aardappelveldenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik niet, aardappelvelden tot aan de horizon is niet bevorderlijk voor het humeur.
MOeten ze maar niet onverwacht langskomen. En verder ben ik natuurlijk gewoon een topgastheer die altijd rekening houdt met onverwachte gasten. Derhalve altijd een vol wijnrek en een volle snaaikast.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:04 schreef Oneself het volgende:
Ja natuurlijk, maar betekent dat dan gelijk dat je maar niets op tafel moet zetten? Het draagt alleen maar bij a/d gezelligheid, als je er wat bij zet. Geeft juist net een beetje cachet aan de avond.![]()
Ja mooi is dat, nu heb ik zin in aardappelveldenquote:
Als iedereen het eet merk je dat niet van elkaarquote:Op maandag 24 mei 2010 23:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Eiersalade doet je uit je mond stinken![]()
fap ze!quote:Op maandag 24 mei 2010 23:14 schreef Slaif het volgende:
[..]
Ja mooi is dat, nu heb ik zin in aardappelvelden
'fuck dat, de visite komt voor jou en de gezelligheid en niet voor de kaasgevulde pepertjes, sauvignon pinot blanc saballetta 2004, chips, tijgernoten en komkommerschijfjes filet americain'quote:Op maandag 24 mei 2010 23:11 schreef Prosac het volgende:
[..]
MOeten ze maar niet onverwacht langskomen. En verder ben ik natuurlijk gewoon een topgastheer die altijd rekening houdt met onverwachte gasten. Derhalve altijd een vol wijnrek en een volle snaaikast.
Slaap lekkaaahl!quote:
Jij snapt hem niet.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
'fuck dat, de visite komt voor jou en de gezelligheid en niet voor de kaasgevulde pepertjes, sauvignon pinot blanc saballetta 2004, chips, tijgernoten en komkommerschijfjes filet americain'
...maar desondanks heb jij toch een vol wijnrek en dito snaaikast? Snap jij em of snap ik em?
[..]
Haha okeee, okeee, just checkin'! Ben je dan ook het type dat elk wijnetiket kan uitbreiden met eigen wijnkennis?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:16 schreef Prosac het volgende:
[..]
Jij snapt hem niet.
Het een sluit het ander niet uit. Ik vul dat wijnrek en die snaaikast niet voor de onverwachte visite.![]()
En mocht hij dus eens leeg zijn, raak ik niet in paniek als mensen zondagmiddag om 16:00 bellen dat ze 's avonds even langs willen komen.
Haha 'fruitig' is ook een iets te populaire term wat dat betreft. Ik heb een jaartje terug een wijncursus gedaan, is wel leuk. Ben toen rode, droge wijn wel meer gaan waarderen.quote:Op maandag 24 mei 2010 23:22 schreef Prosac het volgende:
Ik weet geen zak van wijn, alleen dat ik wit bijna nooit lekker vind, rood en rosé over het algemeen mijn goedkeuring kunnen krijgen, sowieso bij het etiket "fruitig"
Verder is er altijd wel sterk in huis.
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:14 schreef Oneself het volgende:
[..]
'fuck dat, de visite komt voor jou en de gezelligheid en niet voor de kaasgevulde pepertjes, sauvignon pinot blanc saballetta 2004, chips, tijgernoten en komkommerschijfjes filet americain'
...maar desondanks heb jij toch een vol wijnrek en dito snaaikast? Snap jij em of snap ik em?
[..]
Slaap lekkaaahl!
En Justmattie, dat is zo'n BS. Daar geloof ik niets van. Je kunt de ander dan alleen niets meer verwijten, that's all.![]()
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:27 schreef Bob. het volgende:
Ik vergeet áltijd om boodschappen te doen voor zondag, maar dat heeft ook wel weer wat. Kom je nog eens tot interessante combinaties met de dingen die nog over zijn.En ik vind het fijn om over straat te lopen en dat het dan helemaal uitgestorven is.
Zondagen zijn wel prima zoals ze nu zijn.
Mwhehe, dat geloof ik graag.quote:
Wie is 'wij'?quote:Op maandag 24 mei 2010 23:30 schreef Q.E.D. het volgende:
Wij hadden laatst een fles van 140 euro.![]()
En ik dacht dat we niet boven de 40 zouden komen.
(hij zit nog dicht trouwens)
Mijn ouders hebben een wijnkelderquote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:00 schreef Oneself het volgende:
[..]
Mwhehe, dat geloof ik graag.![]()
[..]
Wie is 'wij'?
En Prosac, haha jemig jij schenkt je gasten nog net niet compleet vol bij een 'onverwacht bezoek', of niet?![]()
Klinkt goed, mooie voorraad. Al hangt het 'n beetje af van de Martini-soort en zeggen Gurktaler en Benedictine me niets.
Ah zo. Kruidendrankjes zijn naar mijn idee altijd gelijk ieets te kruidig en te sterk.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:05 schreef Prosac het volgende:
Benedictine is lekker na het eten. Frissig. Martini blanco en Gurktaler is een Oostenrijks kruidendrankje.
Ouzo, is dat Grieks? Sounds like it. Hoe smaakt 't?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 00:18 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Mijn ouders hebben een wijnkelderStaan nu een paar dure flessen die waarschijnlijk nooit - op tijd - open gaan.
Maar ik drink hier in Groningen vooral bier en ouzo.![]()
Martini en kruidendrankjes vind ik vies.
Nahja, dat was in de middag, 11 kassa's open en rijen vanaf begin groente-afdelingquote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Valt echt enorm mee.
Stuur haar maar eens op donderdagavond om 21.30u naar de Korenbeurs.
Same. stonden zondag bij het vlees zo'n beetje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nahja, dat was in de middag, 11 kassa's open en rijen vanaf begin groente-afdeling
ow?quote:
Ah, vandaar, ik had het over Euroborgquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik had het ook over Korrewegwijk.
Beren
De twee afvalbrengstations van de stad denk ik?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:19 schreef afcajos het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik groenafval heen kan brengen? En wat dat kost? Ik kan het niet zo snel vinden op internet. We gaan vrijdag de tuin leeghalen (wat bomen,struiken etc) en wil even weten waar ik dat heen kan brengen!
Alvast bedankt
(Woon in Indische buurt)
Oke bedanktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De twee afvalbrengstations van de stad denk ik?
Vinkhuizen-Zuid en Woldjerspoor
http://milieudienst.groni(...)val/grofvuil-brengen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Test geslaagd
De OP is weer bijgewerkt. Alle topicdelen staan erin
Ssst, straks komt Alexxxx weer langs met z'n Leeuwarden homies.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |