Nou dit is toch niet echt een spoiler??quote:
sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:43 schreef dollce het volgende:Vond het geen leuke season finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even reclame maken voor een andere serie, ik denk dat ik Pretty Little Liars een kans ga geven, pilot was best oke![]()
Die ga ik nu even kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vond het geen leuke season finale.
Even reclame maken voor een andere serie, ik denk dat ik Pretty Little Liars een kans ga geven, pilot was best oke
Gossip Girl meets Desperate Housewives.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Pretty Little Liars voor soort serie?
De omschrijving van Teganquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Pretty Little Liars voor soort serie?
Ik zag Lauren volgens mij bij Vocal Adrenaline.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef dollce het volgende:
[..]
bedoel je die van mij?
sytycd is so yo think you can dance (maar de so you think you can dance kijkers wisten waarschijnlijk wel dat ik dat bedoelde) en dsb is don't stop believing
ja klopt, ik zag d'r ook jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zag Lauren volgens mij bij Vocal Adrenaline.
quote:Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zag Lauren volgens mij bij Vocal Adrenaline.
Ik spot een Miaquote:Op woensdag 9 juni 2010 21:05 schreef rhubarbje het volgende:
te flauw maar ik dacht ik deel het toch
ja ook al zo'n knappert hequote:
Ja, dat was echt hilarisch geniaalquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:28 schreef sbientje het volgende:
die kop van puck bij de bevalling trouwens!!!!
O dat vond ik dan weer net het minstem, die one-man-showquote:Op donderdag 10 juni 2010 08:44 schreef Headlong het volgende:
Ik vond het een zeer waardige afsluiting van het seizoen. Maar hoe kan het ook anders wanneer er een Queen song in zit...!
En ik dacht toch echt Courtney Galiano te zien, maar het was wel heuuul vroeg toen ik keekquote:Op woensdag 9 juni 2010 19:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]Bij de prijsuitreiking zag je d'r duidelijk
die zat ook in die zwangere-vrouwen-dans, dus zal best kunnen hoorquote:Op donderdag 10 juni 2010 19:55 schreef Malahide het volgende:
[..]
En ik dacht toch echt Courtney Galiano te zien, maar het was wel heuuul vroeg toen ik keek.
Ik ook, maar dat heeft niet alleen met Glee te maken. (/offtopic)quote:
quote:"The Will/Emma Kiss Wasn't Scripted": Can you stand it? So says Falchuk, and since he wrote and directed last night's episode, he probably knows. So how did that awesome lip-lock go down? "I didn't tell Jayma it was coming," Brad explains. "We shot all of Matt's coverage first, and a master, and then when we got to her coverage, I pulled him aside and told him to kiss her. Her reaction is totally real." And made for some incredible TV, no?
Een homo? In Glee?quote:Op vrijdag 11 juni 2010 02:09 schreef Seam het volgende:
Jessie is echt een homo zeg, jezus wat had hij Bohemian Rhapsody verneukt zeg
quote:
O ja, excuusneger#2 en excuusaziaat#2quote:Op donderdag 10 juni 2010 18:34 schreef Merel het volgende:
Ik vond het zo leuk dat die twee jongens die normaal niks zeggen allebei een zinnetje kregen
Uh, volgens mij is dat niet waar, aangezien er een hele behind-the-scenes aan 'The kiss' toegewijd is.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 01:27 schreef Tegan het volgende:
[..]
Bron: http://uk.eonline.com/ube(...)_will_emma_kiss.html
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef eightone. het volgende:
[..]
Uh, volgens mij is dat niet waar, aangezien er een hele behind-the-scenes aan 'The kiss' toegewijd is.
Ben ik het mee eens. Ik vond het bijvoorbeeld raar dat ze bij dat gedoe met Artie niet een liedje kreeg. Of met dat vampiergedoe.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 20:27 schreef Kinga het volgende:
Ben ik de enige die Tina vet underrated vind? Wáárom laten ze haar niet meer zingen of wat meer solo's....?!
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 22:58 schreef Seam het volgende:
True Colors was goed inderdaad, maar toen zag ze er ook niet uit als een debiel
Over Kurt kan ik alleen maar blij zijn dat hij minder tijd krijgt, wat een irritante mongool is dat geworden zeg.
(zal trouwens wel niet, aangezien Kurt speciaal voor die acteur geschreven is)
SPOILER: Over Kurt:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Atb is lief, groetjes Peri."
Dan blijft het nog een spoiler.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:08 schreef Rauzer het volgende:
Handig, zo'n spoiler. Buiten dat het al lang bekend was natuurlijk
September, toch?quote:Op zaterdag 12 juni 2010 00:08 schreef Seam het volgende:
En ik wil het ook nog niet weten
Wanneer komt het nu terug? In oktober?
quote:
Verkeerde Kiss, deze Behind The Scenes is van december 2009.quote:Op vrijdag 11 juni 2010 12:26 schreef eightone. het volgende:
[..]
Uh, volgens mij is dat niet waar, aangezien er een hele behind-the-scenes aan 'The kiss' toegewijd is.
quote:Op vrijdag 11 juni 2010 23:02 schreef Steve het volgende:
[..]SPOILER: Over Kurt:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
Qua Kurt ben ik het er zeker mee eens.. op één of andere manier irriteert het me dat je 90% van de tijd alleen maar lippen en geen tanden zietquote:Op zondag 13 juni 2010 01:49 schreef Skeletor het volgende:
Kurt heeft een lelijke mond. Net als Rachel trouwens...
just sayin'
quote:
Gebeurt ieder jaar hequote:Op zondag 13 juni 2010 13:45 schreef eightone. het volgende:
Moet wel even afkicken qua series opeens.
Glee begint pas weer in September, heb een week geleden de finale gezien van LOST en How I Met Your Mother is ook alweer net een seizoen voorbij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef dollce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
Nee hoor, want die is ookal geweest. En nu opnieuw naar Regionalsquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:08 schreef Zhenar het volgende:
De TT mag wel aangepast worden naar "sectionals"
quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:31 schreef dollce het volgende:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.He said how many sugars do you like in your tea?
I said forget about the sugar have a spoon full of me,
[Rhu SC]Deel 1 dus? O+
Your job is to feed me, do me and die
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]vind ik idd ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.woohoo goed nieuws dit
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 07:48 schreef rhubarbje het volgende:
[..]ja dat vond ik dus ook alSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I tried to tease it, but i just pissed it off
Nieuwe series zomer 2010 (US)quote:Op zondag 13 juni 2010 13:45 schreef eightone. het volgende:
Moet wel even afkicken qua series opeens.
Glee begint pas weer in September, heb een week geleden de finale gezien van LOST en How I Met Your Mother is ook alweer net een seizoen voorbij.
Je bent een heldin.quote:
Och ik ken gewoon heel goed alle afkickverschijnselen en ik hááát hetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef eightone. het volgende:
[..]
Je bent een heldin.
Na de trailer gezien te hebben van Person Uknown lijkt 't me toch wel heel spannend.Zeker de pilot binnenkort eens kijken.
op TVGids.nl staat 23:35.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:45 schreef dollce het volgende:
als het goed is komt er zo meteen (bbc geeft 22.30 aan) op bbc 1 een interview met kurt, mercedes en will ze zijn bij Jonathan Ross.
Was idd half 12 ja,quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:29 schreef eightone. het volgende:
[..]
op TVGids.nl staat 23:35.Even kijken zo.
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:07 schreef eightone. het volgende:
[..]
Je bent een heldin.
Na de trailer gezien te hebben van Person Uknown lijkt 't me toch wel heel spannend.Zeker de pilot binnenkort eens kijken.
Van persons unknown komen niet meer dan 13 afleveringen. Maar op het eind zal alles wel duidelijk zijn.quote:Op dinsdag 6 juli 2010 18:34 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Persons Unknown is 'raar', maar het blijft wel trekken, al ben ik bang dat het op den duur gecancelled wordt.. beetje in dezelfde stijl als Jericho.. die is ook na anderhalf seizoen gestopt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |