quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef dollce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Nee hoor, want die is ookal geweest. En nu opnieuw naar Regionalsquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef Zhenar het volgende:
De TT mag wel aangepast worden naar "sectionals"
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef dollce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]vind ik idd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woohoo goed nieuws dit
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ja dat vond ik dus ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
Nieuwe series zomer 2010 (US)quote:Op zondag 13 juni 2010 13:45 schreef eightone. het volgende:
Moet wel even afkicken qua series opeens.
Glee begint pas weer in September, heb een week geleden de finale gezien van LOST en How I Met Your Mother is ook alweer net een seizoen voorbij.
Je bent een heldin.quote:
Och ik ken gewoon heel goed alle afkickverschijnselen en ik hááát hetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef eightone. het volgende:
[..]
Je bent een heldin.
Na de trailer gezien te hebben van Person Uknown lijkt 't me toch wel heel spannend.Zeker de pilot binnenkort eens kijken.
op TVGids.nl staat 23:35.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef dollce het volgende:
als het goed is komt er zo meteen (bbc geeft 22.30 aan) op bbc 1 een interview met kurt, mercedes en will ze zijn bij Jonathan Ross.
Was idd half 12 ja,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:29 schreef eightone. het volgende:
[..]
op TVGids.nl staat 23:35.Even kijken zo.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef eightone. het volgende:
[..]
Je bent een heldin.
Na de trailer gezien te hebben van Person Uknown lijkt 't me toch wel heel spannend.Zeker de pilot binnenkort eens kijken.
Van persons unknown komen niet meer dan 13 afleveringen. Maar op het eind zal alles wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Persons Unknown is 'raar', maar het blijft wel trekken, al ben ik bang dat het op den duur gecancelled wordt.. beetje in dezelfde stijl als Jericho.. die is ook na anderhalf seizoen gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |