Zou dat kort geding niet hebben meegeholpen ?quote:
turboSPOEDappel!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:30 schreef deepart het volgende:
[..]
Zou dat kort geding niet hebben meegeholpen ?
Goeie daadquote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Sobraine het volgende:
Stegeman heeft netjes het merk van zijn laptop afgeplakt, ik kan je vertellen het is een 'Samsung'. Zo hebben we dat ook weer gehad.
Oh ik heb een kleine laptop en een pc met een 24 inch schermquote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Zoeits heb ik ook, kijkt wel prettig als je er langer op werkt
NU GA IK OOK SNEL EEN SAMSUNG KOPEN!!!1!!11!!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Sobraine het volgende:
Stegeman heeft netjes het merk van zijn laptop afgeplakt, ik kan je vertellen het is een 'Samsung'. Zo hebben we dat ook weer gehad.
Whaha zal je net zienquote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef kwiwi het volgende:
[..]
NU GA IK OOK SNEL EEN SAMSUNG KOPEN!!!1!!11!!
zou hij die hebben gekregen van de verkopers bij die vorige aflevering?
Die hype heb ik gemistquote:
Valt je dat nu pas op? Ze zijn EN niet echt slim EN willen voor een dubbeltje op de eerste rang.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Mummiepak het volgende:
Die opgelichte mensen komen nooit echt intelligent over. Ik zie een zeker verband.
Ze melden ook altijd dat degene die hen heeft opgelicht er niet uitzag als een crimineel en heel overtuigend en betrouwbaar over kwamquote:Op zondag 23 mei 2010 22:31 schreef Mummiepak het volgende:
Die opgelichte mensen komen nooit echt intelligent over. Ik zie een zeker verband.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |