ik had 'n ninja-editquote:
schijnbaar wel, anders zou je de moeite niet nemen het te postenquote:
meedoenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef gevaarlijke-man het volgende:
>hoi ik ben nieuw mag ik meedoen
NEE OPKANKEREN DIT IS ONZE SC VROEGER WAS ALLES BETER GODVERDETERING
Aaah je avatar kwam me al bekend voor. Tijd niet gesproken, alles goed?quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* gevaarlijke-manquote:![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:45 schreef gevaarlijke-man het volgende:
[..]
ik ken zo thug die had als msn: gevaarlijke_ihab@hotmail.comSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
* gevaarlijke-man
nou sws niet geaccepteerd, die combi![]()
Have funquote:Op zondag 23 mei 2010 19:45 schreef ThePianoMan het volgende:
ik ga even een stoplicht opzoeken, naar voren rijden en daar extra lang blijven wachten als het groen is.
tot zo folks
ja het ging inderdaad zoquote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef gevaarlijke-man het volgende:
>hoi ik ben nieuw mag ik meedoen
NEE OPKANKEREN DIT IS ONZE SC VROEGER WAS ALLES BETER GODVERDETERING
Kijk dat is nou net het verschil tussen jou en mij. Ik neem het internet en fok niet serieus en mijn posts hoef je ook niet altijd serieus te nemen. Jij daarentegen neemt het internet wel serieus.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:44 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
schijnbaar wel, anders zou je de moeite niet nemen het te posten
Daarentegen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:46 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Kijk dat is nou net het verschil tussen jou en mij. Ik neem het internet en fok niet serieus en mijn posts hoef je ook niet altijd serieus te nemen. Jij daarin tegen neemt het internet wel serieus.
Dit is de reden waarom jij faalt en ik niet
mooie foto'squote:Op zondag 23 mei 2010 19:46 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Kijk dat is nou net het verschil tussen jou en mij. Ik neem het internet en fok niet serieus en mijn posts hoef je ook niet altijd serieus te nemen. Jij daarin tegen neemt het internet wel serieus.
quote:
bbaadd for president!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:46 schreef bbaadd het volgende:
[..]
van jezelf zeggen dat je niet faaltquote:Op zondag 23 mei 2010 19:46 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |