Na apertquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:36 schreef Smight het volgende:
tvp
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:52 schreef Richfield het volgende:
hoe ik helaas binnenkort niet in de buurt te zijn (tevens tvp natuurlijk)
Met een uurtje kun je vanuit Zwolle hier zijn. Of kom een keer 's nachts, net als dat knaagdier uit Deventer.quote:Op woensdag 26 mei 2010 18:51 schreef JJH het volgende:
Naast dat ik het nét te ver vind, heb ik er ook geen tijd voor. Misschien na het weekend
Dat vind ik net te ver, voor even tussendoor. De tijd die ik de komende dagen over heb wil ik graag slapen. Als ie er na het weekend er nog ligt ga ik hem halen (Ik weet het, het duurt nog lang.)quote:Op woensdag 26 mei 2010 19:58 schreef Thijz het volgende:
[..]
Met een uurtje kun je vanuit Zwolle hier zijn. Of kom een keer 's nachts, net als dat knaagdier uit Deventer.
Dat kan, no hard feelings, hoor.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat vind ik net te ver, voor even tussendoor. De tijd die ik de komende dagen over heb wil ik graag slapen. Als ie er na het weekend er nog ligt ga ik hem halen (Ik weet het, het duurt nog lang.)
Het ligt allemaal relatief dicht bij elkaar hier. Maar het is inderdaad wel een uur heen, en een uur terug, en ik ik wil hem ook niet bij het eerste best Zwolle bord leggen.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:24 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat kan, no hard feelings, hoor.Je moet alleen niet verbaast staan kijken als bepaalde mensen uit Rijssen of Deventer je voor zijn geweest.
Maar hij zal wel hier in de buurt blijven. Tenzij...
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:24 schreef Thijz het volgende:
[..]
Dat kan, no hard feelings, hoor.Je moet alleen niet verbaast staan kijken als bepaalde mensen uit Rijssen of Deventer je voor zijn geweest.
quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:24 schreef Thijz het volgende:
[..]
Je zou hier eens kunnen kijken waar 'ie nog niet gelegen heeft.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:28 schreef JJH het volgende:
[..]
Het ligt allemaal relatief dicht bij elkaar hier. Maar het is inderdaad wel een uur heen, en een uur terug, en ik ik wil hem ook niet bij het eerste best Zwolle bord leggen.
Ik schaar het daar voorlopig ff onder.quote:Op woensdag 26 mei 2010 20:48 schreef zwagertie het volgende:
[..]
Hebben we bepaalde mensen dan in Rijssen???
quote:Op donderdag 27 mei 2010 11:08 schreef nijnja het volgende:
Ik wilde gisteren gaan, maar ik moe even op mijn pleurie letten, vandaar dat ik thuis ben gebleven!
Maar moet nog steeds op mn geld lettenquote:
Ah, je hebt aan 't einde van je geld ook al een stukje maand over...quote:Op donderdag 27 mei 2010 16:56 schreef nijnja het volgende:
[..]
Maar moet nog steeds op mn geld letten
Heb aan het begin van de maand al geen geld meer over.......quote:Op donderdag 27 mei 2010 18:42 schreef Thijz het volgende:
[..]
Ah, je hebt aan 't einde van je geld ook al een stukje maand over...
Ik zou hierop kunnen reageren... ...ware het niet dat ik beter weetquote:Op vrijdag 28 mei 2010 09:12 schreef Thijz het volgende:
Ik moet vanmiddag naar Amsterdam. Ik zou 'n Nijnja kunnen doen, richting het westen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |