precies wat ik dacht....nee wat doet ie....houdt braaf zn bek dicht weet geen enkel weerwoord te verzinnen en met de staart tussen de benen terug naar zn plek.....ongelooflijk....amateur.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Weakling het volgende:
Rommelig zooitje. In niemand zijn voordeel zo. Wel duidelijk dat Cohen nog heel veel te leren heeft. Wilders is een onbeschofte knuppel door zo weg te lopen in het debat met Cohen. Daar had Cohen gebruik van kunnen maken. Als Wilders dat tegenover Rutte had geflikt dan was ie er niet zo goed vanaf gekomen.
En omdat Cohen geen ballen heeft, kan Wilders dit flikken.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Weakling het volgende:
Rommelig zooitje. In niemand zijn voordeel zo. Wel duidelijk dat Cohen nog heel veel te leren heeft. Wilders is een onbeschofte knuppel door zo weg te lopen in het debat met Cohen. Daar had Cohen gebruik van kunnen maken. Als Wilders dat tegenover Rutte had geflikt dan was ie er niet zo goed vanaf gekomen.
dat bleef adje melkert destijds ook....we weten hoe het daarmee geeindigd isquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Cohen bleef mooi rustig en beschaafd. Wilders en Rutte brullen alleen maar.
Balkie aarzelend.
Anders ik wel!!quote:Op zondag 23 mei 2010 20:43 schreef Rezzy het volgende:
Ik vind dat wel echt knap hoor, gewoon door blijven lullen, dwars tegen de ander in tot hij/zij afhaakt. Ik voer zelf regelmatig debatten maar daar heb ik echt moeite mee.
Cohen is een politicus van de oude stempel. Uit een tijd waarin men elkaar liet uitpraten en beleefd bleef. Tegen deze " nieuwerwetse" manier van politiek bedrijven is Cohen niet opgewassen.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:45 schreef Swetsenegger het volgende:
"Netjes"Is dat tegenwoordig de term voor een ruggengraatloze zak hooi.
Als je zoals jij zegt 'beschaafd' bent is er geenquote:Op zondag 23 mei 2010 20:46 schreef Whiskers2009 het volgende:
Cohen bleef mooi rustig en beschaafd. Wilders en Rutte brullen alleen maar.
Balkie aarzelend.
Precies wat ik bedoel.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Cohen is een politicus van de oude stempel. Uit een tijd waarin men elkaar liet uitpraten en beleefd bleef. Tegen deze " nieuwerwetse" manier van politiek bedrijven is Cohen niet opgewassen.
Natuurlijk is die er wel.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Als je zoals jij zegt 'beschaafd' bent is er geen
mogelijkheid om gehoord te worden. Dat is dus het
zogenaamde thee drinken van die lullo.
De PvdA dacht met Cohen weer terug te kunnen keren naar de PvdA van Adje Melkert. No way dat de burger dat gaat pikken. Wouter Bos had gewoon gelijk.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:47 schreef HaagsPietje het volgende:
[..]
dat bleef adje melkert destijds ook....we weten hoe het daarmee geeindigd is
Hij heeft simpelweg geen argument. Amsterdam is volledig naar de klote gegaan, net als alle overige grote steden. Moord en doodslag is aan de orde van de dag, criminaliteit cijfers reizen de pan uit en Cohen gaat er prat op dat dat onder zijn bewind zo goed ging.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Cohen is een politicus van de oude stempel. Uit een tijd waarin men elkaar liet uitpraten en beleefd bleef. Tegen deze " nieuwerwetse" manier van politiek bedrijven is Cohen niet opgewassen.
ADje Melkert? Hoe kom je erbij?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
De PvdA dacht met Cohen weer terug te kunnen keren naar de PvdA van Adje Melkert. No way dat de burger dat gaat pikken. Wouter Bos had gewoon gelijk.
Zo nieuwerwets is het anders niet. In grote delen van de rest van de wereld gaat het al sinds jaar en dag zo. Alleen in Nederland zeverde men elkaar altijd in slaap.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:48 schreef Weakling het volgende:
[..]
Ja, de PvdA van Adje Melkert. De zogenaamd "beschaafde" PvdA, waar de burger zich niet meer in herkent.quote:
Was Cohen daar ook burgemeester dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij heeft simpelweg geen argument. Amsterdam is volledig naar de klote gegaan, net als alle overige grote steden. ...
Er is toch een verschil tussen, de ander niet aan het woord laten en een stevige discussie voeren.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:51 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Zo nieuwerwets is het anders niet. In grote delen van de rest van de wereld gaat het al sinds jaar en dag zo. Alleen in Nederland zeverde men elkaar altijd in slaap.
Daar geloof ik niets van. Wel de PvdA die al langer meegaat en niet met de waan van de dag meegaat, zoiets?quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef dpgargoyle het volgende:
[..]
Ja, de PvdA van Adje Melkert. De zogenaamd "beschaafde" PvdA, waar de burger zich niet meer in herkent.
Eenschquote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij heeft simpelweg geen argument. Amsterdam is volledig naar de klote gegaan, net als alle overige grote steden. Moord en doodslag is aan de orde van de dag, criminaliteit cijfers reizen de pan uit en Cohen gaat er prat op dat dat onder zijn bewind zo goed ging.
Als Wilders dan zegt dat wanneer Cohen zegt het met Nederland net te willen doen als hij in Amsterdam deed dat geen belofte maar een dreigement is, kan ik hem alleen maar gelijk geven.
Prima dat jij daar wel in geloofd. Maar ik denk datquote:
Eens. Slim gegoochel met cijfers en het negeren van de extreem gedaalde aangiftebereidheid maken de criminaliteit echt niet lager. Ik dacht dat de PvdA dat zolangzamerhand wel onder ogen zou zien, maar blijkbaar dus niet.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:50 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
Hij heeft simpelweg geen argument. Amsterdam is volledig naar de klote gegaan, net als alle overige grote steden. Moord en doodslag is aan de orde van de dag, criminaliteit cijfers reizen de pan uit en Cohen gaat er prat op dat dat onder zijn bewind zo goed ging.
Als Wilders dan zegt dat wanneer Cohen zegt het met Nederland net te willen doen als hij in Amsterdam deed dat geen belofte maar een dreigement is, kan ik hem alleen maar gelijk geven.
Welnee. Zo gaat het overal. Een goed debater hoort iets van een straatvechter in zich te hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 20:52 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Er is toch een verschil tussen, de ander niet aan het woord laten en een stevige discussie voeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |