Dan toch maar de garage, en daar staat ie alquote:

Oh, vorig jaar heb ik samen met een vriend geprobeerd een ander deel van de uitlaat te vervangen. Dat was weliswaar op de brug bij de garage, zo aardig waren ze daar dan weer welquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:10 schreef moussy het volgende:
Tegen mijn kinderen zeg ik altijd dat ze het eers moeten proberen voor ze mogen zeggen dat ze het niet kunnen.

Ik moet ergens mijn nagellakjes van betalen die ik dan verliesquote:Op dinsdag 25 mei 2010 13:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tsss, jammer... nou ja, was te proberen

Nou ja er zijn allemaal mini-keukens en mini-badkamers hier dus het zal hopelijk snel klaar zijn
 Nou ja er zijn allemaal mini-keukens en mini-badkamers hier dus het zal hopelijk snel klaar zijn

en morgen langs de huisarts en even de VK bellen.
  en morgen langs de huisarts en even de VK bellen. 

Ik heb wel avondpost al een belletje gedaanquote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:21 schreef debuurvrouw het volgende:
zou je niet liever dan nú even naar de huisarts en/of verloskundige gaan?? lijkt me beter en prettiger. Klinkt niet zo goed dit.

je hoofd heeft niet de grond geraakt? Omdat je hand en been wel stuk zijn en je klaagt over hoofdpijn? Zeker omdat je zwanger bent. De HAP hoefde je niet te zien verder?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:31 schreef Pvoesss het volgende:
[..]
Ik heb wel avondpost al een belletje gedaan
En verder doet alles het in principe.. Mijn buik heeft niets geraakt.
En morgen de vk langs. Ik ben ook nog in week 15 dus dat scheelt al een boel met gevaar.

Goedzo! Dat is ook voor jezelf gewoon veel beter. Straks als de ergste adrenaline gezakt is enzo. Sterkte ermee en rustig aan hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 18:50 schreef Pvoesss het volgende:
Jawel ik heb voornamelijk over de dame gebeld de eerste keer.
Maar ik moest nu toch komen. Direct dus ik ga er van door.
Ik was gewoon een beetje harrie in de warrie het eerste gesprek
Mijn Hoofd knalde op mezelf maar gaan ze ook onderzoeken

Maar gingen toch even de arts bellen.
  Maar gingen toch even de arts bellen. 

Goed dat je zelf hebt aangegeven dat je het zekere voor het onzekere wilt. Logisch ook. Eet lekker voor straks!
  Goed dat je zelf hebt aangegeven dat je het zekere voor het onzekere wilt. Logisch ook. Eet lekker voor straks!  

Mijn pc heeft kuren!
 Mijn pc heeft kuren!  

hij start niet op...quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:30 schreef Ticootje het volgende:
Wat doet ie dan?

hoor je piepjes? Gaan er wel lichtjes branden. Tot hoever kom je.quote:

Uhh er brand alleen een lampje van de cdromspeler en verder niks. Er komt ook helemaal niks in beeld. Hoor ook geen piepjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
hoor je piepjes? Gaan er wel lichtjes branden. Tot hoever kom je.

lol omg.. Ik weet niet welke Nick en welke Simon is.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Ticootje het volgende:
Ik zou het ook wel weten als ik een gozer met zoveel geld aan de haak zou slaan. Kom op verder is het toch geen knappe jongen? Net als die Nick en Simon. Het zijn allemaal van die inteeld hoofden.

met jou ook alles OK?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef Ticootje het volgende:
inteeld

had je beter naar het museum kunnen gaan, beter voor de ontwikkeling ook.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef lady-wrb het volgende:
wij waren vandaag in de efeling
met nog 100.000 anderen

zeker fout hè? Maar je snapt het verhaal, daar gaat het om.quote:

de citruspers, de gastendoekjes, tig delig servies, zijden bloemen....quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef lady-wrb het volgende:
jan smit is de mannelijke uitvoering van zijn moeder.
en aangezien zij eruit ziet als een veluwse boerin....

wait..whatquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef SacreCoeur het volgende:
Ik had die van Jan niet zien aankomen.
Lekkere drukke boel een little van 2 tegen die tijd & een beeb.

Monique?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef Ticootje het volgende:
Nee die zus dan van jan. Dat varkentje! Daar heeft God gewoon een grapje mee uitgehaald hoor.

dat Lisa er al 1 heeft.quote:

ja! Zielig hè?quote:

En dan ga je het druk krijgen?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:05 schreef SacreCoeur het volgende:
[..]
Fem is nu 1,5 dus dan 2.
Haar dochtertje.

frikandellenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Ticootje het volgende:
Ik heb net maar een schaaltje cornflakes op omdat ik niet weer wat ongezonds naar binnen wilde schuiven. Maar nog honger!

ja hoor het was best leuk, maar rijen waar de moed van in je schoenen zakt.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef XXXKarinXXX het volgende:
k ken ze wel lelijker dan Jan Smit, maar knap issie ook niet
Was het wel leuk Lady WRB ondanks de drukte?
Wij gaan morgen naar Plopsa! Ben wel benieuwd!

jah. Of mislukte cake!quote:

kom je bij mij koekjes eten?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
jah. Of mislukte cake!
Nee geen trek in frituur. Zin in zoet.

nah...ik prefereer een hap boter, zo uit het pakje happenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef trui het volgende:
lekker een hapje droog cakemeel, doe jij dat nooit lily?

quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
kom je bij mij koekjes eten?
Ik heb 2 grote zakken van deze:
[ afbeelding ]

cantuccini ?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:14 schreef Vicky het volgende:
[..]
kom je bij mij koekjes eten?
Ik heb 2 grote zakken van deze:
[ afbeelding ]

quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef trui het volgende:
lekker een hapje droog cakemeel, doe jij dat nooit lily?
lady-wrb

quote:

quote:

Ik zat om 21.26 te knikkebollen op bed. (Naast Sasha die niet kon slapen en in ons bed wilde liggen).quote:

dan wil ik best wel proefpersoon zijn hoorquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Ze moeten een pil uitvinden die je kan innemen voorafgaande aan een vreetbui. Dat je lichaam niets daarvan opneemt maar gewoon weer uitschijt.

Alliquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef Ticootje het volgende:
Ze moeten een pil uitvinden die je kan innemen voorafgaande aan een vreetbui. Dat je lichaam niets daarvan opneemt maar gewoon weer uitschijt.

m. legt jen straks over. Ze ligt op zijn plekje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik zat om 21.26 te knikkebollen op bed. (Naast Sasha die niet kon slapen en in ons bed wilde liggen).
Maar nu ben ik te lui om af te sluiten en naar boven te gaan...

)
 )

geweldig! Schaf ik daar een emmer van aan. Uitkotsen is zo 1995.quote:

kan heel goed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje over vluchtnummers.
klopt het dat het retournummer gewoon het vluchtummer heen is maar dan 1 verder?
dus bijvoorbeeld 59 en terug 60 (snappen julllie met nog ?)

of nietquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
jamaar met uitkotsen geniet je er twee keer van

Soms, maar soms is het ook eentje minder. Het hangt maar net van de startplek af, of beter, van de maatschappij. (KLM heeft A'dam als startplaats, dus 4050 heen en 4051 terug kan wel kloppen.)quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:23 schreef lady-wrb het volgende:
even een vraagje over vluchtnummers.
klopt het dat het retournummer gewoon het vluchtummer heen is maar dan 1 verder?
dus bijvoorbeeld 59 en terug 60 (snappen julllie met nog ?)

ja genieten is het juiste woord. Met een beetje geluk blijven er stukken in je neus hangen. Kun je die nog eens lekker ophalen. Yammie!!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:24 schreef lady-wrb het volgende:
jamaar met uitkotsen geniet je er twee keer van

nou ja, we hebben hier een vluchtnummer voor de terugreis, maar hij had ..53 opgekregen en op teletekst is het ..54quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Soms, maar soms is het ook eentje minder. Het hangt maar net van de startplek af, of beter, van de maatschappij. (KLM heeft A'dam als startplaats, dus 4050 heen en 4051 terug kan wel kloppen.)
Maar ook dan is het niet zeker want als voorbeeldje als ik naar Zweden ga. Die gaan 4-5 keer per dag en 4-5 keer per dag heen. Dan moet je maar net de juiste tijd hebben zeg maar.

Voor 99% ongeveer wel ja.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nou ja, we hebben hier een vluchtnummer voor de terugreis, maar hij had ..53 opgekregen en op teletekst is het ..54
dan kunnen we er toch wel vanuit gaan dat we de goede vlucht te pakken hebben? hij komt van de goede plaats zeg maar

De ladenkast ben ik nog niet eens mee begonnen, maar ik heb wel wat klusjes kunnen doen die nog moesten en ik heb.. Jawel.. Geslapen
 De ladenkast ben ik nog niet eens mee begonnen, maar ik heb wel wat klusjes kunnen doen die nog moesten en ik heb.. Jawel.. Geslapen  

Agree!!quote:

M. zegt wel eens: jij bent geboren om te slapenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:39 schreef Ticootje het volgende:
Het zou zomaar m'n hobby kunnen zijn.

.
.

dat is wat kinderen veel doen. Zeggen ze.quote:

nee voor straks.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Voor 99% ongeveer wel ja.
Moet je het NU weten (bijv. voor iemand vanavond of morgen op te halen? Anders kan je morgen evt. de luchtvaartmaatschappij zelf even bellen...

nee hij zit nog op de bank zich te verbijten want ze heeft nu al een uur vertragingquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:30 schreef Ticootje het volgende:
Kun je niet smssen, of is ie nu onderweg?

Oja, behalve die van mij. Want die staat -as we speak- weer heen en weer te rammen in d'r campingbed.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:43 schreef Ticootje het volgende:
[..]
dat is wat kinderen veel doen. Zeggen ze.
 .
.

Nee hoor, die van mij doet ook niet aan slapen. Gister half 10 pas naar bed want niet moe, 12 u wakker, 1 u wakker, 3 u zo wakker dat we maar een flesje hebben gemaakt, 5 u wakker, half 7 wakker en om half 9 wakker genoeg om echt uit bed te halen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:45 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Oja, behalve die van mij. Want die staat -as we speak- weer heen en weer te rammen in d'r campingbed.
En dat na 2 goede nachten in haar eigen bed.

jeumig daar word je niet vrolijk van lijkt mequote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mij doet ook niet aan slapen. Gister half 10 pas naar bed want niet moe, 12 u wakker, 1 u wakker, 3 u zo wakker dat we maar een flesje hebben gemaakt, 5 u wakker, half 7 wakker en om half 9 wakker genoeg om echt uit bed te halen.
Leuk joh, tandjes

Dat gebeurde hier ook een keer. Tot ik heel hard ging gillen. Toen durfde ze niet meerquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:49 schreef Ticootje het volgende:
Jen heeft door hoe ze uit dr campingbed komt. Dat zuigt nog harder. Ik vond het zo handig dat ze er dan in elk geval niet uit kon. In 1 beweging staat ze buiten het bedje.
 .
. 

Ach, straks heeft ze al d'r tandjes, en dan gaat ze gewoon voor de leuk niet slapen. Dan weet je dat vastquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:50 schreef innepin het volgende:
[..]
Nee hoor, die van mij doet ook niet aan slapen. Gister half 10 pas naar bed want niet moe, 12 u wakker, 1 u wakker, 3 u zo wakker dat we maar een flesje hebben gemaakt, 5 u wakker, half 7 wakker en om half 9 wakker genoeg om echt uit bed te halen.
Leuk joh, tandjes
 .
.

jen wordt woest als ik haar aanraak als ze boos is. Echt niet voor rede vatbaar. Ik laat haar gewoon uitrazen, en dat duurt wel even want ze is een beetje koppig. Maar als ze dan eindelijk klaar is met gillen en slaan dan draaien meteen dr ogen weg en valt ze in slaap. Dan mag ik wel nog een knuffel geven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:56 schreef Vicky het volgende:
Ik ga naast tess zitten, hand op d'r buik of hoofd en dan nurie ik en dan duurt het meestal maar een paa rminuten voor ze slaapt.

ja, licht uit of deur dicht allemaal aanleiding voor zeker een half uur krijsen en schoppen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:57 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Dat gebeurde hier ook een keer. Tot ik heel hard ging gillen. Toen durfde ze niet meer.
Maar hier dus ook nu vanuit bed met de laptop. En zo gaat het licht uit, dan heeft ze nog meer pech.

als ze eenmaal slaapt kun je een kanon ernaast afschieten. Ze wordt ook in haar eigen bed gelegd straks, wordt ze ook niet wakker van. Maar naar bed toe. Mensen mensen.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 23:00 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Er zijn dr ook die wel slapen hoor snachts....die van mij bijv.

.
.

maar mijn dochter komt ook rgelmatig hoor.
 maar mijn dochter komt ook rgelmatig hoor. 

. Snel het licht uit!!
. Snel het licht uit!!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |