quote:Op zondag 23 mei 2010 21:38 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Blijft een muppet inderdaad
Cohen aan het woord:
[ afbeelding ]
uhhh ernie uhhhh
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef GGMM het volgende:
Het feit dat jij op Cohen stemt zegt behoorlijk veel.
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef GGMM het volgende:
Het feit dat ik op Cohen stem zegt behoorlijk veel.
JSF.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen bij Obama over de bijdrage van NL aan de JSF: "sorry, deze getallen heb ik even niet paraat".
AdvancedPowerquote:
als het nog heel erg meezit heeft Cohen straks geluk met het tellen van het aantal zetels... dat past op 2 handen!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Cohen bij Obama over de bijdrage van NL aan de JSF: "sorry, deze getallen heb ik even niet paraat".
Stop jij maar gelijk met jou leven aub.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:41 schreef PietjePuk007 het volgende:
Doodverwensing! Even melden!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:43 schreef Chinless het volgende:
[..]
Stop jij maar gelijk met jou leven aub.
Wat moeten we dan wel doen?quote:
Je vergeet een foto van m te plaatsenquote:Op zondag 23 mei 2010 21:39 schreef Paul het volgende:
Is dat nou nodig he?
VB:
[..]haha lachen hoor, beetje Cohen bashen
Klacht: mensen die mijn leider bashen
Wat heeft Nederland nou aan de JSF?quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat heeft Nederland nou aan de JSF?
Als er oorlog is dan worden we toch zo onder de voet gelopen. En in conflictgebieden hebben we er ook (bijna) niks aan. Het kost gewoon te veel geld.
Wat hebben wij daar nou te zoeken?quote:Op zondag 23 mei 2010 21:47 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Bosnië, Kosovo, Afghanistan, dreiging van Venezuela.
Genoeg reden om die JSF's te kopen.
De veiligheid van ons eigen land en Europa garanderen.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Wat hebben wij daar nou te zoeken?
We gaan weg uit Afghanistan.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:47 schreef TheGaffer het volgende:
[..]
Bosnië, Kosovo, Afghanistan, dreiging van Venezuela.
Genoeg reden om die JSF's te kopen.
Cohen de terrechte verlezer.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:45 schreef Topmodelz het volgende:
[..]
Je vergeet een foto van m te plaatsen
[ afbeelding ]
Rutte was erg sterk inderdaad, vond Wilders strategisch gezien toch de absolute winnaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:12 schreef Revolution-NL het volgende:
[..]
Cohen de terrechte verlezer.
Rutte onpopte zich als een echte leider, met een duidelijke helder visie die rationeel is (ipv het emotionele geneuzel van Cohen)
Ik heb er alle vertrouwen in dat Rutte ons de komende jaren op een gedegen manier de crisis door kan helpen.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |