niet allemaal tijn.. niet allemaalquote:
Klopt jij bent beide niet meerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet allemaal tijn.. niet allemaal
Godtjequote:
jij bent ouder tijnquote:
Ja maar ik ben nog wel heel onschuldigquote:
daar twijfel ik ook echt niet aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog wel heel onschuldig
Gelukkigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar twijfel ik ook echt niet aan
Doe er wat aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JBquote:
ik zou het niet positief opvattenquote:
Zoals wat?quote:
Waarom niet? Ik wil het imago van ideale schoonzoon gaan aanmetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
JB![]()
[..]
ik zou het niet positief opvatten
Een ideale schoonzoon heeft ook pit en lef. Die is niet alleen duf en braaf.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals wat?
[..]
Waarom niet? Ik wil het imago van ideale schoonzoon gaan aanmeten
En wie zegt dat ik altijdt braaft ben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een ideale schoonzoon heeft ook pit en lef. Die is niet alleen duf en braaf.
dan moet je eerst de kans zien te vinden om schoonzoon te wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals wat?
[..]
Waarom niet? Ik wil het imago van ideale schoonzoon gaan aanmeten
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik altijdt braaft ben?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt vast welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet je eerst de kans zien te vinden om schoonzoon te worden
oke. ik ga nu stil zijn en tot 29.002.234 tellenquote:
Succesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. ik ga nu stil zijn en tot 29.002.234 tellen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snel gedaan. Of was je aan het tikken en vingeren tegelijk?
Nee daar heeft ze in vibo voorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snel gedaan. Of was je aan het tikken en vingeren tegelijk?
ook dat is geen wondermiddel hoorquote:
True er gaat niets boven het echte werkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook dat is geen wondermiddel hoor
Dat snap ik. Maar aangezien je op FOK! KLAAR! zit te posten neem ik aan dat niemand je aan het beffen is. Anders zal ik je nog wat tips geven wat je ook kan doen als er iemand is die dat met je wilt doen.quote:
Je hebt uitgebreide ervaringen met vibo's?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True er gaat niets boven het echte werk
het was geen KLAAR! het was een klaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar aangezien je op FOK! KLAAR! zit te posten neem ik aan dat niemand je aan het beffen is. Anders zal ik je nog wat tips geven wat je ook kan doen als er iemand is die dat met je wilt doen.
Toch nog enig verstand.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was geen KLAAR! het was een klaar![]()
en als ik bezig zou zijn (net of zonder iemand) , zou k bezig zijn met iets heul anders dan posten
af en toe komt het nog wel bovendrijvenquote:
Het blijkt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
af en toe komt het nog wel bovendrijven
de waterstofperoxide heeft nog niet alles vernietigtquote:
Mot je ook niet gebruiken meisje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de waterstofperoxide heeft nog niet alles vernietigt
hoe moet ik anders mn haren verven?quote:
Niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe moet ik anders mn haren verven?
maar dan heb ik een saaie haarkleurquote:
Saai? Saaiheid zit niet van buiten, dat komt van binnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan heb ik een saaie haarkleur
Ja oke, maar mijn eigen haarkleur ziet er grauw uitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Saai? Saaiheid zit niet van buiten, dat komt van binnen.
quote:
Staat je eigen kleur ergens op je foto's?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja oke, maar mijn eigen haarkleur ziet er grauw uit![]()
zo beter?![]()
[..]
nee, maar die laatste foto, met die hanekam komt nog redelijk dichtbij, alleen stuk minder warm..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat je eigen kleur ergens op je foto's?
Dat vind ik persoonlijk een stuk beter vergeleken met die geverfde shit. Maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar die laatste foto, met die hanekam komt nog redelijk dichtbij, alleen stuk minder warm..
Nee. ik ben blij met mn zwarte haren op het momentquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk een stuk beter vergeleken met die geverfde shit. Maar smaken verschillen.
Dat mag. Het is je eigen haar tenslotte.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. ik ben blij met mn zwarte haren op het moment
en mn blonde pluk is eindelijk blond, dus ben daar ook blij mee
Ooit ga k vast wel terug naar mn eigen kleur, maar verf al 10 jaar en bevalt me prima![]()
beetje afwisseling
Dat mag ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat mag. Het is je eigen haar tenslotte.
Ik vind het lelijk.
dank uquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gelukkig![]()
Met de dreads vind ik je wel een mooi koppie hebben trouwens.
Dan kom ik dan wel bij je terug. Als dat weer weg gaat dump ik je weer.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dank u![]()
Had gister nog met een vriendin erover dat k binnenkort weer dreads moest kopen
Bijna allesquote:
Haha dat is dan 3/4 wekenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dan kom ik dan wel bij je terug. Als dat weer weg gaat dump ik je weer.
Nope.quote:
Ja mijn beroep is seksspeeltjes testenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je hebt uitgebreide ervaringen met vibo's?
OMG.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nope.
Een gevleugelde uitspraak samen met poepen moet. Maar het klopt niet.
Zo zijn er geen mensen bekend die hun eigen uitwerpselen binnen kunnen houden voor eeuwig of mensen die zonder voedsel kunnen leven. Tevens is het niet mogelijk om zonder hulpmiddelen je adem in te houden tot de dood er op volgt.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja mijn beroep is seksspeeltjes testen
Weer heel onschuldig in een laboratorium.quote:Beroep Laborant
Het is wel waarquote:
dat is waarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Kunnen we een hoop in doen en beleven.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Weer heel onschuldig in een laboratorium.
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
[..]
Weer heel onschuldig in een laboratorium.
kan ze natuurlijk ook direct weer opnieuw erin zettenquote:
Met dreads was toch het idee dat je ze krijgt door het heel lang niet te wassen, etc etc?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
kan ze natuurlijk ook direct weer opnieuw erin zetten
Dan neem je ze niet.quote:
Nee, officieel moet je ze knopen en laten vilten enzo.. en als ze erin zitten, krijg je ze er eigenlijk ook niet meer inquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:57 schreef Godtje het volgende:
[..]
Met dreads was toch het idee dat je ze krijgt door het heel lang niet te wassen, etc etc?
Of is dat ouderwets?
Slaap lekkerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
m'n levende wekkerzal om een uur of zeven aan m'n bed staan te rammelen, dus ik kruip er weer in
trusten piepels
Klinkt arbeid intensief. Maar als dat het waard is.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, officieel moet je ze knopen en laten vilten enzo.. en als ze erin zitten, krijg je ze er eigenlijk ook niet meer in![]()
Maaaar, omdat mijn haar nog niet lang genoeg is om een mooie lengte dreads te krijgen, kan je tegenwoordig ook nepdreads erin vlechtendaar kan je gewoon aan trekken en doen, en na een paar weken heb je 'uitgroei' dus moet je ze eruit halen en evt. weer opnieuw indoen.
Mietje!quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:58 schreef JoeBravo het volgende:
m'n levende wekkerzal om een uur of zeven aan m'n bed staan te rammelen, dus ik kruip er weer in
trusten piepels
valt wel mee, ik hoef niks te doenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:00 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klinkt arbeid intensief. Maar als dat het waard is.
Er was niets dat opgelost diende te worden, evengoed bedankt voor de tip, hij staat genoteerd.quote:
quote:
Dat doe ik toch sneller bij de kapper. Ik dacht dat ik er laatst al lang zat met bijna een uur.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
valt wel mee, ik hoef niks te doen![]()
vriendin van me, of mijn zus zet ze.. is 3 uur ofzo..
eruithalen zit je op 2 uur ongeveer
ik zit nooit bij de kapperquote:Op zondag 23 mei 2010 00:04 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat doe ik toch sneller bij de kapper. Ik dacht dat ik er laatst al lang zat met bijna een uur.
alles wat ik later dan een uur of twaalf naar bed ga, pakt hij standaard 's ochtends dubbel terug. Geen idee hoe hij het doet, maar hij flikt het me iedere keer. Neem dus liever weinig risico.quote:
ik heb bierquote:
Dat noemde ik voor het gemak ook maar even kapper. Al zit je met je zus misschien relaxter.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik zit nooit bij de kapper![]()
mijn zus doet het altijd thuis, alleen laatst moest ze wat met blondeer pielen die ze thuis niet had, dus ff in de salon gedaan
nou nee hoor, mijn zus is dan wel gratis voor mij, maar moet weken zeuren of ze eens een keer mn uitgroei bij wil werkenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat noemde ik voor het gemak ook maar even kapper. Al zit je met je zus misschien relaxter.
André (mijn kapper) had vorige keer geen zin om op te ruimen dus volgens mij deed hij mij extra langzaam.
Ik kan de volgende keer ook gratis.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nou nee hoor, mijn zus is dan wel gratis voor mij, maar moet weken zeuren of ze eens een keer mn uitgroei bij wil werken
wat doe jij allemaal bij de kapper?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:09 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan de volgende keer ook gratis.![]()
Scheelt toch weer 50 euro.
Knippen en wassen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:10 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat doe jij allemaal bij de kapper?
50 euro?quote:
dan nogquote:Op zondag 23 mei 2010 00:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik bepaal de prijs niet. Ik moet alleen betalen.
Ik ga alleen maar naar Rob Peetoom en niet de eerste de beste buurt kapper.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:13 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan nog![]()
bij de meeste kapsalons ben je voor 20 wel klaar
ook bij die buurtkappers zitten goede kapsters/kappersquote:Op zondag 23 mei 2010 00:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga alleen maar naar Rob Peetoom en niet de eerste de beste buurt kapper.
Ik ga het niet eens proberen. Ik ben erg tevreden met mijn kapper en lig niet wakker van het geld.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:16 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook bij die buurtkappers zitten goede kapsters/kappers
je moet alleen even rondkijken/vragen wie het wel kunnen en wie niet
Je hoeft je niet te verantwoordenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:06 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
alles wat ik later dan een uur of twaalf naar bed ga, pakt hij standaard 's ochtends dubbel terug. Geen idee hoe hij het doet, maar hij flikt het me iedere keer. Neem dus liever weinig risico.
scheelt weerquote:Op zondag 23 mei 2010 00:17 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ga het niet eens proberen. Ik ben erg tevreden met mijn kapper en lig niet wakker van het geld.
en uiteindelijk moet je toch tevreden zijn met hoe je haar zitquote:Op zondag 23 mei 2010 00:20 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daarom. Ik heb hiervoor ook zat andere kappers gehad maar deze zijn toch beter.
De laatste keer ging er heel veel vanaf.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:20 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en uiteindelijk moet je toch tevreden zijn met hoe je haar zit
doe ik lekker toch :pquote:
ik vind vetkuiven mooiquote:Op zondag 23 mei 2010 00:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
De laatste keer ging er heel veel vanaf.![]()
Op mijn verzoek dat dan weer wel. Huppa een keer echt navy model.
maar lig al wel in bed. Beetje te wakker nogquote:
zou je wel staanquote:Op zondag 23 mei 2010 00:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat had je van de week al verteld ja. Die heb ik niet.
niemand beter dan elvisquote:Op zondag 23 mei 2010 00:27 schreef Karina het volgende:
[..]
Leuk ja! Baseball styleOf eigenlijk Elvis dus.
Ik kan vrij veel hebben. Dit staat me dus inderdaad ook.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:27 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
zou je wel staan
mja, tondeuze kan ook mooi zijn, ligt altijd aan de persoon..
Ik ben gestopt met nadenken over hoe vroeg het morgenochtend zal zijn. Het is altijd té vroegquote:
ik ken het, de laatste paar keer dat ik een hanekam kapsel had, liet ik het ook maar hangenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:28 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik kan vrij veel hebben. Dit staat me dus inderdaad ook.
Veel stylen vind ik alleen te veel moeite dus het moet vooral makkelijk zijn.
En toch, die gast van de baseballs lijkt qua stem enormquote:Op zondag 23 mei 2010 00:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Inderdaad, de rest zijn slappe aftreksels.
whehehe. sterkte morgenochtendquote:Op zondag 23 mei 2010 00:28 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Ik ben gestopt met nadenken over hoe vroeg het morgenochtend zal zijn. Het is altijd té vroeg
Ik heb ook nog een robbie hamekam gehad.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken het, de laatste paar keer dat ik een hanekam kapsel had, liet ik het ook maar hangen![]()
Ik had de cd vanmiddag toevallig opstaan, een paar nummers is best leuk, maar na een nummer of 3 worden de Baseballs wel wat eentonig, maar het lijkt wel inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:31 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ken het, de laatste paar keer dat ik een hanekam kapsel had, liet ik het ook maar hangen![]()
[..]
En toch, die gast van de baseballs lijkt qua stem enorm![]()
maar elvis blijft elvis
we zullen eens luisterenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:33 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik heb ook nog een robbie hamekam gehad.![]()
En dan nu.............muziek
Oh nee, ik vind ze wel echt goed, maar elvis is toch nog een stuk andersquote:Op zondag 23 mei 2010 00:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik had de cd vanmiddag toevallig opstaan, een paar nummers is best leuk, maar na een nummer of 3 worden de Baseballs wel wat eentonig, maar het lijkt wel inderdaad.
* Good.vs.Evil raapt Godtje op..quote:Op zondag 23 mei 2010 00:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ken je die niet?![]()
* Godtje valt van stoel af.
Vrij bekend wel. Ik vind het ook een lekker nummer samen met nog 28787269326 andere.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[me]raapt Godtje op..[/me]
nee sorry
Nja, mijn muzieksmaak is ook heel breedquote:Op zondag 23 mei 2010 00:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vrij bekend wel. Ik vind het ook een lekker nummer samen met nog 28787269326 andere.
Kan je moeilijk laten liggen toch?quote:
Ik luister ook bijna elk genre.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, mijn muzieksmaak is ook heel breed![]()
maar ben meestal hele tijden bezig met 1 muziekstijl![]()
wel door elkaar, of ben jij meestal ook een tijdje deze stijl, dan weer een tijdje de volgende stijl?quote:
Alles staat door elkaar in de playlist. Nu heb ik zelfs de jeugd van tegenwoordig op staan.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:48 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wel door elkaar, of ben jij meestal ook een tijdje deze stijl, dan weer een tijdje de volgende stijl?
Wealthy Beggar @ the moment.. maar eigenlijk altijd in youtube aan het luisteren om mijn harde schijf te sparenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Alles staat door elkaar in de playlist. Nu heb ik zelfs de jeugd van tegenwoordig op staan.
Harde schijf genoeg gelukkig.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:51 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Wealthy Beggar @ the moment.. maar eigenlijk altijd in youtube aan het luisteren om mijn harde schijf te sparen![]()
Ja bij een laptop moet je toch wat zuiniger aan doen met je ruimte, dus heb wel externe harde schijven, maar slechts zelden eraan hangenquote:Op zondag 23 mei 2010 00:52 schreef Godtje het volgende:
[..]
Harde schijf genoeg gelukkig.
Wel lekkere muziek alleen is te traag voor me nu.
Dat is inderdaad erg irritant. Externe schijf er weer aan....... lastig.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:54 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja bij een laptop moet je toch wat zuiniger aan doen met je ruimte, dus heb wel externe harde schijven, maar slechts zelden eraan hangen![]()
Heerlijk op het moment
Nja, bij een sowieso nog stekker erbij, dat is heel irritant..quote:Op zondag 23 mei 2010 00:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is inderdaad erg irritant. Externe schijf er weer aan....... lastig.
Dan maar joetoebquote:Op zondag 23 mei 2010 00:57 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nja, bij een sowieso nog stekker erbij, dat is heel irritant..
bij die andere vaak te lame om te pakken/zoeken
indeedquote:
en toch klinken LP's ook heerlijkquote:Op zondag 23 mei 2010 01:05 schreef Godtje het volgende:
[..]
Daar is de kwaliteit van het geluid tegenwoordig ook een stuk beter.
nee, maar je hoort wel een soort 'ruis'quote:Op zondag 23 mei 2010 01:11 schreef Godtje het volgende:
[..]
Klopt. Dat hoeft ook helemaal geen slechte kwaliteit te zijn trouwens.
môgguhquote:
Vrijdagavond waren we stoned, en gisteren aangeschoten... gaat prima hierquote:Op zondag 23 mei 2010 11:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Zo, hoe verlopen de weekendtaferelen bij iedereen? Ik werd om 7.30 wakker gemaakt.. autsj
Weekend zoals weekend hoort te zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 11:07 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Vrijdagavond waren we stoned, en gisteren aangeschoten... gaat prima hier
Oeh, en heerlijk neuksexquote:
Krengel hierquote:
Dat eerste heb ik nietquote:Op zondag 23 mei 2010 11:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Oeh, en heerlijk neuksex![]()
Straks samen een wandelingetje maken in de duinen
quote:
De eerste kost je ook 50 euroquote:Op zondag 23 mei 2010 11:13 schreef Lily-Ella het volgende:
[..]
Dat eerste heb ik niet![]()
Dat tweede gaat ook niet lukken vandaag.
Moet je wel eerst naar de wallen afreizenquote:
Ik wil krengetjequote:Op zondag 23 mei 2010 11:26 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Moet je wel eerst naar de wallen afreizen
Tough luckquote:
Ik zoek wel iemand andersquote:
Die ¤50,- is niet het enige wat in je zak blijft zitten.quote:Op zondag 23 mei 2010 12:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zoek wel iemand andersen houdt die 50 euro lekker in mijn zak
quote:Op zondag 23 mei 2010 12:10 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Die ¤50,- is niet het enige wat in je zak blijft zitten.
om een uur of 6 werd ik geroepen. tot 8 uur in m'n bed weten te blijven liggen. Wel als trampoline gebruiktquote:Op zondag 23 mei 2010 11:04 schreef Lily-Ella het volgende:
Zo, hoe verlopen de weekendtaferelen bij iedereen? Ik werd om 7.30 wakker gemaakt.. autsj
En terechtquote:Op zondag 23 mei 2010 12:44 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
om een uur of 6 werd ik geroepen. tot 8 uur in m'n bed weten te blijven liggen. Wel als trampoline gebruikt
Delanquote:Op zondag 23 mei 2010 13:27 schreef Delan het volgende:
[..]
![]()
nu pas wakker? ik zit even een pauze te houden van het zonnen! zo weer verder op mn ligbedje
ik ben al een half uur wakkerquote:
Jij wel, ik zit maar binnen.quote:Op zondag 23 mei 2010 13:55 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben al een half uur wakker
heb mn laptop en tv buitengezet
ik ook half binnen hoor, pa heeft een afdak aan de zijkant gebouwd, en een verrijdbaar scherm voor de wind... wou opzich die wind ook wel voelen., dat zuchtje danquote:
Wat een luxe, en dan nog steeds klagen.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ook half binnen hoor, pa heeft een afdak aan de zijkant gebouwd, en een verrijdbaar scherm voor de wind... wou opzich die wind ook wel voelen., dat zuchtje dan![]()
Maar ma heeft rond dat ding allemaal bloembakken gezet, dus kan m niet verrijden
aaaaaah oke, nou dan heb je een reden om pas zo laat wakker te zijnquote:Op zondag 23 mei 2010 13:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Delan![]()
![]()
Mja, was laat geworden, sprongetjes gemaakt en daarna op visite geweest bij een vriend.
quote:
daar ben je vrouw voorquote:
dat is echt geen luxe hoorquote:
ik gun je een maand vrouwzijnquote:Op zondag 23 mei 2010 14:07 schreef RaXz het volgende:
[..]
Hmmja, een mopperkont zijn is ook niet alles.
Ja op een zondag ja.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:01 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]op een zondag?
en dr zit hier een kutbij die de hele tijd in de tafel wilt, precies op de plek waar ik zit
Vrouwen zonder make-up zijn doorgaans mooierquote:
Dan is het makedown, heb het over makeup.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:11 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Vrouwen zonder make-up zijn doorgaans mooier![]()
Dus dat is geen argument
daar kies je zelf voor om dat op te smeren, daar had ik het niet overquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar kies je zelf voor om dat op te smeren, daar had ik het niet over
Ik zou andere dingen aan vrouw zijn toch wat vervelender vindenquote:
Ja? hij valt?quote:
Ontharen, ongesteld enz. enz.quote:
Mannen hebben het luxe.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:23 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ontharen, ongesteld enz. enz.
vrouw zijn is heul niet leuk
Ook jij als man hebt genoeg plekjes om te ontharenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mannen hebben het luxe.![]()
Ik hoef mij bijna nooit te scheren.
Ik scheer mij helemaal nooitquote:Op zondag 23 mei 2010 14:25 schreef RaXz het volgende:
[..]
Mannen hebben het luxe.![]()
Ik hoef mij bijna nooit te scheren.
Ik merk hier enige zucht van jaloezie op.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:26 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ook jij als man hebt genoeg plekjes om te ontharen![]()
mannen die denken het niet te hoeven omdat ze man zijn
quote:
Nee, je hebt alsnog je ballen en oksels om te scheren, ieh, bah, haarquote:
Why?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, je hebt alsnog je ballen en oksels om te scheren, ieh, bah, haar
Omdat haar smerig isquote:
Ben ik te lui voor.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, je hebt alsnog je ballen en oksels om te scheren, ieh, bah, haar
Ik zou mijzelf niet durven scheren daarbeneden. Veels te bang dat ik uitschiet.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Omdat haar smerig is![]()
Omdat ik het vies vind![]()
Omdat het gewoon weg moet
bahquote:
gebeurd niet snel hoorquote:Op zondag 23 mei 2010 14:34 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik zou mijzelf niet durven scheren daarbeneden. Veels te bang dat ik uitschiet.
quote:
gewoon huis tuin en keukenscheermesquote:Op zondag 23 mei 2010 14:38 schreef RaXz het volgende:
[..]
Daar moet je zeker zo'n speciale scheerapparaat voor hebben.
edit: Hier is het erg zonnig.![]()
Hier ging het tot nu toe goed, maar nu komt er bewolking opzetten.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
hier verdwijnt ie elke keer achter de wolken
Dat dusquote:Op zondag 23 mei 2010 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Heb ik nietquote:Op zondag 23 mei 2010 14:40 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
gewoon huis tuin en keukenscheermes
Welke wolken?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:41 schreef Good.vs.Evil het volgende:
Mij kende gebeurd dat dus welquote:
flossen doe ik wel met ander touwquote:
dat is iets wat je helemaal zelf mag doen, ik haat scheren, maar moet nou eenmaal gebeurenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:41 schreef RaXz het volgende:
[..]
Jij mag het wel doen hoor, als je het dan maar niet gaat waxen.
ik zit heerlijk buitenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:42 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat dus![]()
zo kan ik toch niet lekker buitenliggen
die kosten geen drolquote:
zolang je gewoon voorzichtig bent, en dat ben je in dat gebied echt wel, snij je jezelf echt niet snel, en anders is het maar een klein krasjequote:
Nog meer tips om te scherenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:46 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
die kosten geen drol![]()
[..]
zolang je gewoon voorzichtig bent, en dat ben je in dat gebied echt wel, snij je jezelf echt niet snel, en anders is het maar een klein krasje
fatsoenlijk scheermesje kopenquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
flossen doe ik wel met ander touw![]()
[..]
dat is iets wat je helemaal zelf mag doen, ik haat scheren, maar moet nou eenmaal gebeuren![]()
Dat sowiesoquote:
Wat is dat?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
En wat vind jij van borsthaar? Nu het toch over lichaamsbeharing gaat.
Iets bah, en waar ik gelukkig totaal geen last van hebquote:
Sja, je moet er wat voor over hebbenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:49 schreef RaXz het volgende:
[..]
Kan mij herinneren dat het niet echt prettig was met een scheerapparaat, maar dat is dan ook jaren geleden.
moet ook erafquote:Op zondag 23 mei 2010 14:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat sowieso![]()
En wat vind jij van borsthaar? Nu het toch over lichaamsbeharing gaat.
FFquote:Op zondag 23 mei 2010 14:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets bah, en waar ik gelukkig totaal geen last van heb
Lekker he.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:53 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iets bah, en waar ik gelukkig totaal geen last van heb
Hmrmrmmmrmjaquote:Op zondag 23 mei 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je moet er wat voor over hebben![]()
Mevrouw Evilquote:
Iets wat ik ook niet hebquote:
Mag iemand überhaupt wel haar hebben van jou?quote:Op zondag 23 mei 2010 14:53 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Sja, je moet er wat voor over hebben![]()
[..]
moet ook eraf
Dan wees blij dat je bij krengel bent, en niet bij mij... dan had je dat gevoeldquote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Mevrouw Evil![]()
Heb helaas geen vetkuif![]()
Ik ben laatst van (middel)lang haar naar 2mm gegaan
Krengel was niet happy
dat je het maar weetquote:Op zondag 23 mei 2010 14:56 schreef RaXz het volgende:
[..]
Lekker he.![]()
Soms zie ik mannen lopen.![]()
![]()
[..]
Hmrmrmmmrmja
Ben er ook heel content meequote:
Hoofdhaar wilt ze ook kort hebben.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag iemand überhaupt wel haar hebben van jou?
Daar is het wel min of meer weg.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:44 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
flossen doe ik wel met ander touw![]()
[..]
Ja, wenkbrauwen, wimpers, een snorretje/baardje en hoofdhaarquote:Op zondag 23 mei 2010 14:57 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Iets wat ik ook niet heb![]()
[..]
Mag iemand überhaupt wel haar hebben van jou?
quote:
en dat is nou de reden waarom de vrouwtjes niet willenquote:Op zondag 23 mei 2010 14:58 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Daar is het wel min of meer weg.![]()
Maar voor de rest
Qquote:
braafquote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef RaXz het volgende:
[..]
Zal er rekening meehouden voordat ik klappen krijg.
Gelukkigquote:Op zondag 23 mei 2010 14:59 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja, wenkbrauwen, wimpers, een snorretje/baardje en hoofdhaar
Dat lijkt me stug, de vrouwen zien mij tot nu toe alleen met kleren aan.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:00 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
en dat is nou de reden waarom de vrouwtjes niet willen
wat jij met je haar doet moet je helemaal zelf wetenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
GelukkigIk was even bang dat ik mijn lange donkerblonden lokken ook moest afscheren van jou
dat zou je natuurlijk kunnen doen, maar dan ken je de consequentiesquote:Op zondag 23 mei 2010 15:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Even met de tondeuse op de korste stand erover heen, en geen irritaties meer.
we ruiken dat, en X-ray visionquote:Op zondag 23 mei 2010 15:01 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dat lijkt me stug, de vrouwen zien mij tot nu toe alleen met kleren aan.
Dit dusquote:Op zondag 23 mei 2010 15:02 schreef RaXz het volgende:
[..]
Even met de tondeuse op de korste stand erover heen, en geen irritaties meer.
Jij denkt dat ik naar jou luisterquote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
wat jij met je haar doet moet je helemaal zelf weten![]()
Ik word hier gemanipuleerd door een vrouwmens.quote:
Nog meer klappen?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dat zou je natuurlijk kunnen doen, maar dan ken je de consequenties![]()
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:03 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
[..]
we ruiken dat, en X-ray vision
Kan bij sommige mannen wel sexy zijn, ben ik het mee eens, maar RaXz moet ze lang houdenquote:
En leuk dat je dat vindtquote:Op zondag 23 mei 2010 15:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik word hier gemanipuleerd door een vrouwmens.![]()
[..]
Nog meer klappen?
quote:
Nee, dan wordt het negerenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:04 schreef RaXz het volgende:
[..]
Ik word hier gemanipuleerd door een vrouwmens.![]()
[..]
Nog meer klappen?
kom jij niet in voor, in die van Tijn welquote:
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
]
kom jij niet in voor, in die van Tijn wel
linnen broek, lange linnen broekquote:
vergis je niet in mijquote:
Hoe korter , hoe beter heter.quote:
Adiosquote:
Ik heb hele andere dromenquote:Op zondag 23 mei 2010 15:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee, dan wordt het negeren![]()
[..]
kom jij niet in voor, in die van Tijn wel
Ga er naar toequote:Op zondag 23 mei 2010 15:08 schreef RealZeus het volgende:
Oh, ik hoor net dat er een team van de plaatselijk voetbalclub kampioen is geworden.
Ik woon een paar honderd meter van het voetbalveld af en de wind staat mijn kant op.
beetje onpraktisch voor mij hequote:Op zondag 23 mei 2010 15:09 schreef RealZeus het volgende:
[..]![]()
Jurkjes
Dat staat zo zomers en vrouwelijk
Omdat het kan natuurlijkquote:
Waarom?quote:
Dat geloof ik graag.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:11 schreef krengetje het volgende:
[..]
FF hier:
Geloof me, krengel staat het goed
Pics or it didn,t happen.quote:
Goeie redenquote:
Nog leuke mannen gezien?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
mannen.... *zucht*
Ben trouwens vandaag met FF naar een homostrand geweest
Okequote:
Nee..quote:
Hij had last van obstipatie en dat moest even opgelost worden?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:13 schreef krengetje het volgende:
[..]
mannen.... *zucht*
Ben trouwens vandaag met FF naar een homostrand geweest
Nee daar hou ik ook niet van. Wel een lekkere jongen kerelquote:Op zondag 23 mei 2010 15:15 schreef krengetje het volgende:
[..]
Nee..allemaal oudjes..
Ik moet van FF zeggen dat hij het jammer vond dat je er niet bij was. Nu waren er allemaal vieze oude mannetjes
quote:Op zondag 23 mei 2010 15:15 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Hij had last van obstipatie en dat moest even opgelost worden?
Wat vind je een lekkere kerel dan?quote:Op zondag 23 mei 2010 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee daar hou ik ook niet van. Wel een lekkere jongen kerel
Ik ben blij dat ik ouder ben.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:16 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee daar hou ik ook niet van. Wel een lekkere jongen kerel
Dan zie je mn benen niet, die zijn zwaar overbelichtquote:
Mandy Moore misschien?quote:
Volgende keer toch maar de andere kant opquote:Op zondag 23 mei 2010 15:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
nee.. we wilden gewoon even een stukje gaan wandelen en het dichtsbijzijnde strand bij mij is een homo-strand
Dan was ik de auto ingestapt op zoek naar een fatsoenlijk strand.quote:Op zondag 23 mei 2010 15:16 schreef krengetje het volgende:
[..]
nee.. we wilden gewoon even een stukje gaan wandelen en het dichtsbijzijnde strand bij mij is een homo-strand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |