abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_81782218
Ow wacht... nederland bekent kleur is een stichting met islamitische grondslagen... vandaar!!!
  zondag 23 mei 2010 @ 08:21:34 #43
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_81782244
quote:
Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef TimoerLenk het volgende:
Ze is tegen moslimhomo's en niet homo's in het algemeen. Je kunt niet een homo en moslim zijn want homoseksualiteit is een grote zonde in de islam. Je bent gewoon niet geloofwaardig als je een homo bent en jezelf moslim noemt. En nee, homo's hoeven ook niet dood volgens de islam, nergens wordt daar toe opgedragen door de Koran en profeet Mohammed heeft ook nooit iemand laten executeren wegens homoseksualiteit.
En als je homo bent en je bekeert je tot de islam omdat dat zo'n geweldig geloof is? Moet je dan maar stoppen met homo zijn omdat dat immers niet samen gaat?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_81782256
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:21 schreef pisnicht het volgende:

[..]

En als je homo bent en je bekeert je tot de islam omdat dat zo'n geweldig geloof is? Moet je dan maar stoppen met homo zijn omdat dat immers niet samen gaat?
Jups. En op zich is dat ook logisch aangezien (net als bij de Katholieke kerk) homoseksualiteit toch wel als onrein en ziekte wordt gezien. Alleen om zo'n figuur nu iets te laten openen wat over tolerantie gaat, is wel erg fout. Tolerantie is goed, behalve tolerenatie tegen intolerantie.
pi_81782425
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:

[..]

Jups. En op zich is dat ook logisch aangezien (net als bij de Katholieke kerk) homoseksualiteit toch wel als onrein en ziekte wordt gezien. Alleen om zo'n figuur nu iets te laten openen wat over tolerantie gaat, is wel erg fout. Tolerantie is goed, behalve tolerenatie tegen intolerantie.
Ik snap het ook niet. Bij de RK-kerk is het zo dat als je homo bent en bijvoorbeeld een pastoor ofzo wil worden, je niet meer die homo-leefstijl mag hebben (als ik het zo mag noemen).
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_81782438
quote:
Op zondag 23 mei 2010 08:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik snap het ook niet. Bij de RK-kerk is het zo dat als je homo bent en bijvoorbeeld een pastoor ofzo wil worden, je niet meer die homo-leefstijl mag hebben (als ik het zo mag noemen).
ik vind dan ook niet dat de paus een dag voor tolerantie zou moeten openen tot de rk-kerk zelf tolerant is.
  zondag 23 mei 2010 @ 09:38:18 #47
303848 KoffieMetMelk
Nee, geen suiker alstublieft
pi_81782775
Nederland en de islam gaan ook niet samen. Wordt ons ook door de strot gedrukt.
Ik ga maar eens een "Dag der Verdrukking" organiseren, voor autochtone Nederlanders ofzo.
  zondag 23 mei 2010 @ 10:07:17 #48
43784 Dr_Strangelove
We'll meet again
pi_81783160
quote:
Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ah, dus jij beschouwt homoīsme, net als ik, ook als een religie/ideologie.

˛
Homo's kun je tenminste zien.
"Patriotism is the last refuge of a scoundrel"
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 23 mei 2010 @ 10:10:32 #49
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_81783203
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef bohgek het volgende:
Ik word moe van dat gezever over dat Nederland oh zo tolerant was/is.
Nederlanders zijn ook maar mensen en dat maakt ze/ons net zo hypocriet als ieder ander mens op deze aarde.
Ja ik weet dat Nederland o.a. veel grote denkers de vrijheid heeft geboden om hun werk in alle vrijheid te mogen doen, maar dat gedweep over dat tolerante Nederland komt me zo'n beetje de strot uit.
De tolerantie in Nederland is ook zover uitgerekt dat het op breken staat.
pi_81783215
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:

[..]

De tolerantie in Nederland is ook zover uitgerekt dat het op breken staat.
De grenzen van de tolerantie v/d autochtone bevolking zijn zo ongeveer bereikt, inderdaad.
pi_81783934
quote:
Op zondag 23 mei 2010 09:38 schreef KoffieMetMelk het volgende:
Nederland en de islam gaan ook niet samen. Wordt ons ook door de strot gedrukt.
Ik ga maar eens een "Dag der Verdrukking" organiseren, voor autochtone Nederlanders ofzo.
Opzondag 29 mei 2011 23:51 schreef Adelante het volgende:
Pizie heeft echt overal foto's van he!?! Of een zingend varken of een benchpressende she-male: niets is haar te gek!
  zondag 23 mei 2010 @ 11:35:55 #52
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_81784982
quote:
Op zondag 23 mei 2010 10:07 schreef Dr_Strangelove het volgende:

[..]

Homo's kun je tenminste zien.
Voor Moslims moet je een röntgenbril gebruiken hé?

˛
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_81785153
quote:
Op zaterdag 22 mei 2010 21:02 schreef ouderejongere het volgende:
Elsevier lekker bron noem je ook

Je moet de woorden in verband zien, niet losse woorden eruit halen en dan met beschuldigingen komen.
Haha heb je dat stuk wel eens gehoord dan?
  zondag 23 mei 2010 @ 11:47:24 #54
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_81785252
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:43 schreef Disorder het volgende:

[..]

Haha heb je dat stuk wel eens gehoord dan?
Een homo kan geen moslim zijn, wat is daar niet duidelijk aan? Dat heeft niks met discriminatie te maken.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_81785345
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Voor Moslims moet je een röntgenbril gebruiken hé?

˛
Waar zijn ze aan te herkennen dan? Hun voorbeeldige gedrag?
pi_81785372
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:47 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Een homo kan geen moslim zijn, wat is daar niet duidelijk aan? Dat heeft niks met discriminatie te maken.
Handig he, om je daar achter te verschuilen.. Heb je er wel eens over nagedacht dat je zelf misschien ontzettend intolerant bent? En hoezo moeten we deze woorden van die dame in verband zien? Daar begon jij namelijk mee.
  zondag 23 mei 2010 @ 11:56:04 #57
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_81785453
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:52 schreef Disorder het volgende:

[..]

Handig he, om je daar achter te verschuilen.. Heb je er wel eens over nagedacht dat je zelf misschien ontzettend intolerant bent? En hoezo moeten we deze woorden van die dame in verband zien? Daar begon jij namelijk mee.
Zie je wel hoe intolerant Nederland is? Slechts een handjevol mensen wordt hier jaarlijks toegelaten en die moeten dan ook nog onze perverse Westerse normen en waarden accepteren.
Dit is precies wat ik bedoel met woorden in verband zien: mw Alariachi wordt hier als homohater neergezet, terwijl ze alleen maar het standpunt van de Islam verkondigt.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_81785474
Ik vind die reactie van die Hoofddoek in dat youtube filmpje echt weerzinwekkend
٩๏̯͡๏)۶
pi_81785494
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:56 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Zie je wel hoe intolerant Nederland is? Slechts een handjevol mensen wordt hier jaarlijks toegelaten en die moeten dan ook nog onze perverse Westerse normen en waarden accepteren.
Dit is precies wat ik bedoel met woorden in verband zien: mw Alariachi wordt hier als homohater neergezet, terwijl ze alleen maar het standpunt van de Islam verkondigt.
Prima als zij dat standpunt voor zichzelf wil blijven hanteren. Maar we leven hier in een land waar we dergelijke waarden en normen (kutterm) nou eenmaal hebben. Als ze daar zoveel moeite mee heeft, moet ze dus naar een land waar het normaal is homo's niet toe te laten tot een wereldreligie.

Ik wens geen ideologie vol hatelijke denkbeelden in mijn achtertuin te zien. Punt uit.
pi_81785557
quote:
Op zondag 23 mei 2010 11:57 schreef Disorder het volgende:
Ik wens geen ideologie vol hatelijke denkbeelden in mijn achtertuin te zien. Punt uit.
Ga je emigreren dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')