Gewoon tasje ook goed? Vorige x heb ik daar een papieren zak mee genomen, die zijn nog leuk ook!quote:Op maandag 24 mei 2010 20:31 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ja, kom er net vandaan.
Neem je eigen plastic zak mee!
Vond het heulemaal niet druk, eigenlijk.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Jumbo is inderdaad open, stervensdruk aldus mijn vrouw
Valt echt enorm mee.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Gisteren ook al.quote:Op maandag 24 mei 2010 20:38 schreef TARAraboemdijee het volgende:
True. Alleen vind ik dat er zeker in elke windstreek wel één supermarkt open mag zijn. Al zou het om een paar uurtjes gaan. In dit geval was het dus zo dat we opeens visite kregen en niets, en dan ook echt niets 'extra's' in huis hadden. Ja, dan wil je wel even snel iets halen. Voor dat soort dingen kan je - vind ik - best een supermarkt open stellen. Tussen 4 en 7 is een mooie tijd.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:09 schreef NelsonWandelaar het volgende:
Ik moet even denken aan de verbaasde blik van een vriend uit de VS die afgelopen augustus bij mij op bezoek was. We reden zondagmiddag na het bezoeken van een wedstrijd van FC Groningen terug naar huis over het Zuiderdiep, redelijk uitgestorven en rustig.. en alle winkels dicht.
Hij kent zijn hele leven al alleen een 24/7 economie, moet je weten.
Het is mij wel wat waard, die 'zondagsrust'. Ik denk de kleine ondernemer ook wel.
(geen poging tot aanzet politieke of religieuze discussie)
+1quote:Op maandag 24 mei 2010 22:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
True. Alleen vind ik dat er zeker in elke windstreek wel één supermarkt open mag zijn. Al zou het om een paar uurtjes gaan. In dit geval was het dus zo dat we opeens visite kregen en niets, en dan ook echt niets 'extra's' in huis hadden. Ja, dan wil je wel even snel iets halen. Voor dat soort dingen kan je - vind ik - best een supermarkt open stellen. Tussen 4 en 7 is een mooie tijd.
Je gaat niet alleen een bak chips op tafel zetten. Dan mag je op z'n minst nog wel een toastje met smeersel en het andere standaard garnituur bij neerzetten. Anders lijkt het zo karig.quote:
Olijven! Komkommer! Pesto! Focaccia met olijfolie en zeezout!quote:Op maandag 24 mei 2010 22:31 schreef Renesite het volgende:
[..]
Je gaat niet alleen een bak chips op tafel zetten. Dan mag je op z'n minst nog wel een toastje met smeersel en het andere standaard garnituur bij neerzetten. Anders lijkt het zo karig.
Mijn ouders zijn niet zo van de mediterrane keuken. Ik zelf wel, alleen de olijven dan weer nietquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Olijven! Komkommer! Pesto! Focaccia met olijfolie en zeezout!
Wat dingen die wij thuis-thuis serveren.
Niks mis met een bak zelf gemaakte eiersalade, Filet American en brie voor op de toastjes hoorquote:Op maandag 24 mei 2010 22:35 schreef Oneself het volgende:
[..]
Olijven! Komkommer! Pesto! Focaccia met olijfolie en zeezout!
Wat dingen die wij thuis-thuis serveren.
nou, ik kom ook wel eens bij oma om oma. Maar het komt ook vaak genoeg dat ik daar zit met een knorrende buik (ze vergeet gewoon koffie/thee voor bepaalde mensen) en denk: nou als ik niets krijg dan wordt dat verhaal over die buurvrouw met een of andere beenamputatie ook een stuk minder interessant.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:43 schreef Prosac het volgende:
fuck dat, de visite komt voor jou en de gezelligheid en niet voor de kaasgevulde pepertjes, sauvignon pinot blanc saballetta 2004, chips, tijgernoten en komkommerschijfjes filet americain.
al kan het handig zijn een supermarkt open op zondag, in principe is het overbodig.
herkenbaar.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:44 schreef Renesite het volgende:
[..]
nou, ik kom ook wel eens bij oma om oma. Maar het komt ook vaak genoeg dat ik daar zit met een knorrende buik (ze vergeet gewoon koffie/thee voor bepaalde mensen) en denk: nou als ik niets krijg dan wordt dat verhaal over die buurvrouw met een of andere beenamputatie ook een stuk minder interessant.
Dat gewoon terzijde
Zondag is wel de dag om naar oma te gaanquote:Op maandag 24 mei 2010 22:50 schreef Prosac het volgende:
Je gaat toch serieus je vrienden die op zondag langskomen niet vergelijken met oma he..
Ik niet, aardappelvelden tot aan de horizon is niet bevorderlijk voor het humeur.quote:Op zondag 23 mei 2010 14:02 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben echt verbaasd over de zuurheid hier
Eiersalade doet je uit je mond stinkenquote:Op maandag 24 mei 2010 22:41 schreef justmattie het volgende:
[..]
Niks mis met een bak zelf gemaakte eiersalade, Filet American en brie voor op de toastjes hoor
Ja natuurlijk, maar betekent dat dan gelijk dat je maar niets op tafel moet zetten? Het draagt alleen maar bij a/d gezelligheid, als je er wat bij zet. Geeft juist net een beetje cachet aan de avond.quote:Op maandag 24 mei 2010 22:43 schreef Prosac het volgende:
fuck dat, de visite komt voor jou en de gezelligheid en niet voor de kaasgevulde pepertjes, sauvignon pinot blanc saballetta 2004, chips, tijgernoten en komkommerschijfjes filet americain.
al kan het handig zijn een supermarkt open op zondag, in principe is het overbodig.
Zo, daar heb je lang over nagedacht, of niet?quote:Op maandag 24 mei 2010 22:59 schreef Nobu het volgende:
[..]
Ik niet, aardappelvelden tot aan de horizon is niet bevorderlijk voor het humeur.
quote:Op maandag 24 mei 2010 23:04 schreef Oneself het volgende:
[..]
Eiersalade doet je uit je mond stinken![]()
[..]
Ja natuurlijk, maar betekent dat dan gelijk dat je maar niets op tafel moet zetten? Het draagt alleen maar bij a/d gezelligheid, als je er wat bij zet. Geeft juist net een beetje cachet aan de avond.![]()
Ik serveer natuurlijk vanzelfsprekend alleen Cristal, dat snappen jullie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |