 een interview met kurt, mercedes en will ze zijn bij Jonathan Ross.
op TVGids.nl staat 23:35. Even kijken zo.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_83046171
zo, ik ben ook weer bij met kijken, gisteren even de laatste 4 afleveringen gezien....

op naar september
what you see, is what you get!
pi_83050710
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 22:29 schreef eightone. het volgende:

[..]

op TVGids.nl staat 23:35. Even kijken zo.
Was idd half 12 ja,
voor wie het gemist heeft.



I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_83057773
leuk interview
what you see, is what you get!
pi_83058173
chris met die messen
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_83060148
quote:
Op zondag 20 juni 2010 16:09 schreef sbientje het volgende:
chris met die messen
''i'm kind of a ninja''
''WHAT ''
I tried to tease it, but i just pissed it off
  dinsdag 6 juli 2010 @ 16:47:23 #196
151110 Malahide
Interne amplitude
pi_83728783
You cheated on me with choreography.
  dinsdag 6 juli 2010 @ 17:04:30 #197
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_83729653
Cool
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_83733511
quote:
Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef eightone. het volgende:

[..]

Je bent een heldin.
Na de trailer gezien te hebben van Person Uknown lijkt 't me toch wel heel spannend. Zeker de pilot binnenkort eens kijken.

Persons Unknown is 'raar', maar het blijft wel trekken, al ben ik bang dat het op den duur gecancelled wordt.. beetje in dezelfde stijl als Jericho.. die is ook na anderhalf seizoen gestopt
Ja doei.
pi_83746846
quote:
Op dinsdag 6 juli 2010 18:34 schreef motorbloempje het volgende:

[..]


Persons Unknown is 'raar', maar het blijft wel trekken, al ben ik bang dat het op den duur gecancelled wordt.. beetje in dezelfde stijl als Jericho.. die is ook na anderhalf seizoen gestopt
Van persons unknown komen niet meer dan 13 afleveringen. Maar op het eind zal alles wel duidelijk zijn.
Dit was ook altijd de bedoeling.
You're are forgetting I was a professional twice over, an analyst and a therapist. The worlds first analrapist
pi_83748494
nooi van gehoord, persons unknown, maar ik ga het nu wel even checken!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_83799212
Wat een geweldige serie Drie weken terug met toeval ontdekt en ben nu bij aflevering 12. Heerlijk al die overdreven typetjes en personages in de serie!
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 8 juli 2010 @ 16:05:57 #202
88233 Steve
Still the best.
pi_83810851
Emmy nominaties voor Beste Comedy, Beste Acteur voor Matthew Morrison, Beste Actrice Lea Michele, Mannelijke bijrol Chris Colfer, Vrouwelijke bijrol Jane Lynch, Gast Acteur Mike O’Malley en Neil Patrick Harris, Gast Actrice Kristin Chenoweth.

In totaal 19 nominaties, nice.

Jane Lynch, Mike O’Malley en Chris Colfer mogen wel winnen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Steve op 08-07-2010 18:18:59 ]
"Atb is lief, groetjes Peri."
pi_83864552
quote:
Op donderdag 8 juli 2010 16:05 schreef Steve het volgende:
Emmy nominaties voor Beste Comedy, Beste Acteur voor Matthew Morrison, Beste Actrice Lea Michele, Mannelijke bijrol Chris Colfer, Vrouwelijke bijrol Jane Lynch, Gast Acteur Mike O’Malley en Neil Patrick Harris, Gast Actrice Kristin Chenoweth.

In totaal 19 nominaties, nice.

Jane Lynch, Mike O’Malley en Chris Colfer mogen wel winnen.
19, doen ze goed,
ja van die 3 hoop ik toch wel stiekem een beetje dat ze gaan winnen
I tried to tease it, but i just pissed it off
  zaterdag 10 juli 2010 @ 00:33:41 #204
206322 Seam
Pillz-E
pi_83871987
Als Kurt wint ga ik de Emmy's nooit meer serieus nemen...
Jane mag hem wel winnen, zet Sue perfect neer. Ook Matthew is eigenlijk niks waard, want van hem hebben we een enorm stuk minder gezien de tweede helft van het seizoen.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_83879026
Ik hou van deze serie! Zo amerikaans en zo overdreven maar toch zo heerlijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84101603
quote:
Op zaterdag 10 juli 2010 12:27 schreef Oliviertje1994 het volgende:
Ik hou van deze serie! Zo amerikaans en zo overdreven maar toch zo heerlijk!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 0% gewijzigd door dollce op 15-07-2010 19:12:49 ]
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_84105894
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:04 schreef dollce het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 17 juli 2010 @ 07:36:25 #208
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zaterdag 17 juli 2010 @ 21:28:55 #209
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84180334
quote:
Op donderdag 15 juli 2010 19:04 schreef dollce het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Srsly? Ik vind het juist leuk dat het nu zoveel muziekjes is en minder verhaal, ik vind sommige dingen van het verhaal namelijk best saai....
pi_84180831
Het musical achtige van Glee is naar mijn mening juist de kracht van de serie. De verhaallijnen moeten gewoon flinterdun blijven want anders wordt het veelste zwaar
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_84185267
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:44 schreef RaymanNL het volgende:
Het musical achtige van Glee is naar mijn mening juist de kracht van de serie. De verhaallijnen moeten gewoon flinterdun blijven want anders wordt het veelste zwaar
Zou het zelf niet beter kunnen verwoorden..!
In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
  zaterdag 17 juli 2010 @ 23:58:26 #212
206322 Seam
Pillz-E
pi_84185517
Fans van de 'nieuwe' afleveringen
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84185708
jane lynch heeft een stem(metje) in Shrek Forever After, ontdekte ik in de bios Had haar overigens niet herkend
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84196694
quote:
Op zaterdag 17 juli 2010 21:44 schreef RaymanNL het volgende:
Het musical achtige van Glee is naar mijn mening juist de kracht van de serie. De verhaallijnen moeten gewoon flinterdun blijven want anders wordt het veelste zwaar
klopt, alhoewel, in de eerste 13 afleveringen zitten een stuk minder nummers dan in de laatste 9, en toch vind ik de eerste 13 leuker dan de laatste 9,
I tried to tease it, but i just pissed it off
  zondag 18 juli 2010 @ 14:40:59 #215
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  zondag 18 juli 2010 @ 15:27:25 #216
269952 C-Politan
Brandmerk
pi_84199964
quote:
Op zondag 18 juli 2010 14:40 schreef pumpkinsoup het volgende:
quinn is prettyyy
Ja he ? Ze heeft zulke lange wimpers!
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_84252909
Ik moet even posten !!! Ben helemaal fan geworden, vooral van Sue Sylvester . Ik moet de laatste twee episodes nog zien, maar de serie is geweldig .

Hebben jullie deel 1 van de dvdbox (t/m ep 13) al in huis? En waar heb je 'm gekocht? Op cdwow issie nu 34 euro, niet goedkoop voor dertien eps, maar wil het zo graag hebben..
pi_84253036
Wat moet je met een DVD-box als je net alle afleveringen hebt gezien?
Willem-Jan van Puffelen
pi_84253088
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
Wat moet je met een DVD-box als je net alle afleveringen hebt gezien?
Tsss.. wat moet je met een CD als je de nummers al kent?
pi_84253179
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:17 schreef Maartel het volgende:

[..]

Tsss.. wat moet je met een CD als je de nummers al kent?
Slechte vergelijking. Wat moet je met een CD als je de nummers als gedownload hebt. Niks neem ik aan !
Willem-Jan van Puffelen
pi_84253417
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:16 schreef Rauzer het volgende:
Wat moet je met een DVD-box als je net alle afleveringen hebt gezien?
Ik wil het nog een keer zien maar dan op groter beeld en dan kan ik anderen uitnodigen om mee te kijken, achter een computer kijkt toch altijd een beetje lullig weg
pi_84253785
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:14 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ik moet even posten !!! Ben helemaal fan geworden, vooral van Sue Sylvester . Ik moet de laatste twee episodes nog zien, maar de serie is geweldig .

Hebben jullie deel 1 van de dvdbox (t/m ep 13) al in huis? En waar heb je 'm gekocht? Op cdwow issie nu 34 euro, niet goedkoop voor dertien eps, maar wil het zo graag hebben..
Sue is inderdaad één van de geniaalste personages uit de serie, samen met Emma
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_84254364
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:19 schreef Rauzer het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Wat moet je met een CD als je de nummers als gedownload hebt. Niks neem ik aan !


* Maartel heeft 100en CD's staan die het doosje nooit uit zijn geweest
pi_84254511
"I thought I smelled cookies wafting from the ovens from the little elves who live in your hair." :VD:D:D:D:D:D
pi_84258381
quote:
Op maandag 19 juli 2010 22:48 schreef shiNinG_staR het volgende:
"I thought I smelled cookies wafting from the ovens from the little elves who live in your hair." :VD:D:D:D:D:D
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_84263775
En mijn ideale man speelt er ook in mee


Ook een hilarisch type is die nerd-gast, met dat afrokapsel die die crush op Rachel heeft. Even opgezocht, Jacob speelt ie.
pi_84265775
mark salling is idd erg

wij hebben een beetje dezelfde smaak in mannen geloof ik
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 20 juli 2010 @ 11:12:21 #228
205466 Yesse
Oooh burn!
pi_84265980
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 09:41 schreef shiNinG_staR het volgende:
En mijn ideale man speelt er ook in mee
[ afbeelding ]

Ook een hilarisch type is die nerd-gast, met dat afrokapsel die die crush op Rachel heeft. Even opgezocht, Jacob speelt ie.
Thank you for making my day
Just once I want my life to be like an eighties movie..
  dinsdag 20 juli 2010 @ 22:00:07 #229
206322 Seam
Pillz-E
pi_84293054
Ik vind hem er maar uit zien als een domme baviaan
Maar nu die idiote hanenkam eraf is, is het al een stuk beter ja
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84296141
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 11:04 schreef sbientje het volgende:
mark salling is idd erg

wij hebben een beetje dezelfde smaak in mannen geloof ik
hij is lekker
pi_84315862
zo.. ik ben bij.. Charice die gecast is..
Verheug me heel erg op het nieuwe seizoen..
Hier de auditie van Charice Pempengco
(shame on you als je nooit van haar gehoord hebt!)

pi_84315972
zo zij kan wel zingen zeg

heb nog nooit van haar gehoord overigens


edit - het is dus niet haar auditie staat in de description, alleen om aandacht te trekken
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84316827
Ik heb ook nog nooit van haar gehoord .

Maar zij wordt een nieuw lid van New Directions of wat?

Net de laatste ep gezien, vond 'm super . Sue ! Kan ook niet wachten op het volgende seizoen. Toch maar de dvd besteld net, best prijzig, maarja. Ik wil 'm graag en ik werk er hard voor
pi_84317410
quote:
Op dinsdag 20 juli 2010 22:00 schreef Seam het volgende:
Ik vind hem er maar uit zien als een domme baviaan
Maar nu die idiote hanenkam eraf is, is het al een stuk beter ja
Dat sowieso En laat die er maar af. Of hoort dat bij z'n rol
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  woensdag 21 juli 2010 @ 20:11:42 #235
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84327098
Zij lijkt me dus helemaal niets. Ik had liever Sam Tsui of Nick Pittera gezien, die twee zijn
pi_84333044
ok ik heb nu dus de laatste aflevering gezien..
zucht..
nu dus tot 21 september, me verjaardag , wachten!
pi_84333435
leuk verjaardagskadootje toch
what you see, is what you get!
  woensdag 21 juli 2010 @ 22:32:43 #239
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84333828
quote:
Op woensdag 21 juli 2010 22:17 schreef Deceit het volgende:
ok ik heb nu dus de laatste aflevering gezien..
zucht..
nu dus tot 21 september, me verjaardag , wachten!
Ook een leuk verjaardagskadootje voor mij
maar het duurt inderdaad nog even met meerdere series zo
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:45:19 #240
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84368227
In seizoen 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:47:47 #241
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84368319
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:45 schreef Marble het volgende:
In seizoen 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Wat.... waarom
pi_84368420

Lekker een serie verneuken ja
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 22 juli 2010 @ 19:54:58 #243
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84368595
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:47 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Wat.... waarom
Omdat ze het briljantste personage van allemaal is.
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:05:26 #244
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84369048
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:54 schreef Marble het volgende:

[..]

Omdat ze het briljantste personage van allemaal is.
Nee echt niet
pi_84369484
Tsja, ik vind haar eigenlijk echt totaal niet interessant.
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_84370751
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:45 schreef Marble het volgende:
In seizoen 2:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
.
Wtf Moest zelfs even googlen om te kijken wie het ook al weer was Naja, ze zullen er vast wel weer wat van maken...
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
pi_84370918
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 19:54 schreef Marble het volgende:

[..]

Omdat ze het briljantste personage van allemaal is.
Dan raad ik je aan een andere serie te gaan kijken
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84371008
ik vind haar wel heel leuk maar haar charme is juist dat ze meestal op de achtergrond is en dan opeens zoiets zegt of doet van wtf
een hele aflevering helpt dus denk ik niet of zo
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:49:29 #249
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84371090
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:45 schreef Seam het volgende:

[..]

Dan raad ik je aan een andere serie te gaan kijken
Non sequitur much?
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84371224
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:49 schreef Marble het volgende:

[..]

Non sequitur much?
Ik vind haar totaal niet passen bij de cast. Totaal geen talent voor zang of dans, geen diepgang, ze is niet lekker etc.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 22 juli 2010 @ 20:55:12 #251
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84371324
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef Seam het volgende:

[..]

ze is niet lekker
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84371467
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:55 schreef Marble het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
En nu?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84371733
ik zag charice geloof ik net op tmf, like a pyramid ofzo?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:05:27 #254
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84371798
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:58 schreef Seam het volgende:

[..]

En nu?
Nu moet je d'r lekker vinden want ze staat in d'r ondergoed op internet en dat vinden alle jongens lekker duh.
pi_84372007
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:05 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Nu moet je d'r lekker vinden want ze staat in d'r ondergoed op internet en dat vinden alle jongens lekker duh.
Holy crap, nu je het zegt, damn

I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84372075
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik vind haar totaal niet passen bij de cast. Totaal geen talent voor zang of dans, geen diepgang, ze is niet lekker etc.
Ze is de beste (professionele) danseres van de cast maar voor de rest vind ik haar er ook niet bij passen. Ze voegt niks toe, imo.
It's up to me now, turn on the bright lights..
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:10:48 #257
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84372077
Ik vind d'r een beetje een mannelijk hoofd hebben. Quinn is veel leuker joh.
pi_84372166
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef pumpkinsoup het volgende:
Ik vind d'r een beetje een mannelijk hoofd hebben. Quinn is veel leuker joh.
Als ze haar haar los heeft is het zoveel mooier dan die strakke staart van de Cheerios.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:14:00 #259
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84372247
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:12 schreef Seam het volgende:

[..]

Als ze haar haar los heeft is het zoveel mooier dan die strakke staart van de Cheerios.
Ja, en dan van die meisje-meisjeskleding erbij ipv zo'n stom Cheerios-pakje.
pi_84372387
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:14 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Ja, en dan van die meisje-meisjeskleding erbij ipv zo'n stom Cheerios-pakje.
Precies
Santana is ook knap, maar heeft wel een arrogante blik.
Daarnaast: Emma
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:25:58 #261
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84372826
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:17 schreef Seam het volgende:

[..]

Precies
Santana is ook knap, maar heeft wel een arrogante blik.
Daarnaast: Emma
Idd Emma en d'r ogen.
pi_84373360
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:25 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Idd Emma en d'r ogen.
Ik hoop dat de romance tussen Emma en Will deze keer wel fatsoenlijk wordt neergezet en wat meer tijd krijgt.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:39:35 #263
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84373636
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:39 schreef pumpkinsoup het volgende:
[ afbeelding ]

LoL
Wat een relnicht is het toch ook
Maar in die afleveringen vond ik hem nog wel leuk, daarna werd het zo'n zielige, zeikerige nicht.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 22 juli 2010 @ 21:51:14 #265
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84374141
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:41 schreef Seam het volgende:

[..]

Wat een relnicht is het toch ook
Maar in die afleveringen vond ik hem nog wel leuk, daarna werd het zo'n zielige, zeikerige nicht.
Kurt?
pi_84374191
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:51 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Kurt?
Vond je de beweging van Finn belachelijker dan ?
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 22 juli 2010 @ 22:34:15 #267
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
pi_84376185
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:52 schreef Seam het volgende:

[..]

Vond je de beweging van Finn belachelijker dan ?
Voor Finn wel :'D maar dat komt omdat je dat nichterige wel gewend bent van Kurt
pi_84376224
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 22:34 schreef pumpkinsoup het volgende:

[..]

Voor Finn wel :'D maar dat komt omdat je dat nichterige wel gewend bent van Kurt
Haha ja oke
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84387893
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Ze is de beste (professionele) danseres van de cast maar voor de rest vind ik haar er ook niet bij passen. Ze voegt niks toe, imo.
Gelukkig denken de meesten daar anders over
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:26:23 #270
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84388024
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 21:10 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Ze is de beste (professionele) danseres van de cast maar voor de rest vind ik haar er ook niet bij passen. Ze voegt niks toe, imo.
Maar ze heeft wel de beste one-liners
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_84388044
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 09:26 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Maar ze heeft wel de beste one-liners
'What is a ballad?'

Brittany: 'A male duck'

!
  vrijdag 23 juli 2010 @ 09:29:59 #272
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_84388098
"Did you know that dolphins are just gay sharks?"
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_84390074
quote:
Op donderdag 22 juli 2010 20:52 schreef Seam het volgende:

[..]

Ik vind haar totaal niet passen bij de cast. Totaal geen talent voor zang of dans, geen diepgang, ze is niet lekker etc.

Hahahaha!

Ehm, Brittany is professionele danseres, o.a. bij Beyonce.
Moet je voor de grap eens opletten als ze meedoet met een dansnummer. Dat mens danst iedereen van de tafel.

Ik vind het een grappig personage en vind het een geweldig idee om een episode rond haar te maken. Kan alleen maar goede one-liners opleveren .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84394212
ik vind haar ook een briljante danser
vaak is ze maar op de achtergrond maar ze spat er zo uit!
en op die droge manier die stomme dingen zeggen is lastiger dan het lijkt hoor je moet echt wel timing e.d. hebben omdat goed te kunnen brengen!

ik vind haar misschien wel de leukste van de hele cast
(van de jeugd dan)
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  vrijdag 23 juli 2010 @ 21:37:51 #276
206322 Seam
Pillz-E
pi_84414862
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 10:48 schreef shiNinG_staR het volgende:

[..]

Hahahaha!

Ehm, Brittany is professionele danseres, o.a. bij Beyonce.
Moet je voor de grap eens opletten als ze meedoet met een dansnummer. Dat mens danst iedereen van de tafel.

Ik vind het een grappig personage en vind het een geweldig idee om een episode rond haar te maken. Kan alleen maar goede one-liners opleveren :Y.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Oke ik zal er dan wel niet op hebben gelet. Sowieso is dans toch ondergeschikt aan zang.
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84417143
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 21:37 schreef Seam het volgende:

[..]

Oke ik zal er dan wel niet op hebben gelet. Sowieso is dans toch ondergeschikt aan zang.
omdat?
dat is toch voor iedereen persoonlijk?
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
pi_84429180


helemaal kijken, en vanaf 1:20 begint ze.. en 1:30 is w-o-w!
pi_84431733
You're about to board the Sue Sylvester express. Destination: HORROR!
  zaterdag 24 juli 2010 @ 16:39:14 #280
206322 Seam
Pillz-E
pi_84439152
quote:
Op vrijdag 23 juli 2010 22:26 schreef rhubarbje het volgende:

[..]

omdat?
dat is toch voor iedereen persoonlijk?
Ik bedoel in de serie natuurlijk ;) Glee=zangkoor
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
pi_84454964
quote:
Op zaterdag 24 juli 2010 10:22 schreef Deceit het volgende:
helemaal kijken, en vanaf 1:20 begint ze.. en 1:30 is w-o-w!
dit doet me dan weer helemaal niets, wat een geschreeuw :@ Jennifer Hudson style :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84460890
Zag vandaag een clip van die Charice met Iyaz. Tis ook niet echt mijn ding, beetje zo'n helium-stemmetje. Jammer, want ben van veel stemmen uit Glee niet echt onder de indruk.. Rachel zingt natuurlijk goed, maar vind haar stem niet echt mooi. Mercedes is een beetje een schreeuwerd ook. De mannen kan ik wat meer waarderen, vooral Artie heeft een aparte stem, leuk om naar te luisteren. Maar ik ben altijd meer van de mannenstemmen.
pi_84461088
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zag vandaag een clip van die Charice met Iyaz. Tis ook niet echt mijn ding, beetje zo'n helium-stemmetje. Jammer, want ben van veel stemmen uit Glee niet echt onder de indruk.. Rachel zingt natuurlijk goed, maar vind haar stem niet echt mooi. Mercedes is een beetje een schreeuwerd ook. De mannen kan ik wat meer waarderen, vooral Artie heeft een aparte stem, leuk om naar te luisteren. Maar ik ben altijd meer van de mannenstemmen.
In die video waar ze halo zingt vind ik haar erg goed, staat hier ook ergens.. Van dat nummer met lyaz ben ik ook niet erg onder de indruk maar dat is ook wel heel erg geproduceerd vind ik..

Ben t wel met je eens, stem van artie vind ik ook t leukst endaarna puck :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84461141
Ja, maar Puck mag wat mij betreft net zo zingen als Frans Bauer en ik vind hem nog geweldig, vrees ik :') :P
pi_84461182
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:45 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ja, maar Puck mag wat mij betreft net zo zingen als Frans Bauer en ik vind hem nog geweldig, vrees ik :') :P
Haha hij zingt imo ook wel echt goed hoor :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84461261
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:48 schreef sbientje het volgende:

[..]

Haha hij zingt imo ook wel echt goed hoor :D
Ja, lekkere stem, vooral in Lady is a tramp :9
  zondag 25 juli 2010 @ 10:54:46 #287
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84461332
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:30 schreef shiNinG_staR het volgende:
Zag vandaag een clip van die Charice met Iyaz. Tis ook niet echt mijn ding, beetje zo'n helium-stemmetje.
skip naar 2:38
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84461612
quote:
Dat klinkt best goed :)
pi_84461707
dit is veel beter idd, niet zo schreeuwerig :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_84498813
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_84501963
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
  maandag 26 juli 2010 @ 14:28:24 #292
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_84504397
quote:
Op zondag 25 juli 2010 10:30 schreef shiNinG_staR het volgende:Mercedes is een beetje een schreeuwerd ook.
Daar kicken Amerikanen toch gewoon op? Gevoel is ondergeschikt aan volume.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_84506262
Voor de liefhebbers van GLEE: Met Baby Spice als presenator :P Aflevering 2 was dit weekend :)
pi_84509307
quote:
Op maandag 26 juli 2010 15:17 schreef zeebeschuit het volgende:
Voor de liefhebbers van GLEE: Met Baby Spice als presenator :P Aflevering 2 was dit weekend :)
Wat voor'n programma is het? Een talentenjacht? Kijk jij het? :)
It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_84509433
quote:
Op maandag 26 juli 2010 16:29 schreef C-Politan het volgende:

[..]

Wat voor'n programma is het? Een talentenjacht? Kijk jij het? :)
Ja, kijk het. En idd een talentenjacht maar zonder de afzeik-audities enzo. Het is een beetje korenslag ook maar dan modern (dus Glee-style) met allemaal remixes van toffe songs. voor degene die niet in UK wonen is het op torrents-sites gemakkelijk te vinden.
  dinsdag 27 juli 2010 @ 02:41:09 #296
301448 eightone.
Trophies are like herpes.
pi_84534354
quote:
Op maandag 26 juli 2010 11:59 schreef dollce het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
So you like showtunes? That doesn't mean you're gay, just means you're awful.
pi_84545298
en nog een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
pi_84545845
Deel van de Glee cast bij Comic Con!

It's up to me now, turn on the bright lights..
pi_84545981
quote:
Op dinsdag 27 juli 2010 13:01 schreef dollce het volgende:
en nog een spoiler

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohw, dies wel leuk O+
14.gif RaymanNL vindt dit leuk
  donderdag 29 juli 2010 @ 19:29:15 #300
9883 Marble
Was liever geaborteerd.
pi_84638092
Van de perstour voor het nieuwe seizoen:



Is ie afgevallen of lijkt dat maar zo? Gaat trouwens een beetje dr. McSteamy achterna...
My mother was a drug addict. When she got pregnant, she took more drugs. She even tried to kill me inside her with a coat hanger, but I survived. I was born blind as a result, but my mother didn't care. She overdosed choking on her own vomit.
pi_84638290
Lijkt maar zo hoor, had in de serie altijd wel een smal gezicht
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')