nee, dat is natuurlijk ook net zo effectief als trainen in de sportschoolquote:
Met opdrukken train je het meeste de borst, maar wat moet ik dan met mijn wheels, guns, rug etc ?quote:
TS:quote:Op zondag 23 mei 2010 16:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Met opdrukken train je het meeste de borst, maar wat moet ik dan met mijn wheels, guns, rug etc ?
Tis nog een blauwe ook, bak een taart en vier het.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:27 schreef Argo het volgende:
[..]
Ik wist dat een iemand het op zijn minst eensch met me zou zijn!
Voor je rug kan je gewoon op een tafel liggen en omgekeerde sit up doen . en die andere dingen zeggen mij niet zo veel, men sportschool is niet zo uitgebreid in die opgepompte guido chit.quote:Op zondag 23 mei 2010 16:31 schreef Argo het volgende:
[..]
Met opdrukken train je het meeste de borst, maar wat moet ik dan met mijn wheels, guns, rug etc ?
Ga ik uiteraard doen! Maar er zitten teveel calorieën in een taart!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:34 schreef beelz het volgende:
[..]
Tis nog een blauwe ook, bak een taart en vier het.
Wheels je wielen=benen. Guns=je armen!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:36 schreef DikkeShizzle het volgende:
[..]
Voor je rug kan je gewoon op een tafel liggen en omgekeerde sit up doen . en die andere dingen zeggen mij niet zo veel, men sportschool is niet zo uitgebreid in die opgepompte guido chit.
Amai seg, Limburg!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef 16meter het volgende:
Sportschool 'fitness' noemen..
Ben je een Belg ofzo?
benen ken ik wel een zware oefening voor namelijk : op een been staan , andere been gestrekt naar voren en dan omlaag omhoog .quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard doen! Maar er zitten teveel calorieën in een taart!
[..]
Wheels je wielen=benen. Guns=je armen!
Hmm ik heb ook nog een set dubmells liggen! Maar thuis kijken ze me raar aan als ik daar mee aan de gang ga buiten. Triceps kan ik gewoon dips doen tussen twee stoelen ?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:41 schreef DikkeShizzle het volgende:
[..]
benen ken ik wel een zware oefening voor namelijk : op een been staan , andere been gestrekt naar voren en dan omlaag omhoog .
en armen opdrukken , dus kort pakken voor je triceps en biceps is optrekken
teveel kcal in een taart ?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:38 schreef Argo het volgende:
[..]
Ga ik uiteraard doen! Maar er zitten teveel calorieën in een taart!
[..]
Wheels je wielen=benen. Guns=je armen!
quote:Op zondag 23 mei 2010 16:40 schreef AdvancedPower het volgende:
Je kan toch ook lekker gaan hardlopen?
Kcal, wil ik niet wat ik wil zijn eiwitten. Ik ben geen ectomorph dus ik hoef ook niet veel te gainen!quote:Op zondag 23 mei 2010 16:46 schreef DeBassist het volgende:
[..]
teveel kcal in een taart ?wil je nou gainen of afvallen ?
oh dan ligt het anders jaquote:Op zondag 23 mei 2010 16:47 schreef Argo het volgende:
[..]
Kcal, wil ik niet wat ik wil zijn eiwitten. Ik ben geen ectomorph dus ik hoef ook niet veel te gainen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |