inderdaad! schrijf een boekquote:
Omg echt. Ik moet er niet aan denken om nog een jaar op deze school en in dit huis te blijven. Nouja dit huis is heerlijk maar mijn ouders niet zo normaal gesproken.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:28 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
voor jou ook, ik zou het echt kut vinden als ik nou dalijk niet op kamers kan
BaasD, wat ben je toch een slechte rijmer.quote:
same herequote:Op zondag 23 mei 2010 19:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Omg echt. Ik moet er niet aan denken om nog een jaar op deze school en in dit huis te blijven. Nouja dit huis is heerlijk maar mijn ouders niet zo normaal gesproken.
quote:
zoietsquote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ga je nou gewoon ons negeren en blijven SCen met die 2 users uit je groepje die nog over zijn![]()
You lost the game, get over it
En dat maakt voor jou uit, omdat?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ga je nou gewoon ons negeren en blijven SCen met die 2 users uit je groepje die nog over zijn![]()
ik ben een allemansvriendquote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Good for you!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zoiets
ik heb jullie niks te zeggen dus waarom zou ik dat doen
terugquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is eigeniljk waarom ik PUB leuker vind dat EXA. Het gezeik hier. Als je mensen niet mag, negeer ze. Ga er niet op in. Doei.
Omdat wij hier ook zitten... mensen negeren is onaardig...quote:Op zondag 23 mei 2010 19:34 schreef kutkabouter het volgende:
[..]
zoiets
ik heb jullie niks te zeggen dus waarom zou ik dat doen
Dus je vind me niet lief...quote:Op zondag 23 mei 2010 19:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
Dit is eigeniljk waarom ik PUB leuker vind dat EXA. Het gezeik hier. Als je mensen niet mag, negeer ze. Ga er niet op in. Doei.
quote:
beste regisseur ooit!quote:
Niet op elkaar. Althans, laatste tijd niet meer. Maar dat doet er niet toe, het was een hint naar jullie allemaal.quote:
mja toen er een paar exa'ers kwamen werd er meteen zielig gedaan over het feit dat we nieuw waren in hun topicquote:Op zondag 23 mei 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet op elkaar. Althans, laatste tijd niet meer. Maar dat doet er niet toe, het was een hint naar jullie allemaal.
Dikke care, anders is er dus alleen maar gezeik. Lekker gaan reageren op mensen die je niet mag (jaja deed ik ook met vaatwasser maar dat was gewoon leedvermaakquote:Op zondag 23 mei 2010 19:38 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Omdat wij hier ook zitten... mensen negeren is onaardig...
[..]
Dus je vind me niet lief...
Wij zijn lief, voor elkaar. Niet veel anders dan jullie...quote:Op zondag 23 mei 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Niet op elkaar. Althans, laatste tijd niet meer. Maar dat doet er niet toe, het was een hint naar jullie allemaal.
Mexicaantje, ben jij nou eigenlijk Noortje?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:39 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
En dat kan jou schelen omdat?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef bbaadd het volgende:
[..]
mja toen er een paar exa'ers kwamen werd er meteen zielig gedaan over het feit dat we nieuw waren in hun topic
Ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef Keeskacheltje het volgende:
[..]
Mexicaantje, ben jij nou eigenlijk Noortje?
Hij vond ons niet leuk en vond dat de oude SC leuker was (lees: 2 dagen eerder) maar je kan beter even 40 topics terug lezen (we gaan rapquote:
Ja natuurlijk. I'm outta here anyway want ik ga eten halen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Wij zijn lief, voor elkaar. Niet veel anders dan jullie...
mensen die voetbal hatenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef ThePianoMan het volgende:
het zijn allemaal pussy's.
het begon toen wij aangaven voetbal te hatenKonden die pussy's niet tegen
neeeeeeheeeeeeeeeeequote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef bbaadd het volgende:
[..]
mja toen er een paar exa'ers kwamen werd er meteen zielig gedaan over het feit dat we nieuw waren in hun topic
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef ThePianoMan het volgende:
het zijn allemaal pussy's.
het begon toen wij aangaven voetbal te hatenKonden die pussy's niet tegen
nee ik verk-nker al deze examens.. ik zie wel.. scheikunde 6,7 nodig wiskunde 4,9 engels 4,9quote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Jetfly het volgende:
Iedereen aan de stress? Ik heb geen zin meer! ThePianoMan: hoe gaat het leren? Al aardig op weg?
Wij hebben geen stressquote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Jetfly het volgende:
Iedereen aan de stress? Ik heb geen zin meer! ThePianoMan: hoe gaat het leren? Al aardig op weg?
pics van je zusje met ijsquote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef Ravenous- het volgende:
Dit kan geen toeval zijn, mijn zusje is net ijsjes halen
pics van je zusje terwijl ze dat ijsje aan het likken is.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef Ravenous- het volgende:
Dit kan geen toeval zijn, mijn zusje is net ijsjes halen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |