quote:Op zondag 23 mei 2010 21:40 schreef Headlong het volgende:
Voor hen die het leuk vinden; Wikipedia heeft de tracklist staan voor een speciale Glee: The Music met alleen songs uit de season finale...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef sbientje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
Naja, morgen aired hij in Amerika.quote:Op maandag 24 mei 2010 00:20 schreef Cee het volgende:
tvp
Hoe bedoel je, morgen weer een nieuwe? Ik dacht dat ik 'm altijd woensdagochtend pas kon binnenhalen?
quote:Op maandag 24 mei 2010 03:54 schreef criminal_mind het volgende:
Glee is nu al vernieuwd voor een nieuw seizoen
http://hollywoodinsider.ew.com/2010/05/23/glee-season-3-pickup/
Ik las het net.quote:Op maandag 24 mei 2010 03:54 schreef criminal_mind het volgende:
Glee is nu al vernieuwd voor een nieuw seizoen
http://hollywoodinsider.ew.com/2010/05/23/glee-season-3-pickup/
Ehm... Glee heeft nu al een derde seizoen besteld gekregen en jij leidt daaraan af dat de serie een vroege dood zal sterven? Scherp redeneringsvermogenquote:Op maandag 24 mei 2010 05:57 schreef Tegan het volgende:
[..]
.
Ik vond het begin van Glee geweldig, maar ik voorspel een vroege dood voor Glee.
Ik kan het ook niet normaal zeggen. Ik moet het zingend zeggen zoals in de serie doen bij het introtjequote:
'Dood' als in 'Heroes dood'.quote:Op maandag 24 mei 2010 11:35 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ehm... Glee heeft nu al een derde seizoen besteld gekregen en jij leidt daaraan af dat de serie een vroege dood zal sterven? Scherp redeneringsvermogen
volgens mij komt het vanavond nog een keerquote:Op maandag 24 mei 2010 18:17 schreef rhubarbje het volgende:
crap! ik heb glee on oprah gemist
kun je dat downloaden?
Ja Heroes ging inderdaad echt ineens *poef*. Moet laatste seizoen nog steeds kijken, maar het boeit me echt totaal niet meer. Denk ook wel dat drie seizoenen ook wel een beetje de max is. Bedoel hoe lang wil je die kids op Highschool houden.quote:Op maandag 24 mei 2010 18:18 schreef Fir3fly het volgende:
'Dood' als in 'Heroes dood'.
Fantastisch eerste seizoen maar daarna dramatisch. De tekenen zijn er al.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op woensdag 26 mei 2010 14:45 schreef sbientje het volgende:
net ff op imdb gekeken, kom ik erachter dat Heather morris (brittany) achtergrond heeft gedanst voor beyonce.
Volgens mij is dit dr toch?
zo is ze ook bij glee gekomenquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:45 schreef sbientje het volgende:
net ff op imdb gekeken, kom ik erachter dat Heather morris (brittany) achtergrond heeft gedanst voor beyonce.
Volgens mij is dit dr toch?
ja, dat las ik ook net. Wist ik niet eensquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:18 schreef rhubarbje het volgende:
[..]
zo is ze ook bij glee gekomen
ze kwam om die dans te leren aan de rest en is toen gebleven
.. Misschien is het handig om voortaan dit soort dingen in een spoiler te zetten, de aflevering is pas nét te downloaden en meteen is er een post die heel de episode beschrijft met alle spoilers.quote:Op woensdag 26 mei 2010 08:38 schreef Malahide het volgende:
Jee, wat een teleurstellende aflevering zeg...
Als de aflevering is geweest dan mag je die gewoon bespreken, dan moet je hier maar niet komen als je niet gespoiled wil wordenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:04 schreef eightone. het volgende:
[..]
.. Misschien is het handig om voortaan dit soort dingen in een spoiler te zetten, de aflevering is pas nét te downloaden en meteen is er een post die heel de episode beschrijft met alle spoilers.
idd, anders kan je het hele topic wel in spoilers postenquote:Op woensdag 26 mei 2010 16:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als de aflevering is geweest dan mag je die gewoon bespreken, dan moet je hier maar niet komen als je niet gespoiled wil worden![]()
.
Wat is de moeite nou om de belangrijkste spoilers in een spoiler te zetten?quote:Op woensdag 26 mei 2010 16:05 schreef Tegan het volgende:
[..]
Als de aflevering is geweest dan mag je die gewoon bespreken, dan moet je hier maar niet komen als je niet gespoiled wil worden![]()
.
Jahquote:Op woensdag 26 mei 2010 15:15 schreef rhubarbje het volgende:
heel fijne aflevering
Mooi stukje van kurt zijn vader over fag en zo
Ik vond de start van dat nummer ("Zou graag nog 1 liedje samen zingen") echt enorm flauw en voorspelbaar. Zo komen de laatste tijd alle liedjes in Glee voorbij, heel gekunsteld ipv in het verhaal verwerkt en geschreven.quote:pokerface was wel jammer
Wghehe, de nichten nemen 't voor Finn opquote:Op woensdag 26 mei 2010 14:14 schreef Steve het volgende:
Vond Finn trouwens wel een béétje gelijk hebben. Moet 'ie zo ineens zijn privacy opgeven om bij Kurt op 1 kamer te gaan leven... nogal euh... flamboyant én een crush op Finn... ik zou er ook niet echt blij mee zijn.
Ik vond de versie van Pokerface juist vele male mooier dan de letterlijke Bad Romance.quote:Op woensdag 26 mei 2010 13:02 schreef sbientje het volgende:
ik vond Bad Romance wel leuk.. de rest van de liedjes niet echt deze keer. Verhalen gingen wel, vond ik eigenlijk. Die baby ben ik idd ook wel beu ondertussen, maar die komt er bijna uit dus ach...
Die outfit van Finn op t eind!
ik vond die versie juist helemaal niet leuk... vind het ook een stom nummer, dat zal ook wel niet helpenquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:15 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vond de versie van Pokerface juist vele male mooier dan de letterlijke Bad Romance.
dan is het jammer dat homo of fag in dit geval een scheldwoord isquote:Op woensdag 26 mei 2010 19:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jah
Maaaaaaaaaaaaaaaaaaar ....... ergens had Finn wel gelijk. Want dat was ook allemaal de reden dat Kurt zo doet. He has a crush on Finn! Dus ik zat met een dubbel gevoel bij die scene. Beetje Finn een schuldgevoel aanpraten terwijl het begin van die ruzie wel degelijk waar was.
[..]
Dacht ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo Japie van de X-factor lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo Japie van de X-factor lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
Ik moest er ook meteen aan denkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe de serie zichzelf niet al te serieus neemt, door bijvoorbeeld zo'n lullige uitleg voor de plotselinge aanwezigheid van Brad te gevenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Rauzer het volgende:
"Brad! He's always just around"Is wel opvallend idd
De pianist.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef Seam het volgende:
Wie is Brad ook alweer? Die nichterige vriend van Rachel?
Ohquote:
Dan maar hopen dus dat deze week de schade beperkt blijft. Ik denk namelijk wel dat de finale de snelle neerwaartse spiraal kan doorbreken, eindelijk wat vooruitgang in de Glee club. Ook hoop ik (maar verwacht ik niet) dat de serie bij seizoen twee weer terug gaat naar de punten waar ze eerst zo goed in waren. Op nog meer onzin zoals de laatste weken zit ik niet meer te wachten.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef Steve het volgende:
Nee, deze week komt Funk, volgende weer de finale Journey.
Het gaat gewoon nergens meer over, in het eerste deel werd duidelijk ergens naar toe gewerkt. Nu is er ieder aflevering geen thema wat de aflevering domineert maar een artiest, wat het voorspelbaar, cliche en irritant maakt. Bovendien volgen we de ontwikkeling van Will als persoon veel te weinig en krijgen we nu met debiele non-problemen van de kinderen te maken. Ook gaat de drama nu wel erg ver, met name dankzij Kurt. En zo zijn er nog veel meer minderen zaken aan het nieuwe deel.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Steve het volgende:
Ik zie de 'onzin' persoonlijk niet helemaal... Blijf het een heerlijke show vinden met geweldige afleveringen, liedjes, enz.Net als in het eerste deel van het seizoen met zijn mindere en betere afleveringen.
Laat me je helpen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Steve het volgende:
Ik zie de 'onzin' persoonlijk niet helemaal... Blijf het een heerlijke show vinden met geweldige afleveringen, liedjes, enz.Net als in het eerste deel van het seizoen met zijn mindere en betere afleveringen.
Dat vond ik juist erg zelfspotterig grappigquote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Rauzer het volgende:
"Brad! He's always just around"Is wel opvallend idd
Precies, nu is het gewoon een HSM geworden.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:43 schreef Ang3l het volgende:
Mijn grootste commentaar is dat het doel van een aflevering is veranderd bij het latere deel tov het eerdere deel van het seizoen.
Eerst ging het om een verhaal wat versterkt werd door goedgekozen liedjes. Die vulden het verhaal aan.
Nu zijn de rollen omgedraaid en gata het meer om de nummers, waar dan heel losjes een verhaal omheengerweven wordt om de nummers aan elkaar te praten.
Dus ipv de nummers uit te zoeken voor het verhaal, wordt nu het verhaal uitgezocht voor de nummers of de artiest waar ze nu ode aan willen brengen. Gaat echt ten koste van een goed verhaal.........
Ja, dat vond ik ook dusquote:Op maandag 31 mei 2010 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat vond ik juist erg zelfspotterig grappig
quote:Op woensdag 2 juni 2010 06:48 schreef Malahide het volgende:
Edit: yep, much better. Sue: "Dear journal, something strange happened yesterday. I felt something below the neck."![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door dollce op 07-06-2010 18:35:51 ]I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:31 schreef motorbloempje het volgende:
geweldige afleveringal vond ik de nummers wat minder dit keer
bedoel je die van mij?quote:
Vraag me af of dat echt Kurt was die zong, als dat echt is dan ben ik zeer verbaasd. Normaal heeft hij namelijk een hogere stem.quote:Op woensdag 2 juni 2010 22:19 schreef dollce het volgende:
-kurt kan laag zingen zeg, en ik wil z'n 14 min celine op z'n frans zien.
quote:Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef dollce het volgende:
nieuwe versie zeg maar, weet niet waarom die er is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.In Hen, tot Hen en door Hen is alle muziek. Queen...
Staat toch duidelijk in een spoiler balk hier...quote:
quote:
Deze twee dus.quote:Op maandag 7 juni 2010 18:34 schreef dollce het volgende:
nieuwe versie zeg maar, weet niet waarom die er is
ja daarom zei ik ookquote:Op dinsdag 8 juni 2010 11:01 schreef Headlong het volgende:
[..]
Staat toch duidelijk in een spoiler balk hier...
Nou dit is toch niet echt een spoiler??quote:
sorryquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I tried to tease it, but i just pissed it off
quote:Op woensdag 9 juni 2010 10:43 schreef dollce het volgende:Vond het geen leuke season finale.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even reclame maken voor een andere serie, ik denk dat ik Pretty Little Liars een kans ga geven, pilot was best oke![]()
Die ga ik nu even kijkenquote:Op woensdag 9 juni 2010 @ 12:00 schreef friekin_ het volgende:
[..]
Vond het geen leuke season finale.
Even reclame maken voor een andere serie, ik denk dat ik Pretty Little Liars een kans ga geven, pilot was best oke
Gossip Girl meets Desperate Housewives.quote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Pretty Little Liars voor soort serie?
De omschrijving van Teganquote:Op woensdag 9 juni 2010 14:23 schreef charmed_angel het volgende:
Wat is Pretty Little Liars voor soort serie?
Ik zag Lauren volgens mij bij Vocal Adrenaline.quote:Op maandag 7 juni 2010 15:56 schreef dollce het volgende:
[..]
bedoel je die van mij?
sytycd is so yo think you can dance (maar de so you think you can dance kijkers wisten waarschijnlijk wel dat ik dat bedoelde) en dsb is don't stop believing
ja klopt, ik zag d'r ook jaquote:Op woensdag 9 juni 2010 15:06 schreef EllaN het volgende:
[..]
Ik zag Lauren volgens mij bij Vocal Adrenaline.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |