Vast om je gescheld.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:54 schreef Potloodvis het volgende:
Ik heb 1 note gekregen, zal wel een positieve zijn.
Ik ga ook kijken.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:56 schreef WillFerrell het volgende:
Nou jongens, ik pak mijn fles Lindeman-wijn erbij, ga wat korianderkaas in blokjes snijden en ga knus op de sofa naar het lijsttrekkersdebat kijken.
Waarom word jij eigenlijk altijd zosnel geunbanned.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:57 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Ik heb er 97.![]()
Had er eerst 104 maar dat was teruggebracht naar 91.
Die 3 maanden van laatst. Ik krijg steeds van die neukbannetjes van een week ofzo.quote:
Mensen die niet eerder unbanned worden.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die 3 maanden van laatst. Ik krijg steeds van die neukbannetjes van een week ofzo.
Ik ben een baas.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:59 schreef Mozy het volgende:
[..]
Waarom word jij eigenlijk altijd zosnel geunbanned.
Tussen 21 februari en 5 mei ben jij in het totaal voor 5 maanden gebanned. en je hebt er in het totaal maar 6 dagen uitgezeten.
Cancerpussies die tegen mij pratenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:59 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Mensen die niet eerder unbanned worden.
Ik heb 27 notes, en ben al een keer voor 2 maanden en 3 maanden gebanned geweest.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:59 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Die 3 maanden van laatst. Ik krijg steeds van die neukbannetjes van een week ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |