quote:
GEEN IDEEEquote:
SOOO ECHT WEL HEY.quote:
Hey!!! Ja met jou?quote:
Ik kom op voor Aron.quote:
Ik ook, Cohen vond ik erg zwak. Debatteren lijkt niet echt voor hem weggelegd te zijn.quote:
quote:
Waar is die geile boi in je UI heen?quote:
wat wat. Mn tv staat uit.quote:Op zondag 23 mei 2010 21:51 schreef Otis2.0 het volgende:
Hahahahahaahahahah die Wilders. Zagen jullie het zagen jullie het?
Ze moesten allemaal een fout die ze hebben gemaakt toegeven hè. Zegt die Wilders zo:quote:
Royalquote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal een fout die ze hebben gemaakt toegeven hè. Zegt die Wilders zo:
"Ja ik vind dat ik eerlijk moet zijn, ik moet mijn excuses aanbieden aan de Marokkaanse gemeenschap. Ik heb gezegd dat Marokkanen gemiddeld 5x vaker verdacht zijn van strafbare feiten dan Nederland. Dit moet ik terugnemen. Ze zijn namelijk niet 5x vaker verdacht, maar 6x. Dus bij dezen; sorry voor die fout."
Wat een heldquote:Op zondag 23 mei 2010 21:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ze moesten allemaal een fout die ze hebben gemaakt toegeven hè. Zegt die Wilders zo:
"Ja ik vind dat ik eerlijk moet zijn, ik moet mijn excuses aanbieden aan de Marokkaanse gemeenschap. Ik heb gezegd dat Marokkanen gemiddeld 5x vaker verdacht zijn van strafbare feiten dan Nederland. Dit moet ik terugnemen. Ze zijn namelijk niet 5x vaker verdacht, maar 6x. Dus bij dezen; sorry voor die fout."
Ik iig wel, heb net weer aangezet. Bij elke klap erger ik me meer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |