quote:
Weet ik niet eens meer, het was al in 2005. Volgens mij was het een optelsom van een heleboel bansquote:
Ik whoop je ass.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:06 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
Ik heb minstens 15 accounts gehad.
Deze is nog als enige over.
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:07 schreef Potloodvis het volgende:
[..]
In langdurigheid misschien, maar in het aantal zeker niet.
Jaa die is baussquote:
Mensen die haten op een forum.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:10 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Jammer dat je niet meetelt in het leven.
?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:13 schreef NoelGallagher het volgende:
Jaaaaaaaaa, we gaan nu allemaal baus (![]()
![]()
) zeggen, want dat is cool.
Gaat misschien ook nog wel gebeuren. Maar eigenlijk wilden we wel vrij spoedig Frankrijk door zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:35 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waarom niet de baws uithangen in Monaco?
WAT EEN BINNENKOMERquote:
Idd ik zocht al naar een Føtøgålerie.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef Chuck_Norris het volgende:
Die site is btw fucking kut om al die mooie pics van haar te zoeken
quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef ynuhh het volgende:
[..]
Ziet er leuk uit. Lijkt me een leuke vakantie.
quote:
GEEN IDEEEquote:
SOOO ECHT WEL HEY.quote:
Hey!!! Ja met jou?quote:
Ik kom op voor Aron.quote:
Ik ook, Cohen vond ik erg zwak. Debatteren lijkt niet echt voor hem weggelegd te zijn.quote:
quote:
Waar is die geile boi in je UI heen?quote:
wat wat. Mn tv staat uit.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahahahaahahahah die Wilders. Zagen jullie het zagen jullie het?
Ze moesten allemaal een fout die ze hebben gemaakt toegeven hè. Zegt die Wilders zo:quote:
Royalquote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal een fout die ze hebben gemaakt toegeven hè. Zegt die Wilders zo:
"Ja ik vind dat ik eerlijk moet zijn, ik moet mijn excuses aanbieden aan de Marokkaanse gemeenschap. Ik heb gezegd dat Marokkanen gemiddeld 5x vaker verdacht zijn van strafbare feiten dan Nederland. Dit moet ik terugnemen. Ze zijn namelijk niet 5x vaker verdacht, maar 6x. Dus bij dezen; sorry voor die fout."
Wat een heldquote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal een fout die ze hebben gemaakt toegeven hè. Zegt die Wilders zo:
"Ja ik vind dat ik eerlijk moet zijn, ik moet mijn excuses aanbieden aan de Marokkaanse gemeenschap. Ik heb gezegd dat Marokkanen gemiddeld 5x vaker verdacht zijn van strafbare feiten dan Nederland. Dit moet ik terugnemen. Ze zijn namelijk niet 5x vaker verdacht, maar 6x. Dus bij dezen; sorry voor die fout."
Ik iig wel, heb net weer aangezet. Bij elke klap erger ik me meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |