Nahja, dat was in de middag, 11 kassa's open en rijen vanaf begin groente-afdelingquote:Op maandag 24 mei 2010 21:54 schreef NelsonWandelaar het volgende:
[..]
Valt echt enorm mee.
Stuur haar maar eens op donderdagavond om 21.30u naar de Korenbeurs.
Same. stonden zondag bij het vlees zo'n beetje.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 08:05 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Nahja, dat was in de middag, 11 kassa's open en rijen vanaf begin groente-afdeling
ow?quote:
Ah, vandaar, ik had het over Euroborgquote:Op dinsdag 25 mei 2010 11:10 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik had het ook over Korrewegwijk.
Beren
De twee afvalbrengstations van de stad denk ik?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:19 schreef afcajos het volgende:
Weet iemand toevallig waar ik groenafval heen kan brengen? En wat dat kost? Ik kan het niet zo snel vinden op internet. We gaan vrijdag de tuin leeghalen (wat bomen,struiken etc) en wil even weten waar ik dat heen kan brengen!
Alvast bedankt
(Woon in Indische buurt)
Oke bedanktquote:Op dinsdag 25 mei 2010 14:25 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
De twee afvalbrengstations van de stad denk ik?
Vinkhuizen-Zuid en Woldjerspoor
http://milieudienst.groni(...)val/grofvuil-brengen
Goed bezig!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Test geslaagd
De OP is weer bijgewerkt. Alle topicdelen staan erin
Ssst, straks komt Alexxxx weer langs met z'n Leeuwarden homies.quote:
Netjes.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 16:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Test geslaagd
De OP is weer bijgewerkt. Alle topicdelen staan erin
Ah goeie! Ik heb Donar poosje terug in Zwolle zien spelen, leuk om nu die hoofden op tv terug te zien.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 19:36 schreef Luco het volgende:
TV Tip: Gasterra Flames - West Brabant Giants op RTVNoord nu.
Donar
Heb je dat?quote:
wil.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:23 schreef Luco het volgende:
Mja, sinds ik Office 2010 heb geinstalleerd wilt m'n iPod m'n agenda, contactgegevens ed niet meer synchroniseren... Heel frustrerend...
Oke, hoor.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef nietzman het volgende:
Het is niet het moeilijkste woord om te vervoegen hoor.
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:23 schreef Luco het volgende:
Mja, sinds ik Office 2010 heb geinstalleerd wilt m'n iPod m'n agenda, contactgegevens ed niet meer synchroniseren... Heel frustrerend...
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:40 schreef Luco het volgende:
En gelukkig, met Office 2007 wilt het wel z'n werk nog doen.
quote:
2 keer dus. Je hebt me er al eerder op gewezen en ik blijf het lekker verkeerd vervoegenquote:Op dinsdag 25 mei 2010 21:57 schreef nietzman het volgende:
Het is niet het moeilijkste woord om te vervoegen hoor.
Opgeschreven en ik denk er over na.quote:
Oppassen dus zodra Wilders een verplichte chromosomentelling invoert.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:01 schreef Luco het volgende:
2 keer dus. Je hebt me er al eerder op gewezen en ik blijf het lekker verkeerd vervoegen. Ieder z'n gebrek.
Is een beetje m'n ding. Jeweets.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:02 schreef Luco het volgende:
Altijd gezellig als nietz in het topic verschijnt
Hai Jelmer!
Hij is een halfbloedje he!quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oppassen dus zodra Wilders een verplichte chromosomentelling invoert.
Als Wilders z'n zin krijgt word ik sowieso geregistreerd... Dubbele nationaliteit enzoquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:03 schreef nietzman het volgende:
[..]
Oppassen dus zodra Wilders een verplichte chromosomentelling invoert.
Half Italiaan. Hij pikt je sma'tjes in! Die blieven wel een oma welke de lekkerste spaghetti ter wereld maaktquote:
Mussolini draait zich om in zijn graf.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:04 schreef Luco het volgende:
[..]
Als Wilders z'n zin krijgt word ik sowieso geregistreerd... Dubbele nationaliteit enzo
Wat voor theorieën?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef nietzman het volgende:
Maar goed Luco, heb je nog geneukt? Er zweven namelijk nogal wat theorieën rond.
Hij balt alleen korven.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef nietzman het volgende:
Maar goed Luco, heb je nog geneukt? Er zweven namelijk nogal wat theorieën rond.
Niets, ik weet nooit zo goed waar de hé maar dan met het streepje de andere kant op zit. Op mijn macbook dan he...quote:
quote:
quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Half Italiaan. Hij pikt je sma'tjes in! Die blieven wel een oma welke de lekkerste spaghetti ter wereld maakt
quote:
quote:
even een samenvatting.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:08 schreef nietzman het volgende:
Was het maar zo'n feest. Als ik zeg dat ik korfbal rennen ze allemaal wegquote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
even een samenvatting.
Een collegaatje van mij doet het nu ook, sinds haar vriend het doet. Het is gewoon een ziekte.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Als ik zeg dat ik korfbal rennen ze allemaal weg
Misschien moet ik gewoon niet vertellen dat ik op korfbal zit. Zou dat helpen denken jullie?quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:14 schreef Renesite het volgende:
[..]
Een collegaatje van mij doet het nu ook, sinds haar vriend het doet. Het is gewoon een ziekte.
En terecht. Dat ze echter niet met een vlammenwerper achter je aanrennen is beyond me.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:13 schreef Luco het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Als ik zeg dat ik korfbal rennen ze allemaal weg
Ik denk het wel. Je zou met een voetbalshirt aan natuurlijk al een andere indruk wekken.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:20 schreef Luco het volgende:
[..]
Misschien moet ik gewoon niet vertellen dat ik op korfbal zit. Zou dat helpen denken jullie?
Ik sport niet. Ik ambieer dat.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:28 schreef Luco het volgende:
[ afbeelding ]
Of dit nou is wat ik ambieer...
Dat van Jop was binnen de minuut, jouw reactie daarentegen 2 minuten. Stuitend als je het mij vraagt!quote:
quote:Hoe is dat om de enige blanke in je team te zijn?
Ik hoop maar dat ik zo sterk ben Jop.quote:Op dinsdag 25 mei 2010 22:45 schreef JH87 het volgende:
Je bent een held. Nog een twintig uur doorbijten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |