Dacht ik ookquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo Japie van de X-factor lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
quote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Zo Japie van de X-factor lekker meeliften op het succes van Glee met zijn 'single'
Ik moest er ook meteen aan denkenquote:Op zaterdag 29 mei 2010 21:37 schreef Jill-RMC het volgende:
Ik vind het wel mooi hoe de serie zichzelf niet al te serieus neemt, door bijvoorbeeld zo'n lullige uitleg voor de plotselinge aanwezigheid van Brad te gevenquote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Rauzer het volgende:
"Brad! He's always just around"Is wel opvallend idd
De pianist.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:13 schreef Seam het volgende:
Wie is Brad ook alweer? Die nichterige vriend van Rachel?
Ohquote:
Dan maar hopen dus dat deze week de schade beperkt blijft. Ik denk namelijk wel dat de finale de snelle neerwaartse spiraal kan doorbreken, eindelijk wat vooruitgang in de Glee club. Ook hoop ik (maar verwacht ik niet) dat de serie bij seizoen twee weer terug gaat naar de punten waar ze eerst zo goed in waren. Op nog meer onzin zoals de laatste weken zit ik niet meer te wachten.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:16 schreef Steve het volgende:
Nee, deze week komt Funk, volgende weer de finale Journey.
Het gaat gewoon nergens meer over, in het eerste deel werd duidelijk ergens naar toe gewerkt. Nu is er ieder aflevering geen thema wat de aflevering domineert maar een artiest, wat het voorspelbaar, cliche en irritant maakt. Bovendien volgen we de ontwikkeling van Will als persoon veel te weinig en krijgen we nu met debiele non-problemen van de kinderen te maken. Ook gaat de drama nu wel erg ver, met name dankzij Kurt. En zo zijn er nog veel meer minderen zaken aan het nieuwe deel.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Steve het volgende:
Ik zie de 'onzin' persoonlijk niet helemaal... Blijf het een heerlijke show vinden met geweldige afleveringen, liedjes, enz.Net als in het eerste deel van het seizoen met zijn mindere en betere afleveringen.
Laat me je helpen.quote:Op maandag 31 mei 2010 15:22 schreef Steve het volgende:
Ik zie de 'onzin' persoonlijk niet helemaal... Blijf het een heerlijke show vinden met geweldige afleveringen, liedjes, enz.Net als in het eerste deel van het seizoen met zijn mindere en betere afleveringen.
Dat vond ik juist erg zelfspotterig grappigquote:Op zondag 30 mei 2010 21:24 schreef Rauzer het volgende:
"Brad! He's always just around"Is wel opvallend idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |