schaken?quote:Op zondag 23 mei 2010 16:50 schreef MarkM het volgende:
Zo. Tijd om vrouwen te checken op het terras.
Wil.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:01 schreef Schieganger het volgende:
Een artiestenmanager bij Top Notch Records wilt mijn portfolio zien
Leuk.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:01 schreef Schieganger het volgende:
Top Notchquote:Op zondag 23 mei 2010 17:01 schreef Schieganger het volgende:
Wel grappig dat Top Notch zijn portfolio wil zien en vervolgens zijn hele site op zwart staatquote:Op zondag 23 mei 2010 17:17 schreef MarkM het volgende:
[..]
Schieganger ziet FOK! als een speelhoek. Dus neem hem vooral niet serieus.
Zijn hele leven is één zwart gat.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Wel grappig dat Top Notch zijn portfolio wil zien en vervolgens zijn hele site op zwart staat
Daar is maar een remedie voor.quote:
vanmavond weer nachtdienstquote:Op zondag 23 mei 2010 17:46 schreef MarkM het volgende:
Er zit een chick tegenover me, met een rokje zo kort.
Wat voor werk doe je dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vanmavond weer nachtdienst![]()
Hopelijk mag ik met een luxewagen, en staat er dit keer geen vangrail in de weg.
Moet je maar niet in slaap vallen, faler.quote:Op zondag 23 mei 2010 17:52 schreef Marco001 het volgende:
[..]
vanmavond weer nachtdienst![]()
Hopelijk mag ik met een luxewagen, en staat er dit keer geen vangrail in de weg.
taxiquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 18:18 schreef Marco001 het volgende:
[..]
taxi
ennuh, 9 uur rijden zonderr pauzes is wel slaapverwekkend..
Oh, honbd aan het dronken voeren met stokbrood.
Kanker, zie ik die Lamon. weer.quote:Op zondag 23 mei 2010 18:47 schreef Zeroku het volgende:
Hoe zie je er nu uit? #34______________________
It sure's nice being whitequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ohneequote:Tevens wordt de term gehanteerd wanneer een middelbare scholier op VWO-niveau gemiddeld een 8 of hoger op zijn eindexamenlijst heeft staan.
Alles 8 of hoger.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
Wat de kut is Cum Laude eigenlijk, zonder onvoldoendes toch?
Gemiddelde van een 8,0 dacht ik.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
alles boven een 8 dacht ik...quote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:18 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Gemiddelde van een 8,0 dacht ik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cum_laude
Ja, en alleen op VWO niveau.quote:
Ja dacht het niet, dan was ik ook Cum Laude geslaagdquote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
Haha natuurkunde ging verschrikkelijk bij mij maar ik moest een 3.4 halen voor een 6 afgerond, en ik heb nu een 3.5-5.5, en dan de vragen overgeslagen waarvan ik niet meer wist wat ik had ingevuld dus dat komt gelukkig wel goed. Waardoor ik scheikunde nu heel laag kan halen, dus daar ga ik geen moeite meer in steken (nouja, na wiskunde B dan die dag nog leren maar niet nu al). Ik wil wiskunde B gewoon heel goed maken en dan scheikunde mijn best doen, hoger dan een 2.3 moet wel lukkenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:16 schreef Ravenous- het volgende:
Ja helaas wel. Maar het gaat wel lekker. Ik kan in theorie nog cum laude slagen. Met een 7,9 voor scheikunde en een 8,3 voor duits wat ik eeecht niet ga redden. Maar de examens tot nu toe gaan wel oké. Natuurkunde leek best goed te gaan, tot ik de antwoorden op internet zag
. Maar daar wil ik graag een 7,0 of hoger voor halen, zit er misschien net in.
En scheikunde is idd klote, zeker als je een incapable leraar hebt![]()
Ik denk niet dat mij dat gaat lukken.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:19 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Dat dan weer niet, je mag best een 6 hebben.
Als je gemiddeld maar op een 8 uitkomt
WOW.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:20 schreef Ravenous- het volgende:
Maar m'n zus ik cum laude geslaagd met een gemiddelde van een 8,5. En nu kom ik...
Natuurkunde had ik opzich alles ingevuld, maar sommige dingen kwamen er echt niet uit.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Haha natuurkunde ging verschrikkelijk bij mij maar ik moest een 3.4 halen voor een 6 afgerond, en ik heb nu een 3.5-5.5, en dan de vragen overgeslagen waarvan ik niet meer wist wat ik had ingevuld dus dat komt gelukkig wel goed. Waardoor ik scheikunde nu heel laag kan halen, dus daar ga ik geen moeite meer in steken (nouja, na wiskunde B dan die dag nog leren maar niet nu al). Ik wil wiskunde B gewoon heel goed maken en dan scheikunde mijn best doen, hoger dan een 2.3 moet wel lukken(dan sta ik een 4, wat ik nou niet echt wil maar goed, het kįn iig). En Duits rond de 6 denk ik want ik ben niet zo goed in tekstverklaren. Ennehmmm dan Grieks nog, dar wil ik een 7 voor halen dus moet het kutweer worden want anders kan ik écht niet leren.
Wel, ik ben slimmer dan m'n zus (quote:Op zondag 23 mei 2010 19:23 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
WOW.
Ik hoef niet veel moeite doen om mijn zus te evenaren.Die deed mavo omdat ze nooit zin had, heeft d'r MBO afgemaakt en twee HBO studies niet afgemaakt.
Ze is wel lief.
Jij deed 2 jaar geleden eindexamen en dat was een bazenjaar!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Wel, ik ben slimmer dan m'n zus (), maar zij deed er echt superveel voor.
Ik doe al 6 jaar fluitend vwo, maar heb nooit een hol uitgevoerd
Als je aardig doet!quote:Op zondag 23 mei 2010 19:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Jij deed 2 jaar geleden eindexamen en dat was een bazenjaar!
Mexicaantje, ik kwam gister ook hier maar toen vonden ze me niet lief... kan jij me een beetje steunen hier
Ja ik hoorde ook van anderen die dat niet meer wistenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:26 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ja ik wist niet meer wat een NTC was dus ik heb die laatste vijf vragen allemaal fout. Terwijl het echt dom was want ik twijfelde of de weerstand nou hoger of lager werd en als ik even logisch had nagedacht met die vragen had ik zo kunnen zien dat het het laatste was, maar ik heb het eerste aangenomen.
Ik doe altijd aardig. Soms ben ik een beetje trollerig maar vaak ben ik heel liefquote:
Ik doe dit jaar examen, niet 2 jaar terug.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ja echt domquote:Op zondag 23 mei 2010 19:31 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ja ik hoorde ook van anderen die dat niet meer wisten
Agoss. Je moet jezelf wel even bewijzen.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:31 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Ik doe altijd aardig. Soms ben ik een beetje trollerig maar vaak ben ik heel liefalleen niet tegen mensen die gemeen doen tegen mij en me er niet bij willen hebben!
hmm ok ik post wel gewoon lief hier danquote:Op zondag 23 mei 2010 19:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Agoss. Je moet jezelf wel even bewijzen.
Waarom zit je dan niet in EXA SC...quote:Op zondag 23 mei 2010 19:32 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik doe dit jaar examen, niet 2 jaar terug.![]()
Echt waar
Echt niet, vorig jaar was een bazenjaarquote:Op zondag 23 mei 2010 19:30 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Mexicaantje, ik kwam gister ook hier maar toen vonden ze me niet lief... kan jij me een beetje steunen hier
Dat is het enige keer de afgelopen 3 jaar dat ik er niet was (:'))quote:
Het subforum 'Tijdelijke fora' had ik ingeklaptquote:Op zondag 23 mei 2010 19:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Waarom zit je dan niet in EXA SC...Daar is het gezellig
Er zijn wat mensen weg dus nieuwe mensen mogen best komenquote:Op zondag 23 mei 2010 19:41 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Het subforum 'Tijdelijke fora' had ik ingeklapt.
EXA SC is een hel geworden.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:36 schreef Zolcon het volgende:
[..]
hmm ok ik post wel gewoon lief hier danmaar die jongens doen gemeen enzo...
[..]
Waarom zit je dan niet in EXA SC...Daar is het gezellig
True.quote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
EXA SC is een hel geworden.En ik ga eten.
Als dit je eerste bericht ook is:quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:43 schreef Ravenous- het volgende:
Dit kan geen toeval zijn, mijn zusje is net ijsjes halen
Ik wou alleen zeggen dat die titel geen toeval kan zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 19:52 schreef bbaadd het volgende:
[..]
Zeggen dat het een hel is als dit je eerste bericht is:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:52 schreef Ravenous- het volgende:
[..]
Ik wou alleen zeggen dat die titel geen toeval kan zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Zijn er al pics geplaatst van dat zusje met ijs?quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 19:55 schreef Zolcon het volgende:
[..]
Zijn er al pics geplaatst van dat zusje met ijs?
Jij. doet. zeker. geen. VWOquote:Op zondag 23 mei 2010 19:17 schreef Zeroku het volgende:
Ik zou het rammenquote:
Zo te zien heeft ze het syndroom van Downquote:
Ik doe ook geen acht jaar over mijn middelbare schoolquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |