nee, dat is natuurlijk ook net zo effectief als trainen in de sportschoolquote:
Met opdrukken train je het meeste de borst, maar wat moet ik dan met mijn wheels, guns, rug etc ?quote:
TS:quote:Op zondag 23 mei 2010 16:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Met opdrukken train je het meeste de borst, maar wat moet ik dan met mijn wheels, guns, rug etc ?
Tis nog een blauwe ook, bak een taart en vier het.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wist dat een iemand het op zijn minst eensch met me zou zijn!
Voor je rug kan je gewoon op een tafel liggen en omgekeerde sit up doen . en die andere dingen zeggen mij niet zo veel, men sportschool is niet zo uitgebreid in die opgepompte guido chit.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Met opdrukken train je het meeste de borst, maar wat moet ik dan met mijn wheels, guns, rug etc ?
Ga ik uiteraard doen! Maar er zitten teveel calorieën in een taart!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis nog een blauwe ook, bak een taart en vier het.
Wheels je wielen=benen. Guns=je armen!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:36 schreef DikkeShizzle het volgende:
[..]
Voor je rug kan je gewoon op een tafel liggen en omgekeerde sit up doen . en die andere dingen zeggen mij niet zo veel, men sportschool is niet zo uitgebreid in die opgepompte guido chit.
Amai seg, Limburg!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef 16meter het volgende:
Sportschool 'fitness' noemen..
Ben je een Belg ofzo?
benen ken ik wel een zware oefening voor namelijk : op een been staan , andere been gestrekt naar voren en dan omlaag omhoog .quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard doen! Maar er zitten teveel calorieën in een taart!
[..]
Wheels je wielen=benen. Guns=je armen!
Hmm ik heb ook nog een set dubmells liggen! Maar thuis kijken ze me raar aan als ik daar mee aan de gang ga buiten. Triceps kan ik gewoon dips doen tussen twee stoelen ?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:41 schreef DikkeShizzle het volgende:
[..]
benen ken ik wel een zware oefening voor namelijk : op een been staan , andere been gestrekt naar voren en dan omlaag omhoog .
en armen opdrukken , dus kort pakken voor je triceps en biceps is optrekken
teveel kcal in een taart ?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard doen! Maar er zitten teveel calorieën in een taart!
[..]
Wheels je wielen=benen. Guns=je armen!
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Je kan toch ook lekker gaan hardlopen?
Kcal, wil ik niet wat ik wil zijn eiwitten. Ik ben geen ectomorph dus ik hoef ook niet veel te gainen!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:46 schreef DeBassist het volgende:
[..]
teveel kcal in een taart ?wil je nou gainen of afvallen ?
oh dan ligt het anders jaquote:Op zondag 23 mei 2010 16:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Kcal, wil ik niet wat ik wil zijn eiwitten. Ik ben geen ectomorph dus ik hoef ook niet veel te gainen!
Volgens mij zoek jij alleen maar dikke spieren of niet ? en als je gaat wielrennen of mountainbiken krijg je ook erg sterke beenspieren.quote:
Maar ik ben al fit!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:47 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
Maar je blijft er wel lekker fit van.![]()
DBP Dat forum is 50000 keer erger dan fok!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:50 schreef DeBassist het volgende:
[..]
oh dan ligt het anders ja![]()
zou er geen BB taart op DBB zijn te vinden?
Nee maar ik heb sowieso niet de spiergroep voor duur sporten. Ik heb een wielren fiets, maar ik ben slechts goed in explosief kracht zetten en snel te sprinten. Hetzelfde geld voor rennen. Dus ik moet sowieso trainen voor dat doel!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:50 schreef DikkeShizzle het volgende:
[..]
Volgens mij zoek jij alleen maar dikke spieren of niet ? en als je gaat wielrennen of mountainbiken krijg je ook erg sterke beenspieren.
Je bedoeld dat je geen uithoudingsvermogen hebt?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee maar ik heb sowieso niet de spiergroep voor duur sporten. Ik heb een wielren fiets, maar ik ben slechts goed in explosief kracht zetten en snel te sprinten. Hetzelfde geld voor rennen. Dus ik moet sowieso trainen voor dat doel!
DBB zei ikquote:Op zondag 23 mei 2010 16:51 schreef Argo het volgende:
[..]
Maar ik ben al fit!
[..]
DBP Dat forum is 50000 keer erger dan fok!
Aah sorry dan heb ik het fout overgetypt. Toch vind ik dat dat forum vol zit met klote users.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:54 schreef DeBassist het volgende:
[..]
DBB zei ik![]()
true, maar sommige stickies zijn wel nuttig
Jij moet gaan thaiboksen serieusquote:Op zondag 23 mei 2010 16:52 schreef Argo het volgende:
[..]
Nee maar ik heb sowieso niet de spiergroep voor duur sporten. Ik heb een wielren fiets, maar ik ben slechts goed in explosief kracht zetten en snel te sprinten. Hetzelfde geld voor rennen. Dus ik moet sowieso trainen voor dat doel!
Nee de een is beter daar in dan de andere!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:54 schreef Chinless het volgende:
[..]
Je bedoeld dat je geen uithoudingsvermogen hebt?
Ik doe al boksen, ook vind ik thai boksen niet leuk, ik zou veel liever de oude Muay thai leren!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:57 schreef DikkeShizzle het volgende:
[..]
Jij moet gaan thaiboksen serieus, ziek chille sport en veel explosie .
Because he's worth itquote:
Ik ben gewoon jaloers.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:05 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Pff ik wil fitnessen wat is daar mis mee ?
mja hun adviezen komen meestal neer op je helemaal kapotvreten en dan trainen tot je neervaltquote:Op zondag 23 mei 2010 16:55 schreef Argo het volgende:
[..]
Aah sorry dan heb ik het fout overgetypt. Toch vind ik dat dat forum vol zit met klote users.
de mijne nietquote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef Feitosa het volgende:
Ik know. Maar morgen kunnen we weer oud ijzer douwen.
Dan is de gym weer open.
Hier issie 1e en 2e pinksterdag geslotenquote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef Feitosa het volgende:
Ik know. Maar morgen kunnen we weer oud ijzer douwen.
Dan is de gym weer open.
kcal is een aanduiding van energie, het is geen stofquote:Op zondag 23 mei 2010 16:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Kcal, wil ik niet wat ik wil zijn eiwitten. Ik ben geen ectomorph dus ik hoef ook niet veel te gainen!
Klopt, en dat is dom advies!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:06 schreef DeBassist het volgende:
[..]
mja hun adviezen komen meestal neer op je helemaal kapotvreten en dan trainen tot je neervalt![]()
en ze zijn nogal anti-ecto
quote:
Hier dus ook!quote:Op zondag 23 mei 2010 17:08 schreef Adelante het volgende:
[..]
Hier issie 1e en 2e pinksterdag gesloten
Niks, want ik wilde ook gaan. Dan kan er niks mis mee zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:05 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Pff ik wil fitnessen wat is daar mis mee ?
Zullen we samen gaan ?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niks, want ik wilde ook gaan. Dan kan er niks mis mee zijn.
Naar een dicht fitnesscentrum ja?quote:
Ik ben ectomorf en ga dus zo min mogelijk doen wat calorieen verbrand. Enkel spieren pompen dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef paranoia het volgende:
Terechte klacht. Maar als je zo graag wil sporten/bewegen, ga dan inderdaad op je wielren fiets of ga hardlopen! Dan sport je toch nog en kan je die quiche eten.
Ben je jaloers dat je zelf een magere slungel bent ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
TS heeft het dutchbodybuilding forum even doorgelezen en denkt dat hij er verstand van heeft
Lol ik kan niet eens fitnessen al was het morgen bepakt met huisvrouwen met vette lichamen! Mij zou het niet boeien als ik maar bij de gewichten kan!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef _Mystery_ het volgende:
Morgen is het weer open.
Hopen dat de huisvrouwen hun vette lichamen thuislaten. :
DBB zegt alleen dat je veel moet eten en hard moet trainen. En zijn dus ook paupers. Wil je echte goeie tips, dan lees je http://scoobysworkshop.com/quote:Op zondag 23 mei 2010 19:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
TS heeft het dutchbodybuilding forum even doorgelezen en denkt dat hij er verstand van heeft
I lol'dquote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat je zelf een magere slungel bent ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |