Over de misdaadstatistieken? Dat was stiekem toch wel leuk?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:36 schreef Toffe_Ellende het volgende:
kom op blondie, vraag door over die verwerpelijke grap van Wilders!
Hm ja, te weinig tijd voor vrees ik. Dit is tv voor mensen die naar poppetjes kijken en niet per se over diepgang moet gaan.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar objectief in wat ze willen zeggen over bv. een gedeelte van hun programma. Het is gewoon een vraag.
Noord-Zuidlijn *kuch*quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet inderdaad. Dat bleek wel uit dit debat, dat bleek al eerder. Hij is gewoon zwak, net zo zwak als burgemeester van Amsterdam waarbij onder zijn leiding de criminaliteit is gestegen met 70 %
De regio Amsterdam-Amstelland is in de periode 2002 t/m 2006 veiliger geworden. Dit blijkt uit de Regionale Veiligheidsrapportage 2006. Criminaliteitscijfers laten over de afgelopen vier jaar op de meeste terreinen een verbetering zien. Ook blijkt dat de inwoners van de regio Amsterdam zich de afgelopen jaren veiliger zijn gaan voelen in hun buurt. De Driehoek (burgemeester, hoofdofficier van justitie en korpschef van politie) is tevreden met de vooruitgang van de afgelopen jaren.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:34 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Dat heeft ie niet inderdaad. Dat bleek wel uit dit debat, dat bleek al eerder. Hij is gewoon zwak, net zo zwak als burgemeester van Amsterdam waarbij onder zijn leiding de criminaliteit is gestegen met 70 %
Now we're talkingquote:Op zondag 23 mei 2010 22:36 schreef KurDro het volgende:
Cohen, de kanker van Amsterdam. Blij dat die weg is.
Eensch!!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:37 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Jezus, dat je het niet eens bent met iemand oke.
Maar dit soort uitspraken vind ik echt RANZIG.
Neem een keelpastille.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:37 schreef AFCA_DD het volgende:
[..]
De regio Amsterdam-Amstelland is in de periode 2002 t/m 2006 veiliger geworden. Dit blijkt uit de Regionale Veiligheidsrapportage 2006. Criminaliteitscijfers laten over de afgelopen vier jaar op de meeste terreinen een verbetering zien. Ook blijkt dat de inwoners van de regio Amsterdam zich de afgelopen jaren veiliger zijn gaan voelen in hun buurt. De Driehoek (burgemeester, hoofdofficier van justitie en korpschef van politie) is tevreden met de vooruitgang van de afgelopen jaren.
En daar komen ze nu pas meequote:
Nah, hij heeft hem van die randdebielen van GeenStijl... en dan is het een beetje sneu.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:37 schreef Morendo het volgende:
[..]
Over de misdaadstatistieken? Dat was stiekem toch wel leuk?
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:36 schreef Sloggi het volgende:
[..]
Alles islamiseert. De wereld vergaat.
Je weet dat ik sarcastisch ben, toch?
Groenland is nog niet geïnfecteerd.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:35 schreef Mutant01 het volgende:
Waar niet.
Goed gezien. Zag het ook laatst, redelijke faal maar ik kan dat hebbenquote:Op zondag 23 mei 2010 22:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Je UI klopt niet met je username, bij de één heb je hoofdletter D en bij de ander hoofdletter R.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef RodeBril het volgende:
Gaat ze weer domme dell, wat een extreem-links viswijf is dat. Zij kan echt geen objectieve mening geven zij zit daar gewoon als PVV basher.
Dat is toch niet erg, rechts is ook goed vertegenwoordigdquote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef RodeBril het volgende:
Gaat ze weer domme dell, wat een extreem-links viswijf is dat. Zij kan echt geen objectieve mening geven zij zit daar gewoon als PVV basher.
Als jij het woord van een persoon uit Limburg verkiest boven statistieken moet je het zelf weten. In 2009 overigens nog een bevestigd: http://www.hetccv.nl/nieu(...)erder+verbeterd.htmlquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |