quote:Op zondag 23 mei 2010 20:34 schreef Lois het volgende:
Bluezz doe normaal zegOma, ikmoeternoglangnietaandenken!
Blij dat je dat tegen Vick zei en niet tegen mijquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef Groofsken het volgende:
[..]
Tijd voor een derde.
Gefeliciteerd Lois, met je grote dochter![]()
.
Tijd voor een nakomertjequote:Op zondag 23 mei 2010 20:53 schreef Lois het volgende:
[..]
Blij dat je dat tegen Vick zei en niet tegen mij![]()
nee hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 21:50 schreef Saffier het volgende:
Lois van harte gefeliciteerd met je grote dochter!
Vick hebben we al een meet-verbod van je man ivm je gerammel?
ja voor al die 3100 foto's!quote:Op zondag 23 mei 2010 21:57 schreef Saffier het volgende:
Die 3 foto's van ons, dáár heb je een hele HD voor besteld?
quote:Op zondag 23 mei 2010 21:59 schreef Ticootje het volgende:
Slaapt Tess al Vicks?
Wauw! Mijne is net ingestort.quote:
wel die met mijn kinders natuurlijk..quote:Op zondag 23 mei 2010 21:59 schreef Saffier het volgende:
Je wilt ze toch zeker niet allemáállll hebben he?
M. heeft wel een superfoto gemaakt met dat ieniemieniecameraatje van onsquote:Op zondag 23 mei 2010 22:02 schreef Saffier het volgende:
Woehahahhaahhahaahhahaha het vogelprojecht ahahhahah, die wil je ook écht niet allemaal hebben hoor!
vast welquote:Op zondag 23 mei 2010 22:05 schreef Saffier het volgende:
Nee, is niet erg, is leuk! Kan jouw man dat ook aan de mijne leren?
Daar hoop ik wel op, anders heeft ze pech denk ik.... Mijn geduld is vandaag op.quote:Op zondag 23 mei 2010 22:01 schreef Saffier het volgende:
Ik hoop dat ze doorslaapt meid! Tobias lag om 18.45, volledig afgeknoedeld
Eindelijk Tico! Slaapt ze dan door vannacht?
whahaha... Hij is al wel iets minder erg dan van de week, maar tis nog geen gehoorquote:Op zondag 23 mei 2010 22:14 schreef Saffier het volgende:
Oehje spannende stem weer Vick? Kan je geld mee verdienen joh, voor de volgende vakantie
Ehmmm geen idee. Heb je een naam/adres oid waar je op kan googlen voor openingstijden van de kinderboerderij?quote:Op zondag 23 mei 2010 22:25 schreef XXXKarinXXX het volgende:
Er zit hier dichtbij nog wel een leuke soort van kinderboerderij, maar das is DLd, hebben die ook pinksteren?
Fotoooo!quote:Op zondag 23 mei 2010 22:06 schreef De_Taartjesfeee het volgende:
Ikheb vandaag de hele dag aan een taart gewerkten nu ben ik moe
Eva en Jorden 9..zo groot alweer!Gefeliciteerd!
quote:Op zondag 23 mei 2010 22:39 schreef lady-wrb het volgende:
moet trouwens in de tt u en de e niet andersom?
Neeeeee daar moet ik nog aan beginnenquote:Op maandag 24 mei 2010 10:23 schreef Memmel het volgende:
Mogge!
TF is het onze taart? Dan ben ik nl ook wel benieuwd!
Hier idem..quote:
Dat is misschien een beetje duurquote:Op maandag 24 mei 2010 15:44 schreef Diaan73 het volgende:
Iets voor buiten? Een loopauto? Loopfiets? Of anders iets van Little People.
Ook een soort Duplo-achtig iets.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:35 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dat is misschien een beetje duurik zoek iets van 15 euro max oid. En dat Little People, wat is dat?
Ja was ik inderdaad al van plan, maar ik dacht jullie zijn de experts dus misschien dat hier nog geweldige tips te verkrijgen warenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:11 schreef Spuuglokje het volgende:
Wat een prachtige taart, Taarjesfee!
Breathtaking, ik zou gewoon even een Bart Smit binnenlopen en kijken bij de aanduidingen op de verpakking. Van Duplo heb je nooit genoeg, maar iets van bijvoorbeeld Fisherprice is ook altijd wel een succes.
E.T. wat een fijne tandarts!
Ahaaaquote:Op maandag 24 mei 2010 16:39 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Ook een soort Duplo-achtig iets.
Mooi voorleesboek anders?
Of idd iets van Little People. Of een tof zwembad achtig iets voor in de tuin? Waterpistool![]()
euhm... euhm...
Ja of ik geef 'm dat boekje met die vis met die gave schubbenquote:Op maandag 24 mei 2010 16:49 schreef Jambo het volgende:
Breathtaking, ik zou bij de boekwinkel kijken. Daar heb je net iets meer keuze. Mijn zoontje was, toen hij 2 was, helemaal gek van boekjes met omvouw/uittrek flapjes.
Ik maak ze op bestelling ja, en de prijs is aardig vastgelegd.quote:Op maandag 24 mei 2010 16:47 schreef Tinuviel het volgende:
Fijn Orea, dat de tuin zo mooi wordt en alles afkomt een dezer dagen.
Wat aardig ET een tandarts die op zijn vrije dag patienten nabelt om te vragen hoe het gaat.
TF die taart ongeloofelijk. Maak jij de taarten in opdracht voor een vaste prijs? Hoe lang heb je nodig om zo een taart te maken. Alles wat ik tot nu toe van jou heb gezien op het gebied van taarten ziet er ongeloofelijk mooi uit. Maak je de taarten van binnen verschillend?
Pvoess wat is het uiteindelijk geworden wat jullie vandaag hebben gedaan.
hoe wie wat waar?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik maak ze op bestelling ja, en de prijs is aardig vastgelegd.
Aan deze taart heb ik in totaal 6 uur gestaan, maar daar zit ook bakwerk bij waarbij je ondertussen met andere dingen bezig bent.
Er kan van alles gebruikt worden als vulling, van slagroom tot zwitserse room tot bonbonblocvulling. Maar ook champagnecreme en frambozen is een mogelijkheid
Dank je wel voor de complimenten!
Wat vraag je voor een taart als deze?quote:Op maandag 24 mei 2010 17:28 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Ik maak ze op bestelling ja, en de prijs is aardig vastgelegd.
Aan deze taart heb ik in totaal 6 uur gestaan, maar daar zit ook bakwerk bij waarbij je ondertussen met andere dingen bezig bent.
Er kan van alles gebruikt worden als vulling, van slagroom tot zwitserse room tot bonbonblocvulling. Maar ook champagnecreme en frambozen is een mogelijkheid
Dank je wel voor de complimenten!
Smelten in slagroom, dan stijfkloppen. Instant aderverslibbingquote:Op maandag 24 mei 2010 17:35 schreef huuphuup het volgende:
[..]
hoe wie wat waar?![]()
![]()
![]()
gewoon een hele reep bonbonbloc tussen je kapsel proppen?
Wij zijn net een rondje wezen lopen met Amélie. Groot rondje wel, wat een súperlekker weer zeg
oh daar hou ik wel vanquote:Op maandag 24 mei 2010 17:40 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
Smelten in slagroom, dan stijfkloppen. Instant aderverslibbing
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |