Nee, maar als je iets download kijk je het maar 1 keer en pleur je het weer weg? Of ben jij er eentje met 600 films?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:21 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Want je kan maar 1 keer iets downloaden?
Neuh, niet 1 keer, maar dvd's zijn best langquote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Nee, maar als je iets download kijk je het maar 1 keer en pleur je het weer weg? Of ben jij er eentje met 600 films?
Wat is het onderwerp?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef Irritatie100 het volgende:
Gaan we eigenlijk nog door met repo?
Lukt het niet in het dagelijkse leven?quote:
Je kan toch eerst pic kijken lijkt mij?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen succes vorige keer, enge lelijke kerel met gele tanden![]()
mwoa..quote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef PiRANiA het volgende:
Zondag 23 mei, 22.50 uur: Het Killer Koppel
Het was liefde op het eerste gezicht tussen James Marlow en Cynthia Coffman. James was een geboren crimineel, maar ontvoeren, verkrachten en moorden werd voor hem pas echt spannend, toen hij dat samen met zijn vriendin kon doen. Zodra James vrij kwam, gingen ze er samen vandoor en deelden ze een afschuwelijke levensstijl. Onder invloed van drugs en drank zwierven zij samen door het land en lieten, op jacht naar geld, een spoor van vernieling achter.
Ah ik zie de promo nuquote:
Dat vink heulemaal niks aan....quote:Op zondag 23 mei 2010 22:22 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Neuh, niet 1 keer, maar dvd's zijn best lang
Totdat ze achter jou aan komen...quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Ah ik zie de promo nu
Lijkt mij niks aan
Owquote:
Foto was beter dan het echte werk helaas. En hij was nog kleiner dan ik ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef PiRANiA het volgende:
[..]
Je kan toch eerst pic kijken lijkt mij?
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:24 schreef deepart het volgende:
[..]
Ah ik zie de promo nu
Lijkt mij niks aan
Zenuwticquote:
Photoshopquote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Foto was beter dan het echte werk helaas. En hij was nog kleiner dan ik ook.
En nog meerquote:
Want: albertoquote:Op zondag 23 mei 2010 22:26 schreef Edwinuss het volgende:
Die advocaat is me toch een partij zenuwachtig.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:23 schreef PiRANiA het volgende:
Zondag 23 mei, 22.50 uur: Het Killer Koppel
Het was liefde op het eerste gezicht tussen James Marlow en Cynthia Coffman. James was een geboren crimineel, maar ontvoeren, verkrachten en moorden werd voor hem pas echt spannend, toen hij dat samen met zijn vriendin kon doen. Zodra James vrij kwam, gingen ze er samen vandoor en deelden ze een afschuwelijke levensstijl. Onder invloed van drugs en drank zwierven zij samen door het land en lieten, op jacht naar geld, een spoor van vernieling achter.
Typo ook gefixt, Ik ben Legendarische-Taalnazi.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef nattermann het volgende:
Paarden horen half opengesneden, gefrituurd, met mayo, curry en uien in een plastic bakje te liggen.
Toch maar even kijken danquote:
Angst verbergen.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Waarom zit ie de hele tijd met een pen in z'n hand?
QFTquote:
'Want dat staat wijs' - Mart Smeetsquote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
Da's wat veel van het goedequote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Kan je gewoon 4 filmpjes tegelijk kijken, dat is ook 4 keer zo lekker.
Klinkt geloofwaardig!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Karina het volgende:
Het paard moet naar een psychiater.
Anders weet hij niet wat hij met zijn handen moet.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:27 schreef Irritatie100 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Anders weet hij niet wat hij met zijn handen moet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Starman89 het volgende:
Wat een uitgemelkte aflevering van Alberto, zeg....!!!
Inderdaad!!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:29 schreef Karina het volgende:
Pfff het wordt wel saai nu, kom op met de confrontatie!
uitgemolken?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:28 schreef Starman89 het volgende:
Wat een uitgemelkte aflevering van Alberto, zeg....!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |