quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik was net buiten en zo te horen had mijn buurjongen weer eens een chick op zijn kamer zitten
Die rechter?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True. Maar de zangeres
[ afbeelding ]
Zij willen het niet missenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel een dag van missen?Ik mis er ook twee dagen van omdat Lowlands dan is.
Maar Bart! Ik wil wel mee dan, als't mag hè. Want dat is vet.
quote:
KMT kán je ook niet missenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zij willen het niet missen
Je mag wel met mij mee
Maar jou ken ik nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zij willen het niet missen
Je mag wel met mij mee
Maar die zangeres heeft wel iets weg van Kate Nashquote:
Binnen een paar maanden kent heel PUB mijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar jou ken ik niet![]()
Bart ook niet trouwens.Bart, ik ben wel moe dan hoor! Want Lowlands. En intro.
Joah, het duurt ook maar 12 uurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar jou ken ik niet![]()
Bart ook niet trouwens.Bart, ik ben wel moe dan hoor! Want Lowlands. En intro.
Ja, alleen dr zangstijl is iets andersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Maar die zangeres heeft wel iets weg van Kate Nash
'Gelukkig' wel jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is leven is soms oneerlijk ja.
Gelukkig hoor je bij 97% van de vriend(in) loze FOK!kers.
Liever Kate Nash ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alleen dr zangstijl is iets anders
En jij ook, en je kunt nog lachenquote:
Precies.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En jij ook, en je kunt nog lachen
Idd.quote:
Daarvan is wel 80% getrouwd,maar dat terzijdequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is leven is soms oneerlijk ja.
Gelukkig hoor je bij 97% van de vriend(in) loze FOK!kers.
Ja ik weet nog niet hoorquote:
Alleen jij en OUD.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarvan is wel 80% getrouwd,maar dat terzijde
Even kijken of ik hem zelf kan vindenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bartttt moet je die goede versie van Deadmau5? Is 19075098 keer mooier.
Ja, en geilen online op jonge meisjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarvan is wel 80% getrouwd,maar dat terzijde
Zo. Nu klopt het weerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en geilen online op jonge meisjes. jongetjes
Daar heb je een dagtaak aan om bij te houden dat topic.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
[Singles] ...Zijn deze keer onschuldig...
Hehe inderdaad. Toevallig las ik daar laatst dat je ook pas officieel ontgroend bent in [Singles] als je eens wat hebt gedaan met iemand anders uit dat topic. En blijkbaar zijn er best veel ontgroendquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar heb je een dagtaak aan om bij te houden dat topic.
Volgens mij ligt de leeftijd wel redelijk hoog daar, of niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:30 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Toevallig las ik daar laatst dat je ook pas officieel ontgroend bent in [Singles] als je eens wat hebt gedaan met iemand anders uit dat topic. En blijkbaar zijn er best veel ontgroend
Ja, rond de dertig ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de leeftijd wel redelijk hoog daar, of niet?
Geef hem maar een kusje van mequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:30 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd is in heaven 80's en 90's hits dus allemaal dansende moeders hier![]()
Misschien van de leeftijd van z'n bardame?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:30 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd is in heaven 80's en 90's hits dus allemaal dansende moeders hier![]()
Of drugs, jwtquote:
Ja dat moet jij weten. Ik weet niet of ik het ga doen dan want Lowlands is zegmaar een week ervoor.quote:
Ik ga denk ik weer ouderwets aan de colaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja dat moet jij weten. Ik weet niet of ik het ga doen dan want Lowlands is zegmaar een week ervoor.
We shall see.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ga denk ik weer ouderwets aan de colaHoewel dat wel enorm 2007 is
Excellent!quote:
Buh.quote:
het gaat hier rustig worden, wat een vroege tijden allemaal.quote:
Ik blijf tot 2 uur!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
het gaat hier rustig worden, wat een vroege tijden allemaal.
Trusten
Ik ben er pas net.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:44 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
het gaat hier rustig worden, wat een vroege tijden allemaal.
Trusten
Nou hè!quote:
Ohai!quote:
Zuurkoolquote:
Kan ermee door ja.quote:
For what?quote:
Ja, die moet ik binnenkort maar weer eens checkenquote:
Ik haat Tivoli. Zomaar controleren op leeftijd bij vrienden. Terwijl ik al binnen was.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:54 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, die moet ik binnenkort maar weer eens checkenMaar niet in de tyfoli. Melkweg ofzo
En ze hebben de subs aan het plafond hangenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik haat Tivoli. Zomaar controleren op leeftijd bij vrienden. Terwijl ik al binnen was.
Jahoor. Hij staat op Fok!, dus...quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Heb je toestemming om die foto te posten?
Ik dacht The Subs.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:56 schreef Bravebart het volgende:
[..]
En ze hebben de subs aan het plafond hangen_
True that. Maar Boemklatsch en Wannabe a star zijn welquote:
Ik wist dat je dat ging zeggen.quote:
Ja ik ging toen naar DumDum. Met Guerilla Speakerz en Boemklatsch toen geloof ik.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:57 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True that. Maar Boemklatsch en Wannabe a star zijn welHoewel zij volgens mij niet meer bij Rauw zitten, maar bij Dum-Dum
Omdat het noobs zijnquote:
Ja maar ik dacht het ook serieus.quote:
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja ik ging toen naar DumDum. Met Guerilla Speakerz en Boemklatsch toen geloof ik.
Dankjewel Mark M!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef MarkM het volgende:
[..]
Voor deze keer blijft het bij een waarschuwing, jongeman!
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht het ook serieus.Ik moest drie keer lezen voordat ik je begreep, ik adcht eerst een poster ofzo.
Ik ben op de brug van de Melkweg geweest.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Omdat het noobs zijnDie tent is echt niet goed. Geluid is echt veel te kut daar. Misschien nog wel slechter dan in de Melkweg oude zaal
Zit je een maand in het land der Fransen gast, besef je dat wel!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:59 schreef Ned_Bigby het volgende:
Zal ik een maand in Frankrijk op een camping gaan werken.
Hmmz
Voor schoolquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:59 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ben op de brug van de Melkweg geweest.
Ik haat die chicks nog steeds daarvoor, dat we niet binnenkwamen. En toen gingen we met twee hele hele leuke jongens naar zo'n 21+ tent, had één van die chicks dat niet gehoord dus ze zei dat ze 18 was ennnn toen mochten we weer wat anders gaan zoeken.quote:
Ik bijna, bij goldfish.quote:
Ja en het is in Orleans, ook niet zo geweldig.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zit je een maand in het land der Fransen gast, besef je dat wel!
Zulke kutsituaties hèquote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik haat die chicks nog steeds daarvoor, dat we niet binnenkwamen. En toen gingen we met twee hele hele leuke jongens naar zo'n 21+ tent, had één van die chicks dat niet gehoord dus ze zei dat ze 18 was ennnn toen mochten we weer wat anders gaan zoeken.
Het was er iets te warmquote:
Orlyansquote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ja en het is in Orleans, ook niet zo geweldig.
Ik dacht serieus dat ik tijdens Goldfish knocked out zou gaan. Ik had het ook tiefuswarm, niks te drinken en iedereen zat op elkaar te drukkenquote:
Ik trek wel iets heel sexy's aan. Push up BH, lief knipogen en klaaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Zulke kutsituaties hèAls we bij ML niet binnenkomen verkopen we gewoon kaartjes voor 90 euro en gaan we zuipen in Amsterdam
Mja, is vaak in zulke tenten, verbaasde ik me bij de Effenaar ook weer overquote:Op zondag 23 mei 2010 00:04 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik dacht serieus dat ik tijdens Goldfish knocked out zou gaan. Ik had het ook tiefuswarm, niks te drinken en iedereen zat op elkaar te drukken
Ja, dat probeerde ik dus eerst, maar toen werd ik er dus juist uitgezetquote:Op zondag 23 mei 2010 00:04 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik trek wel iets heel sexy's aan. Push up BH, lief knipogen en klaaar.
Daar wil ik werken! Moet alleen nog sollicitatiemailtje schrijven.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Mja, is vaak in zulke tenten, verbaasde ik me bij de Effenaar ook weer over
Je bent gewoon een beestquote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik was bang dat ik bij TBB in Watt knock-out zou gaan toen die gast met zijn elleboog op mijn jukbeen knalde en ik door de versnelling met een grote kracht de vloer kopte. Maar het viel mee.
OMG, dat barmeisje afgelopen weekquote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar wil ik werken! Moet alleen nog sollicitatiemailtje schrijven.
Komt omdat je geen inkijk had omdat je zo lang bent.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:05 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, dat probeerde ik dus eerst, maar toen werd ik er dus juist uitgezet
Mijn collega vroeg de volgende dag of mijn mascara uitgelopen was of dat het een blauw oog was.quote:
Ik zat al in de IPH-houdingquote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Komt omdat je geen inkijk had omdat je zo lang bent.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:07 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn collega vroeg de volgende dag of mijn mascara uitgelopen was of dat het een blauw oog was.
...quote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat al in de IPH-houding
Al keek ik hem toen recht in z'n ogen, misschien lag het daar aan...
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zat al in de IPH-houding
Al keek ik hem toen recht in z'n ogen, misschien lag het daar aan...
Ik ging helemaal los op Lily Allen toen we in de rij stonden en iedereen vond me raar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
Aan de andere kant, ik was bij Werchter ook al bang ik onderuit zou gaan.
De digitale thermometers daar gaven 38 graden aan en iedereen stond te drukken in de rij voor de ingang, gelukkig werd er wel water uitgedeeld.
Ook leuk was dat er een soort sluis was, je moest eerst voor de openingspoort wachten, daar lieten ze steeds groepjes door die bij kleinere poortjes dan weer een bandje omgehangen kregen.
Maar op dat terrein van die 'sluis' kwamen steeds de brancards met flauwgevallen mensen langs omdat de EHBO tent aan die sluis vast lag. Erg leuk om letterlijk iedere minuut iemand langs te zien worden gedragen![]()
Terecht.quote:
Ja en dat soort dingen haat ik dusquote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Ned_Bigby het volgende:
Aan de andere kant, ik was bij Werchter ook al bang ik onderuit zou gaan.
De digitale thermometers daar gaven 38 graden aan en iedereen stond te drukken in de rij voor de ingang, gelukkig werd er wel water uitgedeeld.
Ook leuk was dat er een soort sluis was, je moest eerst voor de openingspoort wachten, daar lieten ze steeds groepjes door die bij kleinere poortjes dan weer een bandje omgehangen kregen.
Maar op dat terrein van die 'sluis' kwamen steeds de brancards met flauwgevallen mensen langs omdat de EHBO tent aan die sluis vast lag. Erg leuk om letterlijk iedere minuut iemand langs te zien worden gedragen![]()
Word!quote:
Ik ben uiteindelijk maar even weggelopen om ergens wat te eten en te drinken en heb Lily Allen daar bij zo'n gigantisch hek bewondert.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:09 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik ging helemaal los op Lily Allen toen we in de rij stonden en iedereen vond me raar.
Naja, bij mij is het echt een combinatie van de Warmte en blijkbaar toch lichte angst voor zo'n gigantische mensenmassaquote:Op zondag 23 mei 2010 00:10 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja en dat soort dingen haat ik dusZeker als je bier drinkt en dus veel vocht verliest zijn zulke dingen killing
Autist!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:12 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Naja, bij mij is het echt een combinatie van de Warmte en blijkbaar toch lichte angst voor zo'n gigantische mensenmassa's Avonds en als ik flink gedronken had, had ik nergens last van
Vroeger had ik er nooit last vanquote:
Nee, vroeger kon ik ook met 1 keer pissen per avond toequote:
Ik lowlands, heb twee six packs, een zak brood en hagelslag meegenomen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik heb heel Werchter op water geleeft. Scheelde toch weer geld.
Drugs zijn de oplossing voor alles!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, vroeger kon ik ook met 1 keer pissen per avond toe
Zo lang mogelijk wachten. Once you pop, you can't stop.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Nee, vroeger kon ik ook met 1 keer pissen per avond toe
Niet als je ze inneemt in de verkeerde moodquote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Drugs zijn de oplossing voor alles!
Ik heb heel Melt! op knakworsten, wodka ('s morgens) en bier ('s nachts) geleefdquote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Ik lowlands, heb twee six packs, een zak brood en hagelslag meegenomen.
Drie dagen lang op boterhammen met hagelslag, bier en heel veel water geleefd.
Maar 1 avond goed aangeschoten geweest, volgende keer ga ik wel meer drinken![]()
Mocht ik vrijdag naar pinkpop gaan, dan sowieso wel. Het weer is best chill en het geld staat weer op mijn rekeningquote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef Mexicaantje. het volgende:
Ik ga dus echt niet drinken hè, als het zo warm is als het op Rock Werchter en Pinkpop was vorig jaar.
I know. Maar care. Ik haal wel een plaspartout.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:15 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zo lang mogelijk wachten. Once you pop, you can't stop.
Hahaquote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb heel Melt! op knakworsten, wodka ('s morgens) en bier ('s nachts) geleefd
Ja daar kan ik niet over meepraten. Maar je hoeft niet naar de WC!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Niet als je ze inneemt in de verkeerde mood
Pinkpop is een gevoelig onderwerp dit jaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Mocht ik vrijdag naar pinkpop gaan, dan sowieso wel. Het weer is best chill en het geld staat weer op mijn rekening
Warm gastquote:
Eerst keer dat ik blowde had ik iets van een gram ofzo? Eerst was het nog best chill maar na een tijdje ging het ineens wat minderquote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ja daar kan ik niet over meepraten. Maar je hoeft niet naar de WC!
Oquote:
Ik heb nog nooit geblowd. Lijkt me dus echt geen fuck aan.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:19 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Eerst keer dat ik blowde had ik iets van een gram ofzo? Eerst was het nog best chill maar na een tijdje ging het ineens wat minder!
Melt! pwnd gewoonquote:
Ik vond er ook geen fuck aanquote:Op zondag 23 mei 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geblowd. Lijkt me dus echt geen fuck aan.
Mijn eerste festival, Pinkpop 2008. Toen gingen we eerder weg omdat iemand van onze groep eerder naar huis moest (RATM gemist verdomme). En in de trein gingen we zo'n blik openmaken met een hamer.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond er ook geen fuck aanIk zat met 2 kotsende mensen in de kamer en de rest was fucking irritant
Niks mis mee. Sowieso beter dan harddrugsquote:Op zondag 23 mei 2010 00:20 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit geblowd. Lijkt me dus echt geen fuck aan.
Nah, daar heeft m'n uuhm ja fuck it wat ze was, nogal slechte ervaringen mee met bad trips enzoquote:
Zoals alcoholquote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Niks mis mee. Sowieso beter dan harddrugs
Die line-up ziet er wel tof uit maar die website is wel heeeeel erg ouderwetsquote:
Koop dan gewoon een blik met zo'n clipjequote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Mijn eerste festival, Pinkpop 2008. Toen gingen we eerder weg omdat iemand van onze groep eerder naar huis moest (RATM gemist verdomme). En in de trein gingen we zo'n blik openmaken met een hamer.En het sap in de prullenbak gooien maar dat spoot er eerst uit. Hele trein stonk.
Ohh dat was fijn. Oja en ik ging iedereen vertellen dat ik een Foo Fighters plectrum had. 8)
Melt! is oldschoolquote:Op zondag 23 mei 2010 00:22 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Die line-up ziet er wel tof uit maar die website is wel heeeeel erg ouderwets
Mijn eerste keer lachgasquote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik vond er ook geen fuck aanIk zat met 2 kotsende mensen in de kamer en de rest was fucking irritant
Ja had gekund.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een blik met zo'n clipje
Al die Engelsen bij Werchter vorig jaarquote:Op zondag 23 mei 2010 00:23 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Melt! is oldschoolIn alles. Alleen jammer van de lompe Duitsers, maar dat maken de enorme groep coke snuivende Engelsen weer goed
quote:
Engelsen zijn epicquote:Op zondag 23 mei 2010 00:24 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Al die Engelsen bij Werchter vorig jaar
In uuuh, zo'n relforumquote:
Ik zou vanuit historisch oogpunt zeggen alcohol, maar als ik de verhalen mag geloven is dat veel schadelijkerquote:Op zondag 23 mei 2010 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
'Wat zie jij je kind liever gebruiken, alcohol of XTC?'
Open er een topic over.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:28 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik zou vanuit historisch oogpunt zeggen alcohol, maar als ik de verhalen mag geloven is dat veel schadelijker
Vind je?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]Dat ging Michel een keer doen bij mij thuis. Ik wilde niet. Maar wat zag dat er ... oninteressant uit.
Ik ben te dronken.quote:
Alcohol.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
'Wat zie jij je kind liever gebruiken, alcohol of XTC?'
Epische gast die Michel.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mja hij zat een beetje voor zich uit te staren, het voelde ongetwijfeld heel leuk maar puur omdat hij het was staat het spul me tegen.
Ja kudt, ik dacht, die fles wijn blijft vast geen nacht goed.quote:
Dat kun je wel stellen, ja.quote:
Nee, vervuilde XTC en je bent de lul.quote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef Mexicaantje. het volgende:
Mja hij zat een beetje voor zich uit te staren, het voelde ongetwijfeld heel leuk maar puur omdat hij het was staat het spul me tegen.
Ik heb echt geen idee meer in welke periode ik hem gekend hebquote:Op zondag 23 mei 2010 00:32 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat kun je wel stellen, ja.
Ik wil weten hoe hij over mij praat. Als het net zo is als bij zijn ex voor mij dan![]()
is dat best grappig.
Moet je volgende keer naar de houdbaarheidsdatum kijken!!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:32 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja kudt, ik dacht, die fles wijn blijft vast geen nacht goed.
Daarom: testcentra!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:32 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Nee, vervuilde XTC en je bent de lul.
Ik werd ook niet zo blij toen een meisje uit mijn klas vertelde hoe die XTC nou precies bij haar in zijn werk ging
[..]![]()
Ik was tot augustus.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:33 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee meer in welke periode ik hem gekend hebNa jou al volgens mij?
Te moeilijk!quote:Op zondag 23 mei 2010 00:33 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Moet je volgende keer naar de houdbaarheidsdatum kijken!!
Wat een hel.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:33 schreef MarkM het volgende:
Er zit bij mij in de klas iemand die op Michel lijkt. Maar dan met korte haren.
Mmh, ff de EXIF bekijkenquote:
Dat was vast de meet dat we daarna naar Holly gingen met hemquote:Op zondag 23 mei 2010 00:35 schreef Mexicaantje. het volgende:
Er was toen zo'n meet toen het net uit was en daar ging hij heen want Lau dus toen ging ik maar niet.
Over. Idd.quote:
Naja, gewoon het feit dat spul ervoor zorgt dat je echt tot de volgende middag wakker blijft en je helemaal loopt te stuiteren. Daar zou ik naderhand echt niet blij van wordenquote:
Als je je daar al druk om maakt..quote:Op zondag 23 mei 2010 00:36 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Naja, gewoon het feit dat spul ervoor zorgt dat je echt tot de volgende middag wakker blijft en je helemaal loopt te stuiteren. Daar zou ik naderhand echt niet blij van worden
Maar wat dat betreft ben ik wel voor legalisering van harddrugs ja, dan kan je het allemaal testen.
Dat maakt het leven iets minder zwaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:36 schreef MarkM het volgende:
[..]
Elke les moet ik weer indirect aan jou denken.
Hihihoehoe.quote:
Michel-woord.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:39 schreef Bravebart het volgende:
Hij negert me ook nog, de lijerNa alles wat we meegemaakt hebben!
Ah dat is best wel chill, denk toch dat ik het zelf nooit ga uitproberen want hypochonder enzo.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:37 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Als je je daar al druk om maakt..
Dat kan nu ook schatjepetatje. www.drugs-test.nl. Wordt gesubsidieerd door de overheid dus je spul moet uit NL komen anders mag het officieel niet. Maar dat kan dus al.
Was ook het planquote:Op zondag 23 mei 2010 00:40 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Michel-woord.
Jij ging me nog wijs proberen te maken dat hij een pornofilm had opgenomen.
Sowieso.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:38 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat maakt het leven iets minder zwaar.
Leeft liiszle nog?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was ook het planMet liiszle en yvonne
Dat telt niet. En ik ga nu wel slapen want concentratie weg.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Was ook het planMet liiszle en yvonne
Trustequote:Op zondag 23 mei 2010 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat telt niet. En ik ga nu wel slapen want concentratie weg.
quote:Op zondag 23 mei 2010 00:43 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Dat telt niet. En ik ga nu wel slapen want concentratie weg.
Er is nog iemandquote:
Nog wat te beleven hier?quote:
Upload hem ff dan!quote:Op zondag 23 mei 2010 01:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
Server van spitsnieuws/geenstijl staat te roken
quote:Op zondag 23 mei 2010 01:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
Server van spitsnieuws/geenstijl staat te roken
Staat hij niet meer in je cache?quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
mstr
DevilsWhore
Trevland
The_Chosen_1
Zeroku
the_legend_killer
naatje_1
Stoeprand
Mexicaantje.
Giertje
chufi
Myraela
PeZu
Huppelmuts
Jotcha
henrydg
laforest
LovelyLady
Ezechielk
eNGine10
Renesite
Desunoto
Bravebart
goldfinger1963
c0nd0r
tubacloud
Marco001
justmattie
Torrio
Hyman
Sjoegerd
-SG-
littledrummergirl
tliciouz
Panda72
Vandergeld
timmmmm
Pingwingei
MarkM
Heroinjunk
Trollface.
Arcee
suikertaartje
Outpost76
8108139dpths
Ravenous-
Marijkezwolle
-Datdus-
D.
3keernix
Echt iedereen heeft zoiets, waar maak ik dat?quote:
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op de afgelopen maand:
Bravebart
StrikerZeljko
Tim86
Mexicaantje.
BBQ-MEISTER
MarkM
Jotcha
Sjoegerd
Guus_Geluk
de_boswachter
Omnifacer
Zeroku
DeLuna
thePeoplesClub
mstr
BruggiKeane
heywoodu
Helly
Hyman
Robbiedd
Miloboi
APK
tubacloud
Theoden
PirE
PoepProducer
TheZapster
Hoogstaande
Bevin
Jaudenase
-J-D-
suikertaartje
Chapter11
Marco001
neilpad
-SG-
tliciouz
Xeanor
Luc_Nilis_PSV
Roa
Ambrosius
Tijgertje.
zeebeschuit
Chriz2k
Stickvis
PietjePuk007
Winner_Taco
tjoptjop
Renesite
De_Beer80
quote:Mijn forumvriendjes gebaseerd op het afgelopen jaar:
wolvendagen
Broekpaling
4EverBlackEyed
Otis2.0
Breathtaking
Zotheid
Skylark.
Smart_ass
BobbyB
Mozy
Lakitu
Crack_
Hoogstaande
Maisnon
Allure_
Chai
JaniesBrownie
Bragi
IQM
Siniti
Fascination
WillFerrell
reetveter
Devvie
jordeeeh
Chuck_Norris
LudoSanders
NoelGallagher
gers
phpmystyle
Tim86
Adolecens
StrikerZeljko
S.Seagal
kurk_droog
Potloodvis
Dqod
de_boswachter
L0t..
ynuhh
PhifeDawg
Ezio
Omnifacer
Gaultier
BruggiKeane
MiVer
Paaskonijn
heywoodu
Helly
Syb-rund.
quote:
quote:
Zwemmenquote:Op zondag 23 mei 2010 11:12 schreef mstr het volgende:
Wat zal ik vandaaaag eens gaaaaaan doeeeeen...
Met dit weer, geen zin in zwemmen hebbenquote:
Ben opgestaan met last van m'n rug.quote:Op zondag 23 mei 2010 11:14 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Met dit weer, geen zin in zwemmen hebben
Ohquote:
Serieus nietquote:
Nee, haha!quote:
quote:
quote:
Zoveel mensen komen er hier niet langsquote:Op zondag 23 mei 2010 11:22 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
. In de zomer is er niets beter dan met je tuinset half op straat staan. Kratje bier onder je voeten, en mensen kijken.
quote:Op zondag 23 mei 2010 11:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Zoveel mensen komen er hier niet langs
Of ze zijn omgeven door een stuk metaal.
Het is half 12?quote:Op zondag 23 mei 2010 11:25 schreef mstr het volgende:
Helaas is het al een beetje laat om naar het strand te gaan.
Hij woont niet naast het strand.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |