''Je moet even die doek weghalen bij je oren''quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Holograph het volgende:
Voor de mensen die beweren dat ze het niet zegt ze zegt: "Homo's en de Islam gaan niet samen, dat zeg ik ook. Ik accepteer ook geen moslimhomo".
Mag ik het een 7e eeuwse woestijnideologie noemen?
snap ik, ik heb alleen hetzelfde met het schoppen tegen heilige huisjes.. die tijd hebben we inmiddels wel gehadquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:08 schreef bohgek het volgende:
maar dat gedweep over dat tolerante Nederland komt me zo'n beetje de strot uit.
en tolerante moslims is een keiharde tegenstrijdigheid. dus ... wat doet ze daar van ons belastingcentenquote:Op zaterdag 22 mei 2010 23:22 schreef Prego het volgende:
[..]
snap ik, ik heb alleen hetzelfde met het schoppen tegen heilige huisjes.. die tijd hebben we inmiddels wel gehad
ze is gewoon een hypocriete racist die een dag over tolerantie gaat openen.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef TimoerLenk het volgende:
Ze is tegen moslimhomo's en niet homo's in het algemeen. Je kunt niet een homo en moslim zijn want homoseksualiteit is een grote zonde in de islam. Je bent gewoon niet geloofwaardig als je een homo bent en jezelf moslim noemt. En nee, homo's hoeven ook niet dood volgens de islam, nergens wordt daar toe opgedragen door de Koran en profeet Mohammed heeft ook nooit iemand laten executeren wegens homoseksualiteit.
Sinds wanneer is homo een ras?quote:Op zondag 23 mei 2010 00:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze is gewoon een hypocriete racist die een dag over tolerantie gaat openen.
ze is gewoon een intolerant persoon - klaar.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:01 schreef TimoerLenk het volgende:
Ze is tegen moslimhomo's en niet homo's in het algemeen. Je kunt niet een homo en moslim zijn want homoseksualiteit is een grote zonde in de islam. Je bent gewoon niet geloofwaardig als je een homo bent en jezelf moslim noemt. En nee, homo's hoeven ook niet dood volgens de islam, nergens wordt daar toe opgedragen door de Koran en profeet Mohammed heeft ook nooit iemand laten executeren wegens homoseksualiteit.
Ah, dus jij beschouwt homoïsme, net als ik, ook als een religie/ideologie.quote:Op zondag 23 mei 2010 00:33 schreef bijdehand het volgende:
Ik ben tegen de islam, alle moslims moeten dood. En we moeten toleranter zijn.
Hell yeah
Geil. Hoe gaat dit verder?quote:Op zaterdag 22 mei 2010 22:23 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
"ik accepteer geen moslimhomo's"
Dat hoeft ook niet, kutkind, zolang ze dat zelf maar doen.
[ afbeelding ]
Nee. Het is een levensstijl die je kan voorkomen door genoeg marteling/indoctrinatie, maar nooit uitgeroeid zal kunnen worden. Iets wat ook nergens voor nodig is. Liever een flat vol homo's dan een flat vol moslims.quote:Op zondag 23 mei 2010 01:04 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ah, dus jij beschouwt homoïsme, net als ik, ook als een religie/ideologie.²
quote:Op zaterdag 22 mei 2010 21:49 schreef Holograph het volgende:
Voor de mensen die beweren dat ze het niet zegt ze zegt: "Homo's en de Islam gaan niet samen, dat zeg ik ook. Ik accepteer ook geen moslimhomo".
Mag ik het een 7e eeuwse woestijnideologie noemen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |