Dikke care, anders is er dus alleen maar gezeik. Lekker gaan reageren op mensen die je niet mag (jaja deed ik ook met vaatwasser maar dat was gewoon leedvermaakquote:Op zondag 23 mei 2010 19:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Omdat wij hier ook zitten... mensen negeren is onaardig...
[..]
Dus je vind me niet lief...
Wij zijn lief, voor elkaar. Niet veel anders dan jullie...quote:Op zondag 23 mei 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet op elkaar. Althans, laatste tijd niet meer. Maar dat doet er niet toe, het was een hint naar jullie allemaal.
Mexicaantje, ben jij nou eigenlijk Noortje?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet op elkaar. Althans, laatste tijd niet meer. Maar dat doet er niet toe, het was een hint naar jullie allemaal.
En dat kan jou schelen omdat?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef bbaadd het volgende:
[..]
mja toen er een paar exa'ers kwamen werd er meteen zielig gedaan over het feit dat we nieuw waren in hun topic
Ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Mexicaantje, ben jij nou eigenlijk Noortje?
Hij vond ons niet leuk en vond dat de oude SC leuker was (lees: 2 dagen eerder) maar je kan beter even 40 topics terug lezen (we gaan rapquote:
Ja natuurlijk. I'm outta here anyway want ik ga eten halen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wij zijn lief, voor elkaar. Niet veel anders dan jullie...
mensen die voetbal hatenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef ThePianoMan het volgende:
het zijn allemaal pussy's.
het begon toen wij aangaven voetbal te hatenKonden die pussy's niet tegen
neeeeeeheeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef bbaadd het volgende:
[..]
mja toen er een paar exa'ers kwamen werd er meteen zielig gedaan over het feit dat we nieuw waren in hun topic
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef ThePianoMan het volgende:
het zijn allemaal pussy's.
het begon toen wij aangaven voetbal te hatenKonden die pussy's niet tegen
nee ik verk-nker al deze examens.. ik zie wel.. scheikunde 6,7 nodig wiskunde 4,9 engels 4,9quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Jetfly het volgende:
Iedereen aan de stress? Ik heb geen zin meer! ThePianoMan: hoe gaat het leren? Al aardig op weg?
Wij hebben geen stressquote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Jetfly het volgende:
Iedereen aan de stress? Ik heb geen zin meer! ThePianoMan: hoe gaat het leren? Al aardig op weg?
pics van je zusje met ijsquote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef Ravenous- het volgende:
Dit kan geen toeval zijn, mijn zusje is net ijsjes halen
pics van je zusje terwijl ze dat ijsje aan het likken is.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef Ravenous- het volgende:
Dit kan geen toeval zijn, mijn zusje is net ijsjes halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |