snap ik, ik heb alleen hetzelfde met het schoppen tegen heilige huisjes.. die tijd hebben we inmiddels wel gehadquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef bohgek het volgende:
maar dat gedweep over dat tolerante Nederland komt me zo'n beetje de strot uit.
en tolerante moslims is een keiharde tegenstrijdigheid. dus ... wat doet ze daar van ons belastingcentenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:22 schreef Prego het volgende:
[..]
snap ik, ik heb alleen hetzelfde met het schoppen tegen heilige huisjes.. die tijd hebben we inmiddels wel gehad
ze is gewoon een hypocriete racist die een dag over tolerantie gaat openen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef TimoerLenk het volgende:
Ze is tegen moslimhomo's en niet homo's in het algemeen. Je kunt niet een homo en moslim zijn want homoseksualiteit is een grote zonde in de islam. Je bent gewoon niet geloofwaardig als je een homo bent en jezelf moslim noemt. En nee, homo's hoeven ook niet dood volgens de islam, nergens wordt daar toe opgedragen door de Koran en profeet Mohammed heeft ook nooit iemand laten executeren wegens homoseksualiteit.
Sinds wanneer is homo een ras?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze is gewoon een hypocriete racist die een dag over tolerantie gaat openen.
ze is gewoon een intolerant persoon - klaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef TimoerLenk het volgende:
Ze is tegen moslimhomo's en niet homo's in het algemeen. Je kunt niet een homo en moslim zijn want homoseksualiteit is een grote zonde in de islam. Je bent gewoon niet geloofwaardig als je een homo bent en jezelf moslim noemt. En nee, homo's hoeven ook niet dood volgens de islam, nergens wordt daar toe opgedragen door de Koran en profeet Mohammed heeft ook nooit iemand laten executeren wegens homoseksualiteit.
Ah, dus jij beschouwt homoïsme, net als ik, ook als een religie/ideologie.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:33 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben tegen de islam, alle moslims moeten dood. En we moeten toleranter zijn.
Hell yeah
Geil. Hoe gaat dit verder?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"ik accepteer geen moslimhomo's"
Dat hoeft ook niet, kutkind, zolang ze dat zelf maar doen.
[ afbeelding ]
Nee. Het is een levensstijl die je kan voorkomen door genoeg marteling/indoctrinatie, maar nooit uitgeroeid zal kunnen worden. Iets wat ook nergens voor nodig is. Liever een flat vol homo's dan een flat vol moslims.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, dus jij beschouwt homoïsme, net als ik, ook als een religie/ideologie.²
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Holograph het volgende:
Voor de mensen die beweren dat ze het niet zegt ze zegt: "Homo's en de Islam gaan niet samen, dat zeg ik ook. Ik accepteer ook geen moslimhomo".
Mag ik het een 7e eeuwse woestijnideologie noemen?
En als je homo bent en je bekeert je tot de islam omdat dat zo'n geweldig geloof is? Moet je dan maar stoppen met homo zijn omdat dat immers niet samen gaat?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef TimoerLenk het volgende:
Jups. En op zich is dat ook logisch aangezien (net als bij de Katholieke kerk) homoseksualiteit toch wel als onrein en ziekte wordt gezien. Alleen om zo'n figuur nu iets te laten openen wat over tolerantie gaat, is wel erg fout. Tolerantie is goed, behalve tolerenatie tegen intolerantie.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:21 schreef pisnicht het volgende:
[..]
En als je homo bent en je bekeert je tot de islam omdat dat zo'n geweldig geloof is? Moet je dan maar stoppen met homo zijn omdat dat immers niet samen gaat?
Ik snap het ook niet. Bij de RK-kerk is het zo dat als je homo bent en bijvoorbeeld een pastoor ofzo wil worden, je niet meer die homo-leefstijl mag hebben (als ik het zo mag noemen).quote:Op zondag 23 mei 2010 08:24 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Jups. En op zich is dat ook logisch aangezien (net als bij de Katholieke kerk) homoseksualiteit toch wel als onrein en ziekte wordt gezien. Alleen om zo'n figuur nu iets te laten openen wat over tolerantie gaat, is wel erg fout. Tolerantie is goed, behalve tolerenatie tegen intolerantie.
ik vind dan ook niet dat de paus een dag voor tolerantie zou moeten openen tot de rk-kerk zelf tolerant is.quote:Op zondag 23 mei 2010 08:58 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik snap het ook niet. Bij de RK-kerk is het zo dat als je homo bent en bijvoorbeeld een pastoor ofzo wil worden, je niet meer die homo-leefstijl mag hebben (als ik het zo mag noemen).
Homo's kun je tenminste zien.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, dus jij beschouwt homoïsme, net als ik, ook als een religie/ideologie.²
De tolerantie in Nederland is ook zover uitgerekt dat het op breken staat.quote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef bohgek het volgende:
Ik word moe van dat gezever over dat Nederland oh zo tolerant was/is.
Nederlanders zijn ook maar mensen en dat maakt ze/ons net zo hypocriet als ieder ander mens op deze aarde.
Ja ik weet dat Nederland o.a. veel grote denkers de vrijheid heeft geboden om hun werk in alle vrijheid te mogen doen, maar dat gedweep over dat tolerante Nederland komt me zo'n beetje de strot uit.
De grenzen van de tolerantie v/d autochtone bevolking zijn zo ongeveer bereikt, inderdaad.quote:Op zondag 23 mei 2010 10:10 schreef Swetsenegger het volgende:
[..]
De tolerantie in Nederland is ook zover uitgerekt dat het op breken staat.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |