niet allemaal tijn.. niet allemaalquote:
Klopt jij bent beide niet meerquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:05 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
niet allemaal tijn.. niet allemaal
Godtjequote:
jij bent ouder tijnquote:
Ja maar ik ben nog wel heel onschuldigquote:
daar twijfel ik ook echt niet aanquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja maar ik ben nog wel heel onschuldig
Gelukkigquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
daar twijfel ik ook echt niet aan
Doe er wat aan.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
JBquote:
ik zou het niet positief opvattenquote:
Zoals wat?quote:
Waarom niet? Ik wil het imago van ideale schoonzoon gaan aanmetenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:12 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
JB![]()
[..]
ik zou het niet positief opvatten
Een ideale schoonzoon heeft ook pit en lef. Die is niet alleen duf en braaf.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals wat?
[..]
Waarom niet? Ik wil het imago van ideale schoonzoon gaan aanmeten
En wie zegt dat ik altijdt braaft ben?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef Godtje het volgende:
[..]
Een ideale schoonzoon heeft ook pit en lef. Die is niet alleen duf en braaf.
dan moet je eerst de kans zien te vinden om schoonzoon te wordenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Zoals wat?
[..]
Waarom niet? Ik wil het imago van ideale schoonzoon gaan aanmeten
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En wie zegt dat ik altijdt braaft ben?
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lukt vast welquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:15 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
dan moet je eerst de kans zien te vinden om schoonzoon te worden
oke. ik ga nu stil zijn en tot 29.002.234 tellenquote:
Succesquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:17 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
oke. ik ga nu stil zijn en tot 29.002.234 tellen
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snel gedaan. Of was je aan het tikken en vingeren tegelijk?
Nee daar heeft ze in vibo voorquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:21 schreef Godtje het volgende:
[..]
Snel gedaan. Of was je aan het tikken en vingeren tegelijk?
ook dat is geen wondermiddel hoorquote:
True er gaat niets boven het echte werkquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ook dat is geen wondermiddel hoor
Dat snap ik. Maar aangezien je op FOK! KLAAR! zit te posten neem ik aan dat niemand je aan het beffen is. Anders zal ik je nog wat tips geven wat je ook kan doen als er iemand is die dat met je wilt doen.quote:
Je hebt uitgebreide ervaringen met vibo's?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
True er gaat niets boven het echte werk
het was geen KLAAR! het was een klaarquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:26 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat snap ik. Maar aangezien je op FOK! KLAAR! zit te posten neem ik aan dat niemand je aan het beffen is. Anders zal ik je nog wat tips geven wat je ook kan doen als er iemand is die dat met je wilt doen.
Toch nog enig verstand.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:28 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
het was geen KLAAR! het was een klaar![]()
en als ik bezig zou zijn (net of zonder iemand) , zou k bezig zijn met iets heul anders dan posten
af en toe komt het nog wel bovendrijvenquote:
Het blijkt.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:30 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
af en toe komt het nog wel bovendrijven
de waterstofperoxide heeft nog niet alles vernietigtquote:
Mot je ook niet gebruiken meisje.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:32 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
de waterstofperoxide heeft nog niet alles vernietigt
hoe moet ik anders mn haren verven?quote:
Niet?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:36 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
hoe moet ik anders mn haren verven?
maar dan heb ik een saaie haarkleurquote:
Saai? Saaiheid zit niet van buiten, dat komt van binnen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:37 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
maar dan heb ik een saaie haarkleur
Ja oke, maar mijn eigen haarkleur ziet er grauw uitquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:40 schreef Godtje het volgende:
[..]
Saai? Saaiheid zit niet van buiten, dat komt van binnen.
quote:
Staat je eigen kleur ergens op je foto's?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:42 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Ja oke, maar mijn eigen haarkleur ziet er grauw uit![]()
zo beter?![]()
[..]
nee, maar die laatste foto, met die hanekam komt nog redelijk dichtbij, alleen stuk minder warm..quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:43 schreef Godtje het volgende:
[..]
Staat je eigen kleur ergens op je foto's?
Dat vind ik persoonlijk een stuk beter vergeleken met die geverfde shit. Maar smaken verschillen.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:45 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
nee, maar die laatste foto, met die hanekam komt nog redelijk dichtbij, alleen stuk minder warm..
Nee. ik ben blij met mn zwarte haren op het momentquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:46 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat vind ik persoonlijk een stuk beter vergeleken met die geverfde shit. Maar smaken verschillen.
Dat mag. Het is je eigen haar tenslotte.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
Nee. ik ben blij met mn zwarte haren op het moment
en mn blonde pluk is eindelijk blond, dus ben daar ook blij mee
Ooit ga k vast wel terug naar mn eigen kleur, maar verf al 10 jaar en bevalt me prima![]()
beetje afwisseling
Dat mag ookquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:49 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat mag. Het is je eigen haar tenslotte.
Ik vind het lelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |