quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Ned_Bigby het volgende:
Ik was net buiten en zo te horen had mijn buurjongen weer eens een chick op zijn kamer zitten
Die rechter?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Bravebart het volgende:
[..]
True. Maar de zangeres
[ afbeelding ]
Zij willen het niet missenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Daar kan je toch wel een dag van missen?Ik mis er ook twee dagen van omdat Lowlands dan is.
Maar Bart! Ik wil wel mee dan, als't mag hè. Want dat is vet.
quote:
KMT kán je ook niet missenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zij willen het niet missen
Je mag wel met mij mee
Maar jou ken ik nietquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Zij willen het niet missen
Je mag wel met mij mee
Maar die zangeres heeft wel iets weg van Kate Nashquote:
Binnen een paar maanden kent heel PUB mijquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar jou ken ik niet![]()
Bart ook niet trouwens.Bart, ik ben wel moe dan hoor! Want Lowlands. En intro.
Joah, het duurt ook maar 12 uurquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Maar jou ken ik niet![]()
Bart ook niet trouwens.Bart, ik ben wel moe dan hoor! Want Lowlands. En intro.
Ja, alleen dr zangstijl is iets andersquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:24 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Maar die zangeres heeft wel iets weg van Kate Nash
'Gelukkig' wel jaquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is leven is soms oneerlijk ja.
Gelukkig hoor je bij 97% van de vriend(in) loze FOK!kers.
Liever Kate Nash ja.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja, alleen dr zangstijl is iets anders
En jij ook, en je kunt nog lachenquote:
Precies.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
En jij ook, en je kunt nog lachen
Idd.quote:
Daarvan is wel 80% getrouwd,maar dat terzijdequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:23 schreef mstr het volgende:
[..]
Het is leven is soms oneerlijk ja.
Gelukkig hoor je bij 97% van de vriend(in) loze FOK!kers.
Ja ik weet nog niet hoorquote:
Alleen jij en OUD.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarvan is wel 80% getrouwd,maar dat terzijde
Even kijken of ik hem zelf kan vindenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef Mexicaantje. het volgende:
Bartttt moet je die goede versie van Deadmau5? Is 19075098 keer mooier.
Ja, en geilen online op jonge meisjes.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:27 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Daarvan is wel 80% getrouwd,maar dat terzijde
Zo. Nu klopt het weerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef mstr het volgende:
[..]
Ja, en geilen online op jonge meisjes. jongetjes
Daar heb je een dagtaak aan om bij te houden dat topic.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
[Singles] ...Zijn deze keer onschuldig...
Hehe inderdaad. Toevallig las ik daar laatst dat je ook pas officieel ontgroend bent in [Singles] als je eens wat hebt gedaan met iemand anders uit dat topic. En blijkbaar zijn er best veel ontgroendquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:29 schreef mstr het volgende:
[..]
Daar heb je een dagtaak aan om bij te houden dat topic.
Volgens mij ligt de leeftijd wel redelijk hoog daar, of niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:30 schreef Ned_Bigby het volgende:
[..]
Hehe inderdaad. Toevallig las ik daar laatst dat je ook pas officieel ontgroend bent in [Singles] als je eens wat hebt gedaan met iemand anders uit dat topic. En blijkbaar zijn er best veel ontgroend
Ja, rond de dertig ofzo.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:31 schreef mstr het volgende:
[..]
Volgens mij ligt de leeftijd wel redelijk hoog daar, of niet?
Geef hem maar een kusje van mequote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:30 schreef Hyman het volgende:
Sjoerd is in heaven 80's en 90's hits dus allemaal dansende moeders hier![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |