Waarom een iPod?quote:
Ga bij de kerkquote:Op zondag 23 mei 2010 19:23 schreef Versvandepers het volgende:
Tevens: TS houd niet van kleine kinderen
Nee, ik ben autist en kom mijn kelder nooit uit. Tevens ben ik bang dat ik die toeter afpak en vervolgens anaal inbreng bij zijn bezitter, en dat is VERBOTEN bij kinderen van 5quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:30 schreef Bolter het volgende:
[..]
Ga bij de kerkTypes zoals jij kunnen ze nu wel gebruiken!
Ik heb er ook een.quote:
NOU DAT DUS GODVERDOMME OOK NIET EENSquote:Op zondag 23 mei 2010 19:23 schreef Versvandepers het volgende:
Leuk dat ze die dingen hebben voor TIJDENS WEDSTRIJDEN
Als ze je lekker-in-de-tuin-zitten maar niet verstoren tochquote:
Ik download er wel eentje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mijn piek is kwijt
Ow god, proberen die kansloze mongolen ook weer eens een hitje te scoren?quote:
Nee ze willen dat niemander naar kijktquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ow god, proberen die kansloze mongolen ook weer eens een hitje te scoren?
Het wachten is nu nog opquote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Lucifer_Doosje het volgende:
[..]
Ow god, proberen die kansloze mongolen ook weer eens een hitje te scoren?
Leeft hij nog?quote:Op maandag 24 mei 2010 14:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het wachten is nu nog opJohan Vlemmix
Wauw, ik denk dat er nu al een groep mensen met fakkels en hooivorken onderweg is naar de blokker, allemaal naar aanleiding van jouw geweldige post.quote:Op maandag 24 mei 2010 19:28 schreef Schuifpui het volgende:
Die dingen komen blijkbaar van de Blokker? Ook nog ergens anders van?
Heb Blokker al een klachten mail gestuurd, en ik ga die kut winkel boycotten, wie doet ermee?
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef SteveBudin het volgende:
Het materiaal waar ze van gemaakt worden is kankerverwekkend. Typisch gevalletje: wie het laatst lacht![]()
![]()
.
alles tegenwoordig krijg je ziektes van.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 09:29 schreef SteveBudin het volgende:
Het materiaal waar ze van gemaakt worden is kankerverwekkend. Typisch gevalletje: wie het laatst lacht![]()
![]()
.
![]()
.
klaagyuppenquote:
dan ga je maar op schiermonnikoog wonen ofzoquote:Op woensdag 26 mei 2010 23:56 schreef NoBody122 het volgende:
Interesseert me niet.
Bovendien zijn er nog geen belangrijke wedstrijden gespeeld, waarbij de uitslag feitelijk wat boeit.. Niets om zo uitbundig te hoeven vieren dus en wil je dat wel, dan doe je dat maar lekker ergens anders, zonder anderen ongevraagd tot last te zijn.
Nee, dank je.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:02 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
dan ga je maar op schiermonnikoog wonen ofzo
of andersom, het is namelijk niet jouw landquote:Op donderdag 27 mei 2010 00:03 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Nee, dank je.
Wellicht een idee voor de toetertokkies om daar allemaal tijdelijk, tijdens het WK, te verblijven, zodat ze heerlijk ongehinderd hun gang kunnen gaan?
Dit dus.quote:Op woensdag 26 mei 2010 23:44 schreef NoBody122 het volgende:
Mongolen die je rust 's ochtends verstoren met dat soort onzin, dienen preventief geruimd te worden.
Ook niet het hunne.quote:Op donderdag 27 mei 2010 00:05 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
of andersom, het is namelijk niet jouw land
Dat zijn wat mij betreft 23 seconden te lang!quote:
![]()
.
Wat zullen mensen je vervelend hebben gevonden.quote:Op donderdag 10 juni 2010 23:18 schreef drumminggod het volgende:
Vanmiddag 1 gekocht en lekker door school geblazen
kloptquote:Op donderdag 10 juni 2010 23:25 schreef Versvandepers het volgende:
[..]
Wat zullen mensen je vervelend hebben gevonden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on, abuse me more, I like it
Ha, die liep vanmiddag door de Albert Heijn heen met een camerateam hier. Aanraken mag.quote:Op maandag 24 mei 2010 14:27 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Het wachten is nu nog opJohan Vlemmix
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |