Onbegrijpelijk inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 @ 22:50 schreef Silv het volgende:
De 23% mensen die op Cohen stemden vanavond mogen wat mij betreft gelijk het stemrecht worden ontnomen.
Van mij mogen ze dat hele stemmen afschaffen en alle macht aan de Koningin geven.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:50 schreef Silv het volgende:
De 23% mensen die op Cohen stemden vanavond mogen wat mij betreft gelijk het stemrecht worden ontnomen.
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat hele stemmen afschaffen en alle macht aan de Koningin geven.
Jij hebt natuurlijk het Syndroom van Down.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:56 schreef ouderejongere het volgende:
[..]
Van mij mogen ze dat hele stemmen afschaffen en alle macht aan de Koningin geven.
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:04 schreef ouderejongere het volgende:
Ik ga eerst eens een nachtje slapen voor ik een geniaal topic ga openen.
Is dat een extreem goede nachtrust verwensing?quote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We hopen dat je nooit meer wakker wordt, smerige PVDA'er.
Ziehier een PVV'er. De simpelste mensen van Nederland.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:05 schreef Amoeba het volgende:
[..]
We hopen dat je nooit meer wakker wordt, smerige PVDA'er.
Onzin natuurlijk, ik wens elke PVDA'er een fijne nachtrust toe. Ookal staat mij jullie politiek niet aan.quote:Op zondag 23 mei 2010 23:11 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Ziehier een PVV'er. De simpelste mensen van Nederland.
Cohen wordt niet voor niets afgefakkeld omdat hij elk debat behoudend aanpakt.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:39 schreef Paul het volgende:
Is dat nou nodig he?
VB:
[..]haha lachen hoor, beetje Cohen bashen
Klacht: mensen die mijn leider bashen
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen bij Obama over de bijdrage van NL aan de JSF: "sorry, deze getallen heb ik even niet paraat".
quote:Op zondag 23 mei 2010 23:02 schreef Amoeba het volgende:
[..]
Jij hebt natuurlijk het Syndroom van Down.
Mijn mooie Venezuela. Nee, ¿wat doe je?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:49 schreef TheGaffer het volgende:
Daar zijn we de afgelopen 20 jaar allemaal geweest, en de kans is er dat, mocht Chavez zo doorgaan we ook een bezoek aan Venezuela brengen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |