Niks, want ik wilde ook gaan. Dan kan er niks mis mee zijn.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:05 schreef Argo het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
[..]
Pff ik wil fitnessen wat is daar mis mee ?
Zullen we samen gaan ?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:16 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Niks, want ik wilde ook gaan. Dan kan er niks mis mee zijn.
Naar een dicht fitnesscentrum ja?quote:
Ik ben ectomorf en ga dus zo min mogelijk doen wat calorieen verbrand. Enkel spieren pompen dus.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:15 schreef paranoia het volgende:
Terechte klacht. Maar als je zo graag wil sporten/bewegen, ga dan inderdaad op je wielren fiets of ga hardlopen! Dan sport je toch nog en kan je die quiche eten.
Ben je jaloers dat je zelf een magere slungel bent ofzo?quote:Op zondag 23 mei 2010 19:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
TS heeft het dutchbodybuilding forum even doorgelezen en denkt dat hij er verstand van heeft
Lol ik kan niet eens fitnessen al was het morgen bepakt met huisvrouwen met vette lichamen! Mij zou het niet boeien als ik maar bij de gewichten kan!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:40 schreef _Mystery_ het volgende:
Morgen is het weer open.
Hopen dat de huisvrouwen hun vette lichamen thuislaten. :
DBB zegt alleen dat je veel moet eten en hard moet trainen. En zijn dus ook paupers. Wil je echte goeie tips, dan lees je http://scoobysworkshop.com/quote:Op zondag 23 mei 2010 19:05 schreef IkBenGeenKloon. het volgende:
TS heeft het dutchbodybuilding forum even doorgelezen en denkt dat hij er verstand van heeft
I lol'dquote:Op zondag 23 mei 2010 19:35 schreef El_Liberaliste het volgende:
[..]
Ben je jaloers dat je zelf een magere slungel bent ofzo?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |